Key takeaways
Pros
- Bezmaksas izmēģinājumi visām abonēšanas paketēm
- Integrācijas ar dažādām lietotnēm
Cons
- Nepieciešams laiks, lai apgūtu programmatūras navigāciju
- Jums varētu būt vajadzīga palīdzība no viņu klientu atbalsta komandas
Šajā apskatā galvenā uzmanība tiks pievērsta Freshwork līdzeklim Freshchat, jo tajā ir visvairāk funkciju, kas var jums palīdzēt pārvaldīt e-pastu. Freshchat ir ļoti viegli iestatīt, jums tikai jāievada sava e-pasta adrese, un viss ir gatavs. Sākotnēji varat pielāgot sistēmas un profila izskatu.
Varat augšupielādēt sava uzņēmuma logotipu, izveidot vietnes nosaukumu un pielāgot krāsas, lai tās atbilstu jūsu zīmolam. Šis process ir diezgan vienkāršs un neprasa daudz darba.
Tiklīdz būsit iestatījis izskatu un apmierināts ar rezultātiem, jūs nogādās galvenajā sistēmā. Šī daļa var aizņemt zināmu laiku, lai pierastu pie tās un atklātu visas dažādās Freshchat piedāvātās iespējas.
Tas varētu būt pat nedaudz grūtāk, salīdzinot ar citām e-pasta pārvaldības sistēmām tirgū, jo Freshdesk piedāvā risinājumu, kas nav specializēts tikai kā e-pasta pārvaldības rīks. Tas ir sarežģītāks risinājums, kas var palīdzēt uzņēmumam apstrādāt klientu pieprasījumus, pārvēršot tos par pieteikumiem un saglabājot vienā centralizētā vietā.
Freshdesk funkcijas
Izveidot Klienta ceļa e-pastus
Freshdesk piedāvā dažādas e-pasta sagataves, kuras varat nosūtīt klientiem. Varat arī izveidot savu e-pasta sagatavi, kas būtu raksturīga konkrētā klientu ceļa brīdī.
Šīs sagataves varat arī pielāgot atbilstoši jūsu zīmolam.
Iepriekšsagatavotas atbildes
Šī funkcija ļauj lietotājiem saglabāt iepriekš uzrakstītas atbildes uz biežāk uzdotajiem klientu jautājumiem, kuras varat ātri ievietot e-pasta ziņās. Tas var palīdzēt ietaupīt laiku un pūles, jo lietotājiem nav atkārtoti jāpārraksta vienas un tās pašas atbildes. Iepriekšsagatavotas atbildes palīdz arī nodrošināt konsekvenci klientu apkalpošanā.
Freshdesk iepriekšsagatavotu atbilžu funkcija ļauj lietotājiem izveidot atbilžu bibliotēku, kurā varat dalīties ar citiem komandas dalībniekiem. Tas palīdz sniegt klientiem konsekventas un precīzas atbildes neatkarīgi no tā, kurš apstrādā pieprasījumu.
Tikšanos ieplānošana
Izmantojot šo funkciju, lietotāji var ērti ieplānot un organizēt tikšanās ar klientiem vai citiem komandas locekļiem tieši no iesūtnes. Tas palīdz novērst vajadzību pēc e-pastu sūtīšanas turp un atpakaļ, mēģinot sakoordinēt grafikus. Lietotāji var nosūtīt tikšanās pieprasījumu, izmantojot Freshdesk, un adresāti var pieņemt vai noraidīt uzaicinājumu.
Turklāt tas ir integrēts arī ar citām populārām kalendāra lietotnēm, piemēram, Google kalendāru, Outlook vai iCalendar.
Darbplūsmas automatizācija
Šī funkcija var palīdzēt automatizēt atkārtotus uzdevumus, kas var būt laikietilpīgi. Piemēram, jūs varat automatizēt e-pastu piešķiršanas procesu, lai nodrošinātu, ka jūsu aģenti uztur ātrus klientu pieprasījumu atbilžu un atrisinājumu laikus.
Freshdesk jūsu komandai sniedz arī sadarbības vidi, lai uzlabotu efektivitāti, nodrošinot, ka divi aģenti nenodarbojas ar vienu un to pašu problēmu.
