Key takeaways
Pros
- Efektīva pieteikumu apstrāde, neskatoties uz to, ka tā nav prioritāte
- Pietiekams funkciju klāsts
- Lielisks dizains
Cons
- Cena, ja izvēlaties maksas paketi
- Paplašinātu funkciju trūkums
Darba uzsākšana ar Tidio pieteikumu apstrādi
Reģistrācija Tidio ir viena no ātrākajām redzētajām. Tās veikšanai jums ir nepieciešama tikai sava e-pasta adrese un mājaslapa un pēc tam gandrīz nekavējoties nonāsiet lietotnē Tā kā Tidio galvenokārt ir koncentrēts uz tiešsaistes čatu un čatbotiem, daļa no procesa ir jūsu čata logrīka izveide un ieviešana. Varat izlaist šo darbību un atgriezties pie tās vēlāk, ja vēlaties pievērst uzmanību Tidio pieteikumu apstrādes funkcionalitātei.
Tiklīdz pabeigsiet reģistrāciju, jūs aizvedīs tieši uz lietotni. Galvenajam informācijas panelī redzēsiet dažus ieskatus par jūsu Tidio kontiem, kā arī jaunākās ziņas un Tidio atjauninājumus. Galvenās izvēlnes iespējas varat atrast lietotnes kreisajā pusē, kontrastējošā joslā. Kopumā lietotne ir ļoti labi veidota, tāpēc lietotājiem nevajadzētu justies apmulsušiem, mēģinot atrast Tidio kādu funkcionalitāti. Pieteikumam varat piekļūt, izmantojot izvēlnes sadaļu Iesūtne, kas ir pirmā izvēlnē.
Tidio sniedz noderīgu informāciju par e-pasta kontu pārvaldību. Tas dos iespēju savienot tos ar jūsu pieteikumu pārvaldību tieši šajā izvēlnes sadaļā, tāpēc jums nav jāpārmeklē visi iestatījumi, lai to atrastu paša spēkiem. Tiklīdz noklikšķināsit uz Izveidot savienojumu, poga aizvedīs jūs uz iestatījumiem. Šeit varat viegli savienot e-pastu vai izveidot īpašu Tidio e-pasta kontu.
Šī apskata vajadzībām izvēlējos izveidot jaunu e-pasta kontu. Tidio man nosūtīja e-pasta paziņojumu, lai paziņotu, ka integrācija ir veiksmīgi pabeigta. Katrai e-pasta ziņai varat piekļūt lietotnes iesūtnes sadaļā. Pirms mēs nonākam pie apskata testēšanas daļas, aplūkosim dažas būtiskas pieteikumu apstrādes funkcijas, ko Tidio piedāvā kā daļu no saviem darījumiem.
Tidio pieteikumu apstrādes sistēmas funkcijas
Tidio pieteikumu apstrādes sistēma nav tā bagātākā pieteikumu apstrādes programmatūru vidū, tomēr tā piedāvā labu funkciju klāstu, kas nepametši jūs nevienā situācijā. Pieteikumu apstrādes sistēma apkopo saziņu no e-pastiem un čatiem, tāpēc jums var būt viena universāla iesūtne, kas var palīdzēt apstrādāt visu saziņu no vienas vietas.
Pieteikumu apstrādes sistēma atbalsta birkas, lai palīdzētu lietotājiem labāk sakārtot pieteikumus pēc pašu izvēlētiem kritērijiem. Tidio piedāvā arī funkciju Prioritātes, kas lietotājiem palīdz kārtot pieteikumus, ņemot vērā to steidzamību. Varat pārslēgties starp pieteikumu īpašniekiem un pārsūtīt pieteikumus no viena aģenta citam. Pēdējais, bet ne mazāk svarīgais, ir pieejama pilna pieteikumu vēsture, kas ir saprotama pati par sevi.
Tidio pieteikumu apstrādes sistēmas veiktspēja un lietotāju pieredze
No aģenta redzespunkta pārbaudīju Tidio pieteikumu apstrādes sistēmu, lai parādītu jums, kā tā darbojas, un sniegtu jums priekšstatu par visas sistēmas lietderību ar tās funkcijām. Kad nosūtīju sev testa e-pastu, pagāja pāris sekunžu, līdz tas parādījās manā Tidio iesūtnē. Tomēr gaidīšanas laiks nebija negaidīti ilgs. Tidio pie katra pieteikuma parāda parocīgu laika paziņojumu, kas informē katru aģentu, cik ilgi atpakaļ pieteikums saņemts.
Tiklīdz esat noklikšķinājis uz pieteikuma, lai to atvērtu, varat pirmo reizi aplūkot pieteikuma saskarni. Tā ir ļoti labi izstrādāta, galveno uzmanību pievēršot šīs sadaļas uzdevumam un atbilžu daļām. Lielāko daļu darbību var atrast labajā panelī, savukārt kreisajā panelī ir sniegts pārskats par iesūtnes sadaļām. Kreisais panelis arī ļauj viegli identificēt nepiešķirtos pieteikumus un nelasītās ziņas.
Sākumā pieteikuma atbildes lauks ir ļoti mazs, bet, kad jūsu atbilde kļūst garāka, tas izstiepjas. Šis ir labs dizaina risinājums, kura mērķis ir saglabāt ekrāna vietu, kad nepieciešams. Tidio piedāvā dažas teksta rediģēšanas un formatēšanas pamatiespējas. Jūs varat atrast iespēju pievienot pieteikumiem iekšēju piezīmi, kas ir ļoti noderīga informācijas apmaiņai par konkrēto klienta pieteikumu saviem kolēģiem, nesniedzot klientam informāciju par to.
