Key takeaways
Pros
- Administratoram viegli pārvaldāms
- Lieliskas pielāgošanas iespējas
- Noderīgi norādījumi
Cons
- Nav iekļauts bezmaksas paketē
- Veicot uzdevumus, kuru vērtība ir kādi punkti, nav nekādas vizualizācijas vai skaņas
- Iespēja ir grūti atrodama iestatījumos, tā ir jāmeklē, izmantojot meklēšanas joslu
Freshdesk uzstādīšana un ieviešana
Lai varētu izmantot Freshdesk gamifikāciju, jums jāreģistrējas. Sāciet ar Freshdesk čata atbalsta programmatūru – tas ir vienkāršs process. Vispirms jums būs jāreģistrē konts un jāizvēlas pakete, kas vislabāk atbilst jūsu vajadzībām. Tiklīdz esat izveidojis kontu, varat sākt pielāgot čata logrīku, lai tas atbilstu jūsu zīmola izskatam un izjūtai.
Pēc tam kontam ir jāpievieno čata aģenti. Priekš kam citam gan jūs organizētu gamifikāciju? To izdarīt ir viegli. Jums ir jānorāda tikai aģenta e-pasta adrese, un viņi tiks uzaicināti jūsu komandā.
Tiklīdz tas ir izdarīts, nākamais solis ir iespējot Freshdesk Support Desk Arcade iestatījumos, un īstā jautrība var sākties.
Freshdesk gamifikācijas funkcijas
Tiklīdz visa jūsu atbalsta komanda ir sakārtota un gatava darbam, kāpēc gan nepievienot mazumiņu jautrības savam klientu apkalpošanas procesam? Šeit tiek iesaistītas Freshdesk gamifikācijas funkcijas.
Freshdesk Support Desk Arcade var piekļūt izmantojot sekojošās abonēšanas paketes:
- Freshdesk Atbalsta Dienests: Growth, Pro, Enterprise,
- Omnichannel paketes: Growth Omnichannel, Pro Omnichannel, Enterprise Omnichannel
Aplūkosim gamifikācijas veidu, kam esat guvis pieeju.
Goda zīmes
Savā pieredzē par Freshdesk gamifikācijas funkcijām es konstatēju, ka aģentiem var tikt piešķirtas četras atšķirīgas goda zīmes, balstoties uz viņu veiktspējas rādītājiem. Pirmā ir Vērtīgākā Spēlētāja goda zīme, kas tiek pasniegta aģentam ar šī mēneša augstākajiem kopvērtējuma punktiem. Otra goda zīme ir Klientu ‘Oho’ Čempions, ko piešķir aģentam ar maksimālajiem Klientu apmierinātības punktiem mēnesī. Trešā goda zīme, ko sauc par Veiklo Šāvēju, tiek piešķirta aģentam ar mēneša augstāko Pirmā zvana atrisināšanas punktiem, kas norāda, ka viņi ir spējuši atrisināt pieteikumustikai vienas mijiedarbības laikā. Ceturtā goda zīme “Sacīkšu Braucējs” dodas pie aģenta ar maksimālajiem Ātras Atrisināšanas punktiem, atzīstot to spēju atrisināt pieteikumu nepilnas stundas laikā. Šajā sistēmā lieliski ir tas, ka līderu panelis tiek sākts no jauna katra mēneša pirmajā datumā, dodot visiem jaunu iespēju. Kā aģents jūs varat skatīt to personu vārdus, kuras pašlaik ir līderos, tieši informācijas panelī.
Līmeņi
Vēl viens no aspektiem, kas man šķita īpaši noderīgs, ir līmeņu sistēma. Tā kā aģenti pelna punktus par pieteikumu un citām, ar palīdzības dienesta darbību saistītu jautājumu atrisināšanu, viņi var kāpt pa reitinga kāpnēm. Jo augstāks vērtējums, jo labāks reitings un jo tuvāk aģents tiek pie iespējas kļūt par augstākā ranga klientu atbalsta čempionu. Tas, ko es novērtēju, ir tas, ka tas ļauj administratoram iestatīt latiņu un noteikt punktu skaitu, kas aģentam jāsasniedz, lai sasniegtu noteiktu līmeni. Tas rada skaidru un noteiktu ceļu, pa kuru aģentiem jāiet, nodrošinot viņiem virziena un motivācijas sajūtu. Es kā aģents konstatēju, ka šī sistēma stimulē cilvēkus strādāt uzcītīgāk un tiekties pēc augstākiem punktiem, galu galā uzlabojot klientu apkalpošanu un sasniedzot labākus rezultātus.
Uzdevumi
Izmantojot uzdevumus, varat iestatīt atbalsta aģentu veiktspējas mērķus un saskaņot tos ar biznesa mērķiem. Šie uzdevumi liks jūsu aģentiem veikt darbības, kas nāk par labu jūsu zīmolam, un pacelt klientu atbalsta prasmes nākamajā līmenī. Bet tas nav viss! Paveicot uzdevumus, jūsu aģenti var nopelnīt bonusa punktus un unikālas nozīmītes, kas tiks rādītas viņu profilos, tā parādot viņu sasniegumus. Turklāt uzdevumu izpilde uzlabos viņu izredzes izcīnīt ikmēneša goda zīmes un sasniegt jaunus augstumus aģentu līderu panelī.
Freshdesk gamifikācijas funkcijas darbībā
Pēc gamifikācijas nosacījumu iestatīšanas atbilstoši jūsu vēlmēm, Freshdesk sāks sekot nepieciešamajiem datiem, pamatojoties uz jūsu iestatītajiem kritērijiem. Bez sistēmas iestatīšanas nekas cits vairs nav jādara. Aģenti, izpildot noteiktus nosacījumus, saņem punktus vai nozīmītes – viss tiek paveikts automātiski.
Visa statistika ir redzama katra aģenta informācijas panelī tā centrā. Tos var apskatīt zem nosaukumiem “līderu panelis” un “sasniegumi”, kur varat atlasīt un apskatīt savus statistikas datus arī konkrētam laika periodam.
Freshdesk gamifikācijas funkciju noderīgums
Freshdesk pieejamās gamifikācijas funkcijas var būt ļoti noderīgas. Tās administratoriem piedāvā lielu elastību, lai personalizētu lietotāja pieredzi atbilstoši vajadzībām. Tas ļauj viņiem izmantot savu radošumu un pielāgot šo pieredzi optimālam rezultātam. Turklāt nozīmīšu un līmeņu sistēma var veicināt atmosfēru, kurā aģenti var uzplaukt ar pozitīvu atbalstu, nevis paļauties tikai uz konkurenci. Šis iestatījums ļauj arī ikvienam viegli identificēt visefektīvākos aģentus.
Slēdziens
Freshdesk gamifikācija ir funkcija, kas klientu atbalsta procesam pievieno spēlei līdzīgus elementus. Tā izmanto punktus, nozīmītes un goda zīmes, lai motivētu aģentus darboties labāk un uzlabotu klientu apmierinātību. Izmantojot Freshdesk gamifikāciju, klientu atbalstu varat pārvērst jautrā un saistošā aktivitātē, palielinot aģentu morāli un produktivitāti, vienlaikus uzlabojot arī klientu pieredzi. Ir vērts atzīmēt, ka gamifikācijas funkcijas ir pieejamas arī citās programmās, tādēļ, ja izmantojat kādu no Freshdesk konkurentiem, ir vērts salīdzināt abus, lai atrastu sev visnoderīgāko.