Key takeaways
Pros
- Saprātīga cena lētākajās paketēs
- Daudz papildu funkcionalitātes vienā pakotnē
- Laba pieteikumu apstrādes sistēma bez būtiskām problēmām
Cons
- Gadās pa kādai kļūdai
- Pieteikumu apstrāde nav EngageBay galvenais mērķis
- Neveikla pielikumu funkcionalitāte
Darba uzsākšana ar EngageBay pieteikumu apstrādi
Engagebay ļauj uzsākt darbu bez maksas ar vienkāršu reģistrāciju, kas ir pieejama tieši viņu mājaslapā. Jums ir tikai jāsniedz pamatinformācija, kā arī jūsu tālruņa numurs un saite uz jūsu mājaslapu. Pēc tam, kad esat ieguvis piekļuvi jaunajai sistēmai, varat izvēlēties nekavējoties saņemt bezmaksas darba uzsākšanas sesiju.
Lai piekļūtu EngageBay rīku kopas daļai Apkalpošana, varat noklikšķināt uz mārketinga pogas augšējā kreisajā stūrī un doties uz sadaļu Apkalpošana. EngageBay piedāvās izveidot specializētu klientu apkalpošanas domēnu pieteikumu saņemšanai. Pēc tam varat iepazīties ar EngageBay pieteikumu apstrādes saskarni.
Engagebay saskarnevar būt ļoti parocīga jauniem lietotājiem. Tas sniedz skaidrojumus un īsus norādījumus gandrīz visam, ko jūs mēģināt darīt pirmo reizi, un tas ļauj daudz vieglāk pierast pie darbplūsmas. Saskarnes dizains izskatās visai moderns, un ar navigāciju nevajadzētu būt nekādiem sarežģījumiem pat tad, ja nolemjat ceļvežus ignorēt.
Ja ir aktivizēta Apkalpošanas funkcionalitāte, vispirms varat apskatīt pieteikumu apstrādes saskarni. Jums tiks piedāvāts parocīgs informācijas panelis, kas sniegs vērtīgu informāciju. Darba uzsākšanas ceļvedis aizņem lielāko ekrāna daļu augšējā kreisajā stūrī, bet atlikušie logi sniedz ieskatu būtiskākajā analīzē un atskaitēs. Varat redzēt pieteikumu numurus, pirmās atbildes laiku, noslēgšanas laiku un citu svarīgu informāciju.
EngageBay pieteikumu apstrādes sistēmas funkcijas
Lai gan EngageBay piedāvā daudz plašāku funkcionalitāti, mēs aplūkosim tikai ar pieteikumu apstrādi saistītās ServiceBay funkcijas. ServiceBay ir apkalpošanas un pieteikumu apstrādes funkciju komplekta nosaukums un piedāvā gluži standarta funkcionalitāti. Jūs varat piekļūt makro, SLA, pieteikumu apstrādes atskaitēm, automatizācijām, iepriekšsagatavotajām atbildēm, atbalsta grupām un pielāgotiem pieteikumu skatiem. Šīs funkcijas ir uzskaitītas oficiālajā EngageBay mājaslapā, tomēr pati pieteikumu apstrādes sistēma nodrošina plašāku funkciju klāstu. Tās varat atklāt, tiklīdz sākat pētīt tīmekļa lietotni.
Pieteikumu apstrādes sistēmas veiktspēja un lietotāju pieredze
Tagad ir pienācis laiks aplūkot testus un apskatīt, kā EngageBay pieteikumu apstrādes sistēma darbojas standarta gadījumā. Aizsūtīju sev pāris e-pastu, lai redzētu, cik ātri tie parādās pieteikumu apstrādes sistēmā. Man prieks teikt, ka nebija ilgi jāgaida un viss šķita, ka nostrādāja ļoti gludi.
Pēc pieteikuma atvēršanas EngageBay atklāj vairāk funkciju, kas ne vienmēr ir minētas to cenu lapā. Tās ietver ļoti labi izstrādātu teksta redaktoru ar visām nepieciešamajām rediģēšanas un formatēšanas iespējām. Kreisajā panelī varat piekļūt arī iekšējām piezīmēm un izmantot informāciju par pieteikumu. Tajā ir iekļauti visi nepieciešamie lauki svarīgu datu par jebkuru atvērtu pieteikumu aizpildīšanai. Engagebay sūtīšanas poga kalpo arī statusa maiņai – varat izmantot aizvēršanas, gaidīšanas, atvēršanas, atrisināšanas un citas statusa iespējas.
