Key takeaways
Pros
- Vienkārša uzstādīšana un ieviešana
- Lieliska lietotāja saskarne
- IVR simulācijas funkcija
Cons
- Nav IVR vizuāla attēlojuma
- Daudzlīmeņu IVR pieejams dārgākās paketēs
Lai gan IVR konstruktoru varētu uzlabot, pievienojot līmeņu vizuālo attēlojumu, tas joprojām ir viegli lietojams visiem, neatkarīgi no pamatzināšanām. JustCall ir ļoti pieejams, un tas nozīmē, ka jūs nekādā gadījumā nesagrausiet savu budžetu ar šo labi nostrādāto IVR risinājumu.
Darba uzsākšana ar JustCall IVR līdzekli
Darba uzsākšana ar JustCall ir tik vienkārša, cik vien iespējams – veiciet ātru un vienkāršu izmēģinājuma versijas reģistrāciju. Lai varētu piekļūt visām pieejamajām funkcijām, jums ir jānorāda savi kredītkartes dati. Lietotāja saskarne ir iveidota ļoti labi. Tā ir pieticīga, tīrs un pa to ir ļoti viegli pārvietoties. Tas nozīmē arī to, ka varat viegli atrast IVR funkciju, neejot caur sarežģītām izvēlnēm un atlasēm. To varat atrast pie Tālruņa numuri > Ienākošie zvani > IVR (Zvanu izvēlne).
IVR ir atspējots pēc noklusējuma, tāpēc vispirms tas ir jāiespējo. To izdarot, varat piekļūt IVR konstruktoram. IVR konstruktors pats par sevi nav sarežģīts, tomēr tas nesniedz IVR līmeņu vizuālo attēlojumu, tāpēc ir labi, ja esat savlaicīgi visu izplānojuši. Varat izvēlēties tastatūras ciparus un piesaistīt katram no tiem darbību. Tas ir diezgan vienkārši, un katram līmenim tiek piedāvātas standarta IVR pielāgošanas iespējas. Tas ietver arī pārsūtīšanu uz iekšējiem un ārējiem numuriem. Jums ir arī iespēja izvēlēties norādīt, kas notiek, ja numurs nav sasniedzams.
JustCall IVR ir gan teksta audio interpretācijas iespēja, gan iespēja pielāgotiem ierakstiem, kurus varat ērti augšupielādēt sistēmā. Kopumā IVR veidošanas process ir viegls, lai gan katram līmenim nav vizuāla attēlojuma. Ļoti interesants papildinājums ir iespēja simulēt iestatījumus. Šī būtībā ir pārbaudes poga, kas ļauj izmēģināt IVR darbībā un redzēt, vai viss darbojas kā peredzēts.
Kā IVR veicas?
JustCall IVR darbojas labi, kā sagaidāms no lielākās daļas IVR risinājumu. Pievienotā iespēja simulēt IVR iestatījumus ir liels ieguvums, un tā var palīdzēt izvairīties no nefunkcionējošiem IVR, kas varētu būt slikti izplānoti vai ieviesti. Gadījumā, ja IVR nedarbojas, kā cerējāt, ļoti noderīga ir iespēja to pārveidot un pārbaudīt tik bieži, cik nepieciešams. Tādejādi varat sagaidīt lielisku sniegumu un labi strādājošu IVR ar JustCall. IVR pārbaudes laikā es nesaskaros ar problēmām.
Cenas
JustCall ir trīs cenu paketes, katrā no tiem ir iekļaujots IVR. Ievērojiet, ka lētākā pakete Standard piedāvā tikai vienkāršāko IVR funkcionalitāti, savukārt Premium pakete piedāvā jau daudzlīmeņu IVR. Pirms izvēlaties paketi, apsveriet, vai jūsu IVR ir nepieciešami vairāki līmeņi un vai jums ir nepieciešama plašāka funkciju kopa. Tomēr ņemiet vērā, ka pat lētākais JustCall plāns piedāvā gana plašas elastības iespējas. Aplūkosim paketes un ko katra no tām piedāvā.
Standard
Lētākā JustCall pakete sākas ar $24 mēnesī lietotājam un divu lietotāju minimumu. Tā nodrošina IVR un citas pamatfunkcijas, tostarp vietējo numuru, neierobežotas nesaistītas minūtes, zvanu pārsūtīšanu, SMS un MMS, atzvanīšanas automatizāciju, darba laiku, piezīmes un vērtējumus un daudz ko citu.
Premium
Premium pakete piedāvā plašāku funkciju kopu un tā sākas no $48 mēnesī lietotājam un divu lietotāju minimumu. Papildus Standard paketes funkcijām Premium paketei ir pievienota tiešsaistes zvanu uzraudzība, SMS automatizācija un lielapjoma SMS nosūtīšana, daudzlīmeņu IVR, pielāgotas darbplūsmas, prioritārs atbalsts un daudz kas cits.
Custom
Custom pakete satur pielāgotu piedāvājumu, kas pielāgots tieši jūsu uzņēmumam. Jūs iegūstat visu no abām iepriekšējām paketēm, kā arī SLA, pielāgotu analīzi un atskaites, piesaistītu menedžeri un tehnisko atbalstu un vēll turklāt zvanu sentimenta analīzi.
Slēdziens
JustCall IVR ir ļoti labs koncepts, kas piedāvā kopumā lielisku funkcionalitāti ar minimāliem kompromisiem. Tas noteikti ir viens no labākajiem un vienkāršākajiem IVR līdzekļiem. To vēl labāku padara saprātīga cenas izvēle un laba citu zvanu centra funkciju izvēle. JustCall IVR līdzeklis ir piemērots jebkādiem uzņēmumiem, un tas jums noteikti kalpos labi, tāpat kā tas to darīja manu testu laikā.
Frequently Asked Questions
Mans Justcall IVR nedarbojas
Pārbaudiet, vai jūsu IVR plūsmā nav kļūdu, un izmantojiet simulēšanas funkciju, lai to pārbaudītu. Lielāko daļu problēmu ar IVR parasti izraisa konstrukcijas kļūdas.
Es nevaru atrast IVR līdzekli programmā Justcall
Zvanu numuru iestatījumos ir jāaktivizē Justcall IVR konstruktors. Pēc iespējošanas pogas nospiešanas jums būtu jābūt iespējai piekļūt IVR līdzeklim.