Key takeaways
Pros
- Lieliska, vienkārša saskarne
- Laba pieteikumu apstrādes sistēma bez aizķeršanās
- Visas būtiskās funkcijas ir iekļautas
Cons
- Dažu paplašinātāku funkciju trūkums
- Varētu būt pārāk dārgi, ja koncentrējaties tikai uz pieteikumu apstrādes funkcionalitāti
Darba uzsākšana ar HelpScout pieteikumu apstrādi
Sākt darbu ar HelpScout ir viegli, pateicoties bezmaksas izmēģinājuma iespējai. Vienīgais ierobežojums ir tāds, ka jums ir jāizmanto sava uzņēmuma e-pasta adrese, jo jūsu personiskais e-pasts tiks noraidīts. Tiklīdz būsit sniedzis uzņēmuma e-pastu un citu svarīgu informāciju, gandrīz nekavējoties iegūsit piekļuvi savam jaunajam HelpScout informācijas panelim. Jūs saņemsit arī iespēju savienot savu e-pasta adresi ar HelpScout, bet šo iespēju varat izlaist un iestatīt to vēlāk, ja vēlaties.
HelpScout ved jūs tieši uz pieteikumu apstrādes sistēmu, kuru sauc par Pastkasti. Vispirms varat apskatīt pieteikumu apstrādes saskarni vai iepazīties ar visu programmatūru. Uzstādīšanas ceļvedim varat piekļūt augšējā labajā stūrī. Tas sastāv no pieciem soļiem, kas palīdzēs jums parūpēties par HelpScout pamatkonfigurāciju. Man tas nešķita īpaši noderīgs saistībā ar pieteikumu apstrādes iestatīšanu, bet jūs varat to izmantot, ja vēlaties sākt darbu ar citām HelpScout funkcijām.
Visa HelpScout saskarne ir diezgan labi veidota. Tā ir tīra, ar vienkāršām izvēlnes iespējām ērtai navigācijai un kontrastējošām sekcijām, kas pievērš uzmanību atbilstošajām saskarnes daļām. Jums nevajadzētu rasties nekādām problēmām, izmantojot saskarni, jo īpaši tāpēc, ka pieteikumu apstrādes sistēma ir galvenais ekrāns. Turklāt HelpScout ļauj izveidot jaunu atbalsta e-pasta adresi reģistrācijas laikā, tāpēc jūs varat sākt darbu, tiklīdz esat apskatījuši tīmekļa lietotni.
HelpScout pieteikumu apstrādes sistēmas funkcijas
HelpScout piedāvā virkni noderīgu funkciju, kas noder, atbildot uz klientu jautājumiem. Varat izmantot kopīgotās iesūtnes priekšrocības, kas atbalsta dažas lieliskas sadarbības funkcijas. Varat piešķirt pieteikumus nodaļām un atsevišķiem darbiniekiem, kā arī izmantot privātās piezīmes informācijas apmaiņai starp nodaļām un aģentiem.
Vēl viena interesanta funkcija ir saglabātās atbildes. Šī funkcija ļauj pārlūkot bibliotēku ar biežāk izmantotajām atbildēm uz biežāk uzdotajiem jautājumiem. Šīs atbildes varat izmantot ar pāris klikšķu palīdzību. Tas kalpo kā pamata zināšanu bāzes apvienojums, kā arī iepriekšsagatavoto atbilžu funkcija, kas ir pierasta daudzās citās palīdzības dienesta un pieteikumu apstrādes programmatūras programmās. HelpScout piedāvā arī birkas kategorizēšanai.
HelpScout ir arī klientu kontaktu pārvaldības funkcijas, kas piedāvā plašu kontaktinformācijas pārskatu katrā pieteikumā. Un visbeidzot, HelpScout atbalsta darbplūsmas un automatizācijas funkcijas. To varat izmantot, lai automatizētu noteiktas darbības vai nosūtītu lielapjoma atbildes uz klientu pieteikumiem.
HelpScout pieteikumu apstrādes sistēmas veiktspēja un lietotāju pieredze
Šīs testa daļa galvenokārt attiecas uz aģenta pieredzi darbā ar HelpScout pieteikumu apstrādes sistēmu. Aizsūtīju sev pāris ziņu, lai pārbaudītu HelpScout pieteikumu apstrādes ātrumu un vispārējo veiktspēju. E-pasti atnāca ātri un bez žagām. Biju nedaudz pārsteigts, uzzinot, ka HelpScout pēc noklusējuma nerāda attēlus pieteikumos, ir jānoklikšķina uz iespējas tos rādīt. Tas ne vienmēr ir slikti, tas var palīdzēt aģentiem ietaupīt datplūsmu gadījumā, ja tā ir ierobežota strādājot attālināti un/vai izmantojot mobilos tīklājus.
Pieteikumu saskarne pati par sevi izskatās diezgan labi, kaut arī ir dažas lietas, ko varētu uzlabot. Piemēram, uz pieteikumu nevar atbildēt uzreiz pēc tā atvēršanas. Nav redzams nekāds lauks atbildēm, kamēr nenoklikšķināsit uz atbildes pogas. Tikai tad var sākt atbildēt un iegūt piekļuvi visiem teksta rediģēšanas un formatēšanas rīkiem.
