Key takeaways
Pros
- Labas atskaišu veidošanas funkcijas
- Plašs integrāciju spektrs
- Viegli ieviešams
- Čatbots rakstu ieteikumiem
Cons
- Augstas, konkurētspējīgas cenas
- Nepieciešams laiks, lai pareizi apgūtu visas funkcijas
- Neskaidrs, nepievilcīgs lietotāja dizains
Darba uzsākšana ar Zendesk čatbota līdzekli
Lai sāktu darbu ar Zendesk čatbotiem, devos uz viņu mājaslapu un noklikšķināju uz pogas Bezmaksas Izmēģinājums. Tādejādi es varēju uzsākt reģistrācijas procesu. Kopā viss man paņēma apmēram 20 minūtes. Tas bija ilgāk, salīdzinājumā ar reģistrēšanos citos risinājumos, no kuriem dažos es patērēju tikai dažas minūtes. Tai pat laikā tas man šķita pieņemami. Jāpiebilst, ka man bija jāgaida aptuveni 18 minūtes, lai saņemtu apstiprinājuma e-pastu. Tieši tas bija tas, kas reģistrēšanos padarīja tik ilgu. Kad izveidojat savu kontu, lai izmantotu izmēģinājuma versijas priekšrocības, jums tiek lūgts sniegt šādu informāciju:
- darba e-pasts
- vārds
- uzvārds
- tālruņa numurs
- uzņēmuma nosaukums
- darbinieku skaits
- paredzētais pielietošanas veids
- valoda
- parole
Kopumā reģistrēšanās procesa laikā man nebija nekādu problēmu, izņemot brīdi, kad es domāju, ka nesaņemšu apstiprinājuma e-pastu. Es teiktu, ka iesācējiem process noteikti ir viegls, tam nevajadzētu šķist pārāk sarežģītam.
Uzreiz pēc reģistrācijas mani sagaidīja daži veidi, kā uzlabot manu izmēģinājuma pieredzi. Atbildot uz 4 vienkāršiem Zendesk jautājumiem, es savā izmēģinājuma versijā varēju izdarīt dažas pozitīvas izmaiņas, kas man ļāva to izbaudīt labāk.
Jautājumi bija:
- Vai esat kādreiz uzstādījis klientu atbalsta risinājumu?
- Kad jūs plānojat to palaist?
- Cik daudz aģentu izmantos Zendesk?
- Kā klienti sazinās ar jums?
Man šķita noderīgi, ka Zendesk uzdod šos jautājumus, lai palīdzētu man pēc iespējas labāk izmantot izmēģinājuma versiju.
Zendesk čatbotu funkcijas un ieviešana
Beidzot pēc reģistrācijas procesa es varēju ienirt dziļi Zendesk funkcijās un visā, kas bija saistīts ar ieviešanu.
Pirmkārt, jāatzīst, ka neesmu liels Zendesk vizuālā noformējuma cienītājs. Tas ir diezgan nepievilcīgs. Vajadzīgs laiks, lai apgūtu, kur ir visas funkcijas, pat neskatoties uz nelielajām, īsajām apmācībām uznirstošo logu un video veidolā. Tas, ka viss ir gandrīz vienā krāsā, liek dažādajām iespējām saplūst kopā, radot pārblīvētības sajūtu un apmulsinot.
Kas attiecas uz pieejamajām funkcijām, mani dažas pozitīvi pārsteidza. Pirmkārt, varat izveidot atbildes botu ar rakstu ieteikumiem saviem klientiem, kas, manuprāt, ir lieliski. Otrkārt, Zendesk iespējams integrēt ar plašu rīku klāstu, ko daudzi cilvēki izmanto ikdienā, piemēram, Slack vai Shopify.
Ja runa ir par čatbota ieviešanu, neatradu neko, par ko šeit varētu sūdzēties. Sekojot Zendesk dotajiem norādījumiem, es varēju diezgan viegli un bez lielām pūlēm iziet cauri visam procesam.
Veiktspēja un noderīgums
Zendesk čatbots izmanto mākslīgo intelektu un mašīnmācīšanos, lai automātiski apstrādātu klientu pieprasījumus. Tie var atbildēt uz plašu jautājumu klāstu, ļaujot aģentiem-cilvēkiem koncentrēties uz sarežģītākiem uzdevumiem. Tā kā čatbots mācās uz jautājumu un atbilžu piemēriem, manuprāt, tas savu sniegumu laika gaitā var vēl uzlabot.