Tidio piedāvā arī vairākas nosūtīšanas iespējas. Varat nosūtīt pieteikumu un mainīt statusu uz Atvērts, Gaida vai Atrisināts, atkarībā no tā, vai jūsu atbilde veiksmīgi atrisināja klienta problēmu. Labajā panelī ir iekļauta pieteikumu vēsture, prioritātes iestatījumi, statusa iestatījumi, informācija par piešķiri, kā arī klienta informācija, kuru varat aizpildīt tieši pieteikumā.
Kopumā Tidio pieteikumu apstrādes veikstpēja ir diezgan laba – nav ne kļūdu, ne problēmu, un viss darbojas, kā nākas. Rīks nav bagātākais, bet tas nenozīmē, ka tas ir nederīgs. Patiesībā ir gluži pretēji un es pat teiktu, ka tas ir vairāk nekā apmierinošs. Funkciju kopa piedāvā visu, kas nepieciešams efektīvai un lietderīgai pieteikumu apstrādei.
Cenas
Tidio piedāvā cenas pakešu četrus variantus. Katra dārgākā pakete piedāvā papildu funkcijas un noņem noteiktus lietošanas ierobežojumus par augstāku cenu. Tidio piedāvā arī bezmaksas paketi, kas piedāvā vienkāršāko čatu un pieteikumu apstrādes sistēmas iespējas neprasot kredītkartes informāciju. Lūdzu, ņemiet vērā, ka tā kā pieteikumu apstrādes rīki ir pieejami pat bezmaksas paketē, jums tiešām nav jāapsver neviens cits variants, ja vien jums nav nepieciešams plašāks tiešsaistes čats un čatboti. Apskatīsim katru paketi.
Free
Bezmaksas pakete ietver 50 sarunas mēnesī, 100 čatbota sarunas, atbalstu pa e-pastu, galddatora un viedtālruņa lietotnes, integrāciju, JavaScript API piekļuvi un informāciju par mājaslapas apmeklētājiem.
Communicator
Pakete Communicator izmaksās $15,66 mēnesī katram lietotājam. Jūs iegūstat piekļuvi neierobežotam aktīvo čata sarunu skaitam un ne vairāk kā 5 aģentiem. Šī pakete sniedz arī 24/5 atbalstu, izmantojot tiešsaistes čatu, atļauju pārvaldības rīkus, reāllaika rakstīšanas skatu, analīzi un atskaites, nodaļu funkcijas, apmeklētāju sarakstu, lapu statistiku un daudz ko citu.
Chatbots
Chatbot pakete izmaksās $31,74 mēnesī katram lietotājam. Tā nodrošina visas iepriekš minētās funkcijas, 40 000 čatbota sarunas mēnesī, čatbota redaktoru, integrāciju, izmantojot Zapier pakalpojumu, un daudz ko citu.
Tidio+
Tidio + ir plašākā pakete ar visām funkcijām un bez ierobežojumiem. Tā jums izmaksās $235,16 mēnesī un piedāvās pielāgotu aģentu skaitu, neierobežotas tiešsaistes čata sarunas, pielāgotu čatbotu iesaistīšanās skaitu un visas pieejamās iespējas. Saņemsiet arī īpašu klientu panākumu menedžeri.
Slēdziens
Lai gan Tidio prioritāte nav pieteikumu apstrādes programmatūra, tā var nodrošināt jums lielisku pieteikumu apstrādes sistēmu bez maksas vai par taisnīgu cenu, ja izvēlaties plašāku paketi. Funkciju kopa ietver būtiskāko un ir pietiekama, lai veiktu lielāko daļu pieteikumu apstrādes uzdevumu, vienlaikus nodrošinot stabilu veiktspēju bez problēmām. Tā ir lieliska iespēja lielākajai daļai uzņēmumu, kuriem ir nepieciešama vienkāršākā pieteikumu apstrāde, tai pat laikā tiem, kuriem ir nepieciešamas plašākas pieteikumu apstrādes iespējas, ir jāapsver arī konkurentu piedāvājums.
Frequently Asked Questions
Kā pievienot savu e-pasta adresi Tidio pieteikumu apstrādei?
Kad esat savā Tidio kontā, atveriet Iesūtni un atrodiet Pieteikumu Apstrāde. Lietotne piedāvās izveidot savienojumu ar jūsu e-pasta adresi. Jums būs divas iespējas – izveidot jaunu Tidio e-pastu vai pievienot esošo e-pastu. Izvēlieties otro iespēju. Tidio nepiedāvā tiešu integrāciju ar nevienu no pakalpojumu sniedzējiem, tāpēc jums ir jāiestata automātiska e-pastu novirzīšana uz Tidio kontu. E-pasta pāradresācijas iestatīšana ir atšķirīga katram e-pasta pakalpojumu sniedzējam, tāpēc ir jāatrod atbilstošs ceļvedis, kurā paskaidrots, kā veikt šo darbību. Dažus e-pastu pārsūtīšanas ceļvežus varat atrast Tidio zināšanu bāzē.
Kā varu Tidio pieteikumu apstrādes lietotnē pievienot vēl papildu e-pasta adreses?
Atveriet savu Tidio kontu un dodieties uz iestatījumiem. Izvēlieties Pieteikumu Apstrāde un noklikšķiniet uz Izveidot Pastkasti. Varat pievienot jau esošu e-pasta adresi vai sistēmā izveidot īpašu Tidio e-pasta adresi. Ja izvēlaties pievienot savu e-pasta adresi, ir jāiestata automātiskā pāradresācija, lai nodrošinātu, ka visi pieteikumi nonāk Tidio pieteikumu apstrādes sistēmā.