Key takeaways
Pros
- Vienkārša integrācija
- Lieliskas papildu pielāgošanas iespējas, kas ļauj jums iedziļināties
- Superīga čata iekšējā funkcionalitāte aģentiem un klientiem
Cons
- Mazāk elastīgas cenas ar iepriekš noteiktu lietotāju skaitu
- Saskarne varētu būt nedaudz mulsinoša (tomēr tā joprojām ir lieliska)
Darba uzsākšana ar Userlike tiešsaistes čatu
Userlike ir specializēta tiešsaistes čata programmatūra, kas vērsta uz uzticama tiešsaistes čata risinājuma piedāvājumu pārdošanai un klientu apkalpošanai. Tas piedāvā vienotu risinājumu, kas kopā ar uzlabotām pielāgošanas iespējām, analīzi, atskaišu veidošanas funkcijām un daudz ko citu jūsu vietnei nodrošina uzticamu čatu. Šodien mēs izmēģināsim Userlike tiešsaistes čatu un redzēsim, kā tas darbojas.
Sākt darbu ar Userlike ir vieglāk par vieglu. Jums ir jāreģistrējas bezmaksas izmēģinājumam vai jāizvēlas pakete tad, ja esat tajā ieinteresēts jau pašā sākumā. Tā kā tas parasti tiek darīt lielākajā daļā programmatūras, Userlike uzdos pāris jautājumu par jūsu lietošanas mērķi un par jūsu uzņēmumu. Tas ir vienkāršs process, un ar to var tikt galā ļoti ātri. Pēc tam jums tiks prezentēts apsveikuma video, kurā tiks demonstrēta pamatinformācija. Ja vēlaties, varat to izlaist, bet ir vēlams šo pamācību noskatīties.
Varat sākt izzināt saskarni, kas ļoti labi izskatās. Tajā izmantota smalka krāsu shēma izmantojot pelēkos toņus, un tā nav pārblīvēta ar nevajadzīgiem elementiem un iespējām. Šķiet, ka viss ir viegli pieejams jau pašā sākumā. Galvenais informācijas panelis rāda statistiku, un labajā apakšējā stūrī jūs saņemsit ātrās uzsākšanas ceļvedi, kas palīdzēs jums ātrāk iepazīties ar saskarni. Tas ir labi izstrādāts, un daži citi risinājumi varētu pamācīties no šīs, uz lietotājiem vērstās, pieejas.
Labajā pusē redzamajā izvēlnē ir visa pieejamā Userlike rīku kopa, ieskaitot čata rīkus. Uzklikšķinot uz elementa, jūs varētu būt nedaudz vīlušies mulsinošajā skatā. Tajā sniegta tikai sarunu statistika. Un izskatās, ka nav iespējams izveidot vai pievienot tiešsaistes čatu, kas noved pie ilgākas meklēšanas pa saskarni. Šī iespēja ir paslēpta izvēlnē Kanāli, kur varat izveidot jaunus mājaslapas logrīkus.
Man ir prieks pateikt, ka pārējais process ir krietni intuitīvāks. Noklikšķinot uz Pievienot logrīku, varat izvēlēties mērķi, valodu un logrīka veidu. Logrīka veida iespējām ir paskaidrojumi, kas palīdz saprast atšķirības starp tām, bet paši nosaukumi ir diezgan informatīvi. Tiklīdz esat pabeidzis darbu ar šo sadaļu, vienīgā atlikusī iespēja ir logrīka integrēšana vai pirmreizējā konfigurēšana.
Pielāgošanas iespējas ir diezgan plašas. Ir vispārīgi iestatījumi, izskata iepsējas, formulējuma iespējas gandrīz katram elementam čatā, čata izturēšanās un pārvirzīšana, kā arī daudz kas cits. Tas ir atšķirīgi no visa, ko līdz šim esmu redzējis, lai gan nešaubos, ka ir daudz citu čata risinājumu ar tik plašu konfigurācijas izvēli. Lai gan ir lieliski, ka ir daudz pielāgošanas iespēju, tās visas caurskatīt ir mazliet apnicīgi, un es domāju, ka dažas no tām nav obligāti šeit nepieciešamas. Neskatoties uz to, es esmu sajūsmā par šiem centieniem.
