Key takeaways
Pros
- Ļoti pielāgojams
- Viegli lietojams
- Pamatīgs
Cons
- Lietotais vārdu krājums var būt mulsinošs
- Valodas noteikšana var pieklibot
Izmantojot savas daudzās konfigurējamās iespējas, šis IVR līdzeklis ir lielisks lielākiem uzņēmumiem, kas vēlas automatizēt savas kontaktu centra darbības. Tomēr arī mazie uzņēmumi var atrast Infobip programmatūru tikpat noderīgu. Neskatoties uz to, ka funkcionalitātes un iespējas ir ļoti daudz, tās var uzstādīt, neuztraucoties par to, ka tās pārmāks vai mulsinās.
Darba uzsākšana ar Infobip IVR līdzekli
Es testēju Infobip programmatūru sistēmā Windows 10, bet to var palaist arī uz Linux. Bezmaksas Infobip izmēģinājuma uzstādīšana bija pārsteidzoši ierasta. Noklikšķinot uz pogas “reģistrēties”, tiku pārsūtīts uz viņu klientu apmierinātības aptauju. Pārlūkojot mājaslapu, mēģināju iegūt bezmaksas kontu, izmantojot palīdzības lapu palīdzību. Pēc vairākkārtīgas klikšķināšanas uz rakstiem beidzot izdevās piereģistrēties bezmaksas izmēģinājuma kontam.
Saņemot pārbaudes e-pastu un aktivizēšanas kodu, kas tika nosūtīts uz manu tālruni, varēju sākt IVR funkcijas iestatīšanu.
Tomēr tas bija neliels izaicinājums. Ja esat līdzīgs man, tad jutīsieties apmaldījies, jo meklēsiet tādus pierastus terminus kā “plūsma” vai “zvanu automatizācija”. Vienīgā ideja bija doties atpakaļ uz atbalsta portālu. Atrast informāciju par IVR līdzekļa iestatīšanu ir diezgan viegli. Tomēr atbalsta dokumentācijā nav minēta tādu lietu uzstādīšana kā personiskais profils, birkas, kanālu notikumi utt. Tiklīdz esat to izdarījis, varat doties atpakaļ pie pamācības dokumentiem.
Lai gan pirmie soļi bija mazliet mulsinoši, tālāk lietas aizgāja gludāk.
Lai iestatītu IVR funkciju, kreisās puses izvēlnē noklikšķiniet uz Momenti. Ja to darāt pirmo reizi, Infobip piedāvā īsu apmācību, kas palīdz veikt pamatdarbības.
Turpiniet, noklikšķinot uz pogas Izveidot plūsmu un pēc tam uz Sākt no nulles.
Pēc tam jums būs jāizvēlas kāda no dažām trigera iespējām. Lai izveidotu tālruņa algoritmu, noklikšķiniet uz elementa Ienākošais Zvans.
Tagad varat paspēlēties ar IVR funkciju. Infobip lietotāja saskarne ir ļoti skaidra un intuitīva, tāpēc pat jauns lietotājs nejutīsies nomākts.
Varat izmantot teksta interpretatoru vai iepriekš ierakstītus audio failus, lai automātiski atbildētu uz ienākošo zvanu ar ziņu. Audio failu programmatūrā var augšupielādēt tieši no datora. Lai pielāgotu teksta interpretatora ziņu, varat izvēlēties kādu no vairākām balsīm. Turklāt varat konfigurēt runas ātrumu, pauzes ilgumu un daudz ko citu.
Infobip ļauj iestatīt ļoti vienkāršus zvanu algoritmus, kā arī sarežģītākas plūsmas. Filiālēm varat pievienot vēl citus saziņas kanālus, piemēram, SMS, e-pastu un Whatsapp. Tādējādi Infobip izveido daudzkanālu darba vidi jums un jūsu klientiem.
Šajā programmatūrā man patīk tas, cik daudz iespēju tā piedāvā. Varat iestatīt kontrolējamus mērķus savai IVR sistēmai vai konfigurēt to, lai tā apkopotu un saglabātu datus par lietotāju ievadītajiem cipariem.
Ir daudz papildu iespēju, kuras varat konfigurēt, lai izveidotu sarežģītu un ļoti pielāgotu plūsmu. Atkarībā no uzņēmuma vajadzībām IVR var būt pēc iespējas vienkāršāks vai arī tik sarežģīts, cik vien vēlaties.
Kā IVR veicās?
Lai gan pirmie soļi zvanu algoritma izveidē ir mazliet mulsinoši, funkcionalitāte darbojas labi. Infobip ir pazīstams ar tā uzticamību, tāpēc nejutos pārsteigts, ka viss darbojas gludi un bez problēmām. Šī programmatūra ļauj spēlēties ar konfigurāciju, lai jūs tādejādi varētu iegūt visu nepieciešamo. Pat sarežģītākās iespējas ir pieejamas lietotājiem bez lielām tehniskām priekšzināšanām. Un pat tad, ja esat apmulsis vai apjucis, Infobip dokumentācija ir viegli navigējama un piedāvā daudzus rakstus un paņēmienus, kas jums palīdzēs.
Cenas
Infobip cenas lielākoties ir pielāgojamas. Pamata abonēšanas pakešu cenas ir iespējams atrast tikai tad, kad jums ir bezmaksas konts. Infobip ir trīs cenu līmeņi – Momenti, Sarunas un Atbildes. Lai izmantotu IVR funkciju, ir nepieciešama pakotne Moments, kas sākas no EUR 499 mēnesī. Lai saņemtu pielāgotu paketi, varat sazināties ar klientu atbalsta vai pārdošanas komandu.
Slēdziens
Lai izdarītu slēdzienu par Infobip IVR līdzekli, prātā nāk vārds “funkcionāls”. Tas ir ļoti konfigurējams, bet joprojām pieejams visiem lietotājiem. Izmantojot lietotājam draudzīgu saskarni un vienkāršas lejupkrītošās izvēlnes, jūs nejutīsieties nobijies pat tad, ja tā ir pirmā reize, kad iestatāt zvanu algoritmu. Vairāku saziņas kanālu izvēle ļauj klientiem izveidot patiesu daudzkanālu pieredzi. Turklāt kontroli varat iestatīt tieši IVR, lai zvanu centrs vienmēr būtu lietas kursā par galvenajiemveiktspējas rādītājiem. Neraugoties uz nelielām neērtībām, Infobip ir lieliska programmatūra gan maziem uzņēmumiem, kas vēlas izveidot kontaktu centru, gan lieliem nozares flagmaņiem, kuriem ir jāautomatizē un jāoptimizē savi procesi.
Frequently Asked Questions
Es nevaru integrēt Infobip IVR ar savu CRM
Lai ienestu informāciju no trešās puses datu bāzes vai CRM, varat izmantot Zvanu API funkciju. Pievienojiet tās sistēmas URL, kuru vēlaties integrēt ar plūsmu. Pārliecinieties, vai URL ir pareizs, lai plūsma varētu ar to sazināties. Pēc tam norādiet metodi, ko plūsma izmantos, lai nosūtītu pieprasījumus uz URL. Kad to izdarat, visam vajadzētu strādāt. Ja rodas problēmas, sazinieties ar Infobip klientu atbalsta dienestu.
Mans IVR nedarbojas
Veiciet atkārtotu IVR plūsmas formatējuma pārbaudi, vai tajā nav kļūdu, un izlabojiet tās. Ja jums joprojām ir problēmas ar IVR, varat izmēģināt Infobip palīdzības sadaļu vai sazināties ar klientu apkalpošanas dienestu, lai saņemtu palīdzību.