Pieteikuma skats atklāj nelielu dizaina problēmu ar ko saskaras galvenā rīkjosla augšā. Ritinot lapu, tā slīd uz leju, bieži pārklājot svarīgus rīkus un funkciju pogas. Lai gan šī nav būtiska problēma, to noteikti ir vērts pieminēt. Neskatoties uz to, pieteikumu apstrādes sistēma darbojas ļoti labi un bez jebkādām lielām problēmām. Atbildes lauks ir pietiekami liels, un jūs varat piekļūt visiem rīkiem bez grūtībām.
Dažu funkciju izmantošana var būt visai neveikla. Piemēram, jūs nevarat tieši kopēt un ielīmēt attēlus pieteikumos, jums jāizmanto pielikuma funkcija. Kaut kādu iemeslu dēļ tas neļauj automātiski pārlūkot pielikumus jūsu datorā, bet gan EngageBay lietotnē. Ja aizverat pieteikumu, nenosūtot savu ziņu, tā netiks saglabāta kā melnraksts. Jau atkal, tā nav liela problēma, taču droši vien nedaudz sarežģī lietas. Neskatoties uz to, EngageBay pieteikumu apstrādes rīks darbojas labi un jūsu darbplūsmai nevajadzētu ciest pat neskatieties uz dažām nelielām iebildēm.
EngageBay cena
Engagebay piedāvā četras cenu paketes ar dažādām pieejamo funkciju kopām. Šīs funkcijas ietver ne tikai ServiceBay funkcionalitāti, bet arī citas svarīgas EngageBay rīku kopas daļas. Paturiet to prātā, izvēloties savu paketi, jo jūs nekad nezināt, kāda papildu funkcionalitāte jums varētu būt nepieciešama savā risinājumā. Aplūkosim katrā paketē pieejamās pieteikumu apstrādes funkcijas.
Free
Bezmaksas pieteikumu apstrādes rīka pakete jums neko neizmaksā. Jūs iegūstat piekļuvi vienkāršai kontaktu pārvaldībai, pieteikumu apstrādes pārvaldībai un pieteikumu skatu funkcijām.
Basic
Basic pakete izmaksās $12,74 lietotājam mēnesī. Varat izmantot iepriekšējās paketes funkcijas, kā arī pieteikumu makrosus, grupas, grupu pārvaldību, iepriekšsagatavotas atbildes, personiskās piezīmes, klienta 360 grādu skatu un darbvirsmas paziņojumus.
Growth
Growth pakete izmaksās $42,49 lietotājam mēnesī. Tā sniedz visu no iepriekšējām divām paketēm un papildu – piespiedu paziņojumus, automatizāciju un darbplūsmas un režīmus.
Pro
Pro pakete izmaksās $84,99 lietotājam mēnesī. Saņemsit visu, kas bija iepriekšējās paketēs. Klāt nāks nosacījumu pārvaldība kā papildu apkalpošanas funkcija.
Slēdziens
EngageBay piedāvā labus pieteikumu apstrādes rīkus, kas ļoti labi papildina pārējo risinājumu. Pieteikumu apstrādes sistēma noteikti nav galvenais šajā programmā, bet tomēr tā ir pietiekami laba vairumam uzdevumu. Lai gan cilvēki, kas meklē labāku pieteikumu apstrādes sistēmu, varētu meklēt citur, lai apmierinātu savas vajadzības, lielākā daļa lietotāju būs vairāk nekā apmierināti ar EngageBay daudzfunkcionālo risinājumu.
Frequently Asked Questions
Kā es varu izmantot iepriekšsagatavotās atbildes EngageBay?
Kad atrodaties EngageBay apkalpošanas sadaļā, noklikšķiniet uz Iestatījumi un dodieties uz sadaļu Iepriekšsagatavotās atbildes. Izveidojiet savas atbildes un saglabājiet tās sistēmā. Kad tas izdarīts, dodieties uz sadaļu Pieteikumi un atveriet pieteikumu, kurā vēlaties izmantot iepriekšsagatavoto atbildi. Iepriekšsagatavotās atbildes varat atrast atbildes laukā zem teksta formatēšanas rīkiem. Noklikšķiniet uz tās un izvēlieties atbildi, kuru vēlaties izmantot.
Kā iestatīt e-pasta pārsūtīšanu uz EngageBay pieteikumu apstrādes sistēmu
Ja vēlaties pārsūtīt savu e-pastu no cita e-pasta konta uz savu EngageBay pieteikumu apstrādes sistēmu, atveriet savu EngageBay Apkalpošanas informācijas paneli un atveriet Iestatījumi > Visi iestatījumi. Atrodiet Pārsūtīšanu pie POP/IMAP un noklikšķiniet uz Pievienot pārsūtīšanas adresi. Pēc tam vienkārši ievadiet vajadzīgo e-pasta adresi un noklikšķiniet uz “Tālāk”. Saglabājiet izmaiņas, un visam vajadzētu būt iestatītam.