Sociālo mediju klientu apkalpošana ietver sociālo mediju platformu, piemēram, Facebook, Twitter vai Instagram, izmantošanu, lai sniegtu klientu atbalstu un palīdzību, tostarp atbildes uz jautājumiem, informācijas sniegšanu un problēmu risināšanu.
Uzziniet vairāk par sociālo mediju klientu apkalpošanuRe:amaze ļauj sākt darbu ar bezmaksas izmēģinājumu, tāpēc jums uzreiz nav jāizvēlas pakete. Pēc jūsu informācijas ievadīšanas reģistrācijas formā Re:amaze palīdzēs iestatīt visu nepieciešamo. Tas man sniedza iespēju iestatīt čatu, e-pastu, SMS/MMS, BUJ vai sociālos medijus. Es izvēlējos sociālo mediju iespēju, jo tieši uz to mēs koncentrēsimies šajā apskatā. Pastāv arī iespēja pilnībā izlaist šo uzstādīšanas daļu.
Nākamajā solī pēc sociālo mediju iestatīšanas varat integrēt Facebook, Instagram un Twitter. Visas trīs integrācijas ir ļoti viegli uzstādīt. Facebook konta integrācija ir visai pierasta, kā arī Twitter integrācija. Instagram integrācija man deva dažas “viedās” iespējas importēt ziņas un paziņojumus. Visām trim integrācijām ir nepieciešamas burtiski dažas sekundes, un šajā procesā man nebija nekādu problēmu.
Kad esat šo pabeidzis un dosieties pie nākošā soļa, Re: amaze sniegs atgādinājumu, ka visi funkciju iestatījumi ir pieejami pielāgošanai lietotnes iestatījumos. Pēc tam jūs uzreiz aizvedīs pie sociālo mediju pieteikumu apstrādes sistēmas, un varēsiet sākt ar to iepazīties. Re:amaze automātiski saņem jūsu ziņas un tas ir lieliski. Lielākā daļa citu sociālo mediju klientu apkalpošanas programmatūras risinājumu piedāvā šo iespēju, taču ne vienmēr tā darbojas uzticami.
Pieteikumu kārtošana Re:amaze ir laba, un tā ir arī diezgan dziļa. Pieteikumus varat iedalīt kategorijās ne tikai pēc to kanāliem, bet katram kanālam ir savas apakškategorijas ērtai kārtošanai. Šādi jūs varat ērti kārtot sociālo mediju pieteikumus un apskatīt tikai tos, kurus vēlaties. Pieteikumu organizēšanas apakškategorijās ietilpst gaidīšana, abonēšana, neatrisināti, nepiešķirti, atrisināti, arhivēti, piedalīšanās u.c.
Re:amaze piedāvā sociālo mediju integrāciju ikvienā paketē, kā arī vēl citu funkcionalitāti, kas saistīta ar klientu saziņu. Sociālo mediju integrācija ir tieši saistīta ar Re:amaze pieteikumu apstrādes sistēmu, kas piedāvā lieliskas kārtošanas iespējas un ērtu pieteikumu kategorizēšanu, balstoties gan uz kanālu, gan pieteikumu statusu. Lielākā daļa funkciju saziņai pārnāk uz sociālajiem medijiem no pieteikumu apstrādes sistēmas, un tos varat izmantot sociālo mediju pieteikumos. Tās ietver arī pārvaldības funkcijasvai kontaktu apstrādes funkcijas.
Papildus sociālo mediju pieteikumu apstrādes funkcijām varat rēķināties arī ar citām lietām. Viena no tām ir automatizācijas funkcijas, kas ietver atbilžu sagataves, darbplūsmas, klientu nolūku funkcijas un dažādus botus. Re:amaze piedāvā arī atskaišu veidošanas funkcijas par sarunām un ziņām, kā arī darbplūsmas, birkas un personāla veiktspēju. Pēdējie trīs ir pieejami tikai dārgākajās paketēs.
Darbs ar Re:amaze sākumā šķiet kā mikslis. Tā ir lieliska izskata sistēma, kas, šķiet, visu dara nevainojami. Pirmā problēma, ko pamanīju, ir tā, ka nesaņēmu paziņojumu par ienākušu Messenger ziņu. Man bija jāatsvaidzina sistēma un manuāli jāmeklē paziņojumi iesūtnē. Tiklīdz es to atradu, viss atkal kļuva labāk, izmantojot pieteikuma iekšējo saskarni. Vēlāk es uzzināju, ka paziņojumi ir jāaktivizē manuāli, kas šķiet dīvaina izvēle. Manuprāt, šai funkcionalitātei būtu jābūt aktīvai jau no paša sākuma.
Atbildēšanas pieredze ir diezgan patīkama. Es varēju noklikšķināt, lai pievienotu failus un pielikumus, vai arī vilkt un nomest tos tieši uz ziņas. Man bija arī iespēja ievietot atbildes sagataves, emocijikonas un izvēlēties statusa maiņu, kas tiks izmantota, atbildot uz ziņu. Tas nav bagātākais funkciju kopums, ko jebkad esmu redzējis sociālo mediju klientu apkalpošanas pieteikumu apstrādes sistēmā, taču tas nodrošina visu nepieciešamo, lai efektīvi sazinātos.
