Key takeaways
Pros
- Bezmaksas programmatūra
- Laba funkciju kopa
Cons
- Obligāta pieteikumu forma ir vienīgais pieteikuma iesniegšanas veids
- Novecojusi saskarne
- Tas ir par brīvu, bet ne brīvs no kļūdām
Darba uzsākšana ar osTicket pieteikumu apstrādes programmatūru
osTicket piedāvā divas iespējas, kā sākt darbu. Varat izvēlēties atvērtā koda pieteikuma sistēmas versiju, kas būs pilnīgi bezmaksas, vai varat sākt ar bezmaksas 30 dienu izmēģinājuma versiju Cloud Hosted, kas maksās tikai $9 mēnesī lietotājam pēc izmēģinājuma perioda beigām. Reģistrācijai ir nepieciešama tikai pamatinformācija, lai sāktu darbu, bet ir jāizmanto uzņēmuma e-pasta adrese. Tiklīdz process ir pabeigts, varat vispirms aplūkot osTicket saskarni.
Saskarne izskatās diezgan novecojusi, tomēr funkcionāla. Lietotājiem, kuri, iespējams, neatceras, ka lietotāju saskarnes agrāk ir izskatījušās šādi, var rasties sākotnējas grūtības ar navigāciju, bet, sākot to lietot, grūtības diezgan ātri pāriet. Pozitīvākais osTicket saskarnē ir tas, ka tā ir ļoti koncentrēta uz savu uzdevumu un nenovērš jūsu uzmanību ar neko nesvarīgu.
Viena būtiska problēma ir redzama jau no paša sākuma, un tā ir ar pieteikšanos. Katru reizi, kad uz kādu brīdi atstāsiet osTicket, jūs tiksiet atslēgts no sistēmas. Pats par sevi tas nav slikti, jo daudzi pieteikumu apstrādes risinājumi atslēdz lietotājus pēc kāda bezdarbības laika, lai aizsargātu pret ļaunprātīgu izmantošanu. Tomēr bieži vien nav iespējams pieteikties vēlreiz. Es turpināju saņemt ziņu par sesijas noilgumu neaktivitātes kļūdas dēļ un man nebija iespējas pieteikties, jo šī kļūda nemitīgi turpināja parādīties.
Vienīgais veids, kā pieteikties, bija aizvērt pārlūku un kādu brīdi pagaidīt. Šo problēmu var atrisināt, uzstādījumos palielinot pieteikšanās lietotāja sesijas noilguma ierobežojumu. Iesaku to ievērojami palielināt, lai pilnībā izvairītos no šīs problēmas, bet noteikti pievērsiet uzmanību ierīces bloķēšanai, ja to atstājat ar atvērtu osTicket .
Vēl viena lieta, ko varētu uzskatīt par problemātisku, ir tas, ka osTicket ir ļoti netradicionāla vai, iespējams, pat novecojusi pieteikumu apstrādes sistēma. Klienti nevar tieši nosūtīt e-pastus uz pieteikumu apstrādes sistēmu, viņiem ir jāpiekļūst unikālai saitei, kas tiks ģenerēta jūsu reģistrācijas laikā, un jānosūta pieteikums no īpašas formas. Šis nav pats elastīgākais pieteikumu iesniegšanas veids, un jums būs ļoti jāuzsver šī mājaslapas saite, lai nodrošinātu, ka klienti ir informēti par pieteikumu iesniegšanu jūsu pieteikumu apstrādes sistēmā.
osTicket pieteikumu apstrādes sistēmas funkcijas
Apskatīsim, uz kādām funkcijām jūs varat cerēt, izmantojot osTicket. E-pasta integrācija ar sistēmu ir pieejama visās paketēs, kamēr bezmaksas pieteikumu apstrādes rīka paketē ir minēta tikai šī viena funkcija. Citās paketēs norādīto funkciju skaitā ir arī tādas kā e-pasta un tālruņa nepārtraukts atbalsts, bezmaksas iepazīstināšanas sesija, pārvaldīti uzlabojumi un uzturēšana, kā arī vēl vairākas citas. Viņi neko daudz nepaskaidro par pašu pieteikumu apstrādes funkcionalitāti un to, kādas funkcijas tā piedāvā. Tomēr, kad jūs atverat lietotni, jūs varat iegūt daudz labāku priekšstatu par to, ko sagaidīt no osTicket funkciju kopuma.
Pieteikumu apstrādes sistēmas veiktspēja un lietotāju pieredze
Darbs ar osTicket nav slikta pieredze, bet tā noteikti nav vismodernākā pieteikumu apstrādesprogrammatūra. Tomēr man jāsaka, ka vairums saskarņu ir skaidras un darbojas ļoti labi, kad pie tām nedaudz pierod. Informācijas panelis atklāj daudz vairāk funkciju, nekā aprakstīts mājaslapas cenu lapā. Jūs iegūstat piekļuvi analīzes funkcijām, kā arī dažām standarta pieteikumu apstrādes funkcijām, piemēram, pieteikumu pārsūtīšanu, piešķiršanu, pieteikumu statusam, apvienošanai, saistīšanai un citām. Ir patiešām patīkami redzēt šīs būtiskās funkcijas tādā bezmaksas risinājumā kā osTicket.
