Key takeaways
Pros
- Plaša dokumentācija, kas palīdzēs uzsākt darbu
- Noderīgas integrācijas
- Pievilcīgas integrācijas
Cons
- Mulsinoša cenu politika
- Atbalsta pieteikumi un kontakts ar cilvēku pieejams tikai maksas paketēs
- Neskaidri apraksti, brīžiem pārāk “tehniski”
Darba uzsākšana ar Dialogflow čatbota funkciju
Dialogflow ir Google piedāvāts virtuālais aģents, kas veic vienlaicīgas sarunas ar jūsu klientiem. Cilvēku valodu saprot tā dabiskās valodas izpratnes modulis. Dialogflow lietotāji var izmantot tādas funkcijas kā vizuālo plūsmas konstruktoru, daudzkanālu ieviešanu, uzlabotu mākslīgo intelektu un visaptverošu pārvaldību.
Es atklāju, ka, lai sāktu strādāt ar Dialogflow čatbotu, varat izvēlēties vienu no diviem iespējamiem veidiem. Pirmais veids ir iziet apjomīgu reģistrācijas procesu, kas ietver daudzu datu sniegšanu, piemēram:
- mītnes valsts
- sava uzņēmuma vai tā vajadzību apraksts
- vēlamais konta tips
- uzņēmuma nosaukums
- maksāšanas informācija
- rēķinu adrese
Jāpiekrīt arī virknei dažādu noteikumu un vienošanos. Tālāk varat apskatīt šo procesu.
Teikšu godīgi – šis ir tas darbietilpīgākais veids. Šī iemesla dēļ nolēmu izmantot mazāk laikietilpīgu metodi. Izraudzījies vieglāko veidu, kā pierakstīties, viss process patērēja burtiski dažas sekundes. Viss, kas bija nepieciešams, bija doties uz viņu mājaslapu, pieņemt apkalpošanas noteikumus, un es biju gatavs ķerties pie aizraujošās daļas – čatbota lietošanas.
Kas attiecas uz pašu reģistrācijas procesu, man nebija nekādu grūtību. Viss bija diezgan vienkārši. Man bija tikai jāreģistrējas, izmantojot savu Google kontu (pārliecinieties, vai jums tāds ir), un viss bija gatavs. Ja jūs šaubaties, vai iesācējiem process ir viegls, es teiktu, ka noteikti ir, vismaz otrā metode, ko lietoju es.
Dialogflow čatbota funkcijas un ieviešana
Lai izveidotu pirmos čatbotus, vispirms jāizveido vismaz viens aģents ar pieeju testa konsolei. Jums jāsniedz šāda informācija:
- aģenta vārds
- noklusētā valoda
- noklusētā laika zona
- google projekta nosaukums
- aģenta veids
Vispārīgi runājot, konsoles vizuālais noformējums acīm ir tiešām patīkams. Man patika navigēt pa to un iepazīties ar visu. Manuprāt, pieejamās funkcijas ir visai noderīgas un daudzveidīgas, kas ir svarīgi priekš čatbotiem. Izvēlei tiek piedāvāts plašs dažādu funkciju klāsts, piemēram:
- konteksti (lai atcerētos parametrus)
- notikumi, kas saistīti ar ne-verbālajiem signāliem
- apmācību frāzes
- zināšanu bāze
- čata vēsture
Sākumā dažu funkciju apraksti šķita nedaudz mulsinoši. Tie deva ļoti “tehnisku” sajūtu, kur bija jāpaiet kādam laikam, lai pierastu. No otras puses es biju diezgan apmierināts ar plašas dokumentācijas pieejamību atbalsta resursu un BUJ sadaļu veidā. Tā ir viegli pieejama, ja jums kādreiz ir nepieciešama palīdzība. Tomēr, ja vēlaties iesniegt atbalsta pieteikumu, šī iespēja ir pieejama tikai tiem, kas ir abonējuši maksas atbalsta paketi un maksas čatbota paketi.