Tiklīdz visa pielāgošana un konfigurācija ir pabeigta, ir pienācis laiks instalēt čata logrīku. Lapā ir parādīta viena instalēšanas iespēja, izmantojot tiešsaistes čata koda kopēšanu un ielīmēšanu tieši jūsu mājaslapā. Ir arī poga, kas palīdz sazināties ar jūsu mājaslapas programmētāju, lai tas to paveiktu jūsu vietā. Tā atver vienkāršu kontaktformu, kurā varat nosūtīt pieprasījumu uz programmētāja e-pasta adresi. Izvēlējos to izdarīt pats, tāpēc kodu nokopēju un ielīmēju savā testa mājaslapā. Viss izdevās bez jebkādām grūtībām un biju gatavs sākt testus. Bet vispirms paskatīsimies, ko sagaidīt no Userlike tiešsaistes čata funkcijām.
Funkcijas un lietotāja saskarne
Userlike piedāvā daudzveidīgas un unikālas funkcijas, un tas mēģina paveikt ko jaunu tiešsaistes čatu jomā. Tiešsaistes čats atbalsta čata pārsūtīšanu, kas ļauj pārsūtīt čata sarunas citam kolēģim. Tas ir diezgan līdzīgi pieteikumu pārsūtīšanai pieteikumu apstrādes programmatūrā, kas daudzās situācijās ir visai noderīgi. Userlike piedāvā arī iespēju izvēlēties galvenās prasmes katram čata aģentam, lai klienti varētu izvēlēties, ar kuru ekspertu tie vēlas sazināties. Šī iespēja ir redzēta arī pieteikumu apstrādes programmatūrā, un tā ir pazīstama kā čata pārvirzīšana. Tā ir lieliska iespēja tiešsaistes čatā un pat labāk ir to apskatīt, izmantojot papildu pārvirzīšanas iespējas, kuru pamatā ir aģentu prasmes.
Vēl viena pieminama funkcija ir Pastāvīgais čats, un tas ir vēl viena vieda čata funkcija, kas klientus savieno ar tiem aģentiem, ar kuriem viņi čatojuši jau iepriekš. Tas aģentiem atvieglo klientu un čata laikā izrunātās informācijas atsaukšanu atmiņā. Tālāk ir pieejamas Viedie klientu profili, kas automātiski veido klientu profilus, ja mājaslapas apmeklētājs, kurš iesaistās jūsu čatā, nolemj jums norādīt e-pasta adresi. Userlike atbalsta noteiktu automatizācijas pakāpi, kādā varat pielāgot bezsaistes ziņas, sveiciena burbuļus, pārsūtīt ziņas un daudz ko citu.
Userlike piedāvā arī atsauksmju funkcija un pēcčata aptaujas, kuras varat pielāgot, izmantojot jūsu jautājumus un atbildes. Turklāt varat aktivizēt proaktīvus čata uzaicinājumus vai konfigurēt čata pārvirzīšanu, lai nodrošinātu, ka klientu sarunas nonāk pie atbilstošajiem aģentiem. Šī funkcija atšķiras no iepriekš minētajām aģenta prasmju diferenciācijas, un tā ir vairāk līdzīga klasiskajām pārvirzīšanas iespējām, kuras jūs varētu zināt no dažādiem čata risinājumiem vai IVR programmatūras. Ir pieejamas daudz citas Userlike funkcijas, un tās visas darbojas diezgan labi.
Tiešsaistes čata veiktspēja un lietotāja pieredze
Tagad ir pienācis laiks pārbaudīt tiešsaistes čata logrīku darbībā. Es pārbaudīju tiešsaistes čatu no abām pieredzes pusēm, lai jūs varētu vienlaikus iegūt priekšstatu gan par aģenta, gan par klienta pusi. Es noklikšķināju uz čata logrīka un uzsāku jaunu sarunu, kas uzreiz lika parādīties automātiskajam sveiciena paziņojumam. Tomēr es pamanīju arī to, ka visi aģenti ir bezsaistē (lai gan tieši tajā brīdī biju pieteicies Userlike lietotnē kā aģents). Es atklāju, ka iemesls tam ir tas, ka es nebiju tieši lietotnes sadaļā Visas sarunas, tāpēc izvairieties no šīs kļūdas. Šeit varat piešķirt čatu sev pats.