Veiktspēja un lietotāju pieredze
Freshdesk e-pasta pārvaldības programmatūra piedāvā plašu funkciju klāstu, kas padara to par lielisku iespēju uzņēmumiem, kuri vēlas uzlabot savu klientu apkalpošanas darbību.
Kopumā tā ir uzticama un atsaucīga programmatūra. Tā tiek ielādēta diezgan ātri un darbojas gludi, kas atvieglo liela apjoma e-pastu pārvaldību.
Meklēšanas funkcija atvieglo konkrētu e-pastu vai klientu pieprasījumu atrašanu.
No citas puses, jaunajiem lietotājiem Freshdesk saskarne sākumā var šķist mazliet pārblīvēta. Lai gan programmatūra piedāvā daudz pielāgošanas iespēju un funkciju, tomēr var paiet kāds laiks, līdz pierodat pie tām visām. Tomēr, kad esat iepazinies ar saskarni, tā kļūst lietotājam draudzīgāka un intuitīvāka.
Cenas
Freshworks piedāvā dažādas cenu paketes atkarībā no tā, kādu risinājumu vēlaties ieviest savā uzņēmumā. Varat izvēlēties Freshdesk, Freshchat, Freshsales, Freshservice un Freshmarketer. Visas šīs iespējas piedāvā atšķirīgu funkciju kopumu, kas ļauj izvēlēties vispiemērotāko iespēju uzņēmumam, pamatojoties uz tā mērķiem, unikālajām vajadzībām un prasībām. Varat arī izmantot bezmaksas izmēģinājumus, lai izmēģinātu dažādas funkcijas, pirms nolemjat pieteikties konkrētajam abonementam.
Freshdesk cenas
Free
Bezmaksas versija maksā 0 eiro, un to varat izmantot pat 10 aģentiem. Bezmaksas iespēja piedāvā mazāko funkciju apjomu, lai gan tā var būt laba iespēja maziem uzņēmumiem un jaunuzņēmumiem, kuriem vēl nav nepieciešamas daudzas uzlabotās funkcijas. Dažas no šajā abonementā iekļautajām funkcijām ir integrēta pieteikumu apstrāde no e-pasta un sociālajiem medijiem, pieteikumu sadale, zināšanu bāze, analīze un atskaišu izveide, komandas sadarbība un 24/7 klientu atbalsts.
Growth
Otra cenu līmeņa iespēja ir Growth un tās izmaksas ir 15 eiro par aģentu mēnesī, ja par to norēķinās katru gadu, un 18 eiro par aģentu mēnesī, ja norēķinās reizi mēnesī. Šis abonements ir vispiemērotākais uzņēmumiem, kas vēl aug. Tam līdzi nāk visas funkcijas no bezmaksas paketes, plus vēl dažas papildus. Dažas papildu funkcijas ietver automatizāciju, sadursmes noteikšanu, SLA pārvaldību un darba laiku, pielāgotus pieteikumu skatus, pielāgotus pieteikumu laukus un statusus un daudz ko citu.
Pro
Pro ir Freshdesk populārākais abonements, kas piedāvā progresīvu automatizāciju augstai veiktspējai. Tas maksā vai nu 49 eiro par vienu aģentu mēnesī, par ko norēķinās katru gadu, vai arī 59 eiro par vienu aģentu mēnesī. Šī iespēja ietver visas Growth abonementa funkcijas, kā arī dažas papildu funkcijas, piemēram, pielāgotas lomas, pielāgotas atskaites un informācijas paneļus, klientu ceļu, iepriekšsagatavotas formas, kopienas forumus, daudzvalodu zināšanu bāzi, dalīšanos ar atskaitēm un daudzus citus.
Enterprise
Pēdējā iespēja Freshdesk cenu sarakstā ir pilnībā aprīkots uzņēmuma līmeņa atbalsta abonements. Tas maksā EUR 79 par katru aģentu mēnesī, par kuru norēķinās katru gadu, vai EUR 95 par katru aģentu mēnesī, ja par to izraksta rēķinu ik gadu.
Šis abonements piedāvā plašu papildu funkciju kopumu, kam vajadzētu atbilst tādu uzņēmumu vajadzībām, kuri koncentrējas uz augsta līmeņa klientu apkalpošanu. Dažas no uzlabotajām funkcijām ietver e-pasta botu, atbalsta botu, uz prasmēm balstītu pārvirzīšanu, MI darbinātus sociālos signālus, pielāgotas metrikas un daudzus citus.
