Key takeaways
Pros
- Pieteikumu apstrādes sistēma ar specializāciju uz IT atbalstu
- Lielisks dizains un lietotāja pieredze
- Interesantas funkcijas konkrētajam pielietojumam
Cons
- Ierobežots galvenokārt ar IT atbalstu
- Var kļūt dārgs
Darba uzsākšana ar SolarWinds pieteikumu apstrādi
Solarwinds ir labi pazīstams IT atbalsta risinājums, kas ir vērsts uz to, lai uzņēmumiem sniegtu labu IT palīdzības programmatūru. Šī mērķtiecība atspoguļojas saskarnē un pieejamajās funkcijās. Tomēr SolarWinds nav vērsts tikai uz IT pakalpojumu sniedzējiem, tā var paveikt daudz vairāk. Tā produktu katalogs var piedāvāt risinājumus praktiski visām problēmām, kas saistītas ar IT pārvaldību.
Ja vēlaties sākt darbu ar SolarWinds, nemaksājot iepriekš, noteikti izvēlieties bezmaksas izmēģinājuma versiju, izmantojot vienkāršu reģistrāciju SolarWinds mājaslapā. Tiklīdz būsit nonācis savā kontā, ekrānā tiks parādīts jautājums par to, ko vēlaties darīt tālāk. Tas piedāvā vairākas iespējas, kā turpināt darbu. Vai arī varat izmantot uznirstošo logu, kas piedāvā jums sniegt ieskatu, piedāvājot īsu ceļvedi.
Tiklīdz noklikšķināsit uz “Aizved mani uz manu apkalpošanas paneli”, jūs aizvedīs uz incidentu pārvaldības informācijas paneli, kas ir pieteikumu apstrādes sistēma SolarWinds. Tīmekļa lietotne sniedz jums ātru piekļuvi incidentu pārvaldībai un piedāvā iespēju pilnībā apmeklēt vai noskatīties iepazīšanās video. Ja vēlaties izlaist šīs iespējas, vienkārši aizveriet logu un turpiniet darbu ar pieteikumu apstrādes sistēmu.
SolarWinds saskarne ir patīkama lietošanai. Dizains tiek izpildīts ļoti labi, ar visām funkcijām un rīkiem, kas ir pieejami vienmēr. Kreisajā pusē esošā izvēlne var aizvest jūs uz dažādām SolarWinds sadaļām un atklāt uzdevumu funkcionalitāti, ierīču pārvaldību, iepirkumus, riska pārvaldību, analīzi, iestatījumus un citas interesantas iespējas. Pieteikumu apstrādi varat atrast šeit. Pirms ķeramies pie testēšanas, aplūkosim, kādas funkcijas piedāvā SolarWinds.
SolarWinds pieteikumu apstrādes sistēmas funkcijas
SolarWinds piedāvā funkciju kopumu, kas galvenokārt paredzēts uzņēmumiem, kuri sniedz IT pakalpojumus. Savukārt pieteikumu apstrādes sistēma, kas labāk pazīstama kā incidentu pārvaldība, pati par sevi ir atsevišķs līdzeklis, un ir daļa no visas SolarWinds programmatūras. Taču tai ir savs apakšfunkciju komplekts, kas atvieglo pieteikumu pārvaldību. Solarwinds pieteikumu pārvaldības sistēma ir daudzkanālu sistēma, un tā var atbalstīt piteikumu pārvaldību, izmantojot e-pastu, tālruni, apkalpošanas portālu, mobilo lietotni vai čatu.
Incidentu pārvaldība atbalsta arī automatizētus nosacījumus un uzdevumu pārvaldību, pieteikumu pārvirzīšanu, automatizētu incidentu izsekošanu vai pieteikumu eksportu vairākos formātos. SolarWinds izmanto arī mākslīgo intelektu, lai palielinātu aģentu produktivitāti. Tas galvenokārt attiecas uz pieteikumu sadalīšanu kategorijās un pārvirzīšanu aģentiem, kur mākslīgais intelekts automātiski nosaka labāko atbilstību starp aģentu specializāciju un pieteikuma kategoriju.
Pieteikumu apstrādes sistēmas veiktspēja un lietotāju pieredze
Tagad ir pienācis laiks aplūkot SolarWinds incidentu pārvaldības sistēmas darbību. Es nosūtīju sev pāris testa e-pasta ziņas, lai imitētu pieredzi, kas tiek gūta, čatojot ar darbinieku vai klientu, kurš lūdz klientu atbalstu. Pagāja nedaudz ilgāks laiks, līdz pieteikums parādījās SolarWinds incidentu vadības sistēmā.
Lai gan tas neprasīja vairāk par minūti, tas joprojām norāda uz to, ka šī pieteikumu apstrādes sistēma ir mazliet lēnāka nekā lielākā daļa citu. Lai vai kā, tas nav izšķiroši. E-pasts ieradās un bez problēmām pārvērtās par pieteikumu. Automātiskā pieteikumu piešķiršana un kategorizēšana nav pieejama jau uzreiz, bet tās darbojas pēc tam, kad aktivizējat tās iestatījumos. Saskarne pieteikumu iekšpusē ir visai apmierinoša, skaidri parādot informāciju un rīkus.