Kopumā, kā Zendesk čatbota lietotājs, es varu teikt, ka man ar šo rīku bija drīzāk pozitīva, nekā negatīva pieredze, vērtējot tā veiktspēju un lietderību. Es to uzskatu par noderīgu un efektīvu klientu pieprasījumu apstrādē, kā arī viegli lietojamu.
Lai gan čatbotam dažkārt var būt grūti saprast sarežģītākus vai unikālākus pieprasījumus, kopumā tas darbojas labi. Kopumā chatbot var uzskatīt par vērtīgu papildinājumu klientu atbalsta grupām. Es arī domāju, ka tas var palīdzēt uzņēmumiem uzlabot savu efektivitāti un nodrošināt labākus pakalpojumus saviem klientiem, ja viņiem ir pieejams budžets, lai izmantotu šo rīku.
Zendesk bota cenas
Pirmkārt, Zendesk nepiedāvā nekādas bezmaksas paketes, par ko mazliet vilšanās. Tomēr, no otras puses, jūs varētu nopriecāties uzzināt, ka visiem plāniem, izņemot visdārgākos, ir pieejami 14 dienu bezmaksas izmēģinājums. Sīkāka informācija par konkrētajām cenām atrodama tālāk.
Suite Team ($49/aģentam/mēnesī)
Suite Team ir Zendesk piedāvātais lētākais plāns. Tajā var atrast tādus līdzekļus kā e-pasts, balss un SMS atbalsts, ziņapmaiņa internetā, mobilās un sociālās platformas, kā arī vienu palīdzības centru. Varat arī iestatīt 50 mākslīgā intelekta radītas automatizētas atbildes.
Suite Growth ($79/aģentam/mēnesī)
Tālāk ir pakete Suite Growth par $30 vairāk – $79 aģentam mēnesī. Līdz ar šo cenu pieaugumu rodas papildu līdzekļi. Piemēram, tas ietver līdz 100 mākslīgā intelekta radītas automatizētas atbildes un vairākus palīdzības centrus, lai klientiem izveidotu pašapkalpošanās rakstus.
Suite Professional ($99/aģentam/mēnesī)
Ejot tālāk, Zendesk piedāvā arī Suite Professional paketi par $99 lietotājam mēnesī. Salīdzinājumā ar Suite Growth un Suite Team paketēm, šajā paketē iekļauto līdzekļu klāstā ir lielāka atšķirība.
Suite Enterprise ($150/aģentam/mēnesī)
Suite Enterprise ir lielajiem uzņēmumiem paredzēta abonēšanas pakete. Daži no šajā sadaļā pieejamajiem līdzekļiem ir, piemēram, pamatīgs API, tiešsaistes aģenta aktivitāšu informācijas paneļi, tiešsaistes datu koplietošana, pielāgojams zīmols un daudz kas cits.
“Tā var būt vēl jaudīgāka” pakete ($215/aģentam/mēnesī)
Pēdējā, bet ne mazsvarīgākā, jo par vairāk nekā $200 katram lietotājam katru mēnesi varat baudīt vairāk līdzekļu nekā ar jebkuru citu paketi. Ja iepriekšējās paketes jūs neuzrunā, tad šī varētu.
Slēdziens
Kopumā Zendesk čatbota programmatūras izmantošana man bija pozitīva pieredze. Čatbots spēja tikt galā ar lielu pieprasījumu apjomu, ļaujot man koncentrēties uz sarežģītākiem uzdevumiem. Čatbota mašīnmācīšanās spēja ļāva tam laika gaitā uzlabot savu sniegumu, tādējādi nodrošinot labāku pieredzi. Tomēr man nepatika augstās cenas, kas var atturēt daudzus, jo īpaši mazos uzņēmumus. Tāpēc ir svarīgi apsvērt iespēju meklēt citu tirgū pieejamu Zendesk alternatīvu, kas varētu būt rentablāka, jo īpaši mazākiem uzņēmumiem ar ierobežotu budžetu. Kopumā čatbotu bija interesanti izmēģināt un veidot šo apskatu. Jums tas varētu patikt, ja budžets nav visai ierobežots un esat gatavs veltīt kādu laiku visu funkciju apgūšanai.