Key takeaways
Pros
- Lieliskas e-pasta pārvaldības iespējas
- Funkcijas vieglākai darba plūsmai
- Laba saskarne ar normālu navigāciju
- Viegla e-pastu integrēšana
Cons
- Brīžam izskatās novecojis
- Var kļūt dārgs dārgākajās paketēs
LiveAgent uzstādīšana un ieviešana e-pasta pārvaldībai
Kas ir nepieciešams, lai sāktu darbu ar LiveAgent? Tas ir diezgan vienkārši, man vienkārši bija jāpiereģistrējas un jāizveido bezmaksas izmēģinājuma konts. Man bija iespēja izvēlēties starp 7 dienu un 30 dienu izmēģinājuma periodu. 7 dienu bezmaksas izmēģinājuma periods ir pieejams ikvienam lietotājiem ar jebkuru e-pasta adresi, bet 30 dienu bezmaksas izmēģinājuma periods ir pieejams tikai tiem, kuri reģistrējas ar uzņēmuma e-pasta adresi. Es vienkārši sniedzu nepieciešamo kontaktinformāciju un jau drīz piekļuvu jaunajam kontam.
Mani sagaidīja uzstādīšanas ceļvedis, pa kuru ir ne tikai viegli pārvietoties, bet tas ir arī ļoti noderīgs, lai sāktu darbu praktiski ar visām LiveAgent funkcijām. Es varēju iestatīt visus savus komunikācijas kanālus, ieskaitot e-pastu, un daudz ko vairāk. Ja vēlaties izmantot LiveAgent galvenokārt kā e-pasta vadības programmatūru, vislabāk sākt, pievienojot savus e-pasta kontus.
LiveAgent piedāvā iespēju pievienot ienākošos e-pasta kontus un izejošos e-pasta kontus, dodot man daudz iespēju e-pasta pārvaldībai. Es varētu arī izvēlēties izmantot noklusēto e-pasta adresi, ko LiveAgent izveidojis manam kontam. Populārākās e-pasta integrācijas ir Gmail un Outlook, bet jūs varat pievienot jebkura veida e-pasta kontu, izmantojot IMAP/POP3.
Tiklīdz esat integrējis savus e-pasta kontus vai izvēlaties atstāt noklusēto, jūs esat gatavs darbam. Integrācijas procesu ir ļoti viegli pabeigt, izvēloties Google vai Microsoft kontus. IMAP/POP3 integrācija strādā nedaudz atšķirīgi, bet to joprojām ir pietiekami viegli pabeigt, jo tā ir ļoti līdzīga parastajai e-pasta konta savienošanai ar e-pasta klientu. Jūs varat integrēt noteiktu skaitu e-pasta kontu atkarībā no tā, kuru LiveAgent paketi izvēlējāties.
LiveAgent e-pasta pārvaldības funkcijas
LiveAgent e-pasta pārvaldības programmatūras iespējas stipri saistītas ar tā pieteikumu apstrādes sistēmu, kas piedāvā milzīgu daudzumu funkciju, kas vērstas uz organizācijas un efektivitātes uzlabošanu. E-pasta ziņas jeb pieteikumi šajā gadījumā piedāvā standarta e-pasta funkcijas, piemēram, atbildēšanu, pārsūtīšanu un gandrīz jebkādu pielikumu nosūtīšanu, bet ir vēl daudz kas vairāk apskatāms. Es varu sadalīt pieteikumus un piešķirt tos dažādiem aģentiem, kā arī apvienot tos gadījumā, ja tiek saņemts līdzīgs pieprasījums no diviem avotiem.
LiveAgent piedāvā arī lieliskas pieteikumu filtrēšanas iespējas, kas var palīdzēt jums sakārtot iesūtni. Jūs varat izmantot birkas, lai marķētu pieteikumus atbilstoši dažādiem nosacījumiem, ko nosakat pats, vai atstāt piezīmes pieteikumu iekšienē, lai dalītos ar svarīgu informāciju ar citiem iesūtnes lietotājiem. Es arī pamanīju, ka LiveAgent var palīdzēt sniegt ātrākas atbildes pateicoties iepriekšsagatavotajām atbildēm un ziņu sagatvēm (makrosiem). Turklāt, iesūtnes lietotāji var tikt sadalīti dažādās nodaļās un jūs varat noteikt, kuras nodaļas būs atbildīgas par konkrēta veida e-pasta ziņām. Visbeidzot, bet ne mazāk svarīgi, LiveAgent piedāvā vienkāršas, bet efektīvas CRM funkcijas, kā arī kontaktu funkcijas atsevišķām personām un uzņēmumiem.
