Key takeaways
Pros
- Lielisks abonēšanas pakešu daudzveidīgums
- Bagātīgas funkcijas
- Daudz pievilcīgu čatbota sagatavju
- Pieejama bezmaksas pakete
- Viegla navigēšana
Cons
- Nav pārbaudes rīka pareizrakstībai
- Vairāku kontu vienlaicīga pārvaldīšana ir mulsinoša
- Nav video komunikācijas iespēju
- Ik pa brīdim rīkam ir ilgs ielādes laiks
Darba uzsākšana ar Freshchat čatbota funkciju
Freshchat ir mākonī balstīta klientu ziņapmaiņas platforma uzņēmumiem, kas paredzēta, lai sazinātos ar klientiem reālajā laikā, izmantojot dažādus kanālus, piemēram, mājaslapas čatu, sociālos medijus un mobilo ziņapmaiņu. Platforma piedāvā dažādas funkcijas, lai optimizētu klientu atbalstu, ieskaitot čatbotu, iepriekšsagatavotas atbildes un detalizētu analīzi. Rīks ir paredzēts, lai uzlabotu klientu pieredzi, nodrošinot nekavējošu palīdzību un personalizētu atbalstu. Ar Freshchat, uzņēmumi var uzlabot klientu apkalpošanas efektivitāti un palielināt klientu apmierinātību.
Lai sāktu, es vispirms devos uz rīka mājaslapu (www.freshworks.com) un reģistrējos bezmaksas paketes saņemšanai. Es varēju izvēlēties starp diviem variantiem – izmantot savu e-pastu vai Google. Es izvēlējos ātrāko versiju – Google – un turpināju tālāk. Šādā veidā man bija jānorāda tikai mana uzņēmuma nosaukums un tālruņa numurs.
Noteikti varu teikt, ka Freshchat reģistrācijas process ir izstrādāts tā, lai būtu ērti lietojams un pieejams pat tiem, kuri ir ir iesācēji čatbota platformās. Un vissvarīgākais – tas ir izstrādāts, lai būtu ātrs!
Platforma piedāvā visaptverošu jūsu pavadīšanu visā reģistrācijas procesa gaitā. Tā nodrošina, ka jums ir visa nepieciešamā informācija, lai sāktu darbu. Lai gan soļi ir viegli saprotami, platforma strādāja diezgan lēni jau no paša sākuma – tas ir vienīgais trūkums, ko es gribētu pieminēt.
Uzstādīšanas process ir vienkāršs, un tā pabeigšanai ir nepieciešamas vien dažas minūtes. Tiklīdz esmu reģistrējies, varu sākt izpētīt rīku sīkāk. Manuprāt, jums nebūs problēmu pašam piereģistrēties.
Freshchat Čatbota Funkcijas un Realizācija
Veiksmīgi izveidojot kontu, es beidzot varēju labāk iepazīties ar programmatūru. Pirmā lieta, kas piesaistīja manu uzmanību, bija ļoti draudzīgā saskarne. Freshchat ir ļoti intuitīvs dizains – es uzreiz jutos kā zivs ūdenī.
Apskatot rīku pašu par sevi, tas piedāvā dažādas interesantas funkcijas tādiem lietotājiem kā es. Mani iecienītākie ir analīze (piem., klientu apmierinātības josla), biežāk uzdoto jautājumu sadaļa un “lielapjoma darbību” iespēja, strādājot ar saviem kontaktiem.
Turklāt piedzīvoju patīkamu pārsteigumu no “ieteiktās funkcijas” sadaļas. Šī sadaļa palīdz jums izmantot savu paketi maksimāli. Tā ieteic, kuras funkcijas jums vajadzētu / jūs varētu izmantot.
Ja runa ir par šīm funkcijām, tad tās, kas mani visvairāk ieinteresēja, bija:
- čata grupas: iespēja organizēt komandas grupās ātrākai problēmu risināšanai,
- darba laiks: iespēja iestatīt čata pieejamību dienas gaitā un informēt par to klientus,
- Iepriekšsagatavota atbilde: veids, kā izveidot atbilžu sagataves ātrākai un konsekventākai ziņapmaiņai.
Visbeidzot, man patiešām ļoti patika dažādo čatbotu sagatavju daudzveidība. Lai gan man neizdevās pārbaudīt visas vairāk nekā 50, bija lieliski redzēt, ka man nebūtu jāveido boti no nulles. Lielisks papildinājums.
Kopumā rīks ir bagāts ar interesantām funkcijām, kuras ir vērts papētīt. Mana vienīgā baža ir tāda, ka jaunpienācējiem var nešķist, ka šo rīku var viegli izmantot. Es to saku galvenokārt tāpēc, ka neredzēju nekādas iznirstošus uzstādīšanas ceļvežus vai pamācības par iestatījumiem un funkcijām rīkā. Neskatoties uz to, Freshchat ir stabils un uzticams rīks, ko ir izstrādājuši cilvēki ar zināšanām un pieredzi.
