Key takeaways
Pros
- Viegla sociālo mediju integrācija
- Pieteikumu apstrādes sistēmas dizains ir lielisks
- Kārtīgs un ērti lietojams
- Tas ir bez maksas
Cons
- Nav Twitter integrācijas
- Var izmaksāt dārgi, ja izvēlaties maksas paketi
Darba uzsākšana ar Tidio sociālo mediju funkcijām
Ar Tidio ir viegli sākt darbu, pateicoties bezmaksas kontam. Varat to lietot tik ilgi, cik vēlaties, un jaunināt, kad vien jūtaties gatavs šādam solim. Reģistrācijai ir nepieciešama e-pasta adrese, parole un mājaslapa. Tas var radīt grūtības to uzņēmumu īpašniekiem, kuriem nav mājaslapas vai kuri to nevēlas, bet prasība ir saprotama, jo Tidio galvenokārt koncentrējas uz čatu, kam ir nepieciešama mājaslapa, lai korekti darbotos. Tiklīdz biju pabeidzis reģistrāciju, mani uzreiz aizveda uz Tidio tīmekļa lietotni.
Tiklīdz biju iegājis iesūtnē, Tidio mani informēja par manām aktīvajām sarunām. Un vēl labāk – tas piedāvāja iestatīt integrāciju ar e-pastu, Tidio logrīku un vēl svarīgāk – Facebook un Instagram. Šī lapa uzreiz atklāj, kāda veida sociālo mediju funkcionalitāti Tidio piedāvā. Šajā brīdī jūs varat turpināt iepazīt Tidio, ja tas ir jūsu pirmais apmeklējums, vai ienirt sociālo mediju integrācijas procesā. Vispirms es sāku integrēt savu Facebook Messenger.
Tiklīdz es uzklikšķināju uz Facebook Messenger integrācijas iespējas, mani aizveda uz jaunu ekrānu, kur varēju redzēt integrācijas priekšrocības, kā arī skaidrojumu par to, kā integrācija darbojas un kā to var savienot. Integrācijas process ir diezgan standarta, man tikai jāpiesakās un jāizlemj, kā es vēlos, lai Tidio apstrādā manus Messenger datus. Tidio piedāvā arī iespēju savienot Messenger integrāciju ar viņu čatbotu. Es noraidīju šo iespēju, jo Tidio čatbotu apskatā es jau biju to izpētījis un apskatījis.
Integrējot Instagram, varat sagaidīt to pašu, vai vismaz ļoti līdzīgu integrācijas procesu. Ekrāns būtībā ir tāds pats kā tad, kad integrējat arī pakalpojumu Facebook Messenger. Jums tikai jāpiesakās savā Instagram kontā un jānodrošina piekļuve Tidio, lai tas apstrādātu Instagram savienojumu. Instagram integrācijas laikā es nesaskāros ar nekādām problēmām, un viss izdevās ļoti labi.
Kopumā Tidio piedāvā neticami vieglu un intuitīvu abu sociālo mediju kanālu integrēšanas veidu. Pirms ķeršos pie šī apskata testēšanas daļas, apskatīsim, kāda veida sociālo mediju funkcionalitāti varat sagaidīt no Tidio, kā arī kādas papildu funkcijas varat iegūt, ja izlemjat izmantot to kā savu primāro sociālo mediju klientu apkalpošanas programmatūru.
Tidio sociālo mediju funkcionalitāte un funkcijas
Tidio prioritāte nav sociālo mediju klientu apkalpošana, bet tomēr tas piedāvā ļoti labu funkcionalitāti, kas neiepaliek aiz konkurentiem. Daļa no šīs sistēmas ir pieteikumu apstrādes sistēma, kas apkopo visu saziņu no jebkura integrētā sakaru kanāla. Pieteikumu apstrāde piedāvā arī visai standarta apakšfunkciju komplektu efektīvai atbildēšanai un piekļuvei kontaktinformācijai. Šī funkcionalitāte labi darbojas arī ar sociālo mediju integrāciju.
