Key takeaways
Pros
- Laba un uzticama pieteikumu apstrādes sistēma
- Visas būtiskās funkcijas
- Detalizēts darba uzsākšanas ceļvedis
Cons
- Juceklīga saskarne
- Dažu sarežģītāku funkciju nav
- Dažiem lietotājiem var būt par dārgu
Darba uzsākšana ar Zendesk pieteikumu apstrādi
Zendesk piedāvā vienkāršu reģistrācijas procesu, kam nepieciešama minimāla piepūle. Lai pieteiktos bezmaksas izmēģinājumam, jums ir tikai jānorāda sava e-pasta adrese un jāaizpilda cita pamatinformācija. Zendesk dara visu iespējamo, lai darba uzsākšana ar viņu pieteikumu apstrādes programmatūru būtu pēc iespējas vieglāka. Tāpēc lielākā procesa daļa ir īsa anketa, kas palīdz Zendesk noteikt, kā jūs to izmantosiet. Tā pielāgo darba uzsākšanas rokasgrāmatu atbilstoši jūsu atbildēm.
Varat arī izlaist šo īso anketu, bet es ļoti iesaku to aizpildīt, lai iegūtu vislabāko pieredzi ar pieteikumu apstrādes sistēmu. Kad to pabeigsit, jūs aizvedīs uz Zendesk saskarni. Pirmais ekrāns, ko redzēsit, ir pārskats ar viegli pieejamu darba uzsākšanas ceļvedi. Tas ir diezgan ietilpīgs, tāpēc var paiet kāds laiciņš, līdz tiekat galā ar katru tematu. Ja vēlaties, varat to izlaist un atgriezties pie tā vēlāk.
Zendesk saskarne ir diezgan vienkārša un tajā ir viegli pārvietoties. Ikvienai galvenajai funkcionalitātei varat piekļūt panelī pa kreisi, tai pat laikā lielāko daļu ekrāna vietas aizņem sadaļa, kuru izvēlaties skatīt. Tas ir diezgan labi, un jums nevajadzētu būt grūtībām to iepazīt. Ja nolemjat pārslēgties no ceļveža uz informācijas paneli, jūs sagaida jauka pieteikumu apstrādes saskarne.
Pirms iepazīstamies ar saskarnes veiktspēju un funkcionalitāti, noskaidrosim, kādas funkcijas varat sagaidīt no Zendesk pieteikumu apstrādes sistēmas.
Zendesk pieteikumu apstrādes sistēmas funkcijas
Lai gan Zendesk pasniedz savu pieteikumu apstrādes sistēmu kā atsevišķu funkciju, tai ir savas produktivitātes funkcijas, kuru mērķis ir padarīt daudz vienkāršāku visu veidu pieteikumu apstrādes saziņu. Pieteikumu apstrādes sistēma ir daudzkanālu sistēma, kā tas ir ierasts visos mūsdienu palīdzības dienestu risinājumos. Tai ir arī daudzvalodu un daudzzīmolu funkcionalitāte. Zendesk piedāvā standarta pieteikumu apstrādes iespējas, kā piemēram, birkas, klientu kontaktinformāciju pieteikumos, pieteikumu sapludināšanu un citas būtiskas funkcijas jau darba sākumā.
Vēl viena svarīga Zendesk funkcija ir atskaišu veidošana un analīze. Šī funkcija vienmēr nodrošina ērtus pieteikumu apstrādes darbību pārskatus. Funkcija ir jāaktivizē, izmantojot atsevišķu Zendesk pakalpojumu. Jūs arī iegūstat piekļuvi visai klientu mijiedarbības un biznesa nosacījumu vēsturei. Zendesk nodrošina piekļuvi arī tā iebūvētajām integrācijām ar citiem programmatūras risinājumiem.
Pieteikumu apstrādes sistēmas veiktspēja un lietotāju pieredze
Tagad ir pienācis laiks notestēt Zendesk pieteikumu apstrādes sistēmu un apskatīt to darbībā. Testā galvenā uzmanība pievērsta aģenta perspektīvai. Aizsūtīju sev pāris testa e-pastus, lai redzētu, cik ātri tie nonāk galā, un ar prieku ziņoju, ka Zendesk šajā ziņā nav nekādu ātruma problēmu. Pie reizes apskatīju arī saskarni pieteikuma iekšienē.
Saskarne izskatās tīra un kārtīga, un ekrānā ir redzami gandrīz visi pieejamie rīki. Daži no tiem ir paslēpti zem trīs punktu sadaļas augšējā labajā stūrī. Mans personīgais viedoklis ir tāds, ka šāda dizaina izvēle nav nepieciešama. Zendeska pieteikumi izskatās tik tīri, kādi tie ir, un daži cilvēki to uzskata par pārāk blāvu savai gaumei. Visu funkciju pogu atklāšana un to demonstrēšana tieši ekrānā var atrisināt šo ļoti niecīgo problēmu.
