Key takeaways
Pros
- Bezmaksas sociālo mediju klientu apkalpošanas pārvaldība
- Lieliska pieteikumu apstrāde un saskarne
- Viegla integrācija bez liekiem sarežģījumiem
- Viegli izmantojams
Cons
- Trūkst iebūvētas Instagram integrācijas
- Var kļūt dārgs augstākajās paketēs
Darba uzsākšana ar Freshdesk sociālo mediju funkcijām
Lielākā daļa palīdzības centra programmatūras lietotāju jau vismaz kaut cik ir iepazinušies ar Freshdesk. Tas ir viens no visbiežāk izmantotajiem palīdzības centra risinājumiem, kas ir pieejams šodien, ne tikai tādēļ, ka tam ir labi nostrādāta pieteikumu apstrādes sistēma, bet arī pateicoties tā sociālo mediju funkcijām. Darba uzsākšana ar Freshdesk ir diezgan viegla, jo tas piedāvā ļoti ātru reģistrācijas procesu. Jūs varat tikt pie sava palīdzības dienesta dažu minūšu laikā un sākt iepazīties ar saskarni.
Freshdesk uztur ļoti labi izstrādātu saskarni ar diezgan vienkāršu un saprotamu navigāciju, kurai nevajadzētu radīt problēmas ne iesācējiem, ne pieredzējušiem lietotājiem. Ievadekrāns pēc reģistrācijas ir pieteikumu apstrādes sistēma, kas var palīdzēt jums uzreiz sajust Freshdesk.
Lai gan pieteikumu apstrādes sistēma parasti ir vieta, kur notiek sociālo mediju klientu apkalpošana, Freshdesk tam ir paredzēta pilnīgi atsevišķa sadaļa, kas veltīta sociālajiem medijiem. To varat atrast kreisajā izvēlnes joslā, ko sauc par Sociālie mediji. Kad noklikšķināsit uz tās, Freshdesk jums arī šeit sniegs īsu ievadu.
Kad esat noklikšķinājis uz pogas Sākt darbu, varat sākt sava Twitter konta integrāciju. Integrācijas procesam būtujābūt pietiekami vienkāršam, vienkārši noklikšķiniet uz Pievienot Twitter kontu un ievadiet visu nepieciešamo informāciju, lai sistēma varētu pareizi integrēt jūsu kontu. Tomēr pirmo reizi, kad mēģināju to izdarīt, es saņēmu kļūdas paziņojumu, un es nezinu tā iemeslu. Otrajā reizē viss noritēja gludi un man izdevās bez problēmām pieslēgt savu Twitter kontu.
Integrācijas izvēlnē ir arī dažas iespējas, kur varat izvēlēties, vai vēlaties sākt pārvērst tvītus par pieteikumiem, un sākt pārvērst tiešās ziņas par pieteikumiem. Ir vēl dažas iespējas, ar kurām varat spēlēties un pielāgot integrāciju vēl nedaudz precīzāk savai gaumei.
Neparasti, ka Facebook šajā Freshdesk sadaļā nav pieejams. Man tas bija jāmeklē iestatījumos, līdz atradu. Tā nav liela problēma, bet tam būtu jābūt pieminētam, jo Freshdesk saskarne parasti ir diezgan laba. Process paliek tikpat vienkāršs kā ar Twitter, jums vienkārši ir jāsniedz nepieciešamās atļaujas Freshdesk, lai tas apstrādātu jūsu Facebook datus. To paveikt aizņem kādu minūti.
Freshdesk nav iebūvēta integrācija ar Instagram, bet jūs varat piekļūt divām integrācijām caur lietotņu veikalu. Pirmā ļauj aģentiem pārvaldīt Instagram komentārus, un tas maksā 35 ASV dolārus mēnesī par katru kontu. Otrā ļauj jums pārvaldīt tiešās ziņas no Instagram, un tā ir bezmaksas ikvienam. Es neesmu pamēģinājis šīs integrācijas, jo tās ir trešo pušu izstrādātas, bet ir jauki, ka ir alternatīva iespēja lietotājiem, kuri vēlas savienot savus Instagram kontus.