Veiktspēja un noderīgums
Skatoties uz Dialogflow čatbota vispārējo veiktspēju un lietderību, es teiktu, ka tas atbilst gan iesācēju prasībām, gan personām ar vidēju čatbotu izmantošanas pieredzi. Šim rīkam ir tādas pašas čatbota pamatfunkcijas kā citiem, turklāt tas ietver arī daudzas papildu iespējas, ko var izmantot pieredzējušāki lietotāji. Es personīgi testēju čatbotu mobilajā lietotnē un tīmekļa lietotnā, un tas spēja atbildēt uz dažādiem lietotāju jautājumiem.
Dialogflow čatbota cenas
Google Dialogflow čatbota cenu pamatā ir pakalpojumā veikto pieprasījumu skaits, kas ietver līdz 100’000 pieprasījumu mēnesī un maksas paketes, kas pieejamas intensīvākam lietojumam. Turklāt var rasties papildu izmaksas par noteiktām funkcijām, piemēram, tālruņa zvanu vai SMS atbalstu, vai Google Cloud resursu izmantošanu. Ieteicams pārbaudīt Google Cloud mājaslapu, lai iegūtu visjaunāko informāciju par cenām.
CX Agent (2021-09)
Dialogflow piedāvā teksta pieprasījumus par $0,007/pieprasījums. Tas piedāvā arī audio ievadi/izvadi par papildu $0,06 par minūti. Testa pieprasījumi un citi sesijas pieprasījumi tiek piedāvāti bez maksas, nodrošinot elastību, kas neuzpūš budžetu.
CX Agent (2020-09)
Teksta gadījumā Dialogflow izmaksās $20 par katrām 100 čata sesijām. Audio ievadei/izvadei tie iekasēs $45 par katrām 100 balss sesijām. Tie piedāvā arī testa pieprasījumus un citus sesijas pieprasījumus bez maksas, tāpēc varat koncentrēties uz pakalpojuma izmantošanu bez papildu izmaksām.
Slēdziens
Kopumā Dialogflow chatbot ir samērā uzticams risinājums. Cilvēkiem, kuri meklē rīkus, kas ļauj attīstīt cilvēka un datora mijiedarbību, noteikti vajadzētu to izmēģināt. Vēl vairāk, tas piedāvā bezmaksas izmēģinājumu, tāpēc variet to notestēt bez jebkādiem ieguldījumiem vai saistībām. Ir vērts atzīmēt, ka čatbots var izrādīties nedaudz pārāk tehnisks, ja neesat īpaši tehniski apsviedīgs. Ja meklējat pieejamāku risinājumu, iespējams, ir vērts pārbaudīt citus rīkus, piemēram, LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Cik ilgi ilgst Dialogflow sesija?
Dialogflow sesijas ir sarunas starp lietotāju un aģentu. Lai izsekotu sarunām un uzturētu kontekstu, katrai sesijai tiek piešķirts unikāls sesijas ID. Ikreiz, kad lietotājs sāk sarunu ar aģentu, tiek izveidota jauna sesija ar jaunu sesijas ID. Dialogflow sesijas ilgst 15 minūtes, pēc tam tās beidzas un nākamajai sarunai tiek piešķirts jauns sesijas ID. Tomēr jūsu aģents var konfigurēt īsāku vai garāku sesijas noildzes laiku.
Vai Dialogflow darbojas bezsaistē?
Nē. Tā kā Dialogflow ir mākonī balstīts, tā darbam ir nepieciešams interneta pieslēgums. Aģenta dati un modeļi tiek glabāti Google serveros, un tiem var piekļūt tikai tiešsaistē. Tā kā Dialogflow ir jāizveido savienojums ar Google serveriem, lai piekļūtu modeļiem un datiem, tas nevar strādāt bezsaistē. Arī lai apstrādātu lietotāja pieprasījumu un atbilstoši atbildētu, ir nepieciešams arī interneta savienojums.