Pieteikumu asptrāde ir klientu pieprasījumu vai incidentu izsekošana, katram pieprasījumam piešķirot unikālu pieteikuma numuru. Šo sistēmu var izmantot, lai izsekotu un pārvaldītu pieprasījumus, izmantojot automatizētu darbplūsmu.
Uzzināt vairāk par pieteikumu apstrādiSpiceworks piedāvā savu IT palīdzības dienestu ar pieteikumu apstrādes sistēmu bez maksas. Spiceworks komanda pat iekļāvuši savā mājaslapā izklaidējošu sadaļu ar cenu paketēm. Tā uzskaita četras paketes ar līdzvērtīgām funkcijām un cenas zīmi $0. Tas nozīmē, ka jums tikai jāizveido savs konts Spiceworks mājaslapā un jāsāk darbs. Jums ir nepieciešama tikai pati pamatinformācija, kā piemēram, jūsu e-pasta adrese un vārds. Nākamajā solī varat izvēlēties jūsu palīdzības dienesta domēna nosaukumu.
Spiceworks automātiski izveido jums speciālu e-pasta adresi. Tas ļauj izlaist virni soļu un ļoti vienkāršo darba uzsākšanu visos aspektos. Tiklīdz jūs aizpildāt iepriekš minētos soļus, jūs nekavējoties tiksiet novirzīts uz pieteikumu apstrādes sistēmu. Saskarnes dizains ir tīrs un ārkārtīgi funkcionāls, ar ļoti vienkāršu navigāciju un uz ekrāna pieejamiem visiem rīkiem, uzreiz, tiklīdz atverat lietotni.
Man jāatzīst, ka no bezmaksas risinājuma es gaidīju daudz mazāk, bet Spiceworks līdz šim bija patīkams pārsteigums gandrīz visos aspektos. Spiceworks piedāvā daudz vairāk nekā tikai vienkāršu pieteikumu apstrādes sistēmu, tas var palīdzēt uzņēmumiem ar atskaitēm un pat zināšanu bāzes rakstiem, bez funkciju ierobežojumiem. Tas ir diezgan iespaidīgi, bet, pirms mēs turpinām izpētīt veiktspēju, apskatīsim, kādas funkcijas Spiceworks piedāvā.
Spiceworks funkciju izsekošana nav viegls uzdevums, jo mājaslapa piedāvā tikai būtisko informāciju par viņu bezmaksas rīkiem. Tomēr, sākot izmantot lietojumprogrammu, jūs varēsiet iegūt labu pārskatu par Spiceworks pieteikumu apstrādes funkcijām. Pieteikumu apstrādes sistēmā jūs varat sagaidīt standarta palīdzības dienesta funkcionalitāti. Spiceworks var arī palīdzēt jums izveidot pašiem savu zināšanu bāzi un saņemt atskaites. Jūs varat izmantot arī eksporta funkcionalitāti, lai eksportētu atskaites datus trīs dažādos formātos.
Tā kā Spiceworks ir galvenokārt vērsts uz IT pieteikumu apstrādi, tā funkciju komplekts atspoguļo šo virzienu. Jūs varat izmantot ierīču pārvaldības funkcijas, lai sekotu datorierīcēm, programmatūrai, kā arī līgumiem. Spiceworks atbalsta pieteikumu nosacījumus, iepriekšsagatavotas atbildes, automātisku pieteikumu atjaunināšanu un paziņojumus, kā arī citas standarta palīdzības dienesta funkcijas un pieteikumu asptrādes sistēmas funkcijas.
Apskatīsim, kā Spiceworks tiek galā standarta situācijās un vai tas spēj konkurēt ar citiem – maksas IT pieteikumu apstrādes risinājumiem. Es emulēju aģenta pieredzi, nosūtot sev dažas e-pasta ziņas. Pirmā ieradās gandrīz nekavējoties, lai gan neesmu pārliecināts, cik bieži Spiceworks pieteikumu apstrādes sistēma pati atjaunojas. Man nācās noklikšķināt atjaunināšanas pogu, lai e-pasta ziņa parādītos pieteikumu apstrādes sistēmā, un es uz to paļāvos sava testa gaitā.
