Key takeaways
Pros
- Tas ir par bez maksas
- Piedāvā dažādas, vairāk vai mazāk modernas funkcijas
- Viegli lietojams
- Var integrēt ar citiem rīkiem
Cons
- Sākumā var šķist nomācošs
- Saskarne var šķist lietotājam ierobežojoša
- Enterprise risinājums ir dārgs
Darba uzsākšana ar HubSpot čatbota rīku
Hubspot ir klientu attiecību pārvaldības (CRM) platforma un mārketinga, pārdošanas un klientu apkalpošanas programmatūra. Tā nodrošina rīkus un līdzekļus, kas palīdz uzņēmumiem pārvaldīt un analizēt klientu mijiedarbību un datus visā klientu dzīves ciklā, lai uzlabotu attiecības ar klientiem un veicinātu biznesa izaugsmi. Man visinteresantākā HubSpot iezīme, protams, bija čatboti, ko es testēju šī apskata ietvaros. Bet, pirms faktiski uzsākt lietot čatbotu, jums vispirms ir jāreģistrējas.
Lai to izdarītu, jums jādodas uz viņu mājaslapu un jānoklikšķina uz pogas “Uzsākt bez maksas”. Jums tiks lūgts sniegt pamatinformāciju, piemēram, vārdu un uzvārdu, kā arī e-pasta adresi. Pēc tam jums tiks uzdoti šādi jautājumi: kāda ir jūsu darbības nozare, kāda ir jūsu darba vieta, kā saucas jūsu uzņēmums, cik liels tas ir un kā saucas tā mājaslapa.
Reģistrēšanās process kopumā nav ilgāks par 10 minūtēm un ir ļoti draudzīgs lietotājiem. Vienīgais mīnuss, ko pamanīju, bija tas, ka apstiprinājuma saites saņemšana e-pastā aizņēma nedaudz vairāk laika, nekā biju gaidījis. Lai gan, iespējams, tā bija mana e-pasta pakalpojuma sniedzēja vaina.
Balstoties uz manu pirmo iespaidu, saskarne šķita diezgan draudzīga lietotājiem. Viss bija skaidrs un viegli izpildāms, un tas bija ļoti patīkami.
Sākumā mani HubSpot mazliet apmulsināja, jautājot visus šos sīkumus, līdz sapratu, ka tas tiek darīts personalizācijas nolūkā. Tādējādi es saņemšu tādu saturu no HubSpot, kas vislabāk atbilst manai nozarei un ieņemamajam amatam.
HubSpot čatbota funkcijas un ieviešana
Pēc reģistrācijas pabeigšanas man beidzot bija pienācis laiks iegrimt HubSpot funkcijās un čatbota ieviešanā.
Rīka vizuālais noformējums sākumā šķita nedaudz nomācošs. Kā redzams tālāk, ir diezgan daudz dažādu ciļņu, uz kurām varat klikšķināt, piemēram, “Kontakti”, “Sarunas”, “Mārketings”, “Pārdošana”, “Pakalpojumi” un citas. Tomēr pēc kāda laika es pie tā pieradu. Ņemot to vērā, es neteiktu, ka HubSpot ir sarežģīti lietot, jo man bija samērā viegli pārvietoties pa šo saskarni.
Mani pozitīvi pārsteidza dažādu bezmaksas paketē iekļauto funkciju pieejamība. Salīdzinot ar citiem rīkiem, ir godīgi apgalvot, ka tie pārspēj citu, līdzīga līmeņa risinājumu piedāvājumu. Dažas no funkcijām, kas mani visvairāk pārsteidza, bija čata logrīks un iespēja pielāgot čata pieejamību un pārvaldīt personas jūsu komandā.
Un vēlreiz, pētot dažādas funkcijas, es nedaudz apjuku dažādu uzstādījumu apjomā. Man vajadzēja zināmu laiku, lai visu iepazītu.
Es neatradu neko īpaši mulsinošu, kas mani pozitīvi pārsteidza. Es arī nesaskāros ar nekādām problēmām, lietojot čatbotu. Tas laikam bija, pateicoties neticami noderīgajām iesācēju apmācībām. Tādi lietotāji kā es var izmantot dažādas apmācības, un tas ir labi. Ja jums nepieciešama palīdzīga roka, jums par ceļvedi noderēs ātra apmācība kaut vai uznirstošo pamācību un padomu veidā. Tālāk varat redzēt, kā tādas izskatās.
Mani ļoti interesēja arī HubSpot integrācijas. Tiklīdz esat pārvietojies uz App Marketplace, varat redzēt plašas integrāciju iespējas, tai skaitā noderīgas, piemēram, pārdošanai un klientu apkalpošanai. Populārākie tiešsaistes integrācijas piemēri ir Intercom, Sakari SMS, Facebook Messenger, Salesmsg SMS un TruConversations.
Veiktspēja un noderīgums
Lai pārbaudītu HubSpot čatbota produkta veiktspēju un lietderību, es to ieviesu savā mājaslapā un dažu nedēļu laikā uzraudzīju tā darbību. Es izveidoju čatbotu, lai veiktu dažādus uzdevumus, tostarp rezervētu sapulces, izveidotu atbalsta pieteikumus un palīdzētu atlasīt potenciālos interesentus.
