Key takeaways
Pros
- Labas, būtiskas CRM funkcijas
- Pielāgojami kontaktinformācijas lauki jebkuram dzīves gadījumam
- Labi dizainēta un viegli navigējama saskarne
Cons
- Pietrūkst iespēju salīdzinājumā ar speciāli izstrādātiem CRM risinājumiem. Cena var šķist augsta, ja jūs neizmantojat visus rīkus
LiveAgent iestatīšana un ieviešana
LiveAgent ir plaši pazīstams daudzkanālu palīdzības dienests un CRM programmatūras risinājums, kas var apstrādāt visa veida komunikāciju ar klientiem, ieskaitot iekšējo komunikāciju starp klientu apkalpošanas aģentiem. Lai gan tas nav īpašs CRM risinājums, tam ir daudz klientu attiecību pārvaldības funkciju, kas padara to par spējīgu konkurentu citu programmu vidū. LiveAgent CRM ir noderīgs galvenokārt klientu apkalpošanas un atbalsta komandām, kas vēlas sekot līdzi nozīmīgiem klientu datiem. Apskatīsim, cik viegli ir uzsākt darbu ar LiveAgent.
Sākt darbu ar LiveAgent ir neticami viegls uzdevums – vienkārši izmantojiet izmēģinājuma versiju un iegūstiet visu funkcionalitāti bez maksas noteiktu laika periodu. Tam nav nepieciešama nekāda kredītkartes informācija, tāpēc vienkārši reģistrējieties ar savu e-pasta adresi un sāciet. Pēc konta izveidošanas jūs varat sākt iepazīties ar LiveAgent funkcijām, izmantojot vienkāršu un efektīvu darba uzsākšanas ceļvedi, kas kalpo arī kā LiveAgent sveiciena ekrāns.
Šis ekrāns kalpo kā ievads katram galvenajam rīkam un funkcijai, ko LiveAgent piedāvā. Jūs varat savienot savas e-pasta adreses, izveidot un ieviest savu tiešsaistes čata logrīku, iestatīt zvanu centru, pievienot sociālo mediju kontus vai izveidot zināšanu bāzi. Jūs arī varat pievienot lietotājus vai pārbaudīt pamācības, kas var jums palīdzēt iemācīties vairāk par LiveAgent. Ja vēlaties, jūs arī varat izlaist šo sadaļu un vēlāk atgriezties pie tās, ja jums tā patīk labāk.
LiveAgent saskarne ir ļoti labi dizainēta un ar katru atjauninājumu kļūst labāka. Galvenie rīki atrodas pa kreisi, un lielākā daļa saskarnes ir koncentrēta uz pašu uzdevumu, kas nozīmē mazāku uzmanības novēršanus. Jūs varat piekļūt Klientu sadaļai šeit, kur glabājas lielākā daļa LiveAgent CRM funkciju.
Būtiskas LiveAgent CRM funkcijas
Lai arī LiveAgent galvenokārt ir programmatūra klientu apkalpošanas komandām, tai ir daudz dažādu pielietojumu un tā piedāvā daudz funkciju, kas var būt ļoti noderīgas klientu attiecību pārvaldībā. Pirms mēs pārejam pie testēšanas, aplūkosim, kādas CRM funkcijas LiveAgent piedāvā.
Kontakti
LiveAgent var uzglabāt visu klientu kontaktinformāciju, kas nepieciešama, lai nodrošinātu netraucētu darbplūsmu. Šī informācija automātiski tiek saglabāta kopā ar katru pieteikumu, ko saņemat no nezināma kontakta, un jūs vienmēr varat pielāgot to pēc savas izvēles. Sistēma apkopo visu svarīgo informāciju, tostarp izveides datumu, galveno kontaktēšanās kanālu un vārdu. Jūs varat pievienot jaunu informāciju, piemēram, e-pasta adreses, tālruņa numurus, uzņēmuma nosaukumu, dzimumu un citu informāciju.
Katru kontaktu viegli var rediģēt no vienkāršas kontaktu pārvaldības saskarnes. Tiklīdz noklikšķiniet uz kontakta un piekļūstat sīkākai informācijai, varat pievienot kontakta piezīmes, lai dalītos ar informāciju ar citiem aģentiem, apskatītu tā iepriekšējos pieteikumus, uzzinātu tā primāro valodu un IP adresi, pamatojoties uz pārlūkprogrammas informāciju, vai pat redzētu citas pielāgotas iespējas, ja jums ir pieejamas kādas integrācijas.
Uzņēmumi
LiveAgent spēj apkopot un saglabāt informāciju par dažādiem uzņēmumiem, ar kurām jums var rasties darīšana. Lietotāja saskarne darbojas tieši tāpat kā kontaktu sadaļā, ar gandrīz tādiem pašiem informācijas sadaļām. Uzņēmuma informācijai jūs vienmēr varat viegli piekļūt un to pielāgot savām vēlmēm.
Pielāgoti kontaktinformācijas lauki
Viena no labākajām pielāgošanas iespējām kontaktpersonām un uzņēmumiem ir pielāgotie lauki. Šī funkcija ļauj katram lietotājam pielāgot savu kontaktinformāciju pēc savas izvēles. Jūs varat pievienot vairākus pielāgotos laukus, nosaukt tos un ievadīt nepieciešamo informāciju. Šī funkcija ir noderīga jebkura veida uzņēmumam, jo tā ļauj jums segmentēt klientus atbilstoši jūsu izvēlētajiem kritērijiem. Vai tā būtu vispārīga informācija, piemēram, informācija par valsti, vai arī klienta apavu izmērs, jūs varat to saglabāt kontaktinformācijā. Jūs varat pielāgot lauku, lai tas darbotos kā izvēles rūtiņa, teksta lauks, saraksts un vēl citi. LiveAgent ļauj jums arī iestatīt šo datu redzamību.