Pieejamo rīku izvēle rediģēšanai ir pietiekama, lai palīdzētu sagatavot īsus un garus strukturētas ziņas. Pieteikumu apstrādes funkcijas ir labas, bet HelpScout noteikti iegūtu no uzlabojuma, kas piedāvātu sakaru iespējas ar sarežģītākiem pieteikumu apstrādes risinājumiem. Piemēram, nav iespēju sadalīt pieteikumus, kā arī nav paplašinātas filtrēšanas iespējas vai pieteikumu meklēšana. Tomēr jūs joprojām varat veiksmīgi darboties ar to, ko HelpScout piedāvā kā standartu.
HelpScout automātiski saglabā nenosūtītās atbildes uz pieteikumiem kā melnrakstus, lai jūs nezaudētu jau paveikto, ja gadās nejauši noklikšķināt nepareizi, vai ja jums jārisina steidzamāki jautājumi. Tiklīdz ziņa ir nosūtīta, to varat atrast izvēlnes kreisajā pusē Slēgtie pieteikumi, ja esat izvēlējies iepriekšsagatavoto statusu. To, kas notiek ar atbildēto pieteikumu, varat mainīt, pateicoties iespējām, kas pieejamas pieteikuma saskarnes apakšējā panelī.
Kopumā HelpScout pieteikumu apstrādes pieredze ir diezgan laba, bet noteikti ne labākā pieteikumu apstrādes sistēmā. Tas darbojas ļoti labi, un jums ir pieejami visas nepieciešamās funkcijas ļoti labi izveidotā saskarnē. Pat ja HelpScout nepiedāvā vismodernāko funkciju komplektu, jūs noteikti varat izmantot visu jūsu rīcībā esošo informāciju, lai efektīvi sazinātos ar klientiem.
HelpScout Cenas
HelpScout piedāvā trīs maksas paketes ar atšķirībām funkcijās un cenā. Nav bezmaksas pieteikumu apstrādes rīka paketes, bet jūs varat izmēģināt katru no maksas paketēm, izmantojot bezmaksas izmēģinājumu. Katra pakete ir piemērota atšķirīga veida un lieluma uzņēmumiem, galvenokārt koncentrējoties uz nepieciešamajām funkcijām dažādiem lietošanas scenārijiem. Redzēsim, ko katra pakete piedāvā.
Standard
Standard pakete maksās $25 mēnesī katram lietotājam maksājot ik mēnesi vai $20 mēnesī, maksājot reizi gadā. Jūs iegūstat piekļuvi divām pastkastēm, vienai zināšanu bāzei, kā arī varat pievienot līdz pat 25 papildu lietotājiem. HelpScout piedāvā arī tiešsaistes čatu, ziņapmaiņu, palīdzības logrīku, pielāgotas atskaites, darbplūsmas un automatizācijas, API, vairāk nekā 50 integrāciju un daudz ko citu.
Plus
Plus paketi varat iegūt par $50 mēnesī katram lietotājam, maksājot ik mēnesi vai $40 mēnesī, maksājot ik gadu. Jūs iegūsit piecas pastkastes, divas zināšanu bāzes un nekādu maksimālo ierobežojumu lietotājiem. Turklāt varat izmantot paplašinātus atļauju iestatījumus, atskaišu vēsturi, papildu API piekļuvi, citas integrācijas iespējas, komandas un daudz ko citu.
Pro
Pro pakete tiek piedāvāta tikai ar gada abonēšanas iespēju. Tā maksā $65 mēnesī katram lietotājam, un ietver visas funkcijas no iepriekšējām paketēm. Papildu funkcijas ietver 25 pastkastes, 10 zināšanu bāzes, uzņēmuma drošību, HIPAA atbilstību, palielināts API ierobežojums, darba uzsākšanas pakalpojumus, kontu pārvaldnieku, kontu optimizācijas pārskatu un daudz ko citu.
Slēdziens
HelpScout ir labi nostrādāts pieteikumu apstrādes rīks, kas neizceļas nevienā atsevišķā jomā. Tas koncentrējas uz stabilu un bezrūpīgu pieredzi ar tieši pareizo funkciju daudzumu. Funkcijas ir izmantojamas lielākajā daļā pielietošanas gadījumu, un lai arī varbūt jūs pamanīsiet, ka pietrūkst dažas papildu funkcijas konkrētos gadījumos, jums neliksies, ka HelpScout būtu slikti līdzsvarots. HelpScout ir lielisks risinājums, kas piedāvā pieteikumu apstrādi, bet tā galvenais pārdošanas uzsvars slēpjas citās pieejamās funkcijās.
Frequently Asked Questions
Mans pieteikums pazuda pēc atbildes HelpScout
Jūs, visticamāk, izvēlējāties iespēju slēgt pieteikumu pēc atbildēšanas uz to. Šos pieteikumus varat atrast Pastkastē pie Slēgtajiem pieteikumiem. Ja vēlaties mainīt pieteikuma statusu, atveriet pieteikumu un augšējā izvēlnes joslā izvēlieties statusa iespējas. Pārslēdziet pieteikuma statusu no Slēgts uz Gaida vai kādu citu variantu.
Es HelpScout pieteikumos nevaru redzēt attēlus
HelpScout pēc noklusējuma nerāda pieteikumos attēlus. Tā vietā tas tos paslēpj un dod iespēju tos parādīt, ja vēlaties. Nākamreiz, kad pieteikumā parādās attēls, pārbaudiet, vai pieteikuma skata augšpusē ir iespējota iespēja rādīt attēlus. Izvēlieties attēlu skatīšanas iespēju.