Es arī testēju, kā čatbots saprot un atbild dažādās saziņas valodās. Papildus čatbota darbības pārraudzībai es arī prasīju atsauksmes par tā lietderību no kolēģiem, kas ar to mijiedarbojās.
Manu testu rezultātā čatbots sniedza vērtīgu palīdzību mūsu lietotājiem un spēja apstrādāt lielu pieprasījumu apjomu. Kopumā mani pārsteidza HubSpot čatbota produkta veiktspēja un lietderība.
HubSpot čatbota cenas
Vispirms jāatzīmē, ka HubSpot saviem abonentiem piedāvā bezmaksas beztermiņa paketi. Tas ir lielisks jaunums bezmaksas risinājumu cienītājiem. Turklāt ir pieejamas arī maksas paketes. Tālāk ir sīkāka informācija par visām pieejamajām paketēm.
Free ($0/mēnesī)
Pirmkārt, ir pieejama bezmaksas pakete. Šī, tāpat kā visas pārējās, ļauj glabāt līdz 15 miljoniem kontaktu un tai ir personāls 1:1 tehniskais atbalsts. Starp šīs paketes funkcijām ir arī dažādas e-pasta sagataves, Facebook Messenger integrācija un tiešsaistes čata funkcijas.
Starter (sākot no $50/mēnesī)
Pakete Starter ietver visu to pašu, ko pakete Free, bet ar paplašinātiem ierobežojumiem. Turklāt tā piedāvā iespēju noņemt HubSpot zīmolu no dažādām čatbota vietām.
Professional (sākot no $500/mēnesī)
Nākamā ir pakete Professional. Tajā varat sagaidīt visu, kas bija jau iekļauts paketē Starter, kā arī komandas pārvaldības un personalizācijas rīkus un papildus atbalsta un aprēķina iespējas.
Enterprise (sākot no $1200/mēnesī)
Pēdējā, bet ne mazāk svarīgā ir pakete Enterprise, kas jums noderēs, ja jums aiz muguras ir lielas vajadzības un liela komanda. Šī konkrētā iespēja ļauj piekļūt visam, ko piedāvā iepriekšējās paketes, kā arī dažām papildus iespējām. Tai skaitā pielāgošanas, administrēšanas un apmācības rīkus.
Slēdziens
Hubspot čatbots parasti ir uzticams rīks uzņēmumiem, kuri vēlas izmantot čatabota pakalpojumus sarunās ar klientiem. Uzņēmumiem tas piedāvā dažādas pielāgošanas iespējas. Piemēram, iespēja čatbotam iestatīt konkrētus atslēgvārdus vai uzvednes, kā arī iespēja integrēt čatbotu mājaslapās vai ziņapmaiņas lietotnēs.
Lai gan HubSpot čatbota rīkam varētu būt nelieli trūkumi, piemēram, iespēja, ka čatbots nepareizi interpretētu klientu aptaujas vai nesniegtu precīzu atbildi, rīks ir bezmaksas. Tādējādi šos trūkumus kompensē tā priekšrocības. Mazajiem un vidējiem uzņēmumiem tas var šķist īpaši pievilcīgi, jo tiem var būt ierobežots klientu attiecību pārvaldības lietojumprogrammai paredzētais budžets .
Frequently Asked Questions
Kā rīkoties, ja e-pasta verifikācijas saite netiek saņemta?
Ja saskaraties ar problēmu saņemt savu verifikācijas saiti, vispirms pārbaudiet, vai viss ir pareizi jūsu pusē. Vienmēr, pirms HubSpot palīdzības problēmu novēršanai, pārbaudiet savu SUROGĀTPASTU. Iespējams, ka e-pasta pakalpojumu sniedzējs atzīmēja e-pasta ziņu no HubSpot kā SUROGĀTPASTU. Varat arī pārbaudīt iesūtnes karantīnā ievietotos e-pastus, ja izmantojat Outlook vai Office365. Kad esat pārliecinājies, ka viss ir kārtībā jūsu pusē, jums vajadzētu sazināties ar atbalsta komandu, izmantojot īpašu formu, kas pieejama HubSpot mājaslapā un iegūstot saiti.
Kā apgūt HubSpot čatbota saskarnes izmantošanu?
Ja jūtaties apjucis HubSpot čatbota saskarnē, par to nevajadzētu pārāk uztraukties. Tam HubSpot piedāvā bagātīgas vadlīnijas, padomus un ieteikumus, kas palīdz uzsākt darbu ar rīku. Pirmkārt, programmā ir daudz uznirstošo logu, kas palīdz izveidot čatbotus. Otrkārt, HubSpot nodrošina lietotājiem zināšanu bāzi par viņu čatbotiem. Visiem šiem materiāliem vajadzētu padarīt jūsu lietotāja pieredzi daudz vieglāku un patīkamāku.
Kā rīkoties, ja nevaru atļauties HubSpot čatbota paketi Enterprise?
Vispārīgi runājot, HubSpot čatbotu var lietot bez maksas kopā ar atsevišķiem rīkiem. Ja nevarat atļauties paketi Enterprise, jums ir pieejama bezmaksas, kā arī dažas maksas paketes, no kurām izvēlēties. Ja šīs paketes arī neatbilst jūsu vajadzībām, vienmēr varat izvēlēties budžetam draudzīgāku čatbotu savam uzņēmumam — jums nav jāizmanto tieši HubSpot risinājums.