Pēc tam, kad biju sev piešķīris čatu, es sāku atbildēt apmeklētājam. Man jāsaka, ka ātrums ir normāls, un jums nenākas gaidīt pārāk ilgi, kamēr ziņa aiziet. Pirmais atklājums bija tāds, ka Userlike nepiedāvā reāllaika rakstīšanas ieskata funkciju, bet šī nav obligāti nepieciešama funkcija korektai ikviena čata darbībai. Būtu jauki, ja tā būtu. Tai pat laikā automatizācija, šķiet, darbojas ļoti labi, jo čata logrīks automātiski sūta ziņas garākos dīkstāves periodos no aģenta puses. Tas viss ir daļa no iestatījuma un tas darbojas lieliski.
Logrīka klienta puse ietver standarta iespējas nosūtīšanai, smaidiņu pievienošanu un pat failu pārsūtīšanu un čata transkripciju. Šīs funkcijas ir lieliskas un ļoti noderīgas klientiem. Ir jauki, ka nav nekā tāda, kas klientiem būtu pārblīvēts vai nomācošs. Tas pats attiecas uz čata skata aģenta pusi, bet ar vēl papildus pieejamām iespējām – sūtīt makrosu, piedāvāt zvanu, nosūtīt pielikumus, ierakstīt balss ziņu un trigerēt komandas.
Trigera komandas iespēja ir īpaši interesanta, jo ļauj lietotājiem ātri veikt darbības izmantojot vien dažus klikšķus. Ir pieejamas vairākas iespējas – bloķēt kontaktus, pārsūtīt sarunas, pieprasīt atšifrējumus, pievienot piezīmes, mainīt sarunas statusu un daudzas citas. Visas šīs darbības varat veikt arī, izmantojot īsinājumtaustiņus, kurus var viegli iegaumēt un izmantot, neklikšķinot uz pogām.
Kopumā Userlike tiešsaistes čats ir lielisks no abām pusēm, un testēšanas laikā man neradās nekādas lielas vai nelielas problēmas. Kā aģentu varat izmantot arī citus rīkus savā lietotāja informācijas panelī un apskatīt visu jums pieejamo atbilstošo statistiku un analīzi. Userlike ir lielisks rīks, un to nekādā gadījumā nedrīkst novērtēt par zemu.
Cenas
Userlike piedāvā četras cenu paketes ar vairāku cenu iespējām, ieskaitot bezmaksas līmeni. Paketēs ir iekļauts iepriekš noteikts lietotāju skaits, tāpēc, ja vēlaties paplašināt mērogu, jums ir jābūt gatavam maksāt papildus par augstāku paketi, nevis tikai maksāt par lielāku lietotāju skaitu tajā pašā paketē. Tagad aplūkosim katru paketi un to iezīmes.
Free
Bezmaksas pakete piedāvā vienu logrīku vienam lietotājam. Jūs bez maksas saņemat visas pamatfunkcijas, neierobežotas sarunas, neierobežotu kontaktu daudzumu un mājaslapas pārvaldnieku.
Team
Team pakete piedāvā četrus logrīkus četriem lietotājiem un divas ziņapmaiņas lietotnes par $100 mēnesī. Papildus visām iepriekšējā līmeņa funkcijām jūs varat piekļūt papildprogrammām, WhatsApp kanālam, ziņapmaiņas lietotnēm, tiešsaistes translācijai, videozvaniem, ekrāna koplietošanai un piekļuvei vienkāršam API.
Corporate
Pakete Corporate piedāvā 10 logrīkus 10 lietotājiem un četras ziņapmaiņas lietotnes par $320 mēnesī. Jūs iegūstat visas iepriekš minētās funkcijas un papildus AI automatizācijas centrmezglu, čata un analīzes funkcijas.
Flex
Flex pakete ir visdārgākā ar vairāk nekā 10 logrīkiem, vairāk nekā 10 darbinieku vietām un vairāk nekā 4 ziņapmaiņas lietotnēm par jūsu uzņēmuma vajadzībām pielāgotu cenu. Papildus visu iepriekšējo pakešu funkcijām jūs iegūstat “balto zīmolu”, uzlabotu pārvirzīšanu, profesionālu darba uzsākšanu, organizācijas un speciālu kontu pārvaldnieku.
