Key takeaways
Pros
- Lieliska saskarne un vienkārša navigācija
- Ieviešana nav visai grūta
- Labas tiešsaistes čata pielāgošanas iespējas
Cons
- Svarīgu tiešsaistes čata funkciju trūkums
- Spēcīgs uzsvars uz čatbotu izmantošanu
- Tas var izvērsties ļoti dārgs
Darba uzsākšana ar PipeDrive tiešsaistes čatu
Pipedrive ir plaši pazīstama klientu attiecību pārvaldības (CRM) programmatūra, kas var darboties arī kā tiešsaistes čata programmatūra. Tā piedāvā uzticamu un noderīgu funkciju kopu, kas var piepildīt visas jūsu CRM vajadzības. Tomēr šajā apskatā mēs aplūkosim tiešsaistes čatu un tāfunkcijas, kā arī uzzināsim, cik labi tās darbojas, un cik viegli ir lietojamas. Sāksim.
Darba uzsākšana ar PipeDrive notiek ātri, jums priekšā ir tikai īsa reģistrācija. Tiklīdz tā ir pabeigta, varat sākt iepazīties ar informācijas paneli. Pipedrive nav tikai tiešsaistes čata risinājums, tāpēc lietotājiem tiek piedāvātas vairākas iespējas un rīki. Tomēr saskarne izskatās diezgan glīta. Tā ir ļoti labi noslīpēta, nepārblīvēta, un izskatās mērķtiecīga, tāpēc jums nevajadzētu rasties problēmām piekļūt kādai vajadzīgajai funkcijai.
Lai atrastu tiešsaistes čatu, man bija jāieskatās ceļvedī, jo nav acīmredzamas iespējas to pievienot izvēlnes sadaļā pa kreisi vai jebkur citur saskarnē. Tomēr izrādījās, ka to nav grūti atrast. Vienkārši atveriet izvēlnes sadaļu Interesenti, izvēlieties Tiešsaistes Čats un aktivizējiet Interesentu Piesaistītāju. Pipedrive jūs informēs, ka Interesentu Piesaistītājam un Tiešsaistes Čatam ir nepieciešams ikmēneša abonements par $39 mēnesī, un pēc tam varēsit sākt pielāgot Tiešsaistes Čata logrīku.
Funkcijas un lietotāja saskarne
Nākamajā sadaļā PipeDrive obligāti lūgs jums definēt savu čatbotu (pat ja to nevēlaties). Pēc tam nākošajā sadaļā tiek uzdots jautājums par jūsu tiešsaistes čata mērķi, un jūs varat izvēlēties, vai vēlaties piesaistīt vairāk potenciālo klientu, ieplānot vairāk satikšanās vai izvērtēt un pārvirzīt interesentus. Visbeidzot, pastāv iespēja uzsākt sarunas ar klientiem, tāpēc noteikti izvēlieties šo iespēju, ja neesat ieinteresēts izmantot čatbotu.
Nākamais ir plūsmas konfigurācija. Tā kā šī ir PipeDrive specialitāte, jūs nevarat izlaist šo procesu – jums jākonfigurē sākotnējā plūsma sistēmā, kas ir līdzīga IVR pārvirzīšanai. Jūs iegūsit vizuālu informāciju par iespējām un darbībām, ko varat automatizēt savā tiešsaistes čatā. Par laimi, ja nolemsit saglabāt izmaiņas, neko nekonfigurējot, viss būs kārtībā, jo PipeDrive uzreiz piedāvā iepriekš definētu čata plūsmu. Tomēr joprojām pastāv zināma automatizācija, un to nevar izslēgt. Tas attiecas tikai uz sarunām.
Lai gan es varu teikt, ka PipeDrive plūsmas funkcijas ir ļoti labi izstrādātas, ir žēl, ka programma lielā mērā spiež jums izmantot čatbotu. Mēs aplūkosim PipeDrive čatbotu atsevišķā apskatā, tāpēc patreiz pievērsīsimies PipeDrive tiešsaistes čatam. Tiklīdz esat apmierināts ar savu plūsmas dizainu, varat atlasīt cilni Instalācija un izvēlēties kādu no dažādām iespējām, tai skaitā WordPress, Squarespace, Google Tag Manager, Wix vai manuālo instalāciju. Šī apskata vajadzībām izvēlējos manuālo uzstādīšanu.
