Paldies par jūsu interesi sniegt ieguldījumu mūsu emuāra tapšanā. Mums patīk viespublikācijas, taču mēs esam izvēlīgi attiecībā uz to kvalitāti. Mūsu mērķis ir sniegt informatīvu un unikālu saturu mūsu auditorijai: SaaS uzņēmumu īpašniekiem, mārketinga speciālistiem un klientu apkalpošanas ekspertiem. Tā kā mēs dodam priekšroku kvalitātei > kvantitātei, mēs nepublicējam vispārīgu saturu, ko var atrast jebkur internetā.

Pirms temata idejas nosūtīšanas, lūdzu, pārskatiet šo secīgo ceļvedi. Ja mēs jums neatbildam 4–5 dienu laikā, mēs neesam pieņēmuši jūsu viespublikāciju.

Viespublikācijas ceļš:

  • iesakiet temata ideju un nosūtiet to mums
  • tiklīdz mēs apstiprināsim tematu, mēs par to informēsim jūs e-pastā un nosūtīsim īsu viespublikācijas kopsavilkumu, kas jāaizpilda.
  • termiņš un precīzs publicēšanas datums tiks ieplānots pēc viespublikācijas īsā kopsavilkuma apskates
  • izejiet šeit cauri kontrolsarakstiem: temata ideja, īss kopsavilkums, saturs, vizuālais saturs, saišu izvietojums, vispārīgs gala uzmetums

Temata idejas kontrolsaraksts:

  • lasiet mūsu emuāru, lai uzzinātu, kādas tēmas esam aplūkojuši pagātnē un kāda veida saturs ir aktuāls mūsu lasītājiem — lūdzu, atturieties no jau publicēta vai neatbilstoša satura sūtīšanas
  • iesakiet 3-5 saistošas tematu idejas, par kurām jūtaties zinošs un kas ir aktuālas mūsu nozarei, kas ietver klientu apkalpošanu/atbalstu/panākumus, palīdzības dienesta risinājumus (tiešsaistes čats, klientu portāls, zvanu centrs), digitālo mārketingu, SaaS u.c.
  • padalieties ar mums ar dažām savām iepriekšējām publikācijām savā e-pastā
  • nosūtiet savu prezentāciju e-pastā uz hello@liveagent.com, temata rindiņā pievienojot vārdu “saldējums“.

Viespublikācijas īsā kopsavilkuma kontrolsaraksts:

  • tiklīdz temats būs apstiprināts, jūs saņemsiet no mums e-pasta atbildi
  • aizpildiet mūsu Viespublikācijas īso kopsavilkumu, ko mēs jums nosūtīsim
  • paturiet prātā, ka viespublikācijas mērķis ir ne tikai nodrošināt ekspozīciju un saites, bet arī palielināt dabisko datplūsmu, tāpēc pirms aizpildītā īsā kopsavilkuma nosūtīšanas izpētiet arī iespējamos zemas konkurences atslēgvārdus ar lielu meklēšanas apjomu.

Viespublikācijas satura kontrolsaraksts:

  • “LiveAgent” vienmēr tiek rakstīts kopā
  • teksta apjoms – vismaz 2000 vārdu, vēlams vairāk
  • Veiciet SEO optimizāciju savam rakstam, kā norādīts Viespublikācijas īsajā kopsavilkumā
  • rakstiet otrās personas vārdā (jūs/jūsu), sarunvalodas tonī un amerikāņu angļu valodā
  • veidojiet savus teikumus īsus un viegli saprotamus (neizplūstiet!)
  • ierobežojiet rindkopu skaitu līdz maks. 5 teikumiem (lielisks bezmaksas rīks — Hemingway Editor)
  • izmantojiet dažādas formatēšanas iespējas: treknraksts, aizzīmes, numurēts teksts
  • saglabājiet konsekventu fonta veidu un izmēru visā tekstā
  • visiem virsrakstiem jābūt ar mazajiem burtiem, izņemot virsraksta pirmo vārdu un visus īpašvārdus vai akronīmus (uzskaitiet visus akronīmus)
  • tikai jauna teikuma pirmais burts jāraksta ar lielo burtu
  • rakstiet praktiskus padomus, statistiku un citus interesantus faktus, kas lasītājam sniedz vērtību
  • palaidiet gramatikas, lasāmības un plaģiāta pārbaudi
  • pirms galīgās uzmetuma iesniegšanas izlasiet un vēlreiz pārbaudiet

Vizuālā satura kontrolsaraksts:

