Key takeaways
Pros
- Integrācijas ar sociālajiem medijiem bez problēmām
- Laba funkcionalitāte no sociālajiem medijiem
- Papildu funkcijas no LiveAgent pieteikumu apstrādes sistēmas
Cons
- Visas paketes var kļūt ļoti dārgas
- Pietrūkst atsevišķas funkcijas
Darba sākšana ar LiveAgent sociālo mediju funkcijām
LiveAgent piedāvā ļoti vienkāršu reģistrācijas procesu izmantojot vienkāršu izmēģinājuma formu. Jums ir jānodrošina tikai pamatinformācija, lai sāktu un izveidotu savu LiveAgent kontu. LiveAgent piedāvā jums izvēli starp 7 dienu izmēģinājumu vai 30 dienu izmēģinājumu. Jūs varat saņemt 30 dienu izmēģinājumu tikai tad, ja reģistrējoties lietojat uzņēmuma e-pasta adresi. Lietotāji, kuri reģistrējas ar personīgo e-pasta adresi, joprojām var saņemt 7 bezmaksas dienas LiveAgent platformā. Tiklīdz jums ir piekļuve jūsu kontam, jūs varat izmantot darba uzsākšanas ceļvedi, kas ir redzams uzreiz pirmajā ekrānā.
Šis ceļvedis var jūs izvadīt caur visam jūsu LiveAgent konta iestatīšanas procesam. Jūs varat pievienot e-pastus, iestatīt čatu un zvanu centru, un pievienot savu sociālo mediju kontu katrā atsevišķajā solī, ko redzat uz ekrāna. Tas ir atkarīgs tikai no jums (un jūsu cenu paketes) – izvēlēties, kurus rīkus vēlaties izmantot vispirms. Jūs varat izvēlēties sociālo mediju iespēju uzreiz un sākt pievienot savu kontu pieteikumu apstrādes sistēmai.
Vispirms tiek piedāvāta Facebook integrācija, tāpēc es izvēlējos sākt ar to. Man vienkārši bija jāpiesakās savā Facebook kontā un jāsniedz visa nepieciešamā pieteikšanās informācija, lai piekļūtu manis izdomātai apģērbu biznesa Facebook lapai. Tiklīdz es saņēmu ziņu, ka integrācija ir veiksmīga, es varēju izvēlēties, kāda veida publikācijām es atļauju LiveAgent pievienoties. Es izvēlējos visas, lai būtu vienkāršāk. Jauka nianses ir iespēja izvēlēties, kura LiveAgent nodaļa iegūs piekļuvi Facebook pieteikumiem, dodot jums brīvību atbilstoši organizēt savu komunikāciju.
Tas arī viss. Savienojuma izveide ar Facebook bija ļoti vienkārša, un aizņēma mazāk nekā minūti. Nākamais solis bija noskaidrot, vai tas ir tikpat vienkārši izdarāms ar Twitter integrāciju. Šī iespēja ir pieejama tajā pašā izvēlnes daļā LiveAgent sadaļā Iestatījumi. Jums vienkārši jāpievieno savs konts un jāsniedz LiveAgent atbilstošas atļaujas, tāpat kā iepriekšējā solī. Šis process prasīs vēl mazāk laika nekā Facebook integrācija.
LiveAgent piedāvā arī Instagram integrāciju. Kaut kādu iemeslu dēļ tā nav redzama kreisās puses izvēlnē, taču to varat atrast sadaļā Iestatījumi, kas atrodas sadaļā Spraudņi. Tiklīdz esat aktivizējis spraudni, varat redzēt, ka Facebook izvēlnes sadaļa kreisajā pusē tiks automātiski atjaunināta uz Facebook un Instagram. Ieejot šajā sadaļā, jums ir jāpievieno konts, noklikšķinot uz pogas Savienot. Jums ir jāpārliecinās, ka jūsu Instagram konts ir savienots ar jūsu Facebook un tas ir iestatīts kā profesionāls konts.