Citas funkcijas ir analīze, apmeklētāji un diezgan plaši iestatījumi. Analīze nodrošina svarīgus datus, kas sniedz jauku pārskatu par vispārējo saziņu, bet apmeklētāji var uzzināt informāciju par to, kurš apmeklē jūsu mājaslapu. Tomēr visvairāk pieminēšanas vērtā funkcija ir čats, kuru varat integrēt savos sociālo mediju kanālos un ļaut tiem veikt jūsu saziņu. Tidio piedāvā ļoti labu čatbota funkcionalitāti, tāpēc šis varētu būt interesants papildinājums jūsu sociālo mediju pakalpojumiem.
Tidio sociālo mediju funkciju lietotāja pieredze
Es pamatīgi notestēju Tidio sociālo mediju funkcijas un domāju, ka pieredze ir ļoti laba. Tūlīt pēc tam, kad nosūtīju sev ziņu imitējot sarunu, tā parādījās Tidio. Turklāt ekrāns nekavējoties pārslēdzās uz sarunas logu, tāpēc man nebija jātērē laiks, meklējot attiecīgo izvēlnes pogu, lai to atrastu. Tas ļauj koncentrēties uz sarunām, kas vienmēr ir pluss jebkurā saziņas programmā. No otras puses, tas var atraut jūs no patreizējā uzdevuma, ko varbūt darat. Jebkurā gadījumā tas ir interesants risinājums.
Tiklīdz noklikšķināsit uz Pievienoties sarunai, varēsit sākt atbildēt. Saskarne ir veidota ļoti labi. Mana kontaktinformācija bija labajā pusē, bet ekrāna centrā galvenā uzmanība tika pievērsta ziņapmaiņai. Interesanta funkcionalitāte, kas darbojas jebkura veida pieteikumā, ir iespēja nospiest tastatūras taustiņu “/”, lai izvēlētos no iepriekšsagatavoto atbilžu saraksta. Tas ļauj turpināt darbu, neatraujoties no tastatūras un meklējot labo pogu, lai noklikšķinātu lietotāja saskarnē.
Lieliska pieredze saglabājas arī tad, ja tiek apstrādāti Instagram pieprasījumi. Nav lielas atšķirības starp Messenger un Instagram pieteikumiem, sistēma darbojas vienlīdz labi – neatkarīgi no tā, kuru jūs apstrādājat. Tidio vienmēr parāda, no kurienes nāk pieteikums. Turklāt segmentēšanu vienmēr varat izmantot, pateicoties kreisās iesūtnes izvēlnes kolonnai, un atlasīt ziņas,kas nāk no noteiktiem avotiem.
Saziņas organizēšana ar Tidio pieteikumiem ir brīnišķīga pieredze, kas mani nepievīla. Visa sistēma ir projektēta ārkārtīgi labi, un tā būtībā nerada problēmas. Neatkarīgi no tā, vai atbildēsit caur Instagram vai Messenger, jums noteikti būs patīkama pieredze. Tidio ir ļoti atsaucīgs pret visiem saziņas veidiem caur sociālajiem medijiem, un vienmēr paziņo, tiklīdz jūsu iesūtnē nonāk kas jauns.
Tidio cenas
Tidio piedāvā četras bezmaksas paketes, ieskaitot bezmaksas. Lielākā daļa no tiem ir vērsti uz Tidio čatbota funkcionalitāti. Tā kā sociālo mediju funkcionalitāte ir iekļauta pat bezmaksas iespējā, jūsu lēmums, visticamāk, būs atkarīgs no citas Tidio funkcionalitātes, kā arī ar to sarunu skaitu, kas jums jāapstrādā katru mēnesi. Apskatīsim katru paketi un redzēsim, ko katrā no tām varat par savu naudu dabūt.
Free
Free pakete ir pilnīgi bezmaksas un piedāvā tiešsaistes čata sarunas ar 50 lietotājiem, čatbota sarunas ar 100 lietotājiem, e-pasta atbalstu, pieteikumu sistēmu, galddatoru un mobilo ierīču lietotnes, trešās puses programmu integrāciju, apmeklētāju informāciju un JavaScript API.