Slēdziens
Userlike ir lielisks čata risinājums, kas piedāvā visu, ko sagaidāt no tiešsaistes čata. Lai gan cena var šķist nedaudz padārga, tā ir lētāka, nekā šķiet, ja ņem vērā iekļauto lietotāju skaitu katrā paketē. Userlike piedāvā daudzus līdzekļus un pielāgošanas iespējas, kas nodrošina, ka jūsu pieredze ir personalizēta tieši jūsu situācijai. Ja jums ir nepieciešams specializēts tiešsaistes čata risinājums, ar Userlike īsti nevar nošaut greizi.
Frequently Asked Questions
Čati pienāk tikai vienam Userlike operatoram
Ja ienākošie čati pienāk tikai vienam no tiešsaistes čata operatoriem, problēmai iespējami ir vairāki risinājumi. Vispirms pārbaudiet, vai pārējie operatori, kas nesaņem čatus, ir pareizajā operatoru grupā. Katram tiešsaistes čata logrīkam ir iestatījumi, kas saistīti ar operatoru grupām vai nodaļām. Atveriet čata logrīka iestatījumus un dodieties uz Čats > Maršrutēšana un mainiet grupu vai pievienojiet pārējos aģentus, kas nesaņem čatus, tai pašai grupai kā operators, kurš saņem čatus. Otrs risinājums varētu būt saistīts ar čata slotu pieejamību. Uzņēmējs, kuram ir vislielākais atvērto slotu skaits, drīzāk saņem jaunos čatus. Varat pielāgot slotu skaitu katra operatora profilā sadaļā Komanda > Operatori. Vēl viens risinājums ir pārbaudīt, vai visi operatori ir tiešsaistē. Visbeidzot, bet ne mazāk svarīgi ir tas, ka, ja ir regulāras kontaktpersonas, kas izmanto šo tiešo čatu, pastāv lielāka iespēja, ka tās tiks savienotas ar to pašu operatoru, ar kuru iepriekš ir čatojušas.
Userlike tiešsaistes čata poga neparādās manā mājaslapā
Varētu būt daži iemesli, kāpēc parādās šī problēma. Pirmkārt, vēlreiz pārbaudiet, vai Userlike logrīks ir pareizi integrēts jūsu mājaslapā, un pārbaudiet, vai netrūkst kāda koda daļa vai jebkāda drukas kļūda, kas varētu būt radusies nejauši. Otrs iemesls varētu būt iespēja paslēpt pogu, ja nav aktīvu pieejamo operatoru. Šo iespēju varat atrast sadaļā Logrīka iestatījumi > Čats > Papildu iestatījumi. Pārliecinieties, vai šī iespēja ir deaktivizēta, lai čata logrīks tiktu parādīts vienmēr. Trešais iemesls, iespējams, ir saistīts ar sīkfailiem, jo, lai Userlike varētu pareizi funkcionēt, ir nepieciešamas noteiktas atļaujas. Userlike ir jāintegrē jūsu Sīkdatņu Piekrišanas Pārvaldniekā.
Userlike analīze netiek ielādēta un netiek rādīti dati
Iemesls, kāpēc netiek rādīti Analytics dati, var būt saistīts ar dažu reklāmu bloķētāju izmantošanu. Nodrošiniet, lai Userlike domēns tiktu iekļauts “baltajā sarakstā” vai atspējotu reklāmu bloķēšanu Userlike domēnam. Ja organizācijas iestatījumos aktivizējat analīzes konfidencialitātes filtru, varat arī zaudēt piekļuvi konkrētām vērtībām. Ja iespēja Paslēpt operatora informāciju ir aktīva, jūs nevarēsit redzēt datus pakalpojuma Analīze > Operators statusā.
Es nevaru pieteikties pēc Userlike 14 dienu izmēģinājuma termiņa
Tikai konta īpašnieks var pieteikties sistēmā pēc bezmaksas izmēģinājuma perioda beigām. Lai atļautu piekļuvi citiem lietotājiem, jāveic jaunināšana uz maksas iespēju, jo Userlike bezmaksas versija atbalsta tikai vienu lietotāja vietu.