Key takeaways
Pros
- Lieliska funkcionalitāte bez kļūdām
- Ērta navigācija
- Labas e-pasta pārvaldības funkcijas
- Ātrā iestatīšana
Cons
- Daži lietotāji varētu vēlēties plašākas funkcijas
- Tas var izrādīties dārgs
Darba uzsākšana ar Zendesk e-pasta pārvaldības programmatūras funkcijām
Zendesk piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju, kas ļauj piekļūt visām nepieciešamajām e-pasta pārvaldības programmatūras funkcijām. Reģistrācijas process pieprasa apstiprināt izmēģinājuma reģistrāciju, izmantojot e-pasta saiti. Pēc tam varat aprakstīt savu izmēģinājuma pieredzi un izvēlēties, cik lietotāju jums nepieciešams, kā arī tos rīkus, kuriem vēlaties pievērst uzmanību. Šo sadaļu varat izlaist, bet iesaku to pabeigt, jo tā var ietekmēt jūsu pieredzi sākot lietot šo programmu.
Tiklīdz šī iestatīšana ir pabeigta, varat sākt apskatīt Zendesk saskarni. Pirmo reizi piekļūstot Zendesk, galvenajā ekrānā tiek piedāvāti vairāki ceļveži, kas palīdz iepazīt bagātīgo funkciju kopumu. Ceļvežos ir parādīts, kā lietot katru funkcionalitāti un kā tās iestatīt. Varat apskatīt arī apmācību par pieteikumu asptrādes sistēmas iestatīšanu, kas ir liela Zendesk e-pasta pārvaldības funkcionalitātes daļa. Tā kā Zendesk es jau mazliet pazīstu, nolēmu to pagaidām izlaist, un tas bija dabiski.
Lai arī Zendesk izveido īpaši jums paredzētu e-pasta adresi, jūs vienmēr varat sistēmā pievienot papildu e-pasta kontus. Administrēšanas Centram varat piekļūt, kreisajā izvēlnē noklikšķinot uz zobrata ikonas, kas ļauj piekļūt iestatījumiem. Dodieties uz sadaļu Kanāli, un tur varēsit atrast e-pasta iestatījumus.
Varat izveidot vēl citas Zendesk adreses vai savienot ārējos e-pasta kontus. Ņemiet vērā, ka Zendesk pievieno arī e-pasta adresi, ko izmantojāt reģistrācijas laikā. Šajā sadaļā varat arī pielāgot e-pasta iestatījumus, lai uzlabotu lietotāju pieredzi.
Zendesk pieprasa iestatīt e-pasta pāradresāciju no sava esošā e-pasta konta, ja neizmantojat Gmail. Šī uzstādīšanas programmas sadaļa piedāvā sīkus norādījumus solipa solim par to, kā to izdarīt, taču informācija ir ļoti vispārīga, un vislabāk ir meklēt konkrētu e-pasta konta ceļvedi citur. Tomēr šim procesam vairumā gadījumu nebūtu jābūt sarežģītam, un tam būtu jābūt paveicamam ātri, ja vien neizmantojat novecojušu e-pasta pakalpojumu.
Tiklīdz esat pievienojis savas e-pasta adreses un iestatījis pārsūtīšanu, visam vajadzētu būt pabeigtam. Es nedarbojos ar pieteikumu apstrādi vai e-pasta iestatījumiem, jo neuzskatīju to par vajadzīgu, bet to varat darīt jebkurā laikā. Pirms dodamies pie testiem, aplūkosim, kādas e-pasta pārvaldības funkcijas varat sagaidīt no Zendesk.
Zendesk e-pasta pārvaldības funkcijas
Zendesk piedāvā iespaidīgu funkcionalitātes apjomu dažādiem lietošanas gadījumiem un daudzi no tiem attiecas arī uz e-pasta pārvaldību. Varat pārvaldīt e-pastus ar neierobežotu adresu skaitu un izmantot kontaktformas visās abonēšanas paketēs. Visi pieteikumu failu pielikuma lieluma ierobežojumi ir iestatīti uz 50 MB. Viena no paketēm piedāvā automātiskas e-pasta arhivēšanas iespējas. Turklāt, lai apstrādātu noteiktus uzdevumus un izveidotu jaunas darbplūsmas, varat izmantot atbilžu botus.
