Key takeaways
Pros
- Viegli saprotams
- Reāllaika atsauksmes
- Interesantas funkcijas
Cons
- Ieviešana varētu būt izaicinājums lietotājiem, kas to izmanto pirmo reizi
- Trūkst līderu paneļu
- Neprecīza veiktspējas mērīšana
Zoho Desk uzstādīšana un ieviešana
Lai sāktu izmantot Zoho Desk gamifikācijas funkciju, reģistrējieties, lai iegūtu Zoho Desk kontu. Par laimi, jūs sagaida bezmaksas izmēģinājums.
Es devos uz Zoho oficiālo mājaslapu un uzsāku reģistrācijas procesu. Man tika lūgts sniegt informāciju, piemēram, savu vārdu un uzvārdu, uzņēmuma e-pasta adresi un tālruņa numuru. Tiklīdz es to izdarīju, es piekritu Zoho noteikumiem un nosacījumiem, un tas arī viss – mans konts bija gatavs.
Entuziastiski noskaņots izmēģināt programmatūru, es devos tālāk un pievienoju visus testa aģentus, lai rūpīgi izpētītu gamifikācijas funkcijas no abām pusēm. Lai pievienotu aģentus, man tika lūgts sniegt daudz informācijas. Tai skaitā viņu vārdi un uzvārdi, e-pasta adreses un nodaļu, kurā tie atrodas. Es arī piešķīru viņiem atbilstošās lomas un atļaujas. Ja vēlaties pamatīgi iedziļināties, jūs varat konfigurēt vēl dažus iestatījumus saviem aģentiem, bet es izvēlējos tos izlaist, jo tie nebija tik svarīgi gamifikācijas funkcijai.
Tiklīdz tas viss bija nokonfigurēts, gamifikācija varēja sākties
Zoho Desk gamifikācijas funkcijas
Zoho Desk gamifikācijas funkcijas ir pieejamas šādās abonēšanas paketēs:
- Standard
- Professional
- Enterprise
Tas nozīmē, ka jūs varat izmantot gamifikāciju neatkarīgi no tā, kuru cenu paketi izvēlaties. Tas ir diezgan ērts risinājums – jums nav jāmaksā papildus, tikai lai pievienotu nedaudz jautrības savai darba videi. Tagad apskatīsim tuvāk, ko Zoho gamifikācija mums sagatavojusi:
Nozīmītes
Viena no galvenajām Zoho Desk gamifikācijas funkcijām ir nozīmīšu sistēma. Atbalsta aģenti var iegūt nozīmītes, balstoties uz savu veiktspēju, piemēram, “Pasta burvis”, “Klientu Apmierinātājs” un “Pieteikumu Termintors”. Šīs nozīmītes tiek parādītas aģenta profilā, izrādot atzinību par viņu sasniegumiem. Zoho ļauj pievienot arī pielāgotas nozīmītes.
Goda zīmes
Papildus nozīmītēm, jūs varat arī ieviest goda zīmes. Tās tiek piešķirtas pēc dažādu atbalsta uzdevumu veikšanas. Interesants ir tas, ka šajā funkcijā ir iespējams konfigurēt goda zīmes, balstoties gan uz pozitīviem, gan negatīviem punktiem. Kamēr pirmie ved aģentu tuvāk goda zīmei, pēdējie viņu attālina no šī sasnieguma. Tas ir jautrs un konkurenci veicinošs veids, kā uzturēt savus aģentus koncentrētus un ieinteresētus visu laiku.
Izaicinājumi
Izaicinājumi ir vēl viena funkcija, kas iekļauta Zoho Desk gamifikācijā. Administratori var izveidot izaicinājumus aģentiem, piemēram, atrisināt noteiktu skaitu pieteikumu konkrētā laika periodā. Izaicinājumu izpilde dod aģentiem punktus, palīdzot viņiem iegūt jaunas goda zīmes.
