Key takeaways
Pros
- Ātra uzstādīšana
- Pieejami dažādi ceļveži un pamācības
- Neskaitāmas pielāgošanas iespējas
Cons
- Dārgs mazajiem uzņēmumiem
- Var būt apgrūtinoši liels rīku un funkciju skaita dēļ
- Jānorāda darba e-pasta adrese
- Apšaubāma iekšējā lietotāju atbalsta kvalitāte
Darba uzsākšana ar Intercom čatbota funkciju
Intercom čatbots ir programmatūras risinājums, kas paredzēts klientu atbalsta un čatbota pakalpojumiem. Tas ļauj uzņēmumiem un organizācijām reāllaikā sazināties ar klientiem, izmantojot automatizētas čata sarunas. Čatboti var sniegt atbildes uz dažādiem klientu pieprasījumiem, sākot no atbildēm uz vienkāršiem jautājumiem un beidzot ar klientu novirzīšanu uz attiecīgajiem resursiem un atbalstu.
Lai sāktu darbu ar šo čatbotu, devos uz tā mājaslapu un atradu reģistrācijas lapu. Noklikšķinot uz pogas “sākt darbu”, es varēju uzsākt reģistrācijas procesu. Kopumā reģistrācija Intercom čatbotā man prasīja mazāk nekā 10 minūtes. Reģistrācijas forma man neprasīja nekādu neparastu informāciju.
Viss, kas man bija jānorāda, bija:
- vārds un uzvārds
- uzņēmuma nosaukums un lielums
- darba e-pasts
- parole
- tālruņa numurs (pēc izvēles)
Kaut arī process bija diezgan vienkāršs, bija dažas lietas, kas man ļoti patika, un citas, kuras man ļoti nepatika.
Pirmkārt, es nebiju īpaši noskaņots norādīt savu darba e-pastu. Taču reģistrācijas forma neļāva man iet tālāk, kamēr nenorādu darba e-pastu. No otras puses, es tiešām priecājos, ka ir iespējama reģistrēšanās, izmantojot Google, un ka kredītkarte nav vajadzīga. Tā nu pēc tam, kad biju aizpildījis visu informāciju, man lūdza apstiprināt e-pastā atsūtīto apstiprinājuma saiti. E-pasts pienāca gandrīz uzreiz, un es varēju ātri doties tālāk.
Kopumā viss process ir ļoti draudzīgs iesācējiem. Nekas nav mulsinošs, un diez vai jums tā gaitā radīsies kādi jautājumi.
Intercom čatbota funkcijas un realizācija
Pēc reģistrācijas pabeigšanas es devos uz rīka mājaslapu. Mani gaidīja patīkams pārsteigums: jautājumi, kuru mērķis bija personalizēt manu pieredzi, izmantojot šo programmatūru:
- Kāda ir jūsu pieredze klientu atbalsta programmatūras uzstādīšanā?
- Kam jūs Intercom izmantosiet primāri?
- Kādā nodaļā jūs strādājat?
- Kā vislabāk aprakstīt jūsu pašreizējo lomu?
Bija labi atbildēt uz šiem jautājumiem, lai jau no paša sākuma uzlabotu manu lietotāja pieredzi.
Aplūkojot rīka kopējo vizuālo dizainu, jāatzīst, ka tas man patika jau no pirmās sekundes. Tas ir viegli lasāms un lietojams. Pārvietošanās pa lietotni nebija izaicinājums ne mazākajā mērā.
Turklāt es pat saņēmu e-pastu no Intercom ar dažiem noderīgiem padomiem. Piemēram par:
- demonstrācijas režīmu
- Intercom Messenger uzstādīšanu
- komandas locekļu uzaicināšanu Intercom
- atbalsta sarunu apvienošanu
- ātra atbalsta sniegšanu, izmantojot Makrosus.
Ir ļoti daudz izvēles iespēju un par tām varat lasīt Intercom mājaslapā. Tas ir diezgan garš saraksts, bet nav par ko uztraukties. Tas ir tāpēc, ka Intercom piedāvā noderīgus ceļvežus, kas palīdz visos procesos. Turklāt jūs varat pat redzēt, cik ilgs laiks nepieciešams katras funkcijas ieviešanai. Tāpēc jūs neesat viens ar visu šo, un nav jāzaudē drosmi sarežģītības dēļ!
Mani mīļākās funkcijas noteikti ir pielāgojami sarunu boti, kas tiek izmantoti, lai noteiktu potenciālos pircējus, atrisinātu atbalsta pieprasījumus un daudz ko citu. Tāpēc es vispirms pieteicos uz programmatūru. Tā nu nākamajā sadaļā vairāk runāšu par čatbota veiktspēju un lietderību.
