Programmiskie tālruņi ir programmatūras risinājumi, kas lietotājiem ļauj veikt zvanus internetā. Izmantojot programmisko tālruņu programmatūru, varat veikt un saņemt zvanus, nosūtīt īsziņas vai pat veikt videozvanus, izmantojot datora ierīci, VoIP pakalpojumu un interneta savienojumu.
Uzzināt vairākŠīs sadaļas apskats ir balstīts uz programmatūras funkciju novērtējumu, veiktspēju, lietojamību un saderību ar dažādām operētājsistēmām un ierīcēm. Ir svarīgi arī aplūkot integrāciju ar citiem komunikācijas līdzekļiem.
Turklāt, apsverot dažādas iespējas, ir svarīgi aplūkot cenas un vērtības attiecību, kā arī klientu atbalsta iespējas jebkuru sarežģījumu gadījumā.
Šim apskatam būtu jāsniedz visaptverošs pārskats par programmatūru un tās nodrošinātājiem, lai palīdzētu jums noteikt, kasjūsu vajadzībām un prasībām atbildīs visvairāk.
Programmiskie tālruņi izmanto internetu, lai veiktu un saņemtu zvanus, tāpēc tie var būt pieejamāka iespēja salīdzinājumā ar tradicionālajām tālruņu sistēmām, jo īpaši tālsarunām vai starptautiskiem zvaniem. Programmiskā tālruņa programmatūru var instalēt viedtālruņos, klēpjdatoros vai planšetdatoros, un tai ir tāda pati veiktspēja kā jūsu darba tālrunim.
Turklāt daudzas programmisko tālruņu programmatūras piedāvā plašu funkciju klāstu, kas var palīdzēt uzlabot sadarbību un saziņu starp komandas locekļiem, piemēram, tās spēj pārvaldīt kontaktus, nosūtīt īsziņas un veikt konferences zvanus. Tas var atvieglot komandu saikni un produktivitāti neatkarīgi no to atrašanās vietas.
Lai izmantotu programmiskā tālruņa programmatūru, vispirms jāielādē un jāinstalē programma savā datorā vai mobilajā ierīcē un jāpārliecinās, vai jums ir strādājošs skaļrunis, mikrofons vai austiņas ar mikrofonu.
Tiklīdz programma ir uzinstalēta, jums parasti ir jāizveido konts pie pakalpojumu sniedzēja un jākonfigurē šī programma izmantojot konta informāciju. Tas var ietvert lietotājvārda un paroles ievadīšanu, kā arī programmas konfigurēšanu ar vēlamajiem audio un video kvalitātes iestatījumiem.
Lielākā daļa sistēmu darbojas, izmantojot Balss caur Internetu protokolu (VoIP). Tās izmanto sesijas iniciācijas protokolu (SIP), kas ļauj veikt balss zvanus internetā, un Paplašināmās Ziņapmaiņas un Klātbūtnes Protokolu (XMPP), kas ļauj nosūtīt un saņemt ziņas. Jūs varat arī atrast programmiskā tālruņa pakalpojumu sniedzējus, kas šos abus protokolus sapludina vienā. Pārliecinieties, ka atrodat uzņēmumam vispiemērotāko variantu.
Tiklīdz jūsu konts ir iestatīts un programma ir nokonfigurēta, varat sākt zvanīt un saņemt zvanus, noklikšķinot uz atbilstošajām programmiskā tālruņa programmas pogām vai izvēlnēm.
LiveAgent piedāvā uz SIP balstītu VoIP tālruņa atbalstu kā daļu no sava virtuālā zvanu centra risinājuma, un tas ļauj integrēties ar 35 starptautiskiem VoIP partneriem un programmiskā tālruņa programmatūras lietotnēm.
Programmiskais tālrunis, izmantojot internetu, izveido savienojumu starp zvanītāju un personu, kuru tas mēģina sazvanīt. Veicot zvanu, izmantojot programmisko tālruni, programma izmanto internetu, lai sūtītu un saņemtu balss un video datus starp abām pusēm. Tas ļauj lietotājiem sazināties reālā laikā, līdzīgi kā ar tradicionālo tālruņa zvanu.
Tā kā programmiskie tālruņi izmanto internetu neierobežotu zvanu veikšanai un saņemšanai, tie piedāvā rentablu alternatīvu tradicionālajām tālruņu sistēmām, un tiem var viegli piekļūt no jebkuras vietas, kur vien jums ir interneta pieslēgums. Turklāt daudzas programmiskā tālruņa programmas piedāvā plašu papildu iespēju klāstu, piemēram, iespēju pārvaldīt kontaktus, veikt konferences zvanus un nosūtīt īsziņas.
Galvenās programmiskā tālruņa programmatūras funkcijas parasti ietver iespēju saņemt ienākošos zvanus (balss un video), veikt izejošos zvanus, kā arī pārvaldīt kontaktus un zvanu vēsturi. Citas izplatītas funkcijas ir iespēja nosūtīt īsziņas, veikt konferences zvanus un piekļūt papildu rīkiem un iestatījumiem, lai pārvaldītu audio un video kvalitāti.
Daži tālruņi var piedāvāt papildus arī paplašinātas funkcijas, piemēram, balss pastu, zvanu pāradresāciju un iespēju integrēties ar citiem saziņas rīkiem, piemēram, tūlītējo ziņapmaiņu un tiešsaistes tikšanās platformām. Konkrētās funkcijas un to cena var atšķirties vienam un otram pakalpojumu sniedzējam, jo dažas funkcijas var nest papildu izmaksas.
Izvēloties programmiskā tālruņa programmu un pakalpojumu sniedzēju, ir vairākas svarīgas funkcijas, kas jāņem vērā:
Kopumā ir svarīgi izvēlēties programmiskā tālruņa programmu, kas piedāvā dažādu funkciju un iespēju klāstu, kas atbilst uzņēmuma specifiskajām vajadzībām.
Aplūkosim vairākas priekšrocības, ko piedāvā programmiskā tālruņa programmatūra:
Parasti programmiskā tālruņa programmatūras izmantošana var palīdzēt uzņēmumiem ietaupīt naudu, uzlabot sadarbību un saziņu komandā un uzlabot sakaru sistēmu elastību un pieejamību.
Daži iespējamie programmiskā tālruņa programmatūras lietošanas trūkumi ir šādi:
Lai gan programmiskie tālruņi piedāvā daudzas priekšrocības, ir svarīgi ņemt vērā visus aspektus un padomāt arī par iespējamiem trūkumiem, pirms izlemt, vai šāda veida programmatūra ir piemērota jūsu uzņēmumam.
Ir vairāki dažādi programmisko tālruņu programmatūras veidi, tostarp:
Katram programmiskā tālruņa veidam ir savas unikālās funkcijas un iespējas, un labākā izvēle katram atsevišķam uzņēmumam būs ļoti atkarīga no tā konkrētajām vajadzībām un vēlmēm.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team