PipeDrive mājaslapā nav tieši norādītas pieejamās tiešsaistes čata funkcijas, izņemot čatbotu un integrāciju ar pārējiem CRM rīkiem, lai iegūtu vairāk potenciālo klientu. Nākamā sadaļa parādīs pieredzi, kas veidojas, strādājot ar PipeDrive tiešsaistes čatu no abām pusēm, un mēs izskatīsim visas pieejamās funkcijas.
Tiešsaistes čata veiktspēja un lietotāja pieredze
Tiešsaistes čata logrīks lieliski iederas manā mājaslapā, tieši tāds, kādu es to izveidoju. Es arī izmantoju iespēju pārbaudīt, vai manuālā integrācija tika PipeDrive labota. Kad tiešsaistes čata logrīks ir iestatīts un gatavs manā testēšanas mājaslapā, es noklikšķināju uz logrīka un tiku galā ar iepriekšsagatavotajiem čatbotu jautājumiem. Es izvēlējos iespēju aprunāties ar pārstāvi (mani), un pagaidīju, līdz viņš (atkal es) atbildēs uz manu jautājumu.
Pēc tam, kad biju noklikšķinājis uz iespējas pačatot ar pārdošanas komandu (kuru atstāju kā noklusēto), tiešsaistes čats parādija animāciju ar trim punktiem, kas rāda, ka it kā kāds atbild, kaut arī reāli tas ir čatbots. Tā ir ielikta, lai parādītu cilvēcīgai līdzīgu pieredzi, bet diez vai kāds tam noticēs. Sistēma man pateica, ka jāgaida pārstāvis. Tad es saņēmu paziņojumu PipeDrive tiešsaistes čata sadaļā. To varat apskatīt cilnē Nepiešķirtie un piešķirt sev, tad varat atbildēt.
Es sāku rakstīt, lai pārbaudītu, vai PipeDrive tiešsaistes čats atbalsta reāllaika rakstīšanas ieskata funkciju, bet diemžēl nē. Kopumā tiešsaistes čats ir pārāk koncentrēts uz čatbota pieredzi, un nedaudz atstāj novārtā reālā tiešsaistes čata daļu. Pielikumi nav pieejami vispār, tāpēc šī tiešsaiste ir paredzēta tikai rakstiskai saziņai. Tas ir pietiekami lielākajai daļai lietotāju, bet vienmēr ir patīkami, ja pieejami papildu līdzekļi. Bez pielikumiem lietotāji būs spiesti pārslēgties no tiešsaistes čata uz e-pastu vai uz jebkuru citu saziņas kanālu, kas atbalsta pielikumus.
Tomēr ir dažas noderīgas teksta formatēšanas funkcijas – treknraksts, slīpraksts un aizzīmju punkti. Es nevaru iedomāties, ka daudzi šos lietotu, bet tie noteikti var būt ļoti noderīgi, izskaidrojot procesus, vai arī rakstot pamācību tiešsaistes čatā kā ziņu klientam. Tas, pa lielam arī viss, ja runa ir par redzamajām funkcijām. Tiek piedāvātas arī dažas papildiespējas, piemēram, pievienot kontaktinformāciju un saglabāt interesentu jūsu sistēmā. Ir arī papildprogramma tīmekļa apmeklētāju izsekošanai, bet tā ir paslēpta aiz papildmaksājuma un izmaksā pārsteidzošus $49 mēnesī. Daudzas tiešsaistes čata programmatūras piedāvā šo līdzekli kā daļu no piedāvājuma bez papildu maksājuma.
Kopumā ar PipeDrive tiešsaistes čatu man saistījās lielākas cerības. To ir viegli ieviest, ja vajag, lai tas būtu, bet funkcijas ir vienkārši vājas, turklāt arī dārgas. Jūs neko daudz nevarat darīt, kā vienīgi čatot, un pat tas tiek jums atņemts, pateicoties PipeDrive uzstājībai panākt, lai tiktu izmantota vismaz kaut kāda čatbota funkcionalitāte. Priekš PipeDrivetiešsaistes čata funkcija ir tikai papildus līdzeklis, nevis galvenais, un tas to visu padara par loģisku izvēli.