Freshchat cenas
Free
Bezmaksas versija nemaksā neko, un to var izmantot pat 100 aģenti. Tas piedāvā ierobežotu funkciju daudzumu, tomēr tas var būt labs variants mazākiem uzņēmumiem, kuriem nav nepieciešami daudzas uzlabotas funkcijas. Dažas no bezmaksas abonementā iekļautajām funkcijām ir čatbots, čatbota analīze, iesūtnes skati, grupas, sarunu etiķetes, e-pasti, lielapjoma darbības un daudzas citas.
Growth
Šī iespēja jums izmaksās 15 eiro par aģentu mēnesī (maksājot reizi gadā) vai 18 eiro par aģentu mēnesī (maksājot reizi mēnesī). Dažas no papildu funkcijām, kas iekļautas Growth abonementā, ir prioritātes iesūtne, privātas piezīmes, lietotāju notikumi un laika grafiks, bezsaistes pieredze, sarunu pārskats, Instagram DM, SMS, Whatsapp Business un daudz kas cits.
Pro
Pro abonēšanas pakete sākas ar EUR 39 par vienu aģentu mēnesī (maksājot reizi gadā), vai arī EUR 47 par aģentu mēnesī, ja izlemjat maksāt reizi mēnesī. Šī pakete piedāvā visas Growth paketē iekļautās funkcijas, kā arī dažas papildu funkcijas, piemēram, automātisko atrisināšanu, tulkošanu tiešsaistē, paplašinātu informācijas paneli, papildu automatizācijas, lomas un atļaujas un citas.
Enterprise
Pakete ar visplašāko funkciju komplektu ir Pro pakete. Par 69 eiro (par vienu aģentu mēnesī, par kuru maksājat reizi gadā) vai 83 eiro (par katru aģentu mēnesī, par kuru maksājat reizi mēnesī) jūs varat iegūt visas Pro paketē iekļautās funkcijas, kā arī dažas papildu funkcijas, piemēram, līdz pat 5000 bot sesijām mēnesī bez maksas, 500 kampaņas kontaktiem, atļautajiem domēniem un lietotāja autentifikāciju.
Slēdziens
Noslēdzot apskatu, Freshdesk ir uzticama e-pasta pārvaldības programmatūra, kas ir izstrādāta, lai uzlabotu klientu apkalpošanas efektivitāti. Tai ir vienkāršs uzstādīšanas process, ātrs ielādes laiks, un tā darbojas diezgan raiti pat tad, ja vienlaikus saņemat lielu e-pasta ziņu apjomu. Nepieciešams zināms laiks, lai apgūtu visas funkcijas un pierastu pie saskarnes, tomēr, kad esat ar to iepazinies, tā kļūst lietotājam ļoti draudzīga un intuitīva. Freshdesk piedāvā dažādas cenu paketes un bezmaksas izmēģinājumus, kas ļauj uzņēmumiem izvēlēties un testēt dažādas funkcijas, pirms uzņemties saistības. Freshdesk ir lielisks risinājums uzņēmumiem, kuriem nepieciešama uzticama klientu apkalpošanas pārvaldības programmatūra. Tomēr, kā mēs vienmēr sakām, ir vērts pārbaudīt arī citas Freshdesk alternatīvas, lai atrastu labāko risinājumu savām vajadzībām.
Frequently Asked Questions
Jūs nesaņēmāt atbalsta aktivizēšanas e-pastu
Vispirms pārbaudiet savu surogātpasta mapi, lai noskaidrotu, vai varat tur atrast pārbaudes e-pastu. Ja nevarat to atrast surogātpasta mapē, mēģiniet nosūtīt pārbaudes e-pastu vēlreiz. Dažreiz pārbaudes e-pasta piegāde var aizkavēties, tāpēc uzgaidiet dažas minūtes, pirms mēģināt vēlreiz. Ja joprojām neesat saņēmis neko, sazinieties ar klientu atbalsta komandu.
E-pasti tiek pārvirzīti uz surogātpasta mapi
Ja jums rodas sajūta, ka e-pasti un/vai atbildes uz pieteikumiem no Freshdesk tiek novirzīti uz klienta pastkastes surogātpasta mapi, varat iespējot funkciju DKIM, lai izvairītos no šādām problēmām.