Key takeaways
Pros
- Moderns un elegants dizains
- Daudz interesantu funkciju
- Neticami vienkārša uzstādīšana un instalācija
- Elastīga un pielāgojama konfigurācija
Cons
- Dažas funkcijas varētu būt redzamākas
- Gadās kāda kļūda
- Bezmaksas paketē iekļautas ierobežotas funkcijas
Bria, kas agrāk bija pazīstama kā X-Lite, ir viegli lietojama programmiskā tālruņa programmatūra, kas piemērota lietotājiem, kuri vēlas iegūt nedaudz vairāk funkcionalitātes. Tas piedāvā elegantu lietotāja interfeisu ar noderīgām funkcijām un pat vēl vairāk, lietotājiem, kuri vēlas izdot vairāk naudas. Bria var būt ļoti daudzpusīgs, kas padara to lielisku atsevišķiem lietotājiem, grupām vai pat veseliem uzņēmumiem.
Bria instalācija un ieviešana
Process sākas ar jauna konta izveidi Bria mājaslapā. Sāku ar to, ka vispirms izvēlējos izmēģinājuma versiju. Šī apskata veikšanai izvēlējos Bria Solo izmēģinājumu. Ir nepieciešamas tikai dažas minūtes, lai reģistrāciju veiktu, un mājaslapa mani nespieda izvēlēties maksājuma veidu vai pievienot kredītkartes informāciju. Tiklīdz es biju sniedzis nepieciešamo informāciju, mani sveica ar vienkāršu ziņu, kurā bija teikts, kas darāms tālāk.
Pēc tam man bija jāiestata balss konts, jāievada pieteikšanās dati un visbeidzot jālejupielādē lietotne. Sākotnējos uzstādījumos Bria jau integrējis 12 VoIP pakalpojumu sniedzējus, tāpēc savienošanās ar tiem man aizņēma vien dažus mirkļus. Uzstādīšanas un ieviešanas process bija diezgan vienkāršs un ātrs. Šis ceļvedis izrādījās ļoti noderīgs, un tādam vajadzētu būt katras programmiskā tālruņa programmatūras daļai. Esmu pārliecināts, ka to novērtēs ikviens iesācējs, kurš nekad iepriekš nav iestatījis programmisko tālruni. Es arī augstu novērtēju, ka konta iestatīšanas laikā ir jāsavieno VoIP pakalpojums. Programmatūra ir uzstādīta un gatava darbam jau uz to brīdi, kad instalējat Bria un piesakieties tajā.
Lietotāja pieredze un funkcijas
Pirmo reizi atverot Bria lietotni, tā jau ir iestatīta. Jums vairs nav jāuztraucas par kontu pievienošanu vai konfigurācijas pārvaldīšanu, un jūs varat sākt veikt pirmos zvanus. Lietotnes izskats ir elegants un moderns, un tai kopumā ir jauka estētika. Tas pats attiecas uz lietotāja saskarnes dizainu, tas ir vienkāršs un nav pārāk sarežģīts. Viss ir tur, kur to sagaidat, un strādā tā, kā tam vajadzētu. Pirmajā cilnē var atrast lielu numuru sastādīšanas tastatūru ar iespēju ievadīt numuru un sākt zvanu vai arī izvēlēties numuru no kontaktu saraksta.
Citas iespējas ir balss īsziņas, skaļuma vadība un iespēja izvēlēties vai nu skaļruni, vai austiņas kā galveno klausīšanās ierīci. Šajā programmas daļā ir iekļauti arī balss iestatījumi, kuros varat pārbaudīt aprīkojumu, iestatīt saīsnes, iestatīt zvanu bloķēšanu un daudz ko citu. Ir ļoti maz lietu, ko nav iespējams kontrolēt, kas katram lietotājam nodrošina lielu elastību un iespēju pielāgot to savai ikdienas darbplūsmai.
Lietotnes galvenajā ekrānā ir vēl dažas pogas, kas atrodas apakšā -kontakti, izlase un zvanu vēsture. Kontaktu saraksts ir vienkāršs, bet efektīvs. Tas piedāvā iespēju pievienot kontaktus trim grupām: Darbs, Ģimene un Draugi. Šīs grupas varat pielāgot vai pārdēvēt, un varat izveidot jaunas grupas, noklikšķinot uz pogas Kontakti saskarnes augšdaļā. Tajā pašā sadaļā ir arī iespēja importēt un eksportēt kontaktus.