Zoho Desk gamifikācijas funkcijas darbībā
Tiklīdz es biju pabeidzis visu gamifikācijas noteikumu iestatīšanu, Zoho Desk automātiski sāka sekot nepieciešamajiem datiem, pamatojoties uz kritērijiem, kurus biju saglabājis.
No tā, ko redzēju, varu secināt, ka aģenti saņem punktus, tiklīdz atbilst noteiktiem nosacījumiem. Viņi var redzēt arī visus iespējamos nosacījumus, kas darbojas kā motivācijas pastiprinātājs. Kad viņi redz, kādas darbības viņiem jāveic, lai izpildītu izaicinājumu vai nopelnītu apbalvojumu, tas viņiem dod stimulu turpināt spēli.
Zoho Desk gamifikācijas funkciju noderīgums
Zoho Desk gamifikācijas funkcijas var būt ļoti noderīgas komandām – tās nodrošina jautru un saistošu veidu, kā motivēt aģentus un uzlabot klientu apmierinātību. Problēmu risināšanas un goda zīmju piešķiršanas sistēma sniedz atzinību par aģentu smago darbu. Viena no iezīmēm, kuras man pietrūka, bija kaut kāds līderu panelis. Tas varētu pievienot veselīgas konkurences elementu jautrā vidē. Tomēr sistēmu ir viegli pārvaldīt un ar to strādāt. Jāpiemin arī tas, ka tā piedāvā diezgan labu pielāgošanās līmeni, runājot par goda zīmēm un izaicinājumiem.
Cenas
Zoho Desk piedāvā trīs dažādus cenu piedāvājumus, katru ar atšķirīgu funkciju komplektu, kas apmierina dažādu cilvēku un to uzņēmumu vajadzības.
Standard
Zoho Standard pakete sākas no €14 par aģentu mēnesī. Šīs iespējas ietvaros abonenti iegūst piekļuvi visām būtiskajām atbalsta funkcijām, lai papildinātu klientu apkalpošanas komandas, tostarp 5 e-pasta kanāli, pieteikumu pārvaldības funkcijas un, protams, gamifikācijas funkcijai.
Professional
Nākamā pieejamā pakete ir Professional. Par €23 aģentam mēnesī, abonenti var izmantot vienkāršotu sadarbību un procesu automatizācijas funkcijas, padarot to īpaši piemērotu ātri augošām komandām. Ir vērts atzīmēt, ka arī šī pakete piešķir piekļuvi gamifikācijas funkcijām.
Enterprise
Pēdējā, bet ne mazāk svarīgā, ir Enterprise pakete. Ja izlemsiet abonēt šo paketi, jums būs pieejamas paplašinātas MI un pielāgošanas iespējas, ļaujot nodrošināt uzņēmuma līmeņa atbalstu vislabākajā kvalitātē. Un vislabākā lieta ir tā, ka šai paketei jūs varat piekļūt visām funkcijām par €40 mēnesī aģentam, un jā, arī gamifikācijas modulis ir iekļauts šajā paketē.
Slēdziens
Zoho Desk gamifikācija ir lielisks veids, kā padarīt klientu atbalstu vēl baudāmāku un iesaistošāku. Ar savām goda zīmju un izaicinājumu sistēmām, Zoho Desk sniedz jautru veidu, kā motivēt aģentus un uzlabot klientu apmierinātību. Ja meklējat veidu, kā palielināt savas komandas motivāciju un produktivitāti, Zoho Desk gamifikācijas funkcija ir izpētes vērta.
Kaut arī visai interesanta, tai trūkst dažu akcentu, kas padarītu pieredzi vēl interesantāku. Pietrūkst tādu funkciju kā līderu paneļi un gamifikācijas sagataves, kas ir nelāgi, jo tie varētu pievienot nelielu veselīgas konkurences devu.
Kopumā, ja meklējat kaut ko vienkāršu, tas ir jauks un funkcionāls risinājums. Tomēr brīdinu – ja meklējat viedāku un ļoti kompleksu risinājumu, Zoho Desk gamifikācija var nebūt jums piemērota.