Key takeaways
Pros
- Viegli integrējams un lietojams
- Noderīgs klientu atbalsts
- Detalizētas atskaites un analīze
Cons
- Var būt pārāk dārgs mazākiem uzņēmumiem
- Pārlūka versijā pietrūkst paziņojumu
- Neregulāras klūdas
Darba uzsākšana ar Sprout Social sociālo mediju funkcijām
Sprout Social palīdz privātpersonām un uzņēmumiem pārvaldīt savus sociālos medijus, uzturēt attiecības ar klientiem, kā arī nodrošināt, lai visi sociālās saziņas līdzekļi būtu zem viena jumta. Tā ir pieejama kā pārlūkprogramma vai mobilā lietotne.
Reģistrēšanās 30 dienu bezmaksas izmēģinājumam bija neticami vienkārša. Es vienkārši aizpildīju nepieciešamo informāciju un pievienoju vēl dažas detaļas, lai iegūtu pielāgotāku pieeju.
Pēc tam es sagaidīju, ka parādīsies informācijas panelis vai kāda sveiciena lapa. Man par pārsteigumu, Sprout Social negāja aplinku ceļus un piedāvāja nekavējoties pievienot manu sociālo mediju kontu.
Godīgi sakot, atbrīvošana no atbilstošu iestatījumu atrašanas un dažādu izvēļņu navigācijas padarīja pieredzi daudz ātrāku un patīkamāku. Man bija tikai jāpiesakās savos kontos, un tas arī viss.
Tā es vienkārši aizpildīju savus Facebook pieteikšanās datus, un Sprout Social paziņoja, ka tas ir gatavs. Ja rodas sarežģījumi izveidot savienojumu ar savām lapām, Spreout Social ir pat ātrā problēmu novēršana sekojošajā cilnē, tāpēc jums nav jāritina teksts plašajā zināšanu bāzā.
Instagram un Twitter pievienošana bija tāda pati, tāpēc sīkāk par to nediskutēšu.
Kad tas bija izdarīts, Sprout Social sveica mani ar skaisti nostrādātu informācijas paneli, kurā bija ļoti viegli pārvietoties. Tā kā biju jau paveikusi uzdevumu savienot savus sociālo mediju kontus, varēju brīvi paklaiņot un aplūkot dažādas iespējas, kas viņiem bija ko piedāvāt.
Sprout Social sociālo mediju funkcijas un funkcionalitāte
Sprout Social ir galvenokārt sociālo mediju pārvaldības platforma, nevis klientu atbalsta platforma. Tāpēc, ja es vērtētu tikai klientu apkalpošanas funkcijas, es nekautrētos, sakot, ka tās nav īpaši plašas. Pirmais, ko pamanīju, – Sprout Social, šķiet, nav nekāda veida pieteikumu apstrādes sistēmas. Vairāk uzmanības tiek veltīts tādām funkcijām, kā piemēram, publikāciju plānošanai, konkurentu analīzes izpētei un koncentrēšanās uz jūsu vispārējo sociālo plašsaziņas līdzekļu klātbūtni un zīmola veselību.
Publikāciju izveide ir īpaši vienkārša, izmantojot augšējā labajā stūrī atrodamo zilo pogu Izveidot. Noklikšķinot uz tās, tiek atvērts uznirstošais logs, kas ļauj ērti izveidot un ieplānot sociālo mediju ziņas.
Protams, saņemsiet savu iesūtni ar ienākošajām ziņām, pieminējumiem, komentāriem un to, kas jums ir. Varat konfigurēt un pielāgot Viedās Iesūtnes ziņu veidus.
Man patika funkcionalitāte, kas man atgādināja pilnu palīdzības dienesta programmatūru, proti, ar iespēju pievienot iekšējas piezīmes visām klientu mijiedarbībām. Tas ir īpaši noderīgi aģentiem un komandām, kas var tādējādi sadarboties kādas problēmas risināšanā.
Vēl viena iespēja, kas var noderēt klientu apkalpošanas komandām, ir Sprout Social Apskatu funkcionalitāte. Tā ļauj izveidot savienojumu starp dažādām atsauksmju platformām un pārvaldīt visas klientu atsauksmes no vienas vietas, tāpēc jums nav jāpārbauda katra no tām atsevišķi.
Sprout Social sociālo mediju funkciju lietotāja pieredze
Jau no paša sākuma man bija ļoti viegli visu uzstādīt. Man bija klients, kas ierakstīja komentāru manā Facebook biznesa lapā, un tas uzreiz parādījās Viedajā Iesūtnē.
Noklikšķinot uz Skatīt Pavedienu, es varēju atbildēt, nospiest “Patīk”, pievienot komentētāju savam VIP sarakstam un aizpildīt papildu informāciju par to.
Tomēr mani nedaudz atvēsināja tas, ka, kad pienāca mans komentārs, nebija neviena paziņojuma. Kreisās puses izvēlnē ir sadaļa Paziņojumi, bet vienmēr tā rādījās tukša, neatkarīgi no tā, vai iesūtnē ir kaut kas jauns vai ne.
Mana pirmā doma bija, ka, iespējams, ienākošie komentāri pēc noklusējuma neizraisa paziņojumus. Es kļūdījos. Iestatījumosredzams, ka visām mijiedarbībām jāizraisa paziņojumi. Pamanīju, ka ik reizi saņemu e-pastu, tiklīdz parādās jauns komentārs vai kāda cita klientu mijiedarbība, bet paziņojumu sadaļa paliek tukša.
Pēc tam es mēģināju nosūtīt ziņu savam uzņēmumam, domādams, ka nekādā ziņā tas neparādīsies paziņojumos, bet kļūdījos. Un tā nu es devos uz atbalsta dokumentāciju, mēģinot saprast, kāpēc paziņojumi man nedarbojas.