Nedaudz mulsinoša izvēle ir iekļaut šīs iespējas ārpus galvenās uzmanības zonas. Sākumā man likās, ka šeit nav iespējas veidot grupas vai importēt/eksportēt kontaktus, un tikai vēlāk atklāju šīs iespējas. No otras puses – šāda dizaina izvēle ietaupa daudz vietas ekrānā, lai jūs varētu redzēt visus kontaktus bez traucējošām pogām, kas netiks izmantotas pārāk bieži.
Veidojot jaunu kontaktu, tiek piedāvātas vairākas iespējas: parādāmais vārds, vārds, uzvārds un lauks numuru un adrešu saglabāšanai: programmiskā tālruņa numurs, darba numurs, mājas numurs, e-pasta adrese, mājaslapa un iespēja “Cits”, kurā lietotāji var ievadīt pielāgotus datus. Nav iespējas, kas ļautu lietotājiem kontaktinformācijā rakstīt komentāru vai vienkāršu piezīmi, kas ir vēl viens Bria kontaktu saraksta trūkums.
Cilne Izlase ir pašsaprotama; šajā sarakstā varat pievienot savus svarīgākos vai visvairāk izmantotos kontaktus, lai tiem varētu viegli piekļūt. Šī iespēja dažiem lietotājiem var būt ļoti noderīga, tāpēc nav daudz ko kritizēt. Nav citas papildu iespējas, kas ir laba lieta, jo nav vajadzības sarežģīt tādu vienkāršu funkciju, kā, piemēram, Izlase.
Zvanu vēstures cilne piedāvā pēdējo zvanu priekšskatījumu, un uzreiz redzams ir arī zvana laiks.
Šeit ir jaukas iespējas, kā kārtot zvanus: ienākošie zvani, neatbildētie zvani, citur atbildētie zvani, ieraksti, vai arī varat izvēlēties iespēju sakārtot zvanus pēc datuma. Zvanus varat izvēlēties no pēdējās dienas, pēdējā mēneša, pēdējās nedēļas, pēdējām septiņām dienām un vēl citi varianti. Zvanu vēstures funkcija ir vienkārši lietojama, un zvanu kārtošanas iespējas ir lielisks bonuss.
Pēdējās funkcijas ietver videozvana iespēju, kas ir dīvaini paslēpta zem cilnes Skats saskarnes augšdaļā. Varat arī atrast lietotāja rokasgrāmatu, problēmu novēršanas iespējas un atjauninājumu pārbaudītāju cilnē Palīdzība blakus cilnei Kontakti. Lai gan Bria uzstādīšanas vai lietošanas laikā man nebija nepieciešama palīdzība, lietošanas rokasgrāmata ir vispusīga, organizēta un piedāvā īsus rakstus ar noderīgiem paskaidrojumiem un ekrānuzņēmumiem. Galvenā īpašība, zvanīšana, darbojās labi un testu laikā es nekādas problēmas nemanīju.
Lai gan Bria parasti darbojas ļoti labi un bez lielas aizķeršanās, es tomēr ievēroju dažus sīkumus. Bija gadījums, kad mana Bria lietotne vienkārši neatvērās, kad es mēģināju to atvērt, tāpēc veicu programmas pārinstalēšanu, lai tā darbotos pareizi. Es nevarēju noskaidrot, kas izraisīja šo problēmu (testēts ar Windows 10).
Pamanīju arī nelielu problēmiņu, kad programma neatjaunināja manu VoIP pakalpojumu sniedzēju, kad to nomainīju, vai sava konta iestatījumos pievienoju jaunu. Lai gan vienkārša programmas atkārtota instalēšana atrisina šo problēmu, tā var kļūt nedaudz kaitinoša, ja lietotājam ir jāpārslēdz konti vai jāpievieno jauni konti.
Abas šīs problēmas var būt ļoti atkarīgas no situācijas un pašreizējās lietotnes versijas. Neviena no tām neapturēja manu darbplūsmu ilgāk par pāris minūtēm un tās bija tikai nelielas neveiksmes, un neviena no tām būtiski netraucēja manai pieredzei.