Cenas
PipeDrive piedāvā četras cenu iespējas, bet tiešsaistes čats tikpat kā nav minēts, jo tas šajā programmatūrā nav galvenais. Katra pakete piedāvā dažādas iespējas, un tās paplašinās, jo cenas kļūst augstākas. Ņemiet vērā, ka daži papildinājumi var izmaksāt papildu naudu un tie var nebūt iekļauti kopējajā cenā. Aplūkosim piedāvājumus.
Essential
Essential izmaksās $14,90 mēnesī lietotājam, un tas piedāvā interesentu, darījumu, kalendāra un piltuves pārvaldības līdzekļus. Arī vienkārša datu importēšana un vienkārša pielāgošana ir piedāvājuma daļa, kā arī 24/7 atbalsts un vairāk nekā 300 integrācijas.
Advanced
Advanced pakete izmaksās $24,90 mēnesī lietotājam. Tā piedāvā pilnu e-pasta sinhronizāciju ar sagatavēm un plānošanu, lielapjoma e-pastu sūtīšanu un atvēršanas un klikšķu kontroli, kā arī darbplūsmas veidotāju ar trigeru automatizācijām.
Professional
Professional pakete izmaksā $49,50 mēnesī lietotājam, un tā piedāvā iespēju izveidot, pārvaldīt un elektroniski parakstīt (eSign) dokumentus un līgumus, ieņēmumu perspektīvas, prognozes un uzlabotus pielāgotu atskaišu līdzekļus.
Enterprise
Šī pakete maksā $99 mēnesī lietotājam. Papildus visām iepriekšējām funkcijām jūs iegūstat neierobežotus lietotāja atļauju un redzamības iestatījumus, papildu un paaugstinātas drošības iestatījumus, ieviešanas programmu un tālruņa atbalstu, kā arī nav funkciju lietošanas ierobežojumu.
Slēdziens
PipeDrive kā CRM risinājums ir lielisks atspaids jebkuram uzņēmumam, tomēr tā tiešsaistes čata funkcijas ir vairāk kā piedēklis. Tiešsaistes čats spiež izmantot čatbotu, tai pat laikā tam pietrūkst nozīmīgas tiešsaistes čata funkcijas, turklāt dažas atrodas paslēptas aiz papildmaksājuma. PipeDrive tiešsaistes čats nekādā ziņā nav slikts, tas vienkārši nav pietiekami attīstīts, lai sacenstos ar labākajiem. Ja jūsu galvenais mērķis ir CRM un tiešsaistes čatam nav lielas nozīmes, jūs ar PipeDrive garām nenošausiet. Ja vēlaties vairāk pievērsties tiešsaistes čatam, apsveriet citus risinājumus.
Frequently Asked Questions
Mana PipeDrive tiešsaistes čats nesaņem ziņas.
Vispirms aplūkojiet čatbota konfigurāciju un pārbaudiet, vai plūsmā nav kļūdu. Pārliecinieties, vai plūsma jūsu uzstādījumos ir pareiza un aktivizēta. Turklāt aplūkojiet tiešsaistes čata cilni un pārbaudiet, vai jūsu statuss ir iestatīts kā tiešsaistē. Pēdējā biežāk sastopamā problēma un viena no vienkāršākajām, ir atjaunieniet jūsu lapu ar tiešsaistes čata logrīku, kas jau ir integrēts. Jau tas vien var novest pie tā, ka ziņojumi netiek piegādāti pareizi, un tas ir viegli novēršams jautājums.
Kā pievienot manai mājaslapai PipeDrive tiešsaistes čatu bez čatbota?
Nav iespējams pilnībā atbrīvoties no čatbota funkcijas, un ir nepieciešams pievienot vismaz pamatplūsmu. Automatizāciju varat samazināt, saglabājot saīsinātu pielāgoto plūsmu un pievienojot tiešsaistes čata iespēju tieši pārvirzīšanas laikā. Varat arī izvēlēties iestatījumu, kas piedāvā minimālu čatbota mijiedarbību.