Key takeaways
Pros
- Labi sabalansēta pieteikumu apstrādes sistēma
- Laba izskata un viegli navigējama saskarne
- Gandrīz ideāls visos aspektos
- Lielisks universāls rīks ar milzumu daudzkanālu iespēju
Cons
- Jūs varat saskarties ar kādu nejaušu kļūdu
- Cena var strauji pieaugt
Darba uzsākšana ar Freshdesk pieteikumu apstrādi
Freshdesk ir ļoti vienkāršs reģistrācijas process, kas aizņem vien dažas minūtes. Šis process palīdzēs arī veikt dažus pamatiestatījumus un integrēt e-pasta iesūtnes ar Freshdesk pieteikumu apstrādes sistēmu. Varat arī uzaicināt savus kolēģus, pielāgot Freshdesk lietotnes URL un vēl šo to. Dažas no šīm iespējām iespējams izlaist, tāpēc tās visas nav jāizvēlas uzreiz un to varat veikt vēlāk. Tas ir diezgan labs variants un padara pieredzi ļoti vieglu.
Pēc tam jūs vedīs uz jauno pieteikuma apstrādes sistēmu un varēsiet sākt ar to iepazīties. Izmēģinājumā ir pat dažas piemēra sarunas, kas palīdz gūt priekšstatu par sistēmas darbību. Tas sniedz arī labu ieskatu saskarnē, kas ir vienkārši lietojama un labi veidota ar acīmredzamām izvēlņu iespējām. Tas ir praktiski, un tam vajadzētu atvieglot ikviena darbplūsmu.
Kreisajā panelī ir galvenā izvēlne, kurā var piekļūt svarīgākajiem Freshdesk pieejamajiem rīkiem. Citas iespējas var atrast citās saskarnes daļās, un tās parasti ir viegli pamanāmas, pateicoties redzamām pogām ar aprakstiem. Pirms ķersimies pie šī apskata testēšanas daļas, aplūkosim to funkciju pārskatu, kuras Freshdesk piedāvā savā pieteikumu asptrādes sistēmā.
Freshdesk pieteikumu apstrādes sistēmas funkcijas
Freshdesk piedāvā pilnu funkciju komplektu, ko jūs varētu sagaidīt no augstas klases pieteikumu apstrādes programmatūras. Pirmā galvenā funkcija ir Komandas Iesūtne, kurā atrodas visas citas funkcijas un kas piedāvā daudzkanālu iespējas – tas nozīmē, ka varat atbildēt caur vairākiem kanāliem no vienas vietas. Šī ir standarta funkcija visos pieteikumu apstrādes risinājumos. Tā piedāvā sadursmes konstatēšanu, iepriekšsagatavotas atbildes, viedos paziņojumus, pielāgotus pieteikumu skatus, pieteikumu sapludināšanu un aktivitāšu žurnālu.
Varat izmantot dažus sadarbības līdzekļus, SLA pārvaldību, mākslīgā intelekta darbinātu pieteikumu apstrādi, pieteikumu apstrādi izbraukumiem pie klienta un kontekstuālo pieteikumu apstrādi ar pielāgojamiem objektiem. Izvēle, šķiet, nav visplašākā starp pieteikumu apstrādes programmatūrām, bet katra no šīm funkcijām ir papildināta ar apakšfunkcijām, kas nodrošina stabilu produktivitāti un darbplūsmu. Freshdesk pieteikumu apstrāde var palīdzēt jums apstrādāt e-pastus, zvanus, tiešsaistes čatu, Twitter, Facebook, klientu portālu un e-komerciju.
Freshdesk pieteikumu apstrādes veiktspēja un lietotāju pieredze
Tagad nonākam līdz testa sadaļai. Es pārbaudīju Freshdesk pieteikuma apstrādes sistēmu galvenokārt no aģenta viedokļa, lai iegūtu atbilstošu aģenta pieredzi un redzētu, kā sistēma darbojas. Es darīju visu iespējamo, lai pārbaudītu lielāko daļu man pieejamo funkciju, lai noskaidrotu, vai Freshdesk ir labākā izvēle jūsu uzņēmumam. Ķersimies nu pie tā.
