Key takeaways
Pros
- Kopumā lieliska un ļoti labi funkcionējoša pieteikumu asptrādes sistēma
- Laba izskata saskarne ar vienkāršu navigāciju
- Milzumdaudz integrāciju
Cons
- Funkcijas nepiedāvā visu
- Twitter integrācija pieejama tikai dārgajās paketēs
Darba uzsākšana ar Gorgias pieteikumu apstrādi
Ar Gorgias pieteikumu apstrādes programmatūru uzsākt darbu ir viegli. Tam ir nepieciešama vienkārša reģistrācija, bet to nevar izdarīt cilvēki, kuriem nav savas mājaslapas. Tā ir neparasta izvēle modernai pieteikumu apstrādes sistēmai – ne visiem uzņēmumiem noteikti ir nepieciešama mājaslapa, un liela daļa no tiem darbojas tikai sociālajos medijos vai citos kanālos, kas ir daudz atbilstošāki viņu mērķa klientu grupām. Tomēr reģistrācijas process aizņem tikai minūti, un jūs varat sākt iepazīties ar Gorgias saskarni.
Ievadekrāns ir pieteikumu apstrādes sistēmas saskarne, tāpēc jau uzreiz varat redzēt, ka Gorgias netērē laiku un ved lietotājus tieši turp, kur viņi vēlas doties. Pati saskarne ir laba un diezgan labi veidota. Pieteikumu apstrādes sistēma pirmajā acu uzmetienā izskatās diezgan labi, un tā noteikti ir vērsta uz svarīgāko, nepiesārņojot uzmanību ar lieko. Jums ir pieejama galvenā izvēlne kreisajā pusē, un tās galvenais mērķis ir palīdzēt filtrēt pieteikumus atbilstoši dažādiem kritērijiem. Kreisais panelis aicina sākt darbu ar citiem rīkiem, piemēram, čatu un sociālajiem medijiem, kā arī ar Shopify. Iestatījumus varat atrast, noklikšķinot uz trīs punktu ikonas augšējā kreisajā stūrī blakus uzrakstam Pieteikumi.
Sākumā nav darba uzsākšanas ceļveža, bet tas nav arī nepieciešams, jo viss saskarnē ir skaidri iezīmēts, un jums nevajadzētu būt grūtībām atrast kādu rīku vai iestatījumu. Pieteikumu apstrādes sistēma piedāvā arī pieteikuma paraugu, lai sniegtu priekšstatu, kā darbojas sistēma un kā izskatās pieteikumi. Gorgias pieteikumu apstrādes noklusējuma e-pasta adrese ir atrodama sadaļā E-pasts.
Gorgias pieteikumu apstrādes sistēmas funkcijas
Tagad aplūkosim, kādas funkcijas varat izmantot,strādājot ar Gorgias. Daudzas no šīm funkcijām, iespējams, nav pieejamas pakešu ierobežojumu dēļ, taču tās vienmēr varat izmēģināt, izmantojot bezmaksas izmēģinājuma versiju. Gorgias piedāvā plašu funkciju kopumu, tāpēc pieminēsim dažas no svarīgākajām, piemēram, tiešo integrāciju ar populāriem e-komercijas mājaslapu veidošanas pakalpojumiem. Jūs iegūstat Shopify lētākajā plānā, bet, ja dodaties uz augšu, varat piekļūt Magento un BigCommerce integrācijām.
Visas paketes ļauj jums piekļūt pieteikumu apstrādei ar e-pastu, tiešsaistes čatam, Voice, SMS Facebook un Instagram. Twitter ir pieejams tikai divās dārgākajās paketēs. Turklāt ar katru paketi varat piekļūt 94 lietotņu integrācijām, kas var būt ļoti noderīgi. Gorgias piedāvā arī dažādu veidu automatizācijas katrā paketē, kā arī visu laiku pieejamas statistikas un analīzes iespējas.
