Key takeaways
Pros
- Reāllaika rakstīšanas priekšskatījums
- Pieejams
- Pielāgojama tiešsaistes čata poga
- Ļoti atsaucīgs
Cons
- Var būt izaicinājums lietotājiem to iestatīt pirmo reizi
Sākt darbu ar LiveAgent
Pierakstīties uz LiveAgent izmēģinājumu ir neticami viegli. Tiklīdz esat aizpildījis reģistrācijas formu un apstiprinājis savu e-pastu, varat sākt darbu. Jūs varat izpētīt Darba Uzsākšanas lapu, bet es devos uz priekšu un nekavējoties sāku iestatīt savu tiešsaistes čatu.
Informācijas Panelī noklikšķiniet uz Čati `kreisās puses panelī. No turienes noklikšķiniet uz Čata pogām, un jūs esat gatavs sākt savas tiešsaistes čata risinājuma iestatīšanu.
LiveAgent ļauj jums paveikt daudz, ja runa ir par savu tiešsaistes čata konfigurāciju un pielāgošanu. Kad nospiežat lielo oranžo pogu Izveidot, varat iestatīt praktiski visu, tāpēc tiešsaistes čata poga jūsu vietnē izskatās pēc zīmola, un čatošana ir patīkama gan apmeklētājiem, gan aģentiem.
Varat atsevišķi iestatīt tiešsaistes un bezsaistes čata pogu, pielāgot čata logu un pat izmantot kontaktformu, ko jūsu klientiem aizpildīt, ja neesat tiešsaistē.
Mani patīkami pārsteidza tas, cik ļoti to varat pielāgot un noslīpēt. Visu, sākot ar pogas novietojumu mājaslapā un beidzot ar tās animāciju (es, protams, izvēlējos “palēcienu”), varat pielāgot, lai par visiem 100% būtu apmierināti ne tikai ar izskatu, bet arī ar pogas funkcionalitāti.
Es drusku izklaidējos, izmēģinot dažādas krāsu kombinācijas un iestatot sveiciena ziņas.
Tiklīdz biju apmierināts ar to, kā viss izskatījās, pārgāju uz Integrācijas cilni. Šeit LiveAgent izveidoja kodu, kas man bija jāielīmē mājaslapas sadaļā “Pirms”, un viss bija gatavs.
LiveAgent funkcijas un lietotāja saskarne
LiveAgent darbojas pārlūkprogrammā, tāpēc nav svarīgi, kuru operētājsistēmu izmantojat. LiveAgent Web lietotne ir saderīga ar Chrome, Edge, Safari, Firefox un Opera.
Liveagent tiešsaistes čata programmatūrai neatliek diez ko daudz, ko varētu vēl vēlēties attiecībā uz pielāgošanu. Jums ir pieejamas daudz konfigurācijas iespēju jau uzreiz iestatīšanas sākumā.
Tas, ko es atradu kā patiešām ērtu, ir tas, ka jūs varat uzrakstīt savu automātisko sveiciena ziņu vienā no čata pogas iestatīšanas pirmajiem soļiem. Manuprāt, šī funkcionalitāte padara automatizāciju daudz pieejamāku. LiveAgent veic apbrīnojamu darbu, mudinot lietotājus izmantot progresīvākas funkcijas, ko viņi citādi var palaist garām vai “atstāt vēlākam laikam”.
Vēl viena noderīga funkcija ir iepriekš iestatītās iepriekšsagatavotās ziņas. Čatojot ar mājaslapas apmeklētāju, LiveAgent piedāvā plašu iepriekšsagatvoto ziņu izlasi un pat ļauj rakstīt savas. Meklēšanas josla ļauj aģentiem arī pārlūkot iepriekšsagatavotās atbildes gadījumam, ja esat iestatījis vairākas un nav laika ritināšanai.
Protams, ir jārunā par tiešsaistes priekšskatījumu. Iespējams, ka šī funkcija nešķiet tik svarīga, bet, tiklīdz sāksiet to lietot, nekad vairs tā nedomāsiet. Lai gan tā ir noderīga tieši aģentiem, priekšskatīšanas iespēja tieši iespaido klienta pieredzi. Tiklīdz aģents pamana, ko apmeklētājs vēlas jautāt, pirms jautājums vēl tiek nosūtīts, viņš var atbildēt zibenīgā ātrumā.
Citas nozīmīgas funkcijas ir piezīmju pievienošana čatam, lai aģents varētu pierakstīt papildu informāciju un vēlāk atgriezties. Šīs piezīmes varat pievienot arī apmeklētāja informācijai, kas ir pieejama ekrāna kreisajā pusē visas čata sesijas laikā, un vēlāk tās var saglabāt LiveAgent CRM.
Pēdējais, bet ne mazāk svarīgais, kas mani patīkami pārsteidza, bija klienta apmierinātības aptauja, ko LiveAgent programmatūra pēc sarunas pabeigšanas piedāvā automātiski. Šī ir lieliska iespēja apmeklētājiem, jo viņiem nav jāatgriežas pie tās vēlāk, jāsaņem e-pasti vai jāpierakstās, tikai, lai nosūtītu atsauksmi. Vienīgais, kas viņiem jāizdara, ir jāizvēlas viņu apmierinātības līmenis, un to var paveikt vien dažu sekunžu laikā.
Tiklīdz tas paveikts, aģenti var redzēt savu vērtējumu.
LiveAgent tiešsaistes čata veiktspēja un lietotāja pieredze
LiveAgent tiešsaistes čats ir ātrs, atsaucīgs un neticami vienkāršs lietošanā gan aģentiem, gan mājaslapas apmeklētājiem. Viss ir sakārtots skaidri un ērti, tāpēc to var izmantot pat tad, ja neesat tehniski īpaši izveicīgs.