Aizsūtīju sev testa pieteikumu un jutos vīlies, uzzinot, ka Freshdesk man par to nav atsūtījis nekādu paziņojumu. Par jauno pieteikumu es nebūtu uzzinājis, ja nebūtu uzklikšķinājis uz Freshdesk izvēlnes Pieteikumi. Neesmu pārliecināts, vai tā ir gadījuma kļūda vai normāla situācija, bet es nesaņēmu nevienu paziņojumu pat par otro e-pastu, ko nosūtīju sev. Vispār nebija neviena vizuāla vai skaņas paziņojuma. Tas nav lieliski, jo aģentiem, kas ir aizņemti ar citiem uzdevumiem, nav ne jausmas, ka viņi ir saņēmuši jaunu e-pastu, un viņiem nāksies būt modriem.
Pieteikumu skats pēc atvēršanas ir lielisks un vienkārši saprotams. Apakšpusē ir parastās atbildes un pārsūtīšanas pogas, kā arī dažas papildu iespējas. Labajā pusē ir redzama informācija par klienta kontaktinformāciju un pieteikuma statusa iespējām, kuras varat attiecīgi pielāgot. Lietošana ir ļoti vienkārša, un jums nevajadzētu rasties problēmām pierast pie saskarnes.
Tiklīdz nospiedīsiet pogu Atbildēt, Freshdesk parādīs formatēšanas rīkus, kas sniedz iespējas uzrakstīt sarežģītas atbildes uz pieteikumiem un ļauj pielāgot tekstu. Varat pievienot arī attēlus, saites, tabulas, kodu un citus pielikumus. Ir pieejamas arī iepriekšsagatavotas atbildes, bet es novērtētu, ja šī iespēja būtu pamanāmāka, jo tai ir tendence pazus citu starpā. Ja neņem vērā šo niecīgo niansi, rīku izvēle ir lieliska, un visu to izmantošana atbildēs ir vieglāka par vieglu.
Birku funkcija darbojas ļoti labi. Varat sākt rakstīt birkas nosaukumu un izvēlēties no pieejamajām. Varat arī izveidot jaunu birku tieši uz vietas, ja sistēma nevar atrast piemērotu. Varat arī tālāk definēt, ar kāda veida pieteikumu jūs strādājat un izvēlēties no vairākām iespējām, piemēram, jautājums, incidents, problēma, atmaksa vai funkcijas pieprasījums. Vēl citas iespējas ir: pieteikumu grupas, statuss, prioritāte un aģenta piešķire.
Kopumā Freshdesk pieteikumi darbojas ļoti labi, praktiski bez aizķeršanās. Šķiet, ka paziņojumi nedarbojas pat tad, ja izmēģinu dažādas e-pasta adreses, lai gan visi iestatījumi tika iestatīti, lai tie paziņotu, kad tiek saņemts jauns pieteikums. Par spīti šai nelielajai problēmai man jāsaka, ka Freshdesk ir ļoti labi izstrādāta pieteikumu apstrādes programmatūra, kas būs lietotājam draudzīga un noderēs jebkura veida lietotājiem.
Freshdesk cenas
Freshdesk piedāvā dažādas cenu paketes – vienu bezmaksas pieteikumu apstrādes rīku paketi un trim maksas paketēm. Katra atšķiras ar funkciju apjomu un ir viena par otru labāka. Apskatīsim, ko varat iegūt no katras paketes un kādas Freshdesk funkcijas būs jums pieejamas.