Gorgias pieteikumu apstrādes sistēmas veiktspēja un lietotāju pieredze
Gorgias pieteikumu apstrādes sistēmu esmu pārbaudījis galvenokārt no aģenta viedokļa, lai noskaidrotu, kāda ir šī pieredze. Aizsūtīju sev pāris pārbaudes e-pastus, un tie ieradās gandrīz tūlīt bez problēmām vai aizķeršanās, nekas nepazuda. Gorgias ir parocīgs paziņojums, kas informē jūs par to, vai gatavojaties strādāt ar jaunu vai esošu klientu, pamatojoties uz jūsu Gorgias kontaktinformāciju. Sistēma atpazīst, vai ir kāda kontaktinformācijas atbilstība, un informē jūs, vai esat jau apstrādājis konkrētā klienta pieprasījumus.
Visi pieteikumi pēc noklusējuma tiek parādīti kā nepiešķirti. Atverot jebkuru pieteikumu, varat piekļūt visiem rīkiem, kas nodrošina efektīvu saziņu, ieskaitot formatēšanas un teksta rediģēšanas funkcijas. Pieteikuma saskarne izskatās labi – tā ir koncentrēta uz komunikāciju, un tā nav pārblīvēta. Varat meklēt klientu datus un pievienot piezīmes labajā panelī. Galvenā daļa ir pats pieteikums, kā arī pieteikuma atbildes lauks. Tas ir diezgan mazs, bet izstiepjas, tiklīdz sākat rakstīt garāku ziņu. Rīku ikonas varētu būt nedaudz lielākas, bet kopumā labi noformētā saskarnē tā nav liela problēma.
Kopumā Gorgias pieteikumu saskarne ir ļoti laba un viss darbojas kā paredzēts. Tekstu varat pielāgot, izmantojot pietiekamas teksta rediģēšanas iespējas un pievienojot dažādu veidu pielikumus. Pieteikumi atbalsta attēlus un videoklipus, kā arī var pievienot saites un emocijikonas. Iepriekšsagatavotās atbildes varat atrast Gorgias iestatījumu sadaļā Makrosi, kā arī iestatīt automātiskās atbildes ārpus darba laika, lai apstrādātu saziņu, līdz esat atpakaļ.
Gorgias piedāvā arī citas funkcijas, piemēram, pieteikumu apvienošanu, atlikšanu, SUROGĀTPASTA atzīmēšanu un vēl vairākas citas. Jūs varat pievienot birkas vai piešķirt pieteikumus konkrētai komandai. Es neesmu atradis pieteikumu sadalīšanas funkciju vai kaut ko vēl citu. Lai gan arī šīs funkcijas ir pietiekami, lai palīdzētu jums efektīvi sazināties un risināt jautājumus, izmantojot pieteikumus, būtu jauki, ja būtu pieejamas arī papildu funkcijas, lai risinātu sarežģītākas problēmas.
Vispār Gorgias piedāvā labu un efektīvu pieteikumu apstrādes sistēmu ar skaidru, viegli navigējamu saskarni un sakārtotu saziņu. Lai gan iespēju kopums nav visplašākais starp pieteikumu asptrādes sistēmām, tas ir pietiekami plašs, lai jums palīdzētu tikt galā ar jebkura veida pieteikumu, un nepamestu apmulsumā. Tas darbojas un darbojas bez lielas aizķeršanās.
Cenas
Gorgias piedāvā daudzveidīgas cenu paketes, kas kombinē dažādus funkciju ierobežojumus un piekļuvi funkcijām. Katra pakete ir piemērota noteiktam biznesa veidam, un tas lielākoties ir sasitīts ar pieteikumu apjomiem, kurus vēlaties apstrādāt, lietotāju skaita un izmantojamā sakaru kanālu veida. Aplūkosim katru paketi un apskatīsim, ko varat iegūt par savu naudu.
Starter
Starter pakete maksā $10 mēnesī un piedāvā trīs lietotāju darbvietas. Jūs saņemat 50 apmaksājamus pieteikumus mēnesī un maksājat papildus $0.40 par katru papildu pieteikumu. Gorgias jums nodrošinās piekļuvi Facebook un Instagram pieteikumu apstrādei, ierobežotas aktīvās integrācijas no 94 lietotņu bibliotēkas, atskaišu funkcijas, pašiesaisti, piekļuvi Gorgias akadēmijai un klientu atbalstu pa e-pastu.