Communicator
Pakete Communicator izmaksās $15,83 mēnesī katram operatoram maksājot reizi gadā vai $19 mēnesī maksājot ik mēnesi. Tā sniedz neierobežotas tiešsaistes čata sarunas, līdz pat 5 operatorus, e-pasta un 24/5 tiešsaistes čata atbalstu, visas bezmaksas paketes funkcijas, komandu nodaļas, analīzi, iekšējo Shopify integrāciju, tiešsaistes rakstīšanas skatu, skatītās lapas, reāllaika apmeklētāju sarakstu, atļaujas un piezīmes.
Chatbots
Chatbots pakete maksā tikpat cik Communicator pakete, taču tā ir nedaudz vairāk vērsta uz čatbota saziņu. Jūs iegūstat čatbotus ar 1000 trigeriem, e-pasta un 24/5 tiešsaistes čata atbalstu, visas bezmaksas paketes funkcijas, vairāk nekā 35 čatbotu sagatavju, vizuālo čatbota redaktoru un Zapier integrāciju.
Tidio+
Tidio+ pakete paceļ cenas latiņu par ievērojamu summu, tā maksā $329 reizi mēnesī neatkarīgi no tā, vai izvēlaties ikgadējus vai mēneša norēķinus. Šī pakete nodrošina neierobežotas tiešsaistes čata sarunas, pielāgotu operatoru skaitu, pielāgotu čatbotu iesaistes skaitu, 24/5 e-pasta atbalstu, 24/7 čata atbalstu, ārkārtas tālruņa atbalstu, visas funkcijas no Communicator un Chatbot paketēm, Tidio AI atbildes botus, vairāku mājaslapu atbalstu, pielāgotas integrācijas, e-pasta mārketingu u.c.
Slēdziens
Tidio ir ļoti grūti atrast ko nepareizu. Sociālo mediju funkcionalitāte ir lieliska, visa sistēma darbojas ļoti labi, un jūs varat sākt darbu bez kredītkartes datiem vai slēptiem nosacījumiem. Tidio Facebook Messenger un Instagram integrācija ir lieliska, tomēr jums varētu pietrūkt Twitter, jo tā ir vienīgā integrācija, ko šeit neatradīsit. Ja jums tas nav nepieciešams, tad nekam nevajadzētu jūs atturēt no izvēles par labu Tidio.
Ja meklējat uzticamu sociālo mediju klientu apkalpošanas programmatūru, ir svarīgi apsvērt dažādas iespējas pirms lēmuma pieņemšanas. Dažādi pakalpojumu sniedzēji piedāvā dažādas funkcijas, integrācijas un cenu paketes, kas var labāk atbilst jūsu budžetam un vajadzībām. Lai gan Tidio piedāvā lieliskas funkcijas, ir vērts veikt savas pētījumus, lai redzētu, vai citi pakalpojumu sniedzēji varbūt var labāk apmierināt jūsu konkrētās vajadzības. Atcerieties, šis apskats ir tikai personisks viedoklis, tāpēc izmantojiet viņu bezmaksas paketi, lai novērtētu programmas veiktspēju un lietotāja saskarni pirms uzņematies saistības.
Frequently Asked Questions
Nav iespējams ielādēt Facebook API
Ja saņēmat “Nevarēja ielādēt Facebook API” kļūdu, izmēģiniet šo risinājumu. Atveriet Facebook > Iestatījumi un Privātums un atveriet Privātuma centru. Pēc tam atveriet Facebook > Facebook iestatījumus un izvēlieties Biznesa integrācija. Atrodiet Tidio un noņemiet to no saraksta, pēc tam vēlreiz atkārtoti autorizējiet Messenger integrāciju programmā Tidio. Ja esat Firefox lietotājs, Tidio iesaka veikt integrāciju, izmantojot Chrome, jo šis jautājums, šķiet, ir biežāk sastopams Firefox lietotājiem.
Problēmas ar Instagram ziņu saņemšanu
Ja rodas problēmas ar Instagram ziņu saņemšanu Tidio, pārliecinieties, vai esat atļāvis Instagram atļaut Tidio apstrādāt sakarus. Atveriet Instagram lietotni un atveriet Iestatījumi > Privātums > Ziņas. Pārliecinieties, vai slīdnis “Atļaut piekļuvi ziņām” ir iestatīts kā ieslēgts.