Free
Pakete Free jums neko nemaksā un ļauj strādāt pat 10 aģentiem. Tā piedāvā pieteikumus, izmantojot e-pastu un sociālos medijus, zināšanu bāzi, pieteikumu tendenču pārskatu, analīzi un atskaites, komandas sadarbības funkcijas un, cita starpā, 24/7 e-pasta atbalstu.
Growth
Pakete Growth izmaksās $18 mēnesī aģentam maksājot ik mēnesi vai $15 – maksājot reizi gadā. Jūs saņemat visu no iepriekšējās paketes, un vēl vairāk. Tai skaitā: automatizāciju, sadursmju noteikšanu, lietotņu veikalu, SLA pārvaldību, darba laiku, pielāgotu SSL un laika kontroli.
Pro
Pakete Pro izmaksās $59 mēnesī aģentam maksājot ik mēnesi vai $49 – maksājot reizi gadā. Jūs iegūstat visu no paketes Growth un vēl papildus: pielāgotas lomas, pielāgotus pārskatus, iepriekšsagatavotas formas, zināšanu bāzes versiju pārvaldību, kopienas forumu, CSAT aptaujas, SLA atgādinājumus un daudz ko citu.
Uzņēmums
Pakete Enterprise izmaksā 95 ASV dolārus mēnesī par aģentu, ja norēķinaties katru mēnesi vai 79 dolārus – ja reizi gadā. Jūs saņemat visu no visām iepriekšējām paketēm, kā arī smilšu kasti, neierobežotu produktu skaitu, aģentu maiņu pārvaldību ņemot vērā laika zonas, botus e-pastiem un palīdzībai, auditu žurnālu, uz prasmēm balstītu pārvirzīšanu, rakstu ieteikumus, zināšanu bāzes hierarhiju, iepriekšsagatavotus atbildes ieteikumus un vēl daudz ko citu.
Slēdziens
Freshdesk piedāvā tieši to, ko varētu sagaidīt no stabila zīmola pieteikumu apstrādes programmatūras. Tomēr tas nav perfekts pat ja ir ļoti tuvu tam. Tas neliks vilties nevienam lietotājam, un nodrošinās kopumā lielisku pieteikumu asptrādes pieredzi ikvienam palīdzības dienestam neatkarīgi no paketes, kuru izvēlēsities. Summa augstākajos līmeņos var kļūt paliela, bet jums pašam ir jāizlemj, vai ir vērts uz tiem doties.
Frequently Asked Questions
Freshdesk kontu lēns ielādes laiks
Daži lietotāji ziņo par ļoti ilgu ielādes laiku un noildzi pirms dažu uzdevumu pabeigšanas. Varat mēģināt pieteikties, pārlūkprogrammā izmantojot Incognito logu, un noskaidrot, vai problēma joprojām pastāv. Ja problēma nepazūd, pārlūkā varat piekļūt HAR failam un nosūtīt to Freshdesk atbalstam, lai tas palīdzētu novērst šo problēmu. HAR fails ir arhīva formāts, kas fiksē visas pārlūkprogrammas un Freshdesk vietnes mijiedarbības. Varat atrast ceļvežus par to, kā tiešsaistē piekļūt HAR failiem dažādās pārlūkprogrammās.
Problēmas ar Freshdesk pieteikumu automatizāciju
Dažiem lietotājiem var rasties problēmas ar pieteikumu automatizāciju. Tā var nenotikt. Visizplatītākais risinājums ir pārbaudīt automatizācijas nosacījumus un attiecīgi tos koriģēt. Varat apskatīt pieteikumu sadaļā “Rādīt aktivitātes” tos pieteikumus, kuriem ir problēmas ar automatizāciju, un vēlreiz pārbaudīt konkrēto nosacījumu izpildes secību. Pārliecinieties arī, vai nosacījumos nav veiktas izmaiņas, tāpat pārbaudiet, vai nav nederīgi pieteikumu parametri. Ja problēmu nevarat atrisināt pats, sazinieties ar Freshdesk atbalsta komandu, lai saņemtu palīdzību.