Key takeaways
Pros
- Ļoti pieejama pieteikumu apstrādes sistēma
- Darbojas bez jebkādām būtiskām problēmām
- Ātra uzstādīšana un labs uzsākšanas ceļvedis
- Projektu pārvaldības rīki
Cons
- Neveikla saskarne atsevišķās sadaļās
- Saziņas kanālu integrācijas trūkums
Darba uzsākšana ar OneDesk pieteikumu apstrādi
Onedesk pieteikumu apstrādes programmatūra piedāvā vienkāršu reģistrācijas procesu bez prasības pēc kredītkartes vai citiem šķēršļiem. Varat vienkārši pierakstīties un sākt bezmaksas izmēģinājumu, pirms izlemjat par maksas paketi. Onedesk ielādēs jūsu jauno informācijas paneli un sveiks jūs ar vienkāršu, bet efektīvu darba uzsākšanas ceļvedi, kas palīdzēs jums veikt jaunās darba vides pamatiestatījumus. Varat to izlaist un pabeigt iestatīšanu vēlāk, ja vēlaties.
Iesaku neizlaist šo ceļvedi, jo tā varat parūpēties par dažām svarīgām lietām jau pašā sākumā. Varat iestatīt savu profila attēlu un parakstu, izveidot savienojumu ar atbalsta e-pastu programmā Outlook vai Gmail, izvēlēties alternatīvu e-pasta pāradresāciju, uzaicināt savus kolēģus un daudz ko citu. Vēl svarīgāk ir tas, ka varat iestatīt citas OneDesk funkcijas, piemēram, zināšanu pārvaldību, kā arī saņemt īsu apmācību, lai iegūtu pārskatu pār programmas darbu.
Kad esat pabeidzis vai izlaidis ceļvedi, varat sākt apskatīt OneDesk saskarni un pieteikumu apstrādes sistēmu. Saskarne ir laba – tās dizains nav labākais starp pieteikumu apstrādes programmām, taču pēc izskata un sajūtas ir moderna. Šķiet, ka tā ir mazliet pārblīvēta, bet tā nav liela problēma, un tas noteikti nav izšķiroši. Pie tās var pierast diezgan ātri, un ar navigāciju nevajadzētu būt nekādiem sarežģījumiem. Pieteikumu apstrādes saskarnē jau no paša sākuma ir daži pieteikumu paraugi, kas palīdz pielāgot OneDesk darbplūsmu.
Pieteikumu apstrādes sistēmas saskarne izskatās visai labi. Lai pie tās pierastu, var paiet kāds laiciņš, bet pēc tam tai būtu jābūt viegli lietojamai. Lielākajai daļai iesūtnes iespēju varat piekļūt kreisajā izvēlnes joslā un kārtot pieteikumus atbilstoši dažādiem kritērijiem, kā redzams augstāk redzamajā ekrānuzņēmumā. Augšējā izvēlnes josla piedāvā piekļuvi dažiem rīkiem un pogai Pievienot, kas ļauj izveidot jaunus pieteikumus, projektus, uzdevumus, mapes un daudz ko citu.
Kopumā sākt darbu ar OneDesk ir diezgan viegli. Tas viennozīmīgi ir iespaidīgs, jo dažiem konkurējošiem produktiem ar lielākiem budžetiem un pazīstamu zīmolu bieži vien ir problēmas ar viegli lietojamas lietotāja saskarnes un pieteikumu apstrādes sistēmas izstrādi. Tomēr es jutos vīlies, uzzinot, ka OneDesk nenodrošina noklusējuma atbalsta e-pasta adresi un jums obligāti jāpievieno savs e-pasts, lai sistēma darbotos pareizi. Pirms ķeramies pie apskata testa daļas, aplūkosim OneDesk funkciju kopumu un noskaidrosim, kādu instrumentu varat iegūt par savu naudu.
OneDesk pieteikumu apstrādes sistēmas funkcijas
Ņemot vērā OneDesk diezgan zemo cenu, tās ir visai iespaidīgas. Jūs iegūstat piekļuvi daudzkanālu pieteikumu apstrādei, kas var tikt galā ar e-pastiem, tiešsaistes čatu un zināšanu bāzi, kas parasti ir viss, kas mūsdienīgam palīdzības dienestam nepieciešams, lai nodrošinātu pietiekamu klientu atbalstu. Vienīgais, kas pietrūkst, ir zvanu centrs, bet, ņemot vērā cenu, domāju, ka būsit ieguvējs neatkarīgi no tā.
Onedesk piedāvā arī dažas automatizācijas funkcijas, kas, cita starpā, var palīdzēt ar automātisku atbildēšanu uz pieteikumiem, pieteikumu automātisku klasifikāciju pēc dažādiem kritērijiem, paziņojumu nosūtīšanu, laika kontroli un pieteikumu statusa atjaunināšanu. Varat arī piekļūt un sākt lietot klientu aptaujas, izmantot iepriekšsagatavotas ziņas, kontrolēt un plānot peļņu, kas gūta no pieteikumu atrisināšanas, izmantot atskaites vai mobilās lietotnes. OneDesk ir daudz vairāk, nekā izskatās.
Tagad ir pienācis laiks notestēt dažas no šīm pieteikumu asptrādes funkcijām. Sāksim!