Lietotājiem, kuri vēlas savienot savu Instagram kontu ar LiveAgent, vispirms jāpārliecinās, ka viņu Facebook biznesa lapa ir savienota ar Instagram. Es pieredzēju dažas nelielas kļūdas, cenšoties to paveikt citā kārtībā. Ja jūs to izdarāt pareizajā secībā, jūs varat pievienot savu Facebook un Instagram ar vienu integrāciju, nevis veikt vienu un to pašu procesu divreiz.
Papildus sociālajiem medijiem, LiveAgent var apstrādāt arī ziņapmaiņas lietotnes, piemēram, Viber un WhatsApp, kuras apskatīsim atsevišķā apskatā. Pirms mēs sākam testēt, aplūkosim funkcijas, kas saistītas ar LiveAgent sociālo mediju komunikāciju.
LiveAgent sociālo mediju funkcionalitāte un iespējas
LiveAgent sociālo mediju funkcionalitāte ietver integrācijas ar Facebook, Twitter, Instagram, kā arī komunikācijas lietotnēm – Viber, WhatsApp un Facebook Messenger. Visi sociālo mediju kanāli tiek tieši savienoti ar LiveAgent pieteikumu apstrādes sistēmu, kas apstrādā visu ienākošo un izejošo komunikāciju. Tā nodrošina arī lieliskas funkcijas, kas var palīdzēt jums pārvaldīt atbildes daudz ātrāk un efektīvāk.
LiveAgent nodrošina daudzas funkcijas šajā sakarā, piemēram, automātisko pieteikumu sadali, pārklāšanās noteikšanu, iepriekšsagatavotās ziņas, pieteikumu eksportēšanu, filtrus, pieteikumu apvienošanu vai sadalīšanu, piezīmes, nosacījumus un SLA un daudz ko citu. LiveAgent pieteikumi atbalsta arī pielikumus un GIF attēlus, lai palīdzētu jums padarīt jūsu atbildes saistošākas jūsu mērķauditorijai. Ir pieejamas arī daudzas citas funkcijas, tāpēc, lai uzzinātu vairāk par tām, skatiet LiveAgent funkciju lapu.
LiveAgent lietotāja pieredze ar sociālo mediju funkcijām
Sociālo mediju kanālu un funkciju testēšana LiveAgent sistēmā bija patīkama. Es izmantoju savus testa sociālo mediju kontus, lai simulētu aģenta pieredzi, un man ir prieks teikt, ka visi tie strādāja labi. Vispirms es uzrakstīju komentāru manas Facebook biznesa lapas statusam, lai noskaidrotu, vai integrācija darbojas tā, kā vajadzētu. Komentārs atnāca pāris sekunžu laikā un parādījās kā pieteikums manā vienotajā iesūtē.
Atbildēt bija ļoti viegli, ne tikai tāpēc, ka saskarne bija viegli lietojama, bet arī pateicoties pieejamajām pieteikumu apstrādes funkcijām. Es ieguvu piekļuvi iepriekšsagatavotajām atbildēm, pielikumiem, piezīmēm un citām lieliskām funkcijām. Tāda pati pieredze bija arī atbildot uz Twitter pieteikumiem, un atkal visas funkcijas bija gatavas lietošanai pieteikumos. Instagram nebija izņēmums, viss strādāja tikpat labi kā iepriekšējos kanālos.
Kopumā LiveAgent sociālo mediju iespējas nodrošināja ļoti labu pieredzi. Integrācija bija tik vienkārša, cik vien iespējams, savukārt pieteikumu apstrādes sistēma spēja tikt galā ar ikkatru Facebook ziņu, Twitter pieminējumu vai Instagram komentāru (un citu saziņu). LiveAgent ir pierādījis sevi kā labu izvēli sociālo mediju klientu apkalpošanai.
