Key takeaways
Pros
- Neticami viegli lietojams
- Ļoti viegli integrēt sociālo mediju kontus
- Darbojas bez jebkādām problēmām vai kļūdām
- Ātrs integrācijas process
Cons
- Twitter ir pieejams tikai augstākajās paketēs
Sākt darbu ar Gorgias sociālo mediju funkcijām
Gorgias piedāvā ļoti vienkāršu reģistrācijas procesu, bet tam ir viens ierobežojums – tam ir nepieciešama jūsu mājaslapas URL adrese. Kas notiek, ja jums nav mājaslapas? Nu, jūs nevarat pabeigt reģistrācijas procesu. Citādi man patiešām pietika ar minūti, lai to pabeigtu un sāktu iepazīties ar saskarni. Gorgias šajā ziņā ir diezgan skaidrs, kas vienmēr ir laba lieta programmatūrā, it īpaši uzstādīšanas fāzē.
Galvenais ekrāns ir pieteikumu apstrādes sistēma, kas ļauj viegli koncentrēties uz pašreizējiem uzdevumiem. Gorgias saskarne nenovirza uzmanību, un sociālo mediju klientu apkalpošanas un vadības sistēmā tas ir lieliski. Es varēju piekļūt visām pieteikumu kategorijām kreisajā panelī, kamēr galvenais ekrāns koncentrējās uz pašreizējiem uzdevumiem. Labās puses panelis kalpo kā ērts iestatījumu ceļvedis, kas mani izvadīja caur dažādu kanālu iestatīšanu, tai skaitā Facebook un Instagram.
Noklikšķinot uz sociālo mediju iestatījumiem, saskarne ir ļoti vienkārša, ar īsu paskaidrojumu par to, kā integrācija darbojas, un iespēju ielogoties ar Facebook. Process ir ļoti vienkāršs, un es to pabeidzu bez jebkādām problēmām. Lielākā daļa iestatījumu ir iespēja izlemt, kuras jūsu Facebook komunikācijas daļas Gorgias saņems jūsu sistēmā. Šajā iestatījumu daļā varat aktivizēt komentārus, pieminējumus, Messenger ziņas un daudz ko citu.
Viens svarīgs jautājums, kas jāpiemin, ir tas, ka jums jau vajadzētu būt savienotam Instagram kontam ar savu Facebook biznesa kontu. Tā Gorgias automātiski integrēs jūsu Instagram kontu kopā ar Facebook. Tas ir patiešām viens no vienkāršākajiem integrācijas procesiem, ko esmu pieredzējis starp sociālo mediju klientu apkalpošanas programmām.
Gorgias sociālo mediju funkcionalitāte un iespējas
Gorgias piedāvā sociālo mediju funkcionalitāti Facebook, Instagram un Twitter formā. Visai funkcionalitātei ir viegli integrācijas procesi, kuri var tikt ātri pabeigti. Sociālās medijas funkcionalitāte tieši saistīta ar pieteikumu apstrādes sistēmu, kas piedāvā daudz noderīgu funkciju un pievieno zināmu funkcionalitāti jūsu sociālo mediju komunikācijai.
Viena lieta, ko man nebija iespēja pat izmēģināt, pat bezmaksas izmēģinājuma ietvaros, ir Twitter integrācija. Tā ir pieejama tikai dārgākajās paketēs, bet pamatojoties uz manu pieredzi ar Facebook un Instagram, es pieņemu, ka tā strādā tikpat labi. Gorgias piedāvā arī makrosus vieglai automatizētu atbilžu un citiem darbplūsmas procesiem, nosacījumus pieteikumu kārtošanas uzlabošanai, un daudz kam citam, kā arī pieteikumu piešķiršanas iestatījumus.
Georgijas sociālo mediju lietotāja pieredze
Tiklīdz savienojat visus savus sociālo mediju kontus, Gorgias tos kārtīgi sakārtos pieteikumu apstrādes sistēmā. Jūs varat pārslēgties starp dažādiem skatījumiem, lai redzētu Messenger ziņas, FB ieteikumus, IG pieminējumus, IG tiešās ziņas un daudz ko citu, atkarībā no tā, kādi iestatījumi tiek izvēlēti integrācijas procesā.
Pirmā lieta, ko es mēģināju, bija – nosūtīt ziņu, izmantojot Messenger, un man prieks teikt, ka tā tika piegādāta pieteikumu apstrādes sistēmai uzreiz, jau sekundes laikā. Atbildēšana darbojas ļoti labi, un jūs varat izmantot tādas iespējas, kā, piemēram, pielikumus, emocijikonas vai nosūtīt video un attēlus. Man patika tas, ka atbildes lodziņš piedāvā arī makro ieteikumus, lai palīdzētu atbildēt ātrāk.