Onedesk pieteikumu apstrādes sistēmas veiktspēja un lietotāju pieredze
Es pats notestēju pieteikumu apstrādes rīku. Galvenais uzsvars ir galvenokārt uz aģenta pieredzi un lietošanas ērtumu. Es izmantoju savu e-pastu, lai sāktu sarunu ar sevi un izveidotu jaunu ienākošo pieteikumu OneDesk sistēmā. Kad e-pasts parādījās, es sāku atbildēt. Atvērta pieteikuma saskarne nav ļoti labi izstrādāta – tas ir diezgan mulsinošs un izskatās pārbāzts. Tas ir lietojams, bet nav tas labākais dizains vieglai navigācijai.
Diezgan neparasts dizaina risinājums ir, ka pieteikuma ziņa un atbildes lauks ir labajā pusē, kamēr visi pārējie lauki ir kreisajā pusē. Tas ir mulsinoši, jo lielākā daļa lietotnes izskatās diezgan labi, tomēr vissvarīgākā daļa izskatās tā, it kā dizaineriem būtu pietrūcis laika un uzmanības. Arī tas, ka pieteikuma lauki aizņem pusi ekrāna, nav neko labi. Tas vienkārši ir nevajadzīgi un novērš uzmanību no pieteikuma svarīgākās daļas – klienta vēstījuma. Līdzīga tendence novērojama, veidojot jaunu pieteikumu no nulles.
Arī atbilžu rakstīšana ir tālu no ideāla. Tā kā pieteikuma atbildes logs ir pārāk mazs, vispārējā sajūta ir ierobežoti iespiesta, tā, it kā programmatūra nevēlas, lai jūs atbildētu ar plašu e-pastu. Taču atbildes lauks automātiski paplašinās ikreiz, kad tiek pārsniegts noteikts rakstzīmju skaits. Tas nedaudz atrisina šo problēmu, bet ne tuvu nav tik ērti, kā būtu, ja būtu pieejams pietiekami liels atbildes lauks. Funkcijas ir pieejamas, bet tās nav visai viegli navigēt. Pogu izmēri ir dažādi, dažas no tām ir pamanāmākas pēc izmēra un izvietojuma, kas rada ilūziju par svarīgumu. Piemēram, lielā poga ar trim punktiņiem ir iepriekšsagatavotas atbildes, savukārt pielikumi ir ļoti mazi un novietoti stūrī.
Lai gan viss darbojas kā paredzēts un bez kādām grūtībām, OneDesk noteikti ir jāuzlabo sava lietotāja saskarne. Tomēr tam nav izšķirošas nozīmes, jo pieteikumu apstrādes sistēma darbojas gluži labi, un funkcijas ir pietiekami labas, lai jebkurš aģents varētu labi veikt šo darbu. Var paiet kāds laiciņš, kamēr pie tā pierod, bet pacietība tiek atalgota. Vēl viens iemesls apsvērt OneDesk ir tā cena.
Cenas
Onedesk piedāvā tikai vienu cenu noteikšanas plānu, kas ievērojami atvieglo lēmumu pieņemšanu. Tas piedāvā visas pieejamās funkcijas un funkcionalitāti. Vienīgie būtiskie lēmumi, kas jāpieņem, ir izvēle starp ikmēneša vai gada norēķiniem un izvēle par to aģentu skaitu, kurus vēlaties uzturēt savā OneDesk kontā. Onedesk izmaksā $11 mēnesī katram aģentam ar ikmēneša norēķiniem, vai varat izvēlēties gada norēķinu un maksāt $9 par katru aģentu. Aģentiem nav noteikts minimālais skaits, tāpēc ar viena aģenta darbvietu varat iegūt OneDesk par vien $9 mēnesī. Jums ir pieejamas visas pieejamās funkcijas, un tas ir tiešām lēts ieguldījums, jo īpaši maziem uzņēmumiem vai individuālajiem uzņēmējiem, kuriem ir nepieciešama pieteikumu asptrāde.
Slēdziens
Onedesk piemīt potenciāls kļūt par labāko pieteikumu apstrādes programmatūru. Tas ir pilnīgi funkcionāls jau pašlaik, un, lai gan nepiedāvā visas tās daudzkanālu iespējas, ko piedāvā daži konkurenti, to varat iegūt par ļoti izdevīgu cenu. Ja runa ir par biļešu sistēmas saskarni, onedesk ir ļoti daudz uzlabošanas iespēju, bet tā pašreizējais stāvoklis nav jāizmanto visiem. Lai nu kā, OneDesk nepametīs jūs, uz to varat paļauties vienmēr.
Frequently Asked Questions
Problēmas ar e-pasta kontu pievienošanu programmā OneDesk
Ja rodas problēmas ar e-pasta konta pievienošanu, piedāvājam vairākus risinājumus. Vispirms, ja izmantojat Gmail kontu, pārliecinieties, ka tas ir darbvietas Gmail konts, nevis personisks konts. Ja mēģināsit izmantot personisko Gmail kontu, visticamāk, nevarēsit to savienot ar OneDesk. Ja izmantojat cita veida e-pastu, pārliecinieties, ka tie atbalsta automātisko pārsūtīšanu, jo netiek piedāvāta cita veida tieša integrācija ar OneDesk. Daži no e-pasta pakalpojumu sniedzējiem, kas atbalsta automātisko pārsūtīšanu, ir Gmail, Outlook, iCloud un citi.
Kur OneDesk var atrast integrācijas?
Sadaļu Integrācijas varat atrast OneDesk saskarnes iestatījumos. Noklikšķiniet uz lietojumprogrammas ikonas, kas atrodas apakšējā kreisajā pusē, lai parādītu visas iespējas, un izvēpogu “cog wheel”. Pēc tam izvēlnē izvēlieties integrāciju, lai redzētu visas iespējamās iekšējās integrācijas starp OneDesk un citu programmatūru.