Darbplūsma Zendesk pieteikumu apstrādē ir labi veidota. Varat izvēlēties pieteikuma statusu un to, kas notiks pēc atbildēšanas uz klienta pieteikumu. Varat arī piekļūt teksta formatēšanas līdzekļiem, kas kaut kāda iemesla dēļ ir paslēpti zem vienas pogas. Citas pieejamās lietas ir emocijikonas, pielikumi un saites. Tās visas ir pieejamas atbildes lauka apakšējā panelī.
Kopumā Zendesk pieteikuma apstrāde visos aspektos darbojas ļoti labi. Tā nav grūti lietojama jebkuram lietotāja tipam, pateicoties ārkārtīgi vienkāršajai saskarnei. Citu saziņas kanālu pārvaldīšana un jaunu e-pastu pievienošana var būt sarežģītāka, ja neesat pieradis pie saskarnes un pieņemtajiem apszīmējumiem. Zendesk pieteikumu apstrādes sistēma nodrošina visas būtiskās funkcijas, kas palīdzēs tikt galā ar darbplūsmu ikvienā brīdī.
Zendesk cenas
Zendesk piedāvā ļoti plašu cenu pakešu izvēli dažāda lieluma uzņēmumiem un dažādiem pielietojumiem. Ņemot vērā, ka šajā apskatā mūsu uzmanība ir stingri vērsta uz pieteikumu apstrādes rīkiem, mēs minēsim trīs svarīgākās cenu paketes, kurās ir šī funkcija un kurām uzsvars ir uz klientu apkalpošanas nodaļām. Ir trīs galvenās paketes ar dažādām funkciju kopām un mainīgām vērtībām. Apskatīsim tās un redzēsim, ko tās piedāvā.
Support Team
Support Team pakete ir vislētākā. Tā jums izmaksās 19 eiro mēnesī aģentam ar ikgadēju norēķinu. Tā piedāvā integrētu pieteikumu apstrādes sistēmu ar e-pastiem, Facebook publikācijām un Twitter ziņām. Jūs iegūstat arī biznesa nosacījumus, klientu vēsturi un informāciju, atskaites un analīzi, integrācijas un daudz ko citu.
Support Professional
Support Professional pakete var būt jūsu rīcībā par 49 eiro mēnesī aģentam ar ikgadēju norēķinu. Tā piedāvā visu to pašu, ko iepriekšējā pakete, un klāt nāk darba laiks, klientu apmierinātības aptaujas, daudzvalodu atbalsts, SLA un daudz kas cits.
Support Enterprise
Enterprise pakete ir dārgākais variants, tā var būt jūsu par 99 eiro mēnesī aģentam ar ikgadēju norēķinu. Iegūstat visas funkcijas no iepriekšējām divām paketēm un papildu nāk pielāgotas komandas lomas un atļaujas, pielāgojamas aģenta darbvietas, trešās puses datu krātuves, smilškastes testa vide un citas.
Slēdziens
Lai gan Zendesk ir labi nostrādāts pieteikumu apstrādes risinājums, ir vērts atzīmēt, ka iespējams atrast Zendesk alternatīvu, kas var piedāvāt līdzīgas funkcijas par zemāku cenu. Tomēr, ja meklējat visaptverošu pieteikumu apstrādes programmatūru, Zendesk varētu būt jūsu pieteikumu apstrādes rīku saraksta augšgalā. Neskatoties uz augstāko cenu, Zendesk joprojām ir viens no galvenajiem konkurentiem tirgū, piedāvājot uzlabotas funkcijas un iespējas salīdzinājumā ar citiem programmatūras risinājumiem. Izmantojot Zendesk, jūs varat ne tikai vienkāršāk apstrādāt pieteikumus, bet arī optimizēt sava palīdzības dienesta darbu.
Frequently Asked Questions
Tastatūras īsinājumtaustiņi Zendesk pieteikumu apstrādē nedarbojas
Visbiežāk šīs problēmas iemesls ir trešās puses lietojumprogrammu un pārlūka paplašinājumu izmantošana, kas izmanto šos īsinājumtaustiņus. Mēģiniet noņemt vai atspējot visas lietotnes un paplašinājumus, kas izmanto īsinājumtaustiņus, un noskaidrojiet, vai tad Zendesk darbojas. Ja joprojām rodas ar īsinājumtaustiņiem saistītas problēmas, sazinieties ar Zendesk atbalsta komandu.
E-pasta adreses atjaunināšana Zendesk pieteikumu apstrādē
Ja vēlaties atjaunināt savu e-pasta adresi Zendesk programmā, noklikšķiniet uz savas profila ikonas programmas augšējā stūrī, atrodoties Atbalsta režīmā. Izvēlieties Skatīt Profilu un noklikšķiniet uz Pievienot kontaktu. Ievadiet savu jauno e-pasta adresi un saņemsit apstiprinājuma e-pastu. Noklikšķiniet uz saites e-pasta ziņā, lai apstiprinātu šīs izmaiņas.