Pieteikumu funkcionalitāte paliek nemainīga, neatkarīgi no tā, vai tie ir no Facebook, Instagram vai Twitter. Tas, no vienas puses, ir labi, jo novērš jebkādu atbildēšanas apjukumu un ļauj ērti strādāt vienotā darbplūsmā izmantojot ikvienu sociālo mediju pieteikumu neatkarīgi no tā avota. No otras puses, šķiet, ka Re:amaze piemirsuši, ka katrs sociālo mediju tīkls piedāvā atšķirīgu funkciju kopumu, kas varētu labi darboties, ja tiktu izmantots Re:amaze sociālo mediju pieteikumu apstrādes sistēmā.
Re:amaze sabiedrisko mediju funkcionalitāte kopumā ir diezgan laba un piedāvā stabilu un uzticamu darbplūsmu bez aizķeršanās. Tomēr Re:amaze droši vien nepārsteigs tik daudz, cik jūs būtu gaidījuši. Integrācija ir paveicama ļoti viegli, tomēr sociālo mediju pieteikumu lietošanas pieredze, šķiet, ir vājāka salīdzinājumā ar dažiem citiem risinājumiem. Tas nenozīmē, ka tā nav visai funkcionāla, gluži otrādi. Re:amaze vienkārši trūkst kāda “oho!” faktora.
Re:amaze piedāvā trīs galvenās cenu paketes un vēl divas paketes, kas paredzētas jaunuzņēmumiem un lielajiem uzņēmumiem. Katra pakete piedāvā sociālo mediju funkcionalitāti, kas nozīmē, ka varat piekļūt Facebook, Instagram un Twitter integrācijām neatkarīgi no tā, kuru no tām izvēlaties. Galvenais, uz ko ir jākoncentrējas lēmuma pieņemšanas procesā, ir pārējās funkcijas, kas atšķiras katrā Re:amaze cenu paketē. Paskatīsimies, ko varat iegūt.
Basic pakete izmaksā $29 mēnesī vienam komandas loceklim, maksājot ikmēnesi vai $27,55 mēnesī vienam komandas loceklim, maksājot reizi gadā. Jūs iegūstat neierobežotas e-pasta iesūtnes, tiešsaistes čatu, sociālo mediju kanālus, publisko un iekšējo BUJ, darbplūsmu automatizāciju, atbilžu sagataves, mājaslapu integrāciju, čatbotus, proaktīvās ziņas, vienkāršākās atskaites, klientu nolūkus un daudz ko citu.
Pro pakete izmaksā $49 mēnesī vienam komandas loceklim, maksājot ikmēnesi vai $46,55 mēnesī vienam komandas loceklim, maksājot reizi gadā. Jūs iegūstat visas funkcijas no paketes Basic, kā arī vairāku zīmolu kontus, vietnes apmeklētāju tiešsaistes skatu, paplašinātas atskaites, SMS un balss kanālus, pielāgotu hostinga domēnu, pielāgojamu e-pasta izskatu, statusa lapu un citas iespējas.
Plus pakete izmaksā $69 mēnesī vienam komandas loceklim, maksājot ikmēnesi vai $65,55 mēnesī vienam komandas loceklim, maksājot reizi gadā. Jūs iegūstat visas funkcijas no iepriekšējām paketēm, kā arī tiešsaistes ekrāna dalīšanos, nodaļas, personāla veiktspējas atskaites, personāla maiņas un atvaļinājuma dienas, pielāgojamas personāla lomas, klientu apmierinātības vērtējumus, čata videozvanus, kā papildiespēju klasisko čata režīmu, BUJ rakstu rediģēšanas vēsturi un citas iespējas.
Starter pakete izmaksā $59 mēnesī, un tai ir pieejami tikai ikmēneša norēķini. Tā piedāvā visas funkcijas no paketes Basic neierobežotam komandas locekļu skaitam un par nemainīgu cenu. Taču jārēķinās ar 500 atbildēto sarunu ierobežojumu mēnesī.
Enterprise pakete piedāvā pielāgotu cenu atbilstoši jūsu vajadzībām. Tās mērķis ir attīstīt uzņēmumus, kam nepieciešama mērogojamība.
Re:amaze piedāvā plašu cenu pakešu klāstu jebkura lieluma uzņēmumiem. Izmantojiet bezmaksas izmēģinājuma versiju, lai pats izmēģinātu šo programmu un izvērtētu, vai tā atbilst jūsu cerībām. Tomēr ir vērts apsvērt arī citus sociālo mediju klientu apkalpošanas programmatūras pakalpojumu sniedzējus, lai ar pārliecību iegūtu vislabāko vērtību par savu naudu.
Re:amaze piedāvā visu, kas jums nepieciešams, lai apkalpotu sociālos medijus, un tam ir pat integrācija ar Twitter, kas nav tik izplatīta funkcija, kā varētu domāt. Integrācijas process ir ārkārtīgi ātrs un vienkāršs, un Re:amaze piedāvā ļoti labu iebūvēto ceļvedi, kas palīdzēs jums viegli tikt galā ar uzstādīšanu. Arī sociālo mediju pieteikumu apstrāde ir lieliska, bet nepamet sajūta, ka tai kaut kas pietrūkst. Tomēr tas nedrīkstētu atturēt jūs uzskatīt šo ļoti spējīgo risinājumu par specializētu sociālo mediju klientu apkalpošanas programmatūru.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team