  • ietveriet: videoklipus, prezentācijas, infografikas un gif attēlus; diskusijas, citātus, tvītus, (cenu) tabulas, grafikus, padomus, statistiku
  • var pieminēt ar tēmu saistītus produktus
  • rakstā ietveriet vairāk nekā 5 attēlus — attēlus, uz kuriem neattiecas autortiesības, ekrānšāviņi ar saitēm, paša attēli (katram attēlam jābūt līdz 100 kb ar atbilstošu faila nosaukumu, atribūtu un alt tagu), ekrānuzņēmumi ar bultiņām ir normāli.
  • izvairieties no tiešsaistes fotokrātuvju attēliem un zemas kvalitātes attēliem
  • sūtot gatavo uzmetumu, nosūtiet visus vizuālos materiālus kā e-pasta pielikumus
  • atpakaļsaites atbilstība un informatīvā vērtība (vēlams ne-reklāmas saites)
  • saites izvietojumam vajadzētu izskatīties dabiski
  • bez maksas vai sponsorētajām saitēm
  • lai uzturētu augstu kvalitātes līmeni, mēs nepieņemam saišu pieprasījumus no mājaslapām, kas neietilpst mūsu nišā. Tas ietver atslēgvārdus, kurus mēs esam izvēlējušies jau dabiskā veidā.
  • reklāmas saitēm ir nofollow atribūti meklētājprogrammām
  • pārbaudiet enkura tekstu un atslēgvārdus (saistītas frāzes, atslēgvārdus, sinonīmus), piemēram, pieteikumu apstrādes programmatūra (pieteikumu apstrādes sistēmas rīks, pieteikumu apstrādes rīks…). Izvairieties no tādiem vārdiem kā “klikšķiniet šeit”, “šeit ir”, “apskatiet šeit” utt.
  • ārējām saites nevajadzētu būt iekļautām sākuma rindkopā, galvenē, kājenē, lapas sānjoslā vai noslēgumā
  • vēlams, ka dabiskā datplūsma ir lielāka par 1000, taču saišu pieņemšana ir atkarīga no vietnes vispārējās kvalitātes
  • 2–5 “dofollow” ārējās saites (uz autoritatīvām/tematiski saistītām mājaslapām) un vēlams svaigu saturu (ne vecāks par 3 gadiem un izmantojiet vairākus avotus, nevis vienu)
  • 2–5 iekšējās saites uz LiveAgent, PostAffiliatePro, QualityUnit vai jebkur citur, kur tekstā ir minēts mūsu zīmols
  • izvairieties no saitēm uz mūsu konkurentiem kā avota saturu (mēs noņemsim saiti un atradīsim jaunu avotu, uz kuru norādīt ar šo saiti)
  • atpakaļsaišu ievietošana tiek apstiprināta tikai emuāra ziņās, kas marķētas ar “izaugsme”, “atbalsts”, “tiešsaistes čats” un “palīdzības dienests”.
  • izejošās saites nav atļautas no lapām /blog/15-templates-to-write-awesome-customer-service -emails/ un /blog/10-reasons-why-live-chat-is-important-for-your-business-website/

  • maks. 2 izejošās saites uz 1 domēnu
  • saites autora biogrāfijā netiek atbalstītas
  • .com domēniem min. DR50+ (Ahrefs)
  • starptautiskajiem domēniem min. DR30+ (Ahrefs)

Vispārējs galīgā uzmetuma kontrolsaraksts:

  • iekļaujiet savu biogrāfiju (maks. 300 rakstzīmes) un profila attēlu
  • ja vēlaties, lai jūsu garadarbs tiktu reklamēts mūsu sociālajos tīklos, norādiet saites uz saviem sociālo mediju profiliem
  • gatavais uzmetums jānosūta kā Google dokuments ar iespējotām kopīgošanas atļaujām komentēšanai un atsauksmēm
  • nosūtiet to uz hello@liveagent.com
  • galīgo rakstu var noraidīt šādu iemeslu dēļ:
    • dublējošs vai plaģiāts saturs
    • saturs ir rakstīts tikai saišu veidošanas nolūkā
    • saturs ir neobjektīvs, aizskarošs vai neatbilst mūsu standartiem
    • nosūtīts pēc norunātā termiņa

piezīme. LiveAgent komanda patur tiesības rediģēt jūsu saturu, lai tas atbilstu mūsu emuāru rakstīšanas stilam

Saistītie Raksti
Kā sazināties ar Blogger klientu apkalpošanas dienestu, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čata atbalstu, tālruņa numuru, sociālo mediju atbalstu un pašapkalpošanās atbalstu.

Blogger Palīdzības Dienesta Kontakti

Apmeklējiet Blogger Palīdzības Dienesta Kontaktu lapu, lai atrastu tiešo kontaktinformāciju Blogger klientu atbalstam. Sazinieties ar viņiem, izmantojot sociālos medijus, zināšanu bāzi vai izmēģiniet pašapkalpošanās iespējas. Uzziniet vairāk par Blogger un tā piedāvātajiem rīkiem, lai atrisinātu jūsu jautājumus efektīvi un ātri.

Kādi ir klientu atbalsta speciālista ikdienas pienākumi? Iepazīstieties ar 10 galvenajiem šī amata pienākumiem un atbildībām!

Klientu atbalsta speciālistu pienākumi

Uzziniet par 10 svarīgākajiem klientu atbalsta darbinieku pienākumiem un atbildībām, tostarp jautājumu atbildēšanu, pasūtījumu apstrādi un tehnisko problēmu risināšanu. Apmeklējiet mūsu lapu, lai uzlabotu klientu apkalpošanas prasmes un veicinātu klientu apmierinātību ar LiveAgent!

WordPress SEO kontrolsaraksts palīdzēs jums sasniegt labākās pozīcijas Google reitingos un palielināt dabisko datplūsmu uz jūsu emuāra lapu. Pilnīga pamācība soli pa solim.

WordPress SEO kontrolsaraksts

Uzziniet, kā efektīvi optimizēt jūsu WordPress vietni ar mūsu SEO kontrolsarakstu, lai uzlabotu Google reitingus un palielinātu dabisko datplūsmu. Soli pa solim ceļvedis, kas aptver hostingu, domēnus, atslēgvārdu izpēti, satura stratēģiju un daudz ko citu.

Klientu apkalpošanas novērtēšanas kontrolsaraksts ir iespēja uzzināt jomas uzlabojumiem. Pievērsiet uzmanību klientu ieteikumiem.

Klientu apkalpošanas novērtēšanas kontrolsaraksts

Apmeklējiet mūsu Klientu Apkalpošanas Novērtēšanas Kontrolsarakstu, lai uzlabotu klientu apkalpošanas sniegumu, identificējot vājās vietas un sekmējot komandas attīstību. Iegūstiet vērtīgus padomus, kā efektīvi izmantot LiveAgent, analizēt klientu atsauksmes un veikt veiktspējