Key takeaways
Pros
- Viegli navigējams
- Pieejams
- Pielāgojama tiešsaistes čata poga
Cons
- Nav reāllaika rakstīšanas ieskata
- Ne visai adaptīvs
- Bezmaksas izmēģinājuma versija neļauj operatoriem nosūtīt pielikumus
- Bojāti skati
Darba uzsākšana ar HelpOnClick
Pirmais, ko pamanīsit, piesakoties HelpOnClick, ir tas, ka varat izveidot kontu tikai viņu tiešsaistes čata programmatūrai vai visam palīdzības dienesta risinājumam.
Pēc tam, kad apstiprināju e-pasta adresi, mans konts bija gatavs dažu sekunžu laikā. Pēc pieteikšanās mani sveica ar tīru un mazliet papliku saskarsmi.
Tomēr es novērtēju uzreiz uznirstošo logu, kas man piedāvāja ceļvedi pa programmu. Es ātri to apskatījos un tad es uzreiz sāku veidot tiešsaistes čatu savai testa mājaslapai.
Man patika, cik daudz pielāgošanas bija jau uzreiz pieejama. Varat pielāgot gandrīz visus tiešsaistes čata pogas, kas tiks parādīti jūsu vietnē, vizuālos aspektus.
Tiklīdz biju pabeidzis pielāgot pogu, HelpOnClick piedāvāja man kodu, ko pievienoju savai vietnei, un HelpOnClick tiešsaistes čats jau bija manā vietnē.
Nolēmu, ka man nepatīk vispārīgais noklusētais attēls, kas sākotnēji tika saistīts ar mana tiešsaisets čata pogu, tāpēc izmainīju to un sāku čatot.
Es sagaidīju mierīgu padarbošanos. Tomēr es saskāros ar problēmām ar sarunas uzsākšanu. Es nevarēju nosūtīt pirmo ziņu. Viss, ko saņēmu, bija “Gaida operatoru” apmeklētāja pusē un “Gaida ienākošo čatu” aģenta pusē. Kādu laiku es ap to paknibinājos, bet nespēju atrisināt šo jautājumu, tāpēc sazinājos ar HelpOnClick atbalstu.
Jāsaka, ka man atbildēja tas pats attēls, kas man tika piedāvāts kā noklusētais, un tas manī raisīja lielas šaubas. Un tad es biju patīkami pārsteigts, ka runāju ar cilvēku-pārstāvi, nevis botu. Paskaidroju savu gadījumu, un viņi ierosināja nosūtīt pieteikumu izstrādātājiem un pagaidīt.
Protams, es biju pārāk nepacietīgs, lai gaidītu 24 līdz 48 stundas līdz atbildes saņemšanai, tāpēc apskatīju vēl dokumentāciju, pāris reižu pieteicos un atteicos, atsvaidzināju visu, iztīrīju kešatmiņu un savā piektajā vai sestajā mēģinājumā brīnumainā kārtā viss sāka darboties.
Funkcijas un lietotāja saskarne
Es lietoju HelpOnClick, izmantojot Chrome, bet varat to lietot arī, izmantojot Safari, Edge, Opera un Firefox. Tas darbojas arī kā operētājsistēmas Windows un macOS programma. Turklāt HelpOnClick var izmantot arī mobilajās ierīcēs, jo tas ir saderīgs ar Android un iOS.
HelpOnClick tiešsaistes čatā man patika, cik tas ir pielāgojams. Varat pielāgot praktiski visu, tāpēc čata poga lieliski iederas jūsu zīmola noformējumā.
Vēl viena noderīga iespēja ir dati, ko HelpOnClick automātiski apkopo par apmeklētāju, ar kuru čatojat. Šie dati ietver apmeklētāja atrašanās vietu, pārlūkprogrammu, IP adresi un daudz ko citu. Tiklīdz saruna ir pabeigta, varat atgriezties pie šīs informācijas un arhīvā izlasīt visu sarunu.
Tas, kas man pietrūka šajā programmatūrā, bija reāllaika rakstīšanas ieskats. Vēl viena lieta, kas, manuprāt, bojā labu pieredzi, ir tas, ka, izmantojot bezmaksas izmēģinājuma versiju, operators nevar nosūtīt pievienotos failus bez jaunināšanas uz maksas paketi.