Lai gan atbildes lauks var šķist diezgan kompakts, tas attiecīgi izstiepjas, tiklīdz teksts sasniedz atbilstošo garumu. Tas ir labs risinājums ekrāna vietas ietaupīšanai. Atbildes laukā varat piekļūt visiem teksta rediģēšanas rīkiem. Papildus varat atrast arī citas pieteikuma iespējas – pieteikuma detalizētu informāciju, saistītās iekārtas, uzdevumus un audita žurnālu. Visam tam ir diezgan labas pielietošanas iespējas dažādos gadījumos.
Kopumā SolarWinds pieteikumu apstrādes sistēma ir diezgan labs pretendents. Saskarne un piekļuve funkcijām nav līdzīga standarta klientu apkalpošanas risinājumiem, bet jāatgādina, ka SolarWinds koncentrējas uz IT atbalstu. Tas nozīmē, ka tas nodrošina lielisku rīku kopu un saskarni, koncentrējoties uz labas lietotāju pieredzes nodrošināšanu specializēti palīdzības dienestu nodaļām.
SolarWinds cenas
Solarwinds piedāvā četras cenu paketes, kas atšķiras pēc Service Desk funkcijām. Katra pakete ir vērsta uz cita veida komandu vai organizāciju. Paskatīsimies, ko pārsteidzošu jums sarūpējis SolarWinds.
Team
Pakete Team ir vērsta uz visu nepieciešamo rīku nodrošināšanu mazākām komandām. Tā sākas ar $19 mēnesī katram lietotājam. Tā ietver incidentu pārvaldību (pieteikumu apstrādes sistēma), pakalpojumu portālu un neierobežotu pieprasītāju skaitu.
Business
Paketē Business galvenā uzmanība pievērsta augošām komandām, ar cenu ap $39 mēnesī vienam lietotājam. Tajā ir iekļauts viss no Team paketes, kā arī pakalpojumu katalogs, izmaiņu pārvaldība, SLA, grupas, pielāgotas lomas, internacionalizācija un reāllaika 24/7 tiešsaistes čata atbalsts.
Professional
Professional pakete ir pilnā mērā paredzēta IT uzņēmumiem. Tā maksā $69 mēnesī katram lietotājam. Jūs iegūstat visu no iepriekšējām divām paketēm un papildus pielāgotos laukus un formas, plašākas automatizācijas, tīkla noteikšanu, kontaktu pārvaldību, licenču atbilstību, plānotas atskaites, API piekļuvi un citas atbalsta iespējas.
Enterprise
Enterprise pakete piedāvā pilnīgu pielāgojamību par $89 mēnesī katram lietotājam. Tajā iekļauts viss no iepriekšējām trim paketēm. Klāt varat iegūt vizuālu CMDB un saistību kartējumu, daudzfaktoru autentifikācijas iespējas un līdz pat 1500 API pieprasījumiem vienam lietotājam minūtē.
Slēdziens
SolarWinds var nodrošināt ļoti efektīvu un pieejamu pieteikumu apstrādes risinājumu jebkuram IT nodaļas vai uzņēmuma veidam. Tā rīki ir ļoti labi pielāgoti šāda veida izmantošanai, un padara SolarWinds par vienu no pieprasītākajiem risinājumiem. Solarwinds var kļūt mazliet dārgs ja izvēlaties dārgāko paketi, bet jūs vienmēr saņemsit rīkus, kas atbilst samaksātajam.
Frequently Asked Questions
Kā SolarWinds iestatīt automatizācijas nosacījumus?
Programmā SolarWinds atveriet Uzstādīšana > Apkalpošanas Panelis > Automatizācijas Nosacījumi un noklikšķiniet uz pogas Pievienot. Atlasiet trigeri un nosacījuma diapazonu, pēc tam nosakiet, vai nosacījumam ir nepieciešami vairāki kritēriji vai viens kritērijs. Ir arī jānosaka, vai automatizācijas nosacījumam izmantosit laika kritēriju. Noklikšķiniet uz Pievienot kritēriju un izvēlieties lauku un vērtību. Pēc tam noklikšķiniet uz Pievienot Darbību un izvēlieties darbību no saraksta. Nosacījumam varat pievienot arī citas darbības. Aizpildiet pārējos laukus, piemēram, aprakstu, un pēc tam noklikšķiniet uz Saglabāt.
Kā SolarWinds aktivizēt automātisko pieteikumu piešķiršanu?
Ja vēlaties, lai SolarWinds automātiski piešķirtu pieteikumus, piesakieties savā SolarWinds palīdzības dienestā kā administrators un dodieties uz Uzstādīšana. Atveriet Tehniķi > Tehniķu Grupas un grupas nosaukuma kolonnā noklikšķiniet uz grupas nosaukuma. Noklikšķiniet uz cilnes Tehniķu Grupas līmeņi un uz līmeņa skaitļa līmeņa kolonnā. Atrodiet pieteikumu automātisko piešķiršanu un izvēlieties šo iespēju.