Key takeaways
Pros
- Vienkārša uzstādīšana un lietošana
- Pieejama cena
- Pielāgojams
Cons
- Trūkst apmācības
- Reizēm var mazliet pieklibot
Lietotājam draudzīgā saskarne piedāvā plašas iespējas, kā konfigurēt zvanīšanas filiāles, nenovēršot jaunu lietotāju uzmanību. Varat pārsūtīt zvanus, atskaņot iepriekš ierakstītas ziņas vai pat konfigurēt HTTP pieprasījumus. Bez nelielajām neērtībām, kas rodas, kad iesākumā nav nekādas pamācības, CloudTalk IVR programmatūrā nepaliek neviena nepiepildīta vēlme. Un, ja meklējat uzticamu programmatūru, kas ļauj spēlēties ar jūsu IVR izvēlni, šī ir lieliska iespēja.
Darba uzsākšana ar CloudTalk IVR līdzekli
Izmēģinājuma konta izveide ar CloudTalk ir vieglāka par vieglu. Kad esat aizpildījis savu informāciju, jūs automātiski saņemat tālruņa numuru un 5€ kredītu. Tiklīdz pieteiksities savā kontā, redzēsit tīru un lietotājam draudzīgu saskarni ar informācijas paneli un izvēlni kreisajā pusē. Informācijas panelī varat apskatīt vienkāršu zvanu pārskatu un kontaktu centra aktivitātes. Tas var ļoti noderēt mazākām komandām, kas var nekavējoties analizēt savu zvanu aktivitāti.
Lai sāktu konfigurēt IVR līdzekli, atveriet cilni Numuri. Pēc tam turpiniet, noklikšķinot uz pogas Rediģēt, kas atrodas blakus tālruņa numuram, ar kuru vēlaties strādāt.
Pēc tam varat sākt veidot un pielāgot zvanu algoritmus.
IVR programmatūrā CloudTalk man patika, cik tā ir pielāgojama, tomēr joprojām lietotājam draudzīga. Varat konfigurēt katru algoritma daļu un pat izveidot detalizētākas vairāklīmeņu IVR izvēlnes.
Varat ļoti viegli pārsūtīt zvanus un piešķirt neatbildētus zvanus citiem aģentiem, grupām vai nodaļām. Ir daudz iespēju izvēlēties, un vēl papildu darbības, kuras varat konfigurēt. Tomēr tā joprojām ir nostrādāta un viegli navigējama programma, tāpēc pat mazāk tehniskie lietotāji var iegūt visu nepieciešamo un nejusties apjukuši.
Varat pievienot ziņu savam zvana algoritmam, izvēlnē noklikšķinot uz IVR. Tajā varat iestatīt teksta interpretācijas ziņu vai audioierakstu. Audio failu varat augšupielādēt no datora vai ierakstīt tieši CloudTalk.
Šajā programmatūrā es augstu vērtēju iespēju nosūtīt balss pasta ziņu uz aģenta e-pastu. Varat nokonfigurēt savu IVR, lai ierakstītu klienta balss ziņu, un ne tikai informēt par to savu aģentu, bet arī nosūtīt to kā e-pasta pielikumu. Tas ir lielisks veids, kā jūsu kontaktu centrā optimizēt saziņu un būt pārliecinātam, ka visi klientu pieprasījumi tiek saņemti.
Ātrās apmācības pievienošana būtu viens no maniem ieteikumiem CloudTalk IVR funkcionalitātes uzlabošanai. Lai gan programmatūra ir viegli lietojama, tā tomēr var kaitināt dažus mazāk pieredzējušus lietotājus. Ātra apmācība par pamata iespējām un uzstādīšanu varētu palīdzēt aizņemtiem aģentiem un vadītājiem ietaupīt laiku, pārlūkojot atbalsta centru. Taisnību sakot, CloudTalk piedāvā videoapmācību mājaslapā, tādejādi jūs aizvien varat atrast pieejamu rokasgrāmatu, tiklīdz tas ir nepieciešams.
Kā IVR veicas?
Cloudtalk IVR līdzeklis ir uzticams un darbojas tieši tā, kā paredzēts. Tas var apmierināt mazo kontaktcentru vajadzības ar vienkāršiem zvanu algoritmiem, kā arī lielākus uzņēmumus ar dažādām to konfigurācijām un daudzkanālu iespējām. Lietotāja saskarne ir skaidra un lakoniska, un tā ir viegli lietojama ikvienam neatkarīgi no tehniskā līmeņa. Lai gan trūkst uzstādīšanas apmācības, funkcionalitāte nav grūti izskaitļojama.
Cenas
Cloudtalk nodrošina IVR līdzekli otrajā cenu līmenī — paketē Essential. Jūs varat iegādāties šo paketi kopā ar citiem līdzekļiem par $30 lietotājam mēnesī.
Slēdziens
Daudziem cilvēkiem tas ir biedējoši, tiklīdz runa ir par jebkāda veida automatizācijas ieviešanu. Labā ziņa ir tā, ka CloudTalk padara neticami vienkāršu un pieejamu iespēju konfigurēt IVR izvēlni un sākt automatizēt zvanu plūsmas. izmantojot viegli navigējamu saskarni nav jāraizējas par to, ka jūs apraks milzīgi koda bloki un mainīgie, ko jūs nesaprotat. Cloudtalk IVR programmatūra ļauj viegli un dabiski aprakstīt soļus, kas lietotājam jāveic, lai konfigurētu savu automātisko zvanu plūsmu. Cloudtalk IVR funkcionalitāte daudziem uzņēmumiem var palīdzēt veikt ikdienas kontaktu centra operācijas par saprātīgu cenu, piedāvājot plašu iespēju klāstu.
Frequently Asked Questions
Es nezinu, vai mans zvans ir pamests, kamēr zvanītājs atrodas rindā, vai IVR izvēlnē
Ja neesat pārliecināts, vai zvans ir pamests atrodoties IVR, vispirms pārbaudiet plūsmas konstrukciju. Izmantojot Zvanu Plūsmas maršrutu, varat redzēt, kad būtu samazinājušies Neatbildētie zvani > Filtrs pa grupām. Lai skatītu neatbildēto zvanu statistiku, Zvanu Vēsturi varat skatīt arī sadaļā Statistika.
Mans IVR nedarbojas
Pārbaudiet, vai IVR plūsmas konstrukcijā nav kļūdu, un labojiet tās. Ja jums joprojām ir problēmas ar IVR, skatiet CloudTalk palīdzības sadaļu, lai noskaidrotu, vai ir kādi pieejami problēmas risinājumi, vai arī sazinieties ar viņu klientu apkalpošanas dienestu.