Zendesk piedāvā arī pilnībā iztulkotas saskarnes un uzlabotas kontaktu pārvaldības funkcijas. Varat izmantot klientu apmierinātības vērtējumus un sekojošās aptaujas. E-pasta pārvaldības funkcijas ietver arī dalīšanos ar pieteikumiem un to pārsūtīšanu starp vairākiem kontiem, pieteikumu nosacījumu laukiem un vairākām pieteikumu formām. Iesūtne ir hibrīda, kas nozīmē, ka papildus e-pastam varat izmantot arī citus kanālus un skatīt visas ziņas vienuviet. Zendesk atbalsta iepriekš definētas atbildes, kā arī pielāgotus biznesa nosacījumus un atskaites.
Darbs ar Zendesk e-pasta pārvaldības programmatūras funkcijām
Strādāt ar Zendesk ir intuitīvi un viegli. Aizsūtīju sev pāris testa e-pastu, lai pārbaudītu sistēmas veiktspēju. Visi e-pasti tika saņemti diezgan ātri – nebija jāgaida ilgi. Zendesk arī nekavējoties nosūta sūtītājam automātisku atbildi, informējot, ka e-pasts ir saņemts. Tomēr šķiet, ka Zendesk nesūta nekādus paziņojumus, kas informētu jūs par jaunām ziņām. Vienīgais veids, kā uzzināt par jaunām ziņām, bija, apmeklējot pieteikumu apstrādes sistēmu.
Zendesk ir pieteikuma cilnes funkcija, kas nozīmē, ka varat ātri pārslēgties starp atvērtajām sarunām, nemeklējot iesūtnē. Tas ir diezgan jauki, un, lai gan šī funkcija var šķist standarta, tā ne vienmēr ir pieejama citās e-pasta pārvaldības programmatūrās. Pēc pieteikuma atvēršanas saskarne ir visai parasta, un es teiktu, ka tas ir labi. Mēs esam pieraduši pie noteikta e-pasta izkārtojuma, tāpēc varētu būt ļoti neproduktīvi to mainīt tikai tādēļ, lai pievienotu “wow” faktoru. Zendesk saskarne ir labi veidota.
Atbildes lauks, iespējams, ir par mazu garākiem e-pastiem, bet tas izstiepjas, tiklīdz ziņa sasniedz noteiktu garumu, tāpēc tā funkcionalitāte ir laba. Zendesk piedāvā dažādas saskarnes funkcijas, kas atvieglo e-pastu un pieteikumu statusa maiņu, klientu datu pierakstīšanu vai piezīmju atstāšanu citiem lietotājiem, e-pasta pielikumu pievienošanu vai iepriekš definētu atbilžu lietošanu.
Iesūtnes sadaļa ļauj veikt lielapjoma darbības. Izvēlētās e-pasta ziņas varat sapludināt vienā pieteikumā, kas ir ļoti noderīgi, ja vienam kontaktam ir vairākas e-pasta ziņas par vienu un to pašu tēmu. Pieteikumus varat atjaunināt arī lielapjoma režīmā, izmantojot rediģēšanas iespēju. Šī funkcija ļauj pievienot birkas lielapjomā, mainīt prioritātes, e-pasta ziņu veidus un daudz ko citu. Divas pārējās iespējas ietver e-pasta ziņu dzēšanu un to atzīmēšanu par SUROGĀTPASTU. Vēl noteikti pieminama funkcija ir filtrēšana, kas atvieglo iesūtnes kārtošanu, pamatojoties uz iepriekš definētiem kritērijiem.
Kopumā Zendesk piedāvā diezgan labas e-pasta pārvaldības funkcijas, un tas var darboties kā lieliska e-pasta pārvaldības programmatūra. Funkcijas nav nomācošas, un ar tām ir viegli iepazīties neatkarīgi no tā, vai esi jauniņais vai jau pieredzējis lietotājs. E-pastu saņemšana un atbildēšana uz tiem darbojas bez sarežģījumiem vai citām grūtībām, kas varētu apturēt jūsu darbplūsmu.