Basic
Basic pakete izmaksās $60 mēnesī, izmantojot ikmēneša norēķinus jeb $50 mēnesī, izmantojot gada norēķinus – abos gadījumos pieejamas 500 lietotāju darbvietas. Mēnesī saņemat 300 apmaksājamus pieteikumus, turklāt ik mēnesi var dabūt papildus 100 pieteikumus par $40. Varat piekļūt Facebook un Instagram, kā arī 150 aktīvām integrācijām no 94 lietotņu bibliotēkas, atbalsta atskaišu funkcijām un klientu pamatpakalpojumiem, izmantojot Akadēmiju, e-pastu un tiešsaistes čatu, kā arī biroja darba laiku.
Pro
Pro pakete izmaksās $360 mēnesī, izmantojot ikmēneša norēķinus vai $300, izmantojot ikgadējus norēķinus, abi ir pieejami ar 500 lietotāju darbvietām. Piedāvājums ir tāds pats kā paketē Basic, bet saņemat 2000 apmaksājamus pieteikumus mēnesī un par papildus $36 mēnesī saņemat papildus 100 pieteikumu. Saņemsit Atbalsta un Ieņēmumu atskaites un Pro klientu pakalpojumus, izmantojot Lite onboarding, kā arī iepriekš minētās atbalsta funkcijas.
Advanced
Advanced paketes izmaksas ir $900 mēnesī ar ikmēneša norēķiniem vai $750 ar ikgadējiem norēķiniem, abos gadījumos tiek piedāvātas 500 lietotāju darbvietas. Saņemiet 5000 apmaksājamus pieteikumus mēnesī ar iespēju dabūt 100 papildus pieteikumus par $36 mēnesī. Jūs iegūstat visu no iepriekšējās paketes, bet piekļūstat vēl plašākai klientu apkalpošanai ar īpašu panākumu menedžeri.
Enterprise
Enterprise paketē ir pielāgotas cenas un pielāgots apmaksāto pieteikumu skaits mēnesī. Jūs iegūstat visu no iepriekšējām paketēm ar iespēju pielāgot atsevišļas iespējas.
Slēdziens
Gorgias ir labi izdomāts pieteikumu apstrādes rīks ar pamata pieteikumu apstrādes funkcijām lielākajai daļai gadījumu. Lai gan tas nepiedāvā neko papildus, tas ir ļoti labi izstrādāts un funkcionāls. Cenu paketes kopumā ir pieejamas, bet var kļūt diezgan dārgas augstākajās paketēs, ja jums nav nepieciešams viss, kas tajās tiek piedāvāts. Kopumā tās var būt ļoti pieejamas un palīdzēt jums noturēties sava budžeta ietvaros.
Frequently Asked Questions
Kā Gorgias pieteikumu apstrādes sistēmā var iestatīt automātiskās atbildes?
Dodieties uz Gorgias iestatījumiem un sadaļā Automatizācija izvēlieties Makrosi. Šeit varat izveidot makrosu, kas nosūta automātiskos e-pasta ziņojumus, ja ir izpildīti noteikti kritēriji. Varat uzrakstīt savu tekstu un izvēlēties no vairākām darbībām, kas kalpo kā automātiskās atbildes trigeri. Gorgias ļauj augšupielādēt esošos makrosus arī CSV formātā, ja tādi ir pieejami.
Kur Gorgias es varu atrast integrācijas?
Atveriet savu Gorgias kontu un dodieties uz iestatījumiem. Kreisajā izvēlnes panelī atrodiet sadaļu Lietotņu veikals. Šeit varat piekļūt visām pieejamajām integrācijām. Ņemiet vērā, ka dažas Gorgias paketes ierobežo piekļuvi integrācijām un zināmā mērā arī to izmantošanu. Lai iegūtu papildinformāciju, skatiet lapu Gorgias cenas un redziet, kāda veida integrācijas iespējas ir pieejamas jūsu paketē.