Freshdesk sociālo mediju funkcionalitāte un funkcijas
Freshdesk piedāvā galvenās sociālo mediju funkcijas iebūvētu Facebook un Twitter integrāciju veidā, turklāt abas piedāvā ļoti vienkāršu integrēšanas procesu. Facebook integrācija pieslēdzas tieši Freshdesk pieteikumu apstrādes sistēmai. Tā pārveido ienākošo Facebook komunikāciju par pieteikumiem, tāpēc jūs varat atbildēt uz komentāriem un ziņām tieši no pieteikumu apstrādes sistēmas. Jūs arī varat izmantot daudzas Freshdesk pieteikumu apstrādes sistēmas priekšrocības un izmantot pieteikumu apstrādes funkcijas savās Facebook atbildēs.
Twitter integrācijai ir atsevišķa sadaļa Freshdesk rīkos. Kad noklikšķināt uz Sociālo Mediju izvēlnes kreisajā izvēlņu joslā, jūs piekļūsit saskarnei, kas ir pilnībā veltīta Twitter komunikācijas pārvaldībai. Freshdesk nenodrošina iebūvētu integrāciju ar Instagram vai citām ziņapmaiņas lietotnēm, bet jūs varat piekļūt dažādām papildu funkcijām lietotņu veikalā. Veikals piedāvā dažādas ārējās integrācijas, ne tikai sociālo mediju klientu apkalpošanai, bet arī citiem pielietojumiem.
Freshdesk lietotāja pieredze ar sociālo mediju funkcijām
Nolēmu vispirms pārbaudīt Facebook integrāciju, un man prieks teikt, ka tā darbojas ļoti labi. Tiklīdz es saņēmu ziņu no klienta uz manu testa Facebook biznesa lapu, tā uzreiz parādījās kā pieteikums Freshdesk pieteikumu apstrādes sistēmā. Ar piegādi nebija nekādas kavēšanās, tā redzams, ka Freshdesk nodrošina stabilu un efektīvu veidu, kā piegādāt pieteikumus tieši jūsu sistēmā.
Saskarne aizvien ir viegli lietojama, arī kad atverat pieteikumu. Jums ir pogas atbildēm, pārsūtīšanai vai piezīmju pievienošanai saviem Facebook pieteikumiem. Vēl citas funkcijas parādās, tiklīdz sākat rakstīt atbildi. Jūs varat izvēlēties, vai vēlaties mainīt pieteikuma statusu pēc atbildes nosūtīšanas, pievienot pielikumus, izmantot iepriekšsagatavotas atbildes vai caurskatīt ieteiktos risinājumus. Ieteikto risinājumu poga atver jaunu logu saskarnē, kas sniedz piekļuvi zināšanu bāzes rakstiem. Jums ir arī piekļuve klienta informācijai un pieteikuma informācijai.
Twitter integrācija ieguvusi savu atsevišķu sadaļu izvēlnē Sociālie Mediji. Kad piekļūstat šai sadaļai, pieredze ir nedaudz atšķirīga kā iepriekš. Jūs varat pilnībā pārvaldīt tvītus un Twitter saziņu no šīs sadaļas, neatkarīgi no tā, cik daudz kontu jums ir pieejami. Kā alternatīva, pieteikumu apstrāde veido jaunus pieteikumus no tvītiem. Jums ir arī iespēja rakstīt savus tvītus tieši no šejienes, neatstājot lietotni un nepārslēdzoties starp pārlūka cilnēm.
Visas pieminēšanas uzreiz parādās jūsu sistēmā, un jūs varat iesaistīties ar tvītiem no Sociālo Mediju cilnes vai tieši no pieteikumu apstrādes. Pieredze Sociālo Mediju cilnē ļauj jums rakstīt un publicēt jaunus tvītus no īpašām sadaļām, bet jūs varat arī atbildēt uz jebkuru tvītu, kas nonāk jūsu redzeslokā. Tāpat kā gadījumā ar Facebook, ja jūs atbildat uz tvītiem no pieteikumu apstrādes, jūs varat izmantot papildu pieteikumu apstrādes funkcijas, lai uzlabotu savu pieredzi.