Cena
Bria piedāvā trīs paketes dažādiem pielietošanas scenārijiem, un ir arī bezmaksas pakete ar ierobežotām funkcijām. Es izmantoju Bria Solo bezmaksas izmēģinājuma versiju, lai uzrakstītu šo apskatu. Atlikušās maksas iespējas ir Bria Teams un Bria Enterprise. Katra pakete, izņemot Bria Enterprise, ietver bezmaksas 21 dienu ilgu izmēģinājumu, kuram nav nepieciešama kredītkartes informācija. Ātri apskatīsim, ko katra pakete piedāvā un cik tas izmaksā. Pilnu Bria pakešu salīdzinājumu varat apskatīt viņu mājaslapā.
Bria Solo – $2.95 mēnesī
Bria Solo ir viena lietotāja pakete, kas ietver 3 lietotņu lejupielādi galddatoriem un mobilajām ierīcēm, 5 zvanu kontus, HD balsi un video, zvanu pāradresācijas, automātiskās atbildes, zvanu ierakstus, zvanu vēsturi ar sinhronizāciju un konfigurācijas portālu.
Bria Teams – $4.95 mēnesī lietotājam
Bria Teams ietver visu, kas minēts Bria Solo paketē, un klāt nāk neierobežoti HD balss un video zvani, neierobežotas grupas ziņapmaiņas un čati, 5 papildu zvanu serveru vai VoIP pakalpojumu integrācijas, administratoru portāls un daudz kas cits.
Bria Enterprise – Pielāgots piedāvājums
Bria Enterprise piedāvā komplektu Basic, Standard vai Business, kas atkarībā no jūsu izvēles ietver dažādas funkcijas. To skaitā ir 4 lietotnes lejupielādes vienam lietotājam, 5 SIP vai XMPP kontu atbalsts, papildu konfigurācijas iespējas “Stretto Provisioning”, LDAP/Active Directory integrācija, attālinātie problēmu novēršanas rīki, ekrāna dalīšanās pakalpojums un daudz kas vēl – atkarībā no izvēlētā komplekta.
Kā Bria darbojas ar LiveAgent?
Tas darbojas ļoti labi. Integrācija ar LiveAgent bija ļoti viegls process, kas man prasīja tikai dažas minūtes. Kad savu VoIP pakalpojumu sniedzēju pievienoju LiveAgent, atlika tikai pievienot Bria LiveAgent zvanu centra funkcijai. Viss sistēmā darbojās labi, un Bria labi darbojās ar LiveAgent. Integrācijas process bija diezgan vienkāršs. Jūs varat aplūkot pilnu ceļvedi un uzzināt, kā integrēt Bria ar LiveAgent šeit.
Secinājums
Kaut arī Bria, iespējams, nav izvēle ikvienam, jo ir pieejama bezmaksas programmiskā tālruņa programmatūra, profesionāļi noteikti novērtēs papildus funkciju kopumu. Funkcijas tiek mērogotas ar katru maksas paketi, tāpēc jums tikai ir jāizlemj, vai atradīsit tām pielietojumu. Bria bezmaksas pakete darbojas tikpat labi kā jebkurš cits populārs programmiskais tālrunis, un jūs varat mērogot to, cik vien nepieciešams, un tas ir labs arguments. Saskarne ir noslīpēta un labi darbojas, lai gan dažas funkcijas varētu būt labāk redzamas, nevis paslēptas zem dažādām cilņu iespējām. Kopumā Bria ir lielisks risinājums jebkura veida zvanu centram vai palīdzības dienestam, un tas labi darbojas ar LiveAgent zvanu centra programmatūru. Vienīgi, galvenais, kas jāņem vērā, ir tas, vai esat gatavs maksāt par uzlabotajām funkcijām.
Frequently Asked Questions
Manas austiņas un/vai mikrofons nedarbojas ar Bria
Pārliecinieties, vai austiņas un mikrofons ir iestatīts, un pārbaudiet Bria iestatījumus, lai pārliecinātos, vai tās ir izvēlētas kā primārās ierīces. Varat arī iepazīties ar Problēmu novēršanu sadaļā Palīdzība, lai mēģinātu atrast papildu norādījumus tieši lietotnē.
Es nevaru zvanīt vai saņemt zvanus ar Bria
Vēlreiz pārliecinieties, ka esat pareizi reģistrējis savu SIP kontu Bria konfigurācijā. Lai veiktu vai saņemtu zvanus ar Bria programmisko tālruni, ir jāreģistrē vismaz viens SIP konts.