Uzsākot sarunu, LiveAgent pieteikumu apstrādes programmatūra automātiski izveido pieteikumu. Aģents saņem paziņojumu, kas aizved to uz jaunu čatu. Tur viņi var redzēt visu apmeklētāja pamatinformāciju, ieskaitot tā IP adresi, pārlūkprogrammu un to, vai viņi ir pieteikušies. Failu pievienošana arī darbojas bez problēmām gan aģentu, gan apmeklētāju pusē.
Lietotāja saskarne ir ļoti tīra un viegli navigējama, tāpēc aģentiem nevajadzētu rasties problēmām risināt vairākus čatus vienlaikus. Lai uzlabotu produktivitāti un efektivitāti, šis tiešsaistes čata risinājums ļauj pārsūtīt čatu citiem aģentiem tieši no čata loga.
Vienīgais, kas varētu vēl vairāk uzlabot lietotāja pieredzi, ir īsa apmācība darbu uzsākot, tāpēc, ka, lai tad, ja kāds nepārzina šādu programmatūru, viņš uzreiz varētu atrast visu nepieciešamo. Tomēr labs aizstājējs ir LiveAgent atbalsta portāls, kur var atrast apmācības, ceļvežus un problēmu novēršanas padomus gadījumā, ja rodas kādas problēmas.
Cenas
Free
LiveAgent atsevišķas funkcijas varat izmantot bez maksas. Šajā cenu līmenī ir iekļautas tādas funkcijas kā 7 dienu pieteikumu vēsture, 1 tiešsaistes čata poga, vienkāršākās atskaites un vēl dažas citas.
Small
Šajā $9 aģentam/mēnesī vērtajā pakotnē ir iekļautas paplašinātas visas bezmaksas versijā pieejamās funkcijas. Dažas no papildus funkcijām ietver neierobežotu pieteikumu vēsturi, klientu apkalpošanu, integrāciju, izmantojot API, atskaišu veidošanu un citas.
Medium
Šī cenu pakete maksā $29 aģentam/mēnesī, un jūs varat izmantot visas funkcijas no iepriekšējām paketēm, kā arī jaudīgākus papildinājumus. Dažas no funkcijām, ko varat izmantot, ir neierobežotas čata pogas, proaktīvi čata uzaicinājumi, uzlabota atsauksmju pārvaldība, reāllaika apmeklētāju kontrole un pat sociālo mediju integrācijas.
Large
Tas ir LiveAgent visplašākais līmenis, kas maksā $49 aģentam/mēnesī. Papildus visām zemāko līmeņu funkcijām varat izmantot zvanu centru, kurā ir tādas funkcijas kā IVR, videozvani, neierobežots zvanu ieraksts, zvanu pārvirzīšana, pārsūtīšana un daudz kas cits.
Slēdziens
Ja es gribētu apzīmēt, kā bija strādāt ar LiveAgent tiešsaistes čata programmatūru, man būtu jāsaka, ka tas bija vienkārši patīkami. Nav daudz ko kritizēt ne tikai no ieviesēja skatupunkta, bet arī no mājaslapas apmeklētāja viedokļa.
Lai gan dažas nelielas interaktīvas apmācības darba gaitā būtu bijušas noderīgas, man nebija nekādu problēmu, lai visu sameklētu un palaistu, pat nebūdamam īpaši tehniski apķērīgam. Iestatīšana ir ļoti vienkārša, pielāgošana šķiet neierobežota, un čata pogas vispārējā funkcionalitāte, balstoties uz manu pieredzi – izcila.
Tas, kas izceļ LiveAgent tiešsaistes čatu, ir reāllaika rakstīšanas priekšskatījums. Es redzu, ka tas sniedz daudz priekšrocību kā mazajām klientu apkalpošanas komandām, tā arī lielajām. Spēja “lasīt klienta domas” var būt nenovērtējama, ja runa ir par ātru un personalizētu atbalstu.
Apkopojot visu pieredzi, es labprāt kaut tūlīt izmantotu LiveAgent čata logrīku kā tūlītējās ziņapmaiņas risinājumu savai mājaslapai. Atkarībā no izvēlētās cenu paketes tā ir lieliska izvēle komandām ar lieliem ziņu apjomiem, kā arī mazajiem uzņēmumiem, kuri vēlas tikai sazināties.
Frequently Asked Questions
Tiešsaistes čata poga manā vietnē tiek parādīta bezsaistē pat tad, ja esmu pieteicies
Tam ir vairāki iemesli. Pirmais, ko varat izmēģināt, ir mājaslapas atsvaidzināšana. Ja tas nepalīdz, varat pārbaudīt, kurās Nodaļās varat izmantot tiešsaistes čata pogu, un pielāgot iestatījumus. Varat arī paskatīties, vai kods ir pareizs. Ja esat pārinstalējis lietotni, jaunais pogas ID numurs, iespējams, atšķiras no vecā, un tas arī var izraisīt šādu problēmu.
Maniem klientu atbalsta aģentiem nav laika atbildēt uz visiem ienākošajiem čatiem
Liveagent tiešsaistes čata programmatūra ļauj iestatīt biļešu pārvirzīšanu, lai aģenti netiktu pārslogoti ar pārāk daudz čatiem, un jūsu kontaktu centrs saglabātu savu produktivitāti. Lai to iestatītu, atveriet Konfigurācija > Čats > Iestatījumi. Šeit varat pat konfigurēt tādu Atelpas laiku starp atbildēšanu uz ziņām, kāds ir nepieciešams jūsu aģentiem.