Sociālo mediju funkcijas Freshdesk ir diezgan viegli integrējamas, un tās darbojas ļoti labi. Interesanta ir izvēle atdalīt Twitter atsevišķā sadaļā, bet tas darbojas lieliski un nodrošina atsevišķu vietu atbildēm uz tvītiem. Vienīgais, kas trūkst, ir iebūvēta Instagram integrācija, un pat ja no Freshdesk lietotņu veikala varat iegūt trešo pušu integrācijas, viena no tām ir par maksu.
Freshdesk cenas
Freshdesk iekļauj sociālo mediju funkcionalitāti un integrāciju ikvienā paketē, ieskaitot bezmaksas paketi. Tāpēc jūsu lēmums visticamāk būs saistīts ar pareizo citu vajadzīgo funkciju izvēli. Apskatīsim cenas un redzēsim, ko katra pakete piedāvā.
Free
Bezmaksas pakete jums neko neizmaksā un ir pieejama līdz 10 aģentiem. Jums ir piekļuve pieteikuma apstrādes sistēmai ar e-pastu un sociālajiem medijiem un pat zināšanu bāzei. Vēl citas funkcijas ir – pieteikumu tendenču atskaite, analīze un atskaišu veidošana, komandas sadarbības funkcijas un 24/7 e-pasta atbalsts.
Growth
Growth pakete sākas no 15 ASV dolāriem par aģentu mēnesī un dod jums piekļuvi visam no bezmaksas paketes. Turklāt jūs saņemat automatizāciju, pārklāšanās noteikšanu, piekļuvi vairāk nekā 1000 veiklaa lietotnēm, padziļinātas palīdzības darbvirsmas atskaitēm, SLA, darba laiku, pielāgotu e-pasta serveri, pielāgotu SSL un daudz ko citu.
Pro
Pro pakete jums izmaksās 49 ASV dolārus par aģentu mēnesī un sniegs piekļuvi visam no iepriekšējām divām paketēm. Turklāt saņemsiet līdz 5000 darbinieku vietas, pielāgotas lomas, pielāgotas atskaites, klientu segmentāciju, klientu ceļa funkcijas, iepriekšsagatavotas formas, kopienas forumus un daudz ko citu.
Enterprise
Enterprise pakete ir visdārgākā iespēja – $79 par aģentu mēnesī. Papildus iepriekš minētajām funkcijām no visām paketēm, jums ir piekļuve “smilšu kastei”, palīdzības botam, e-pasta botam, uz prasmēm balstītai pārvirzīšanai, elastīgai zināšanu bāzes hierarhijai, rakstu ieteikumiem, MI vadītiem sociālajiem signāliem, un daudz kam citam.
Noslēgumā
Freshdesk varbūt nenodrošina plašāko sociālo mediju integrāciju izvēli, bet tas lieliski strādā ar to, ko piedāvā. Vēl viena pievienotā priekšrocība ir iespēja iegādāties vai lejupielādēt Instagram integrācijas, ja vēlaties paplašināt Freshdesk funkcionalitāti vēl vairāk. Ir ļoti maz lietu, ko Freshdesk neizdara labi. Cena var kļūt augsta, bet tikai, ja jūsu palīdzības centra prasības ir augstākas par sociālo mediju funkcionalitāti. Jūs varat piekļūt sociālo mediju integrācijām pat ar bezmaksas kontu.
Kad runa ir par atbilstošāko sociālo mediju klientu apkalpošanas programmatūru, ir svarīgi izpētīt visus pieejamos variantus. Lai gan Freshdesk ir pazīstams ar savu lielisko veiktspēju un integrācijām, ir vērts apsvērt arī citus pakalpojumu sniedzējus, lai pārliecinātos, vai tie atbilst jūsu konkrētajām prasībām. Atkarībā no jūsu budžeta un sociālo mediju funkcionalitātes līmeņa, kas jums ir nepieciešams, varat atrast Freshdesk konkurentus, kas labāk atbilst jūsu uzņēmumam.