LiveAgent piedāvā milzumdaudz funkciju pieteikumu apstrādei un e-pasta pārvaldībai, kā arī citiem komunikācijas kanāliem. Apmeklējiet mājas lapu un uzziniet vairāk par tā e-pasta pārvaldības funkcijām un darbību. Turklāt, LiveAgent atbalsta arī lielu skaitu iekšējo un ārējo integrāciju, kas var uzlabot jūsu funkcionalitāti vēl vairāk, kad vien jums tas nepieciešams.
LiveAgent e-pasta pārvaldības programmatūra darbībā
Apskatīsim, kā LiveAgent veicas standarta pielietošanas situācijās. Es nosūtīju sev dažus e-pasta piemērus, lai pārbaudītu, kā darbojas pieteikumu apstrādes sistēma, un lai redzētu, vai tā ir pietiekami ātra un atsaucīga. Man ir prieks teikt, ka tā ir ļoti atsaucīga un diezgan viegli lietojama. Tiklīdz es noklikšķināju uz savas Pieteikumu iesūtnes, es varēju redzēt sarakstu ar pieteikumiem, kuri pēc noklusējuma bija sakārtoti pēc to svarīguma pakāpes, kas nozīmē, ka jo vecāks ir pieteikums, jo svarīgāk ir atbildēt uz to. Ir arī skaidrs, ka pieteikumu kārtību var mainīt, ja nepieciešams.
LiveAgent ir vieda funkcija, kas ļauj noteikt neatrisināto pieteikumu statusu, paskatoties uz krāsu koda birku, kas atrodas pieteikuma kreisajā pusē. Atkarībā no krāsas es varēju atšķirt e-pastu, kas bija tikko piegādāts, no tiem, ko jau atvēris kāds cits, kā arī citus statusa variantus. Jūs varat redzēt arī pamata kontaktinformāciju, birkas, datumus, kad e-pasts vai cits pieteikums ieradies, un vēl citu informāciju. Viss ir diezgan labi pārdomāts, bet pilnu iesūtni joprojām ir tikpat biedējoši redzēt kā parastā pastkastē. Ir dažas darbības un masveida darbības, kas var tikt veiktas arī iesūtnē, piemēram, filtru pielāgošana, pārsūtīšana, ziņu dzēšana un citas.
Tiklīdz atverat jebkuru pieteikumu, saskarne paliek ļoti funkcionāla, piedāvājot daudz iespēju un funkciju, lai turpinātu darbu vairākos virzienos. Es varu piekļūt kontaktinformācijai, pieteikuma piezīmēm, integrācijām un citām funkcijām pieteikuma skata labajā pusē. Ekrāna centrā ir redzams ziņas skats un plaša vieta atbildes rakstīšanai. Es šajā sadaļā varu piekļūt arī plašākai funkcionalitātei un izmantot iepriekšsagatavotās ziņas vai iepriekšsagatavotas atbildes.
Tiklīdz es noklikšķinu uz iespējas Atbildēt, LiveAgent automātiski pievieno sveiciena un atvadu tekstu, un pat personas, kam es atbildu, vārdu. Tā ir diezgan noderīga funkcionalitāte, it īpaši, ja jums ir jānodarbojas ar desmitiem e-pastu katru dienu. Sistēma pat pievieno saiti, kas aizvedīs adresātu uz klientu portālu, kur viņš var sniegt atsauksmi vai redzēt savu pieteikumu vēsturi. LiveAgent atbalsta standarta pielikumu tipus, un jūs varat arī kopēt un ielīmēt attēlus tieši ziņā.
Kopumā darbs ar LiveAgent ir patīkama pieredze, kas noņem no pleciem daudz grūtību, kad runa ir par e-pasta pārvaldību. Atbildēt ir vienkārši, un visas papildu funkcijas dod jums labāku priekšstatu par klientu, ar ko jūs sazinaties, kā arī sniedz daudz iespēju palielināt ikdienas darbā efektivitāti . Lai gan pieteikumu apstrādes sistēma nav obligāta, runājot par e-pasta pārvaldību, es to uzskatu par ļoti noderīgu, lai identificētu steidzamus jautājumus un prioritizētu e-pastus, kas vēl nav atvērti vai atbildēti.