Integrācijas
Lai arī lielākajai daļa LiveAgent lietotāju nevajag visai daudz papildu CRM funkcionalitātes, daži tomēr varētu vēlēties ko vairāk. Ja vēlaties izmantot LiveAgent kopā ar paplašinātām CRM funkcijām vai citām lieliskām funkcijām, jūs varat izmantot LiveAgent plašo integrāciju ar citām programmatūras risinājumiem piedāvājumu. Jūs varat izvēlēties no vairāk nekā 15 integrācijām ar CRM risinājumiem, kā arī ar daudziem citiem risinājumiem saturu pārvaldībai, mārketingam, izsekošanai, projektu pārvaldībai un citiem.
LiveAgent CRM lietotāja pieredze
Klientu attiecību pārvaldības funkcijas sistēmā LiveAgent darbojas ļoti labi. Saņemot klienta pieteikumu, varat redzēt visu nepieciešamo informāciju panelī pieteikuma saskarnes labajā pusē. Tajā ir iekļauti visi iepriekš saglabātie dati, tādējādi jūs varat sagatvot savas atbildes atbilstoši. Ņemot vērā to, ka datu lauki ir pielāgojami, tie ir tieši tik noderīgi, cik jūs tos izmantojat. Tas arī dod jums iespēju turpināt iegūt jaunu svarīgu informāciju no saskarsmes ar klientiem. Jums nav pat nepieciešams pamest pieteikumu, lai to izdarītu.
Kā redzams iepriekš redzamajā pieteikuma ekrānuzņēmumā, varat redzēt visus datus tieši tur, kur tie nepieciešami, kas ir lieliska izvēle dizainam. Vislabākais ir tas, ka varat pievienot vēl jaunus datus pēc saviem ieskatiem, neatstājot pieteikumu. Tas var palīdzēt ietaupīt ievērojamu laiku, kā arī labi cīnās ar aizmāršību, kas bieži vien ir neizbēgama. Noklikšķinot uz Pievienot lauku, varat pievienot pielāgotus laukus tieši tāpat kā LiveAgent iestatījumu sadaļā Klientu Kontaktinformācija.
Turklāt varat pievienot piezīmes gan klienta informācijai, gan atsevišķiem klienta pieteikumiem. Šī funkcija ir ļoti noderīga, lai dalītos ar svarīgu informāciju ar jūsu aģentiem neatkarīgi no viņu piekļuves citām CRM funkcijām. Varat pierakstīt visu, ko uzskatāt par svarīgu, un atstāt tur piezīmi, lai visi aģenti to redzētu, tiklīdz viņi nonāk saskarē ar konkrēto klientu.
Kopumā LiveAgent klientu attiecību pārvaldības funkcijas ir noderīgas jebkuros apstākļos un pietiekamas, lai nodrošinātu labu un funkcionālu darbplūsmu ikvienam aģentam. Ja nepieciešams, tās vienmēr var paplašināt, izmantojot CRM integrācijas.
Cenas
LiveAgent piedāvā dažādas cenu iespējas ar dažādiem funkciju komplektiem. Lielākajai daļai CRM funkciju varat piekļūt neatkarīgi no tā, kuru paketi izmantojat, tāpēc ņemiet vērā pārējos rīkus, ko iegūstat par savu naudu. Apskatīsim, ko katra no paketēm piedāvā un kas jūsu uzņēmumam var dot vislielāko vērtību.
Free
Bezmaksas pakete ir bez maksas uz visiem laikiem, bet tiek piedāvāta ar zināmiem ierobežojumiem. Jūs saņemat 7 dienu pieteikumu vēsturi, vienu čata pogu, vienu tālruņa numura integrāciju, vienu e-pasta adresi, pamata atskaites, klientu portālu ar forumu un klientu atbalstu.
Small
Pakete Small vienam aģentam maksā 9 ASV dolārus mēnesī, un tā ievērojami paplašina funkciju komplektu. Jūs iegūstat neierobežotu pieteikumu vēsturi un neierobežotu e-pasta adresu skaitu, uzlabotas atskaites, API + integrācijas, automatizācijas nosacījumus un laika nosacījumus, “balto cimdu” uzstādīšanu un daudz ko citu.
Medium
Medium pakete vienam aģentam mēnesī maksā 29 ASV dolārus, un tā ļauj piekļūt neierobežotam čata pogu skaitam, atsauksmju funkcijām, apmeklētāju pārraudzībai reāllaikā, proaktīviem čata uzaicinājumiem, apmierinātības aptaujām, sociālo tīklu integrācijām, laika kontroles līdzekļiem, audita žurnālam un daudz kam citam.
Large
Large paketes vienam aģentam maksā 49 ASV dolārus mēnesī, un tā ļauj piekļūt pilnam LiveAgent funkciju komplektam. Jūs saņemat zvanu centra atbalstu, videozvanus, IVR, zvanu pārvirzīšanu, neierobežotus zvana ierakstus un visus pārējos pakalpojumus no visām iepriekšējām paketēm.
Slēdziens
Lai gan LiveAgent, iespējams, daudziem lietotājiem nav “‘īsta” CRM programmatūra, tās CRM funkcijas ir diezgan labas. Funkcijas ir piemērotas lielākajam skaitam pielietošanas gadījumu, ar kuriem aģenti varētu saskarties ikdienā. Funkciju kopa var nebūt tik bagātīga, kā piedāvā daži specializēti CRM programmatūras risinājumi, bet to var paplašināt, izmantojot dažādas iekšējās un ārējās integrācijas.