Esmu mazliet samulsis, atzīstot, cik stundu tika pavadīts meklējot Google, lasot atbalsta rakstus un pārlūkojot BUJ. Beidzot es padevos un sazinājos ar atbalstu.
Pieredze ar Sprout Social klientu apkalpošanu bija lieliska. Cilvēks, ar kuru runāju, ātri reaģēja, un bija patiešām pieklājīgs un izpalīdzīgs. Diemžēl manu problēmu atrisināt neizdevās. Kā izrādījās, paziņojumi darbojas tikai mobilajā lietotnē. Un, tā kā es Sprout Social izmantoju pārlūkā Chrome, ne es, ne klientu atbalsta pārstāvis neko nevarēja izdarīt. Tomēr viņi man apliecināja, ka pieprasīs pievienot šo funkciju manā vārdā, tāpēc šī problēma nākotnē varētu nebūt aktuāla.
Sprout Social cenas
Standard
Sprout Social lētākā pakete maksā $249 mēnesī, katrs papildus lietotājs maksā $199 mēnesī. Šajā līmenī varat izveidot 5 sociālos profilus, uzdevumus un CRM rīkus, iOS un Android lietotnes, maksas reklāmas rīkus Facebook publikācijām un daudz ko citu.
Professional
Nākamais līmenis izmaksās $399 mēnesī, un papildu lietotāju pievienošana maksās $299 mēnesī par katru no tiem. Ar Sprout Social vispopulārāko paketi varat baudīt visas funkcijas no iepriekšējā līmeņa, plus neierobežoti sociālie profili, konkurētspējīgas atskaites Facebook, Instagram un Twitter, Sociālās Komercijas integrācija un daudz kas cits.
Advanced
Par ikmēneša maksājumu $499, plus $349 katram papildu lietotājam, varat izmantot čata un automatizācijas iespējas, paziņojumu rādīšanas brīdinājumus, Twitter aptaujas un daudzas citas papildu funkcijas.
Enterprise
Lai apspriestu šo cenu līmeni, sazinieties ar Sprout Social pārdošanas komandu un pieprasiet demonstrāciju. Enterprise pakotnē ir iekļauti visas iepriekšējā līmeņa paplašinātās funkcijas, kā arī 24/5 prioritārs klientu atbalsts, premium konsultācijas un dažādas papildprogrammas.
Lai arī Sprout Social piedāvā dažādas funkcijas un paketes, tā cenas var būt nedaudz par lielu mazākajiem uzņēmumiem. Ja budžets ir galvenais jautājums, ir vērts izpētīt arī citus sociālo mediju klientu apkalpošanas programmatūras nodrošinātājus, kuri piedāvā līdzīgu funkcionalitāti par pieņemamāku cenu. Izvērtējiet savas prasības un vajadzības, un atrodiet risinājumu, kas atbilst gan jūsu budžetam, gan uzņēmuma mērķiem.
Slēdziens
Sprout Social ir lielisks sociālo mediju pārvaldības pakalpojums, ko uzņēmumi var izmantot, lai attīstītu savu tiešsaistes klātbūtni. Tādas funkcijas kā atliktās publikācijas, tēmu atskaites, satura meklētājs un citas var būt lieliski papildinājumi jūsu sociālo mediju mārketinga stratēģijai. Tomēr nedomāju, ka es izmantotu Sprout Social kā primāro apkalpošanas dienesta risinājumu. Nepārprotiet mani, jūs varētu likt tam tā darboties, ja patiešām mēģinātu. Es uzskatu, ka Sprout Social veic lielu darbu pie tā, kam tas ir paredzēts, tāpēc, iespējams, nav labākā pieeja piespiest jūsu komandu un pašu programmatūru darīt to, kam tā nav tikusi sākotnēji paredzēta.
Kopumā pa Sprout Social ir neticami viegli navigēt, tāpēc pat tiem lietotājiem, kas ar to saskaras pirmoreiz, nevajadzētu rasties problēmām ar tā apgūšanu. Viņu atbalsta darbinieki, kā arī dokumentācija, ir noderīgi un zinoši, tāpēc, pat ja jūs atdursities pret problēmām, nebūs nepieciešams pārāk ilgs laiks, lai tās atrisinātu. Diemžēl Sprout Social trūkst dažas palīdzības dienesta funkcijas. Tomēr, ja jūsu galvenais mērķis ir efektīvi pārvaldīt sociālo mediju kontus, tas jums varētu būt lielisks risinājums.
Frequently Asked Questions
Es saņemu Facebook API kļūdu.
Šī kļūda rodas, kad Sprout mēģina publicēt publikāciju jūsu lapā, bet Facebook vienkārši nevar publicēt ziņu. Īslaicīgu kļūdu dēļ Facebook dažreiz netiek piegādātas ziņas vai atjauninājumi. Šajā gadījumā vislabāk ir izlikt saturu tieši savā Facebook lapā.
Es nevaru nosūtīt Twitter ziņas nederīgu vai beigušos marķieru dēļ.
Šī kļūda rodas, ja ir atkārtoti jāautorizē Twitter konts programmā Sprout. Noklikšķiniet uz cilnes Problēmas Paziņojumu Krātuvē. Atkārtoti autorizējiet savu Twitter kontu, piesakoties un izpildot Twitter atkārtotas autorizācijas darbības.
Es nesaņemu paziņojumus.
Pārlūkprogrammas versijā pašlaik nav iespējams iestatīt paziņojumus. Taču varat izmantot iOS vai Android lietotni, kur paziņojumi darbojas pareizi.