LiveAgent e-pasta pārvaldības programmatūras cenas
Kopš LiveAgent piedāvā daudz plašāku funkcionalitāti, nekā tikai e-pasta pārvaldību, jūs varat apsvērt iegādāties tādu paketi, kas sniegs jums plašākas iespējas. Visas LiveAgent paketes, ieskaitot bezmaksas paketi, piedāvā e-pasta pārvaldības iespējas, bet jūs varat iegūt piekļuvi vēl vairāk e-pasta pārvaldības un pieteikumu apstrādes funkcijām, ja izvēlēsities dārgāku paketi. Apskatīsim, ko katra pakete piedāvā.
Free
Bezmaksas pakete jums neko neizmaksā un to varat lietot tik ilgi, cik vien vēlaties, bet ir daži ierobežojumi. Jūs iegūstat 7 dienu pieteikumu vēsturi, 1 ienākošo e-pasta kontu, 1 izejošo e-pasta kontu un 3 nodaļas. Tomēr jūs saņemat pieeju arī 1 tiešsaistes čata pogai, 1 pielāgotam filtram, klientu portālam, zināšanu bāzei un “balto cimdu” iestatīšanai, kā arī citas lietas.
Small
Pakete Small uz gadu maksā 9 ASV dolārus mēnesī par aģentu vai 12 ASV dolārus mēnesī par aģentu, ja vēlaties norēķināties ik mēnesi. Jums ir piekļuve 1 ienākošajam e-pasta kontam, 3 izejošajiem e-pasta kontiem, 10 nodaļām, 1 tiešsaistes čata pogai, čata apmierinātības aptaujām, 1 API atslēgai + integrācijai, zināšanu bāzei, klientu apkalpošanai, “balto cimdu” iestatījumiem, kā arī daudz citu pieteikumu apstrādes funkciju, kas pievieno plašu funkcionalitāti jūsu e-pasta pārvaldībai.
Medium
Medium pakete uz gadu maksā 29 ASV dolārus mēnesī par aģentu vai 35 ASV dolārus mēnesī par aģentu ja norēķinieties ik mēnesi. Tas sniedz piekļuvi visam no paketes Small, plus papildus 10 ienākošos e-pasta kontus, 10 izejošos e-pasta kontus, zvanu centra atbalstu, 20 nodaļas, IVR, produktu apmācību, pielāgota domēna mājaslapas viesošanu, 20 notikumu nosacījumus, 10 laika nosacījumus, 5 SLA līmeņus un daudz citas lieliskas funkcijas.
Large
Pakete Large uz gadu izmaksā 49 ASV dolārus mēnesī par aģentu vai 59 ASV dolārus mēnesī par aģentu ja norēķinieties ik mēnesi. Jūs saņemat visu no iepriekšējām divām paketēm, kā arī 40 ienākošos e-pasta kontus, 40 izejošos e-pasta kontus, 3 WhatsApp kontus, 50 nodaļas, Daudz-zināšanu bāzi, vecāko konta pārvaldnieku, 2 zināšanu bāzes, 100 notikumu nosacījumus, laika atskaites, 10 SLA līmeņus, audita žurnālu un vēl daudz ko citu.
Enterprise
Pakete Enterprisegadā maksā 69 dolārus mēnesī par aģentu vai 85 dolārus mēnesī par aģentu ja izvēlaties ikmēneša norēķinus. Tā piedāvā visu iepriekšējo pakešu funkcijas, bet pievieno daudz papildu pakalpojumu klientiem, kuriem tie nepieciešami. Jūs saņemat īpašu konta pārvaldnieku, prioritāru atbalstu, palīdzību WhatsApp integrācijā, pielāgotu norēķinu iestatījumu, plānotu jauninājumu pārvaldību, apkalpošanas pārskata zvanu un atskaiti, līdz pat 40 pielāgotām lomām, daudzlīmeņu zināšanu bāzi, palīdzību kanālu integrēšanā.
Slēdziens
LiveAgent varētu jums ļoti labi kalpot kā e-pasta pārvaldības programmatūra, un tā nodrošina visu svarīgo funkcionalitāti, ko jūs varētu sagaidīt no šāda risinājuma. Turklāt tas ir ideāls arī daudziem citiem pielietojumiem, un jūs varat iegūt no tā lielas priekšrocības, ja jums ir nepieciešami arī citi saziņas līdzekļi, ne tikai e-pasts. Jebkurā gadījumā, LiveAgent ir lielisks risinājums e-pasta pārvaldībai, un jūs nevarat nošaut ar to greizi, neatkarīgi no tā, kuru paketi jūs beigās izvēlaties.