Tiešsaistes čata veiktspēja un lietotāja pieredze
Kad runa ir par lietotāja pieredzi, HelpOnClick neizskatās iespaidīgi. Nepārprotiet mani, tas ir izmantojams, bet, tiklīdz sāku to pārbaudīt, man tas šķita diezgan neērts. Pēc tam,kad es beidzot sāku čatot, pēc dažām ziņām atkal un atkal tiešsaistes čata logs sabojājās.
Es evarēja redzēt visas nosūtītās ziņas, un rakstīšanas josla ne vienmēr reaģēja uz manu ievadi. Aizvēršana un atjaunināšana nelīdzēja, tāpēc man nācās ar to samierināties.
Mēģinot izmantot sadalītu ekrānu, lai vienlaikus redzētu apmeklētāja un operatora puses, radās vēl viena problēma. Lai gan tehniski tas ir iespējams, HelpOnClick saskarne tam nepiekrita.
Cenas
Free
Šis līmenis ir bez maksas un ļauj programmu izmantot vienam operatoram. Mēnesī jums var būt līdz pat 100 čatiem, un čata vēsture tiek glabāta 30 dienas.
Silver
Par $12.99 aģentam/mēnesī varat iegūt neierobežotu operatoru skaitu, līdz 300 čatiem mēnesī un 90 dienu čatu vēsturi.
Gold
Šī pakete maksā $19.99 aģentam/mēnesī un ļauj izmantot neierobežotu skaitu operatoru, nodaļu un čata vēstures.
Platinum
Visdārgākais, un arī visplašākais cenu līmenis ļauj jums izbaudīt visas funkcijas no iepriekšējām paketēm ne vairāk kā 10 mājaslapās, par $49.99 katram aģentam mēnesī.
Slēdziens
Ja es apkopotu savu pieredzi ar HelpOnClick tiešsaistes čata programmatūru, man būtu jāsaka, ka tas bija tieši trāpīts vai neveiksme. Tiešsaistes čata ieviešana manā mājaslapā bija ļoti vienkārša, un mani patīkami pārsteidza, cik tā ir pielāgojama. Gadījumā, ja rodas problēmas ar šo daļu, HelpOnClick piedāvā ērtu un informatīvu ceļvedi, kurā ir iekļautas apmācības par to, kā visu iestatīt.
Tomēr, ja runa ir par manu pieredzi, kad es reāli izmantoju tiešsaistes čatu, es jutos mazliet vīlies. Sākot ar problēmām, kas saistītas ar sarunas sākšanu, līdz neveikliem un bojātiem skatiem gan čata logā, gan operatora lietotnē, HelpOnClick nepārliecināja mani, ka tā ir labākā vietne, ja vērtējat efektivitāti.
Frequently Asked Questions
Es nezinu, kā iestatīt šifrēšanas drošības protokolu
Ja izmantojat kādu citu, nevis pamata paketi, HelpOnClick ļauj iestatīt Secure Sockets Layer (SSL) protokolu. Lai to izdarītu, atveriet cilni Administrēšana un noklikšķiniet uz Iestatījumi. Atzīmējiet lodziņu Force SSL. Tādējādi operatoriem un tīmekļa vietņu apmeklētājiem tiks iespējota SSL drošība.
Es nesaņemu tiešsaistes čata paziņojumus, kad esmu bezsaistē
Vienkāršākais veids, kā risināt šo problēmu, ir iestatīt mobilo čatu, izmantojot SMS. Savas tiešsaistes čata ziņas saņemsit kā īsziņu. Lai to izdarītu, atveriet cilni Administrēšana un noklikšķiniet uz Iestatījumi. Pēc tam izvēlieties Operators un noklikšķiniet uz tiem. Atzīmējiet rūtiņu SMS un pēc tam nospiediet Saglabāt.
Es tieku automātiski atteikts no sava konta
Lai iestatītu vai pielāgotu automātisko atteikšanos, atveriet cilni Iestatījumi. Atrodiet “Auto Logff time” un pielāgojiet to pēc savas izvēles. Šo funkcionalitāti varat arī pilnībā izslēgt.