Key takeaways
Pros
- Vienkārša, bet noderīga gamifikācija
- Labas pielāgošanas iespējas
- Ļauj iegūt radošas un pielāgotas funkcijas
Cons
- Nozīmītes varētu izmantot vairāk pielāgošanas iespēju
- Līmeņu nosacījumu pielāgošana dažiem lietotājiem var šķist mulsinoša
LiveAgent iestatīšana un ieviešana
Sākt ar LiveAgent bezmaksas 30 dienu izmēģinājuma versiju ir viegls process, kas neprasa nekādu kredītkartes informāciju vai ilgus uzgaidīšanas laikus. Atliek vien norādīt savu e-pasta adresi un vienkāršu kontaktinformāciju. Tiklīdz reģistrācija būs pabeigta, jūs iegūsit piekļuvi Liveagent tīmekļa lietotnei un varēsit sākt ar to iepazīties.
Tiklīdz esat programmā, varat iestatīt visu nepieciešamo, izmantojot ērtu darba uzsākšanas ceļvedi, kas vienmēr ir pieejams, un, ja vēlaties, varat pie tā atgriezties vēlāk. Visi pieejamie rīki atrodas kreisajā panelī ērtai navigācijai, bet lielākā daļa ekrāna fokusējas uz izvēlēto sadaļu. Šāds noformējums palīdz lietotājiem koncentrēties, taupot ekrāna vietu.
Vispirms, pirms sākat gamifikācijas funkciju iestatīšanu, LiveAgent kontā jāpievieno jauni aģenti. To var viegli izdarīt, izmantojot darba uzsākšanas ceļvedi, kurā iekļauta iespēja pievienot jaunus lietotājus. Varat arī atvērt sadaļu Iestatījumi un atrast sadaļu Aģenti. Šis process ietver aģenta vārda, profila attēla, aizstājvārda, e-pasta un aģenta lomas pievienošanu. Tiklīdz būsit pabeidzis, LiveAgent uz jaunā aģenta e-pasta adresi nosūtīs e-pasta ziņu ar pieteikšanās informāciju.
LiveAgent gamifikācijas funkcijas
Kolīdz jaunie aģenti pievienoti, ir pienācis laiks ielūkoties, kāda veida gamifikācijas funkcijas piedāvā LiveAgent. Šīs funkcijas ir ietvertas ikvienā cenu paketē, izņemot bezmaksas. Jūs varat piekļūt visiem LiveAgent iestatījumiem, izmantojot Gamifikācijas iespējas. Šo funkciju mērķis ir padarīt palīdzības dienesta un klientu apkalpošanas aģentu darbu izklaidējošāku, vienlaikus radot veselīgu konkurenci aģentu vidū. Aplūkosim, kāda veida gamifikācija tiek piedāvāta. Ja vēlaties, varat izslēgt šīs funkcijas.
Etaloni un Līderu paneļi
Etaloni un līderu paneļi ir vienkārša, bet ļoti efektīva gamifikācijas funkcija, kas nodrošina vispārēju statistiku par aģentu veiktspēju. Aģenti pat var salīdzināt savu veikumu ar citiem aģentiem un redzēt, kurš ir labākais savā darbā. Šī funkcija var radīt veselīgu konkurenci, taču LiveAgent administratori to vienmēr var koriģēt un izvēlēties, kāda veida dati tiks rādīti katram aģentam.
Līmeņi
Līmeņi LiveAgent darbojas tieši tāpat kā līmeņi lomu spēlēs. Katrs aģents, balstoties uz savu veiktspēju, paaugstina savu līmeni. Labākais ir tas, ka katrs LiveAgent konta administrators var jebkādā veidā pielāgot šos līmeņus. Tos varat pārdēvēt, izvēlēties dažādus aprakstus un iestatīt pielāgotus nosacījumus noteikta līmeņa sasniegšanai. Lietotāji var kļūt tik radoši, cik vēlas, lai līmeņa paaugstināša būtu interesantāka ikvienam aģentam. Piemēram, iedvesmu varat gūt no savas iecienītās RPG lomu spēles.
Apbalvojumi un Nozīmītes
Nozīmītes darbojas tieši tāpat kā sasniegumi populārajās videospēlēs. Ja izpildīsiet noteiktus kritērijus – saņemsiet nozīmīti par ieguldīto darbu. Nozīmītes ir pielāgojamas tieši tāpat kā līmeņi, ļaujot radoši darboties. Izveidojiet savu sasniegumu kopumu un mudiniet aģentus izpildīt noteiktus uzdevumus, lai saņemtu nozīmīti.
LiveAgent gamiifikācijas funkcijas darbībā
Tiklīdz esat iestatījis visas trīs gamifikācijas funkcijas atbilstoši savām vēlmēm, sistēma pakalpojumā LiveAgent sāks sekot nepieciešamajiem datiem atbilstoši kritērijiem. Kad aģents izpildīs noteiktus nosacījumus, tas paaugstinās līmeni vai saņems nozīmītes. Šis process ir pilnībā automatizēts, tāpēc pēc iestatīšanas nekas cits nav jādara.
Visa statistika, līmeņi un nozīmītes ir redzamas katra aģenta informācijas panelī ekrāna apakšējā kreisajā stūrī. Varat izvēlēties rādīt jūsu statusus arī noteiktu laika periodu. Noklikšķinot uz katra saraksta elementa, tiks parādīts līderu panelis ar aģentu veiktspējas salīdzinājumiem. Varat arī atsvaidzināt šo tabulu, lai skatītu jaunākos datus par statistiku un sasniegumiem.
LiveAgent gamifikācijas funkciju noderīgums
Liveagent gamifikācijas funkcijas var būt ļoti noderīgas, jo ļauj kontu administratoriem radoši izpausties un patiesi pielāgot lietotāja pieredzi. Tas ļauj katram administratoram kļūt tik radošam, cik vien tas vēlas, un pielāgot pieredzi vislabākajiem rezultātiem. Atskaites var sniegt svarīgus datus ikvienam aģentam, un tie var salīdzināt sevi ar citiem aģentiem, ja tie uzskata to par lietderīgu.
Tas var palielināt to aģentu konkurētspēju, kuriem šāda veida motivācija šķiet efektīva. Savukārt nozīmītes un līmeņi var radīt vidi, kur aģenti var uzplaukt, balstoties uz mazākā mērā konkurējošiem, bet vairāk pozitīviem uzmundrinājuma veidiem. Šīs divas funkcijas atvieglo iespēju visiem pārējiem redzēt, kas ir labākie uzņēmumā.
Slēdziens
LiveAgent gamifikācijas funkcijas var būt lielisks palīgs, ja tās lieto pareizi. Tās piedāvā vairāk pielāgošanas iespēju nekā vidēji citi, un, apvienojumā ar radošumu, tas var palīdzēt ielaist svaigu gaisu klientu apkalpošanas vidē. Funkcijas ir ļoti labi realizētas, izmantojot LiveAgent daudzkanālu rīku kopu, un ļauj jums patiesi norādīt, kad aģenti var sasniegt nākamo līmeni. Nozīmītes varētu izmantot vairāk pielāgošanas iespēju, ja ir runa par nosacījumiem, taču tās lielākoties aptver visu nepieciešamo, kas var notikt palīdzības dienesta programmatūrā.