Zendesk e-pasta pārvaldības funkciju cenas
Zendesk ir viens no risinājumiem, kas piedāvā neskaitāmas cenu variācijas. Tās atšķiras funkciju komplektos, un katra no tām ir piemērota dažādiem lietošanas gadījumiem. Tā kā mēs šajā pārskatā aplūkojam tikai Zendesk e-pasta pārvaldības funkcijas, es iepazīstināšu jūs ar paketēm, kurās iekļauta tieši šī funkcionalitāte.
Support Team
Šī pakete izmaksā $19 mēnesī aģentam. Tā piedāvā pieteikumu apstrādes sistēmu, kuru varat izmantot e-pasta pārvaldības nolūkos, un varat pieslēgt arī citus sakaru kanālus, piemēram, sociālos medijus. Jūs iegūstat visus šajā apskatā minētos e-pasta pārvaldības līdzekļus, kā arī piekļuvi biznesa nosacījumiem, klientu informācijai un vēsturei, pārvirzīšanai, pamatojoties uz aģenta statusu un ietilpību, kā arī piekļuvi integrācijām un lietotnēm.
Support Professional
Support Professional pakete izmaksās $49 mēnesī aģentam. Jūs iegūstat visas funkcijas no iepriekšējās paketes un vēl papildinājumus, piemēram, uz prasmēm balstītu pārvirzīšanu, darba laiku, klientu apmierinātības aptaujas un daudz ko citu.
Support Enterprise
Šī pakete ir visdārgākā no Support pakešu variantiem. Tā izmaksā $99 mēnesī aģentam. Tā nodrošina piekļuvi visām funkcijām no iepriekšējām divām paketēm un pievieno vēlmklāt pielāgotas komandas lomas un atļaujas, pielāgojamas darbvietas, trešās puses datu krātuvi, smilškastes testa vidi un daudz ko citu.
Slēdziens
Zendesk ir lielisks variants jūsu e-pasta pārvaldības vajadzībām, jo tas ļoti labi darbojas kā e-pasta pārvaldības programmatūra. Funkcijas ir pietiekamas un viegli lietojamas jebkurā pielietošanas veidā. Jums nevajadzētu būt grūtībām pārvietoties pa saskarni. Tomēr Zendesk var kļūt diezgan dārgs, ja nolemjat iegādāties kādu no plašākajām paketēm. Tātad, ja meklējat izmaksu ziņā efektīvāku e-pasta pārvaldības risinājumu, tai pat laikā neierobežojot funkcijas un lietojamību, iespējams, ir vērts papētīt citu Zendesk alternatīvu.
Frequently Asked Questions
Adresāti nesaņem no Zendesk sūtītās e-pasta ziņas.
Vispirms mēģiniet sazināties ar saviem klientiem, izmantojot citus līdzekļus, un noskaidrojiet, vai jūsu e-pasta ziņojumi nenonāk viņu SUROGĀTPASTA mapēs. Dažiem e-pasta pakalpojumu sniedzējiem, iespējams, ir stingrāki SUROGĀTPASTU noteikšanas noteikumi, un surogātpasta mapē var nonākt pat tādi e-pasti, kas nav SUROGĀTPASTS. Ja tā nav, pārbaudiet biznesa nosacījumus un noskaidrojiet, vai e-pasta ziņu sūtīšanas trigeri ir iestatīti pareizi. Ja problēma nav saistīta ar kādu no šīm iespējām, sazinieties ar Zendesk atbalsta dienestu, lai tas palīdzētu novērst problēmas.
Es nesaņemu e-pasta pieteikumus no savām kontaktpersonām.
Visticamāk, problēma ir e-pasta pāradresācija. Ja tā nav iestatīta pareizi, jūsu Zendesk iesūtnē ziņas saņemtas netiks. Noklikšķiniet dubultklikšķi uz pāradresācijas iestatījumiem un pārbaudiet, vai problēmu var novērst šādā veidā. Pretējā gadījumā apsveriet iespēju iztīrīt iesūtni, kuras e-pasta ziņas ir jānosūta uz jūsu Zendesk kontu. Ja tā ir pilna, iespējams, ka e-pasta ziņas netiek piegādātas.