Key takeaways
Pros
- Ātrs un uzticams tiešsaistes čata logrīks
- Čata logrīka pielāgošana
- Lietotājam draudzīga saskarne
Cons
- Nav reāllaika rakstīšanas skata
- Bieži atjauninājumi, kas var traucēt darbplūsmu
Darba uzsākšana ar Gorgias
Ja vēlaties reģistrēties pakalpojumā Gorgias, jums tikai jāaizpilda sava informācija reģistrācijas veidlapā un jānorāda mājaslapas URL. Pēc tam sistēma iestata jūsu kontu, un, tiklīdz jūs apstiprinat savu e-pastu, varat sākt.
Piesakoties savā kontā, būs redzama tīra izskata saskarne ar pamācību labajā pusē.
Es sāku tiešsaistes čata integrāciju no apmācības izvēlnes. Tomēr, ja nolemjat to izlaist, varat atvērt sadaļu Iestatījumi → Integrācijas → Čats. Noklikšķiniet uz pogas + Pievienot jaunu un sāciet tiešsaistes čata instalāciju.
Šeit varat konfigurēt savu tiešsaistes čatu, tai skaitā dažas pielāgošanas iespējas. Tiklīdz esat apmierināts ar saviem iestatījumiem, varat pāriet uz instalāciju. Es izvēlējos pielāgotās instalēšanas iespēju un kodu vienkārši nokopēju un ielīmēju savā mājaslapas sadaļā “Pirms satura”.
Čata logrīks manā vietnē uzreiz parādījās tādās krāsās un pozīcijā, kādu biju iestatījis instalēšanas procesā, tāpēc biju gatavs to testēt.
Pēc sarunas uzsākšanas tā uzreiz parādījās manā lietotāja saskarnes cilnē Nepiešķirti. Es uzklikšķināju uz tās, un sāku čatot.
Funkcijas un lietotāja saskarne
Gorgias ir uz pārlūka balstīta lietotne, kuru varat izmantot Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Safari un Opera pārlūkos. Es testēju programmatūru uz Google Chrome, bet, ja izmantojat kādu citu no atbalstītajiem pārlūkiem, jūsu pieredzei nevajadzētu būt stipri atšķirīgai.
Gorgias palīdzības dienesta programmatūra piedāvā daudz līdzekļu un konfigurāciju, taču tiešsaistes čata uzstādīšana bija ļoti vienkārša. Saskarnē ir diezgan viegli orientēties pat bez pamācības, ko Gorgiass jums piedāvā sākumā.
Jums ir daudz pielāgošanas iespēju tiešsaistes čata logrīka iestatīšanai. Papildus sākotnējai iestatīšanai vienmēr varat atgriezties un pievienot kampaņas, iestatīt ātrās atbildes un pielāgot parametrus, ieskaitot automātisko atbildētāju, uzvednes un saistītā e-pasta integrāciju.
Tas viss ir ļoti viegli pieejams un atrodams, tāpēc pat mazāk tehniskiem lietotājiem nevajadzētu rasties problēmām, lai atrastu visu, kas varētu būt vajadzīgs.
Runājot par tiešsaistes čata logrīku, lai gan tas šķiet diezgan tipisks un, iespējams, mazliet primitīvs no apmeklētāja skatu punkta, aģenti var daudz izdarīt no vienas ērtas saskarnes. Tieši no tiešsaistes čata sarunas aģenti var pievienot birkas, pielāgot klientu informāciju un skatīt mijiedarbību vēsturi.
Runājot par pašu čatu, aģenti var paveikt diezgan daudz, neliekot klientam gaidīt, jo viss, kas viņiem vajadzīgs, ir pa rokai.
Viņi čata logā var izmantot jau esošus makrosus vai iestatīt jaunu makrosu. Tas var būt ļoti noderīgi, ja tiek apstrādāts liels ienākošo ziņu apjoms, kad aģentiem nav laika atstāt sarunu, lai atbildētu ar iepriekšsagatavotām ziņām citā logā.
Es biju mazliet vīlies, kad sapratu, ka Gorgias tiešsaistes čats neatbalsta reāllaika rakstīšanas priekšskatījumu. Neskatoties uz to, viņu logrīks bija reaktīvs un man nebija problēmu sūtīt ziņas, tostarp multivides failus.
Kad saruna ir pabeigta, varat atlikt vai aizvērt čatu. Jūs vienmēr varat atgriezties pie tā nākotnē, un, ja nepieciešams, varat to atvērt atkārtoti ar to pašu pieteikuma ID.
Tiešsaistes čata veiktspēja un lietotāja pieredze
Man bija diezgan laba pieredze, strādājot ar Gorgias. Pa saskarni ir viegli pārvietoties. Tā piedāvā apmācību, lai palīdzētu uzsākt darbu, un kopumā nepaliek nekas daudz ko vēl vēlēties. Turklāt visa sistēma ir īpaši izstrādāta priekš Shopify, tāpēc, ja lietojat to, varat izmantot pilnīgu integrāciju ar Magento un BigCommerce.
Gorgias tiešsaistes čata programmatūru ir viegli iestatīt un pielāgot. Tā piedāvā dažus pamatiestatījumus, bet, ja vēlaties, varat to pielāgot savām vajadzībām un zīmolam, pievienot tai kampaņas, savienot ar veikalu utt.
Pats čata logrīks darbojas lieliski. Tas ir ātrs un atsaucīgs, tāpēc jums nav jāuztraucas par ilgu gaidīšanas laiku programmatūra “ieķeršanās” dēļ. Gorgias veic lielisku darbu, lai nodrošinātu produktivitāti un samazinātu atbildes laiku, jo tas nodrošina visu, kas jums nepieciešams čata logā. Ja neņemt vērā, ka programmatūra neļauj priekšskatīt apmeklētāju ziņas pirms to nosūtīšanas, Gorgias tiešsaistes čata logrīks var būt lielisks risinājums.
Cenas
Gorgias piedāvā piecus cenu līmeņus, kuros ir daudz līdzekļu un funkciju. Katrā cenu līmenī ir iekļautas iepriekšējo līmeņu funkcijas ar pievienotiem paplašinājumiem, uzlabotām funkcijām un jauninājumiem. Tomēr būtiskākā atšķirība ir apmaksājamo pieteikumu skaits katru mēnesi. Katrai paketei ir daudz ko piedāvāt, bet par cik koncentrējos uz tiešsaistes čatu, gatavojos apspriest tikai attiecīgās funkcijas.
Starter
Šī pakete maksā $10/mēnesī ar 50 apmaksājamiem pieteikumiem. Šajā cenu punktā var būt līdz pat 3 lietotāju darbvietām. Tiešsaistes čata programmatūra ietver tiešsaistes čata logrīku ar makrosiem, nosacījumiem un sagatavēm.
Basic
Basic līmenis piedāvā 300 apmaksājamos pieteikumus par $60/mēnesī. Izmantojot šo pakotni, jums ir neierobežots lietotāju darbvietu skaits, darba laika atbalsts un komandas pārvaldība.
Pro
Par $360/mēnesī jums var būt 2000 apmaksājamu pieteikumu un neierobežots lietotāju skaits.
Advanced
Advanced pakotne maksā $900/mēnesī un ļauj strādāt ar 5000 apmaksājamiem pieteikumiem. Šajā līmenī varat izmantot plašākas sociālo mediju integrācijas iespējas.
Enterprise
Pielāgots pieteikumu apjoms var tikt iestatīts tikai pēc tam, kad esat vienojušies par tikšanos ar Gorgias komandu.
Secinājums
Mana kopējā pieredze ar Gorgias bija diezgan patīkama. Viņi ļoti vienkāršo konta iestatīšanu, un saskarne jau no paša sākuma ir intuitīva. Lietotāja saskarne neatstāj jūs apmulsumā, tā ir vienkārša, tīra un viegli lietojama.
Kad runa ir par tiešsaistes čata programmatūru, to bija neticami viegli ieviest. Es uzskatu, ka ikviens var to saprast bez problēmām, pat nelietojot ātrās pamācības sākumā. Arī pielāgošana bija ļoti pieejama. Pat sarežģītākie iestatījumi bija izvietoti tā, lai neliktos nomācoši.
Pats logrīks ir ātrs, atsaucīgs un uzticams. Lai gan trūkst dažu līdzekļu, kas varētu vēl vairāk palielināt pieredzi, darbu var paveikt ļoti efektīvi.
Apkopojot savu pieredzi ar Gorgias tiešsaistes čata programmatūru, bija lieliski ar to strādāt gan no apmeklētāja, gan aģenta skatu punkta. Šķiet, ka tā ir lieliska iespēja uzņēmumiem, kuri vēlas saglabāt saikni ar saviem klientiem, neuztraucoties par to, ka klientu atbalsta pārstāvji nevarēs izmantot programmatūru pilnībā.
Frequently Asked Questions
Atverot Gorgias, es redzu melnu vai baltu ekrānu
Tā var būt vienkārši ielādes problēma. Pagaidiet dažas minūtes un atkārtoti ielādējiet programmu. Ja tas notiek Android lietotnē, varat izmēģināt restartu. Ja tas nepalīdz, lietojumprogramma, iespējams, būs jāinstalē atkārtoti.
Es konsolē iegūstu Uncaught ReferenceError paziņojumu
Lapā vai nu trūkst Gorgias čata koda fragments, vai arī tas tiek izsaukts pēc pielāgota skripta. Pārliecinieties, vai izmantojat Gorgias čata komplekta ielādētāja versiju. 2. Skriptā pārbaudiet, vai ir norādīts gorgias-chat-widget-install-v2.