Pieteikumu apstrādes saskarne izskatās ļoti kārtīga un profesionāla, neskatoties uz to, ka ir bez maksas. Tiklīdz jūs atverat pieteikumu, saskarne izskatās tikpat labi, lai gan ir nedaudz vienkāršāka. Tā ir ļoti vienkārša, bet pietiekami funkcionāla, lai ļautu aģentiem ērti strādāt ar Spiceworks. Interesanti ir tas, ka jūs varat redzēt daļu no savas iesūtnes pat tad, ja esat atvēris pieteikumu. Pārējā saskarne tiek aizņemta ar atbildes lodziņu un klienta informāciju ar pieteikuma statusa informāciju, kā arī saistītajiem informācijas laukiem pa labi.
Atbildes lodziņš nav pārāk plašs, tāpēc viena no pirmajām lietām, par ko man bija interese, bija, vai tas izstiepjas. Tas tiešām izstiepjas rakstot, tomēr tas izstiepjas uz augšu, nevis uz leju. Tam ir maksimālais izmērs, un ja jūs rakstat garāku tekstu, jums būs jālieto ritināšana. Zem atbildes lauka varat piekļūt dažām rīkiem, piemēram, pielikumiem, iepriekšsagatavotajām atbildēm un iekšējām piezīmēm.
Pēdējā funkcija, ko vēlos pieminēt, ir panelis labajā pusē. Šeit lietotāji var piekļūt pamatinformācijai par klientiem, piešķīrumiem, pieteikuma statusu, prioritāti, termiņiem un pieteikum kategoriju. Šajā panelī ir iespējams arī sekot līdzi saistītajām ierīcēm, uzdevumiem, pavadītajam laikam un lietotājiem. Tas ir gandrīz viss, ko varat iegūt no Spiceworks pieteikumu apstrādes sistēmas funkcijām. Lai arī tas nav visbagātākais funkciju komplekts, tas noteikti spēj nodrošināt visu nepieciešamo aģentiem, lai tie varētu paveikt savu darbu organizēti, pat ja tas ir vien minimālais funkciju komplekts.
Kopumā Spiceworks nodrošina nesliktu pieteikumu apstrādes sistēmu, bet funkciju komplekts noteikti ir tikai pats nepieciešamākais. Tas piedāvā ikvienu pamata funkciju, kuru no IT pieteikumu asptrādes sistēmas gaida, un šķistu negodīgi prasīt vairāk, jo tas ir pilnīgi bez maksas. Tomēr man jāsaka, ka lietotāji, kuri ir pieraduši pie plašāk attīstītām pieteikumu asptrādes sistēmām, varētu būt nedaudz vīlušies. Tiklīdz viņi pieradīs pie Spiceworks funkciju komplekta, viņi ieraudzīs, ka mazāk ir vairāk un veiksmīgi veiks savu darbu pat bez greznas papildu funkcionalitātes. Tas vien padara Spiceworks vērtīgu, ka palīdz jums ietaupīt naudu.
Spiceworks mājaslapā tiešām ir cenu sadaļa, tomēr tā darbojas vairāk komiskā veidā, lai ikvienam paziņotu, ka Spiceworks ir pilnīgi bezmaksas. Tajā ir uzskaitītas četras fiktīvas cenu paketes ar vienādiem funkciju komplektiem un vienādu $0 cenas zīmi. Mājaslapā minēts, ka visi, kas reģistrējas Spiceworks, iegūst piekļuvi neierobežotam pieteikumu skaitam, neierobežotām ierīcēm, neierobežotiem aģentiem, neierobežotiem lietotājiem, neierobežotiem tehniskajiem speciālistiem, premium atbalstam un IT kopienai ar miljoniem IT speciālistu.
Spiceworks noteikti ir viss nepieciešamais, lai piedāvātu lielisku pieteikumu asptrādes sistēmu IT komandām. Tā ir tālu no ideāla, bet ir ļoti funkcionāla un var būt lieliska izvēle daudziem uzņēmumiem, kas ir gatavas atteikties no dažām izsmalcinātām funkcijām. Tas turklāt ir pilnīgi bez maksas un tam nav slēptu maksu vai nevajadzīgu piedevu, tāpēc noteikti ir vērts to apsvērt kā vienu no jūsu galvenajiem rīkiem.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team