Veiktspēja un noderīgums
Es izmēģināju Freshchat savā Facebook lapā. Man jāsaka, rezultāti bija iespaidīgi. Protams, tāpat kā jebkuram čatbotam, tā efektivitāte ir tieši proporcionāla laikam un piepūlei, ko ieguldāt tā konfigurēšanā. Tomēr ar pareizo pieeju, labi plānots čatbota dialogs var ietaupīt jums neskaitāmas stundas. Vēl vairāk, tas var pacelt jūsu klientu atbalsta līmeni nākamajā līmenī.
Savā testēšanas laikā es centos aizpildīt visus “aklās” vietas, ar kurām saskāros, un regulāri atjaunināju čata logrīku. Bet pat bez pastāvīgas uzraudzības Freshchat darbojās nevainojami, sniedzot augstas klases klientu apkalpošanu katram “apmeklētājam” manā Facebook lapā. Protams, ir svarīgi atcerēties, ka pat visizsmalcinātākajam čatbotam ir ierobežojumi. Tāpēc ir būtiski nodrošināt, ka vienmēr ir pieejams aģents-cilvēks, lai risinātu jebkādus sarežģītākus pieprasījumus, kas var rasties. Viena no labākajām lietām par Freshchat ir tā viegla lietojamība un integrēšana jūsu esošajā atbalsta sistēmā.
Freshchat Čatbota cenas
Atkarībā no jūsu prasībām un budžeta, Freshchat piedāvā četras iespējas. Ir pieejama bezmaksas paketetiem, kuri meklē bezmaksas risinājumus. Jā, ir iespējams izbaudīt čatbota priekšrocības bez jebkādas naudas ieguldīšanas. Tie, kas vēlas uzlabot čatbota pieredzi, var ienirt Freshchat maksas paketēs, lai atklātu tā unikālās funkcijas un priekšrocības.
Free
Vispirms ir bezmaksas pakete, no kuras jūs varat gūt krietnu labumu. Tā nodrošina piekļuvi līdz pat 100 kampaņas kontaktiem. Tās funkcijas ietver čatbotus, čatbotu analīzi, iesūtnes skatus, tēmas, grupas un daudz ko vēl. Ņemot vērā, ka tā ir bezmaksas pakete, funkciju daudzveidība ir diezgan plaša.
Growth
Tālāk ir Growth pakete. Maksājot ik mēnesī, tas izmaksās Jums 18 dolārus par aģentu. Šī pakete piedāvā visu to, ko piedāvā bezmaksas pakete, bet ar dažiem papildinājumiem. Piemēram, tā ietver līdz 2000 bezmaksas botu sesijas mēnesī, biežāk uzdotos jautājumus, lietotāju pasākumus un laika grafikus, SMS un WhatsApp biznesam – es pieminēju vien dažus.
Pro
Ja jūtat, ka ar Growth paketi nepietiek jūsu vajadzībām, jūs vienmēr varat izvēlēties Pro paketi – par 47 ASV dolāriem par aģentu mēnesī, norēķinoties ik mēnesi. Pro pakete dod jums piekļuvi visam jau minētajam, turklāt jūs varat baudīt arī tādas funkcijas, kā, piemēram, tiešsaistes tulkošanu, automātisko atrisināšanu un sarunu API.
Enterprise
Visbeidzot, kaut kas tiem, kas izjūt vajadzību pēc vēl kā vairāk – Enterprise pakete. Tā ir visattīstītākā no visiem līmeņiem un izmaksās jums līdz pat 83 ASV dolāriem mēnesī, par aģentu. Ko no tās sagaidīt? Piemēram, atļautos domēnus, lietotāju autentifikāciju un 500 kampaņas kontaktus.
Noslēgumā
Lai apkopotu savu apskatu, esmu apkopojis dažas pēdējās piezīmes par Freshchat programmatūru. Vispārīgi sakot, tas ir tuvākas pētīšanas vērts, ja meklējat kaut ko lētu, ērtu un ātri īstenojamu. Ja esat piekritējs daudzām čatbota sagatavēm un bagātīgām funkcijām – Freshchat ir jums īstais rīks.
Apsverot trūkumus, man ir tikai 2, ko pieminēt. Pirmkārt, tas var kļūt diezgan dārgs, jo uzņēmums maksā “par aģentu”. Tāpēc, ja jums ir liela komanda, tas var būt visai dārgi. Kas vēl? Rīks dažreiz var ilgāku laiku patērēt atbildei. Es neesmu drošs, vai tā ir kāda kļūda, kas izraisa problēmu, servera pārslodze vai citas problēmas. Vispārīgi es domāju, ka tas ir izmēģināšanas vērts risinājums – tam ir 21 dienas izmēģinājuma periods un arī mūžīga bezmaksas pakete -tad kāpēc nē?