LiveAgent cenas
LiveAgent piedāvā interesantas cenu paketes, kas komplektētas ar dažādām funkcijām. Katra, aizvien dārgāka pakete, nāk ar papildu komunikācijas kanāliem, dodot jums daudz elastības izvēlēties, uz kuriem kanāliem vēlaties koncentrēties, un izvēlēties pareizo paketi savam uzņēmumam. Apskatīsim, ko jūs saņemat katrā LiveAgent paketē. Visas tās, izņemot bezmaksas, var sniegt jums pieeju sociālo mediju integrācijai.
Small
Pakete Small maksā $9 mēnesī aģentam. Jums ir piekļuve 1 ienākošam un 1 izejošam e-pasta kontam, 1 tiešsaistes čata pogai, čata apmierinātības aptaujām, 1 API atslēgai, 1 integrācijai, zināšanu bāzei, klientu apkalpošanai un “balto cimdu” uzstādīšanai. Jūs varat iegūt piekļuvi Facebook + Instagram par papildu $39 mēnesī, kā arī Twitter integrācijai par papildu $39 mēnesī.
Medium
Pakete Medium maksā $29 mēnesī aģentam. Jūs saņemat visu no Small paketes un papildus zvanu centra atbalstu, 10 nodaļas, IVR, produktu apmācību, pielāgotu domēnu viesošanu, 20 notikumu nosacījumus, 10 laika nosacījumus, 5 SLA līmeņus. Tāpat kā ar Small paketi, jūs varat piekļūt Facebook + Instagram par papildus $39 mēnesī, kā arī Twitter integrāciju par papildus $39 mēnesī.
Large
Pakete Large izmaksā 49 dolārus mēnesī aģentam. Jūs saņemat visu no iepriekšējām divām paketēm. Papildus jūs saņemat piekļuvi 1 WhatsApp kontam, 30 nodaļām, daudz-zināšanu bāzei, vecākajam konta pārvaldniekam, 2 zināšanu bāzēm, 100 notikumu nosacījumiem, laika atskaitei, 10 SLA līmeņiem, audita žurnālam un daudz kam citam. Pakete Large ietver visas sociālo mediju integrācijas, bez papildu maksas.
Enterprise
Pakete Enterprise ir jaunākais papildinājums LiveAgent cenu piedāvājumā. Tā piedāvā visu no visām iepriekšējām paketēm, turklāt pievieno daudz papildu pakalpojumu, kas noderīgi cilvēkiem, kuri vēlas kaut ko papildus. Jūs varat pielāgot savus norēķinu iestatījumus, iegūt palīdzību WhatsApp integrācijā, prioritāru atbalstu, līdz pat 40 pielāgotiem lomām un daudz ko citu.
Noslēgumā
LiveAgent piedāvā visu, kas nepieciešams, lai efektīvi apkalpotu sociālo mediju klientus. Visas integrācijas ar sociālajiem medijiem darbojas ļoti labi, un kaut arī tās neietver visu funkcionalitāti, kuru varētu, tā, kas ir pieejama, darbojas bez jebkādām problēmām. LiveAgent vislabāk sevi parāda, apkalpojot vienlaikus vairākus kanālus, neatkarīgi no tā, kādu sociālo mediju platformu vēlaties izmantot. Viss, kas jums jāapsver, ir vai tas ir vērts jūsu naudu, jo visas paketes var kļūt diezgan dārgas, tiklīdz tiek komplektētas ar sociālo mediju funkcionalitāti.
Ja runa ir par jūsu uzņēmumam atbilstošo sociālo mediju klientu apkalpošanas programmatūru, ir svarīgi izpētīt dažādas iespējas un atrast tādu, kas atbilst jūsu budžetam un apmierina visas jūsu vajadzības. Lai vai kā, izmantojot LiveAgent, uzņēmumi var efektīvi pārvaldīt klientu pieprasījumus, sūdzības un atsauksmes populārākajās sociālo mediju platformās.