Es pārbaudīju pieteikumu apstrādes sistēmu, nosūtot sev pieteikumu, izmantojot saiti, ko iepriekš minēju šajā apskatā. Pieteikuma forma klientiem ir ērti lietojama. Tam ir nepieciešama e-pasta adrese, vārds un tālruņa numurs, un e-pasta adrese un vārds ir vienīgās obligātās sadaļas. Visiem šīs formas lietotājiem arī jāizvēlās pieteikuma tēma. To ir vienkārši izmantot, un tas var palīdzības dienestā var pievienot dažas labas kārtošanas iespējas. Tomēr e-pasta sūtīšana uz citu e-pasta adresi joprojām ir vispopulārākā metode.
Pieteikumi sistēmā nonāk gandrīz momentāni, un tas ir lieliski. Tagad, atverot pieteikumu, osTicket saskarne kļūst daudz labāka. Tā pastiepjas, lai tajā ietilptu garākas ziņas, un viss ir skaidri redzams. Arī pieteikuma atbildes lauks ir labi izstrādāts, nodrošinot daudz vietas atbildēm. Vissvarīgākais ir tas, ka visas funkcijas ir skaidri redzamas. Sākumā šīs lietas varbūt nešķiet iespaidīgas, taču atgādinam, ka mums ir darīšana ar ļoti lētu, vai pat bezmaksas, pieteikumu asptrādes sistēmu.
Arī pieteikuma atbildes daļa saskarnē atklāj vairāk funkciju, piemēram, iepriekšsagatavotas atbildes un teksta rediģēšanas iespējas. Ir pieejami arī visi standarta teksta formatēšanas līdzekļi ar iespējām pievienot multividi, saites, aizzīmju punktus, HTML vai pat vizuālos elementus, piemēram, līnijas. Viena interesanta funkcija ir iespēja pārslēgties uz pilnekrāna režīmu, kas būtiski paplašina atbildes lauku pa visu ekrānu. Tas var būt ļoti noderīgi lietotājiem, kuri izmanto ierīces ar mazākiem ekrāniem. Pieteikumos varat izmantot arī iekšējās piezīmes.
Lai gan osTicket sākumā varētu šķist kā trūcīgs risinājums, tas noteikti piedāvā visu būtisko, kas pieteikumu asptrādes lietotājiem būtu nepieciešams, lai veiktu savu darbu. Vienīgais lielākais trūkums ir tas, ka klientiem ir jāsazinās ar aģentiem, izmantojot pieteikumu iesniegšanas sistēmu, nevis vienkārši jānosūta ziņa e-pastā. Tomēr pat šo trūkumu var pārvērst par priekšrocību atbilstošajā situācijā un apstākļos.
osTicket cenas
osTicket piedāvā trīs versijas par dažādām cenas. Tas gan automātiski nenozīmē atšķirīgas cenas, bet gan atšķirīgas tās pašas programmatūras versijas ar atšķirīgu komplektāciju. Apskatīsim, ko varat iegūt.
Open Source
OsTicket Open Source versija ir pieejama bez maksas un ar kopienas atbalstu. Tā piedāvā tikai vienkāršāko e-pasta integrāciju. Varat lejupielādēt to no osTicket mājaslapas, neko nemaksājot.
Cloud-hosted
OsTicket Cloud-hosted versija ir vienīgā versija, kas tiek piedāvāta ar bezmaksas izmēģinājumu 30 dienām. Ja izvēlaties turpināt tās lietošanu, tas maksā $9 mēnesī katram lietotājam. Tajā iekļautas gandrīz visas pieejamās funkcijas, tostarp atbalsts pa e-pastu un tālruni, bezmaksas iepazīstināšanas nodarbība, pārvaldīti jauninājumi un uzturēšana, pamatīga infrastruktūra un garantēts darbības laiks, kā arī ikdienas rezerves kopijas.
Virtual appliance
OsTicket Virtual appliance nav pieejama cena. Šī versija tiek pielāgota atbilstoši jūsu prasībām. Vienīgā atšķirība ir tā, ka osTicket tiks pielāgota atbilstoši jūsu uzņēmuma vajadzībām, tāpēc iegūsit pielāgotu risinājumu.
Slēdziens
No vienas puses, osTicket piedāvā diezgan labu pieteikumu apstrādes sistēmu ar svarīgām funkcijām, kas ir pieejamas bez maksas, taču, no otras puses, tam noteikti ir ierobežots pielietojums. Jebkurā gadījumā osTicket var uzskatīt par pretendentu, pilnu pārsteigumiem. Ja neņemt vērā obligāto pieteikumu iesniegšanas formu, osTicket var būt ļoti labs pieteikumu apstrādes risinājums jūsu uzņēmumam, lai gan ar mazāku elastību nekā citi pieteikumu apstrādes programmatūras piedāvājumi.
Frequently Asked Questions
Problēmas pieteikties osTicket pēc laika noilguma
Ja pēc automātiskās atteikšanās no osTicket nevarat pieteikties sistēmā un saņemat paziņojumu “Sesijas noilgums neaktivitātes dēļ”, mēģiniet aizvērt pārlūkprogrammu. Atveriet to pēc kādas minūtes un mēģiniet pieteikties vēlreiz. Ja problēma joprojām pastāv, mēģiniet vēlreiz pieteikties no citas pārlūkprogrammas vai izmantojiet inkognito režīmu.
Mani turpina atteikt no osTicket
Ja vēlaties pagarināt pieteikšanās laiku osTicket savas neaktivitātes laikā, varat to izdarīt iestatījumos. Atveriet Iestatījumus un palieliniet aģenta sesijas noilguma vērtību pēc savām vēlmēm. Varat arī pielāgot vērtību sadaļā Aģenti un Lietotāji.