Veiktspēja un noderīgums
Iepazinies ar lielāko daļu Intercom funkciju, nolēmu rūpīgi notestēt čatbotu. To izdarīju, palaižot to savā testa mājaslapā. Manuprāt, viena no galvenajām priekšrocībām, izmantojot Intercom čatbotu, ir tā spēja mijiedarboties ar lietotājiem sarunu veidā, kā arī pieejamās pielāgošanas iespējas. Man patiešām patika, kā es spēju pielāgot visu. Sākot no čatbota vizuālās puses, līdz pat tādiem iestatījumiem, piemēram par to, kurš var sākt sarunu pirmais un vēl daudzi. Turklāt Intercom čatbota augstais pielāgošanas līmenis ļāva man personalizēt bota izturēšanos un atbildes tā, lai tās atbilstu manu potenciālo mājaslapas lietotāju/klientu īpašajām vajadzībām.
Intercom čatbota cenas
Intercom piedāvā vairākas dažādas cenu paketes – gan abonēšanas plānus, gan papildu maksas papildinājumus. Turpiniet lasīt tālāk, lai iegūtu sīkāku informāciju par šīm paketēm.
Ļoti maziem uzņēmumiem
Ja esat mazs uzņēmums ar diezgan mazām vajadzībām, Intercom priekš jums ir pakete Starter. Šī pakete izmaksās $74 mēnesī. Tajā varat saņemt piekļuvi tādām funkcijām kā čata un e-pasta atbalsts, izejošais e-pasts atlasītai auditorijai, produkta paziņojumi, kopīgota iesūtne, palīdzības centrs un citas.
Lielākajai daļai uzņēmumu
Šajā abonēšanas pakešu kategorijā ir iekļautas 3 dažādas iespējas: Support, Engage un Convert paketes. Lai noskaidrotu šo pakešu cena, ir jālūdz demonstrācija.
Uzņēmumiem agrīnās attīstības stadijā
Visbeidzot, ja jūs jūtat, ka neviens no risinājumiem neatbilst jūsu vajadzībām, pastāv iespēja izmantot Intercom kā agrīnās attīstības stadijas uzņēmumam. To varat izmantot par sākot no $65 mēnesī. Lai to iegūtu, ir jāpiesakās Intercom un jāsaņem apstiprinājums. Jaunuzņēmumiem ir pieejama 95% atlaide lai izmantotu paplašinātās Intercom funkcijas un Early Stage Academy.
Slēdziens
Intercom čatbots ir uzticams risinājums. Šai programmatūrai noteikti ir daudz stipro pušu. Piemēram, vienkārša reģistrēšanās un ieviešanas process, daudz līdzekļu, no kuriem izvēlēties, un lietotājam draudzīga saskarne. Ja man jāpiemin kādi trūkumi, starp tiem būtu augsta cena, ņemot vērā faktu, ka tirgū ir lētāki risinājumi. Vēl vairāk, man ir sajūta, ka šis rīks varētu izrādīties mazliet nomācošs nepieredzējušiem lietotājiem. Kopumā Intercom čatbota rīks ir bez kļūdām, atsaucīgs un pa to ir viegli pārvietoties. Noteikti apsveriet iespēju to pamēģināt, ja jums šķiet, ka tas nesīs labumu jūsu uzņēmumam.
Frequently Asked Questions
Kādu informāciju Intercom apkopo?
Intercom glabā un izseko dažādus datus par tā lietotājiem. Piemēram: vārds, uzvārds, e-pasts, tālruņa numurs, tīmekļa sesijas, pēdējoreiz un pirmoreiz redzēto, pēdējo lapu skatījumi, pilsēta un valsts, pārlūkprogrammas valoda un versija, kā arī Twitter sekotāju un ziņu skaits, kas nosūtīti Intercom. Pilnu sarakstu varat apskatīt Intercom mājaslapā.
Vai ir iespējams lietot Intercom bez maksas?
Jā, bet tikai uz bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma perioda laiku. Pēc tam, lai turpinātu lietot programmatūru, par to būs jāmaksā. Cenas sākas no $74 mēnesī, un izvēlei ir dažādas paketes – gan lieliem, gan maziem uzņēmumiem.
Kādas ir Intercom čatbota funkcijas?
Intercom ir klientu saziņas platforma, kas piedāvā dažādus līdzekļus, tostarp čatbotu. Galvenās Intercom čatbota funkcijas ir šādas: Dabīgās valodas apstrāde (NLP): Lai efektīvi izprastu un atbildētu uz klientu jautājumiem, Intercom chatbot izmanto NLP. Pielāgošana: Uzņēmēji var viegli pielāgot Intercom čatbotu atbilstoši to specifiskajām vajadzībām, ieskaitot automatizēto darbplūsmu un pielāgoto atbilžu iestatīšanu. Integrācija ar citiem Intercom līdzekļiem: Intercom čatbotu var integrēt ar citiem līdzekļiem, piemēram, trigeriem un interesentu piesaistes formām. Atskaišu veidošana un analīze: Intercom nodrošina pamatīgu atskaišu funkcionālu, un jūs vienmēr būsiet lietas kursā par sava čatbota veiktspēju.
Kā izveidot pielāgotu Intercom botu?
Šeit ir secīgs ceļvedis par to, kā izveidot pielāgotu Intercom botu. Sign up for Intercom. Create a new bot. Define the bot’s purpose. Choose a trigger. Design the conversation flow. Add functionality. Test your bot. And last but not least: launch your bot. Following these steps one by one will ensure that everything goes smoothly.