Integrācija ar Instagram darbojas tikpat labi. Ziņa ieradās ļoti ātri, un Gorgias izmeta paziņojumu, kā arī izdarīja skaņas efektu, lai mani informētu par ienākošo tiešo ziņu. Funkcijas gandrīz tādas pašas ir arī Instagram tiešajā ziņā, vienīgi es nevaru nosūtīt attēlus, tikai video.
Sociālo mediju pieteikuma apstrādes rīki strādā lieliski un bez problēmām. Es nesaskāros ar nevienu kļūdu vai jebkāda cita veida problēmu, kas kavētu mani saņemt pieteikumus vai atbildēt uz tiem. Visa lietotāja pieredze bija ļoti laba. Žēl, ka man nebija iespējas izmēģināt Twitter funkcijas, bet pamatojoties uz pieredzi ar pārējām sociālo mediju funkcijām, es nedomāju, ka Twitter integrācija darbosies sliktāk.
Gorgias cenas
Gorgias piedāvā cenu paketes, kas mēģina augt kopā ar jūsu uzņēmumu. Tas koncentrējas uz maksimālo pieteikumu skaitu mēnesī un lietotāju vietām, kā arī dažām papildu funkcijām. Lai gan visas paketes piedāvā Facebook un Instagram integrāciju, tikai divas dārgākās piedāvā integrāciju ar Twitter. Šī Twitter integrācija nav pieejama pat bezmaksas izmēģinājumā. Ja jums ir nepieciešama Twitter integrācija, jums vajadzētu koncentrēties uz divām dārgākajām paketēm, jo tās piedāvā maksimālu sociālo mediju funkcionalitāti.
Starter
Starter pakete jums izmaksās 10 ASV dolārus mēnesī un tai ir trīs lietotāju vietas. Tas ietver 50 maksas pieteikumus mēnesī, Facebook un Instagram integrācijas, ierobežotu piekļuvi 94 lietotņu bibliotēkai, atskaišu veidošanu, piekļuvi Gorgias akadēmijai, e-pasta klientu atbalstu un citas lietas.
Basic
Basic pakete var būt jūsu par $60 mēnesī, maksājot reizi mēnesī vai par $50 – maksājot reizi gadā. Tai ir 500 lietotāju vietu un tā dod jums piekļuvi 300 maksas pieteikumiem mēnesī, Facebook un Instagram, 150 integrācijām no lietotņu bibliotēkas, e-pastu un tiešsaistes čatu, darba stundas, atbalsta atskaites un vēl daudz ko.
Pro
Pro pakete ir pieejama par 360 ASV dolāriem mēnesī, maksājot reizi mēnesī, vai 300 ASV dolāriem, maksājot reizi gadā, ar 500 lietotāju vietām. Piedāvājums ir ļoti līdzīgs iepriekšējai paketei, bet papildus jūs saņemat piekļuvi 2000 maksas pieteikumiem mēnesī, atbalsta un ieņēmumu atskaitēm, Pro klientu apkalpošanai, atbalsta iespējām un vēl citām lietām.
Advanced
Advanced pakete izmaksā 900 ASV dolārus mēnesī, maksājot reizi mēnesī vai 750 dolārus, maksājot reizi gadā. Šajā paketē ir 500 lietotāju vietas un tā ietver 5000 maksas pieteikumus mēnesī. Funkcijas ietver visu no iepriekšējām paketēm, bet piedāvā daudz plašākas klientu apkalpošanas iespējas, tai skaitā arī īpašu panākumu pārvaldnieku.
Enterprise
Ja jums nepieciešams pielāgots maksas pieteikumu skaits mēnesī, jūs varat izvēlēties Enterprise paketi. Tā tiek piedāvāta ar pielāgojamu funkciju iespējām, kā arī par pielāgotu cenu.
Noslēgumā
Gorgias piedāvā ļoti labi nostrādātu sociālo mediju klientu apkalpošanas risinājumu. Tas nodrošina ideālu vieglas integrācijas, lieliskas saskarnes un lietošanas ērtības kombināciju vienā ērtā paketē. Vienīgais, kas to šķir no ideāla, ir Twitter integrācija, kas nav pieejama ikkatrā paketē, un, ja plānojat to izmantot, jums ir jāmaksā par dārgāku paketi. Tomēr, ja jūs varat paveikt savu darbu labi un jums pietiek tikai ar Facebook un Instagram, jums būs lieliska pieredze ar Gorgias.
Pamatojoties uz visu iepriekš minēto, apsveriet iespēju izpētīt dažādus sociālo mediju klientu apkalpošanas programmatūras pakalpojumu sniedzējus, kad meklējat Jūsu uzņēmumam vispiemērotāko variantu. Katrs pakalpojumu sniedzējs piedāvā unikālas funkcijas, integrācijas un cenu paketes, kas var labāk atbilst jūsu prasībām un biznesa mērķiem. Runājot par Gorgias, izmantojiet to bezmaksas izmēģinājuma versiju, lai novērtētu tā veiktspēju, lietotāja saskarni vai lietošanas vienkāršību un pārliecinātos, ka esat izdarījis pareizo izvēli.