Key takeaways
Pros
- Ātrs un uzticams tiešsaistes čata logrīks
- Atskaites un analīze
Cons
- Grūti navigēt
- Programmatūra mēdz būt kļūdaina
- Nav reāllaika rakstīšanas ieskata
Darba uzsākšana ar Bitrix24
Pierakstīties Bitrix24 bija viegli un bez grūtībām. Lai saņemtu bezmaksas izmēģinājuma kontu, jums tikai jāaizpilda reģistrācijas forma un jāapstiprina savs e-pasts. Tiklīdz būsiet to izdarījis, jūs sagaidīs patīkama izskata, kaut arī mazliet mulsinoša saskarne.
Jau no paša sākuma es nesapratu, kā pārvietoties šajā programmatūrā. Mēģināju izpētīt kreisās puses izvēlni. Taču nevarēju atrast kaut ko, kas izskatītos pēc koda, kuru varētu nokopēt un ielīmēt savā mājaslapā.
Kad nolēmu, ka pats to nevaru izdomāt, apskatīju atbalsta dokumentāciju. Lai gan bija viegli meklēt un palasīt, es vienkārši nevarēju atrast pareizo atbildi. Nepārprotiet mani, tur ir dokumenti par tiešsaistes čata logrīkiem, integrācijām un pat daži kodu paraugi. Tomēr neviens no tiem nepalīdzēja, jo tie netuvināja mani tam, lai atrastu tās dažas koda rindas, kas man bija vajadzīgas.
Pēc laba laika un dažiem neveiksmīgiem mēģinājumiem devos atpakaļ vēlreiz pārmeklēt saskarni. Pēc kāda laika, kad biju uzklikšķinājis pilnīgi uz visa, uz kā man ļāva klikšķināt, es beidzot uzdūros “zelta dzīslai”.
Cilnē CRM noklikšķiniet uz pievienojumprogrammas augšējā joslā. Lejupkrītošā izvēlne ļauj izvēlēties dažas iespējas, ko varat iestatīt. Man tā bija Mājaslapas Logrīka iespēja.
No turienes man izdevās izveidot tiešsaistes čata logrīku. Es atradu vajadzīgo kodu, noklikšķinot uz pogas Rediģēt, bet tas darbojas arī tad, ja izmantojat rīku Iegult kodu.
Lai to pārbaudītu, es vienkārši ielīmēju kodu testa mājaslapā un trāpīju. Tiešsaistes čata poga parādījās manā vietnē, bet, kad uz tās noklikšķināju, sarunas vietā saņēmu atsauksmes formu. Apskatīju Bitrix24 saskarnes iestatījumus un atradu, kas par vainu.
Es atspējoju CRM formu, un mans tiešsaistes čata logrīks bija gatavs.
Funkcijas un lietotāja saskarne
Bitrix24 programmatūra ir diezgan pamatīga, ieskaitot galddatora klientu, kas darbojas operētājsistēmās Mac OS, Windows un Linux. Mobilo aplikāciju varat iegūt gan no Apple App Store, gan no Google Play. Tomēr es izvēlējos to ieviest, izmantojot savu tīmekļa pārlūkprogrammu. Izmantoju Google Chrome, bet to varat palaist arī uz Firefox, Safari vai Edge.
Programmatūra, ko Bitrix24 piedāvā, ir pamatīga un ar daudzām funkcijām un iespējām. Kā jau teicu, lai gan jums ir daudz ko darīt, nav īpaši viegli pa to pārvietoties.
Runājot par tiešsaistes čata programmu, es biju patīkami pārsteigts, saņemot tādu kā iepriekšsagatavotu atbildi uzreiz, pat pats to neiestatot. Bitrix24 arī automātiski saglabāja informāciju par personu, kas ar mani sazinās CRM sistēmā, lai gan es to nebiju iestatījis manuāli.
Es arī apskatīju, vai šim tiešsaistes čata risinājumam ir reāllaika rakstīšanas skats, kā darbojas multivides koplietošana un citas sīkākas lietas, kas var uzlabot klientu mijiedarbību.
Diemžēl, kā aģents jūs nevarat priekšskatīt, ko apmeklētājs raksta. Tomēr pārējās pamatfunkcijas darbojās, kā cerēts, bez aizķeršanās.
Man patika iespēja pārbaudīt čata ierakstu cilnē Klienti.
Šeit varat redzēt apmeklētāja kontaktinformāciju, viņu aktivitāti, to, kurš no jūsu aģentiem ir atbildīgs par saziņu, čata ilgumu un pat par klientu ceļu, kas pamudināja apmeklētāju rakstīt jums čata ziņu. Varat arī filtrēt čata ierakstus, lai iegūtu labāku pārskatu par ienākošajām aktivitātēm.
Turklāt Bitrix24 ļauj izveidot dažādas atskaites, uzraudzīt un optimizēt pārdošanas procesu un daudz ko citu.
Tiešsaistes čata veiktspēja un lietotāja pieredze
Darbs ar Bitrix24 bija nedaudz nepatīkama pieredze. Kā jau iepriekš minēju, programmatūra ir diezgan plaša, un iesākumā lietotājam var būt grūti saprast, kā to izmantot. Tajā ir pārmērīgs ciļņu, izvēlņu un pogu skaits, lai neteiktu ko vairāk.
Vēl viena problēma, ar ko saskāros, testējot šo programmatūru, bija, cik kļūdaina tā bija. Es nemēģināšu uzskaitīt, cik reižu man vajadzēja pārlādēt lapu, jo tā vai nu netika ielādēta pareizi, nereaģēja, vai vienkārši nedarbojās.
Kas attiecas uz pašu tiešsaistes čatu, tad tam vairs nav daudz ko papildus vēlēties. Vienīgais, ko varēju atrast, kā vēlamu uzlabojumu, ir reāllaika rakstīšanas ieskats, bet neskatoties uz to, čats ir ātrs, reaģējošs un ļoti vienkāršs darbībā no abām pusēm.
Ziņas ar pievienotiem failiem tiek nosūtītas abos virzienos bez problēmām. Ikreiz, saņemot ziņojumu, tiek parādīts paziņojums gan labās, gan kreisās puses izvēlnēs un galvenajā CRM panelī.
Kā apmeklētājs jūs nevarat rediģēt vai dzēst jau nosūtītās ziņas. Tomēr no aģenta puses ir diezgan daudz, ko varat izdarīt ar savām atbildēm.
Rezumējot, Bitrix24 tiešsaistes čata veikstpējai ir savi plusi un mīnusi, nav lietošanā nepatīkama programmatūra. Tā ir ātra un reaģējoša, un, neskatoties uz to, ka trūkst dažu papildu funkciju, tā savu darbu padara.
Cenas
Bitrix24 kopumā piedāvā piecas cenu paketes. Varat maksāt vai nu reizi mēnesī, ik pēc trim mēnešiem, vai arī reizi gadā. Vienkāršības labad runāšu par ikmēneša maksājuma iespēju, plus bezmaksas paketi. Katrā nākošajā cenu līmenī ir iekļautas visas funkcijas no lētākajām paketēm, kā arī daži papildinājumi, paplašinājumi vai pilnīgi jaunas, uzlabotas funkcijas. Lai gan visas paketes ir piesātinātas ar dažādiem līdzekļiem, es runāšu vairāk par tiem, kas attiecas uz tiešsaistes čatu.
Free
Šī pakete ir bez maksas un ietver 5GB krātuvi, CRM programmatūru un tiešsaistes čatu ar dažiem ierobežojumiem. Izmantojot šo paketi, varat arī iestatīt grupas čatu un balss piezīmju ierakstīšanu.
Basic
Šis līmenis ietver līdz 5 lietotājiem un izmaksā $46 mēnesī visiem lietotājiem. Aģenti var koplietot 24GB krātuvi un izmantot tiešsaistes čatu ar klātnākušiem HD videozvaniem un dalīšanos ar ekrānu un audio/video ierakstīšanu.
Standard
Par $124 mēnesī visiem lietotājiem varat to izmantot līdz 50 cilvēku komandai. 100 GB krātuves dod lielāku brīvību un vairāk iespēju sadarboties.
Professional
Izvēloties šo paketi, Bitrix24 programmatūru var izmantot līdz pat 100 cilvēkiem par $249 mēnesī visiem lietotājiem. Šī pakete piedāvā 1024GB krātuvi, un tas ir pirmais līmenis, kas ļauj izmantot automatizāciju kā viedos procesus, automatizācijas nosacījumus un trigerus.
Enterprise
Šis līmenis sākas no $499 mēnesī 250 lietotājiem. Tomēr to varat palielināt līdz 10 000 lietotājiem. Krātuves apjoms balstās uz lietotāju skaita, kas strādā ar programmatūru. 250 lietotājiem sistēma ļauj izmantot 3TB krātuvi. Šajā līmenī varat iestatīt filiāļu struktūras, kas ļauj pārvaldīt lielu uzņēmumu.
Noslēgumā
Apkopojot savu pieredzi ar Bitrix24 tiešsaistes čata programmatūru, jāatzīst, ka tā bija mazliet saraustīta. Skatoties tikai uz tiešsaistes čata logrīku, es teiktu, ka tas bija lielisks. Pat ar dažām pietrūkstošām funkcijām tas joprojām ir uzticams tiešsaistes risinājums, kas piepilda visas pamatvajadzības.
Tomēr, ņemot vērā manu vispārējo lietotāja pieredzi, tā zināmā mērā maina manu viedokli. Uzstādīšana bija mulsinoša un brīžiem pilnīgi neapmierinoša. Lai izprastu lietotāja saskarni un pa to pārvietotos, ir nepieciešams zināms laiks. Tiklīdz esat pie tās pieradis, tā darbojas labi, bet, ja jums nav daudz lieka laika, ko tai veltīt, varat viegli zaudēt drosmi.
Vēl viena diskutējama lieta ir tas, cik neveikla un bieži iesprūstoša ir lietotne. Šķiet, ka, tieši izmantojot tiešsaistes čatu, tā nav liela problēma, bet visa iestatīšana aizņem ievērojamu laiku, galvenokārt tāpēc, ka lapas netiek ielādētas pareizi.
Kopumā Bitrix24 tiešsaistes čata logrīks var būt lieliska iespēja daudziem maziem un lieliem uzņēmumiem. Ja esat gatavs pārvarēt dažas neērtības, kas saistītas ar programmatūru, tas var būt uzticams rīks jūsu klientu saziņai.
Frequently Asked Questions
Mans tiešsaistes čats rāda tikai atsauksmes formu
Lai atrisinātu šo problēmu, dodieties uz CRM, noklikšķiniet uz Pievienojumprogrammas un lejupkrītošajā izvēlnē izvēlieties Mājaslapas logrīks. Sadaļā Mana uzņēmuma logrīki izvēlieties pielāgojamo un noklikšķiniet uz Rediģēt. Ritiniet uz leju līdz CRM forma un izslēdziet to. Pārlādējot vietni, tiešsaistes čata logrīkam jādarbojas pareizi.
Man jāatrod čati, kas pieder deaktivizētam aģentam
Ziņu žurnālus atlaistajiem darbiniekiem varat atrast, noklikšķinot uz Darbinieki un pēc tam uzNeaktīvie. Izvēlieties darbinieku un noklikšķiniet uz Ziņu Žurnāli. Ja jums nav pieejama iespēja Neaktīvie, tas nozīmē, ka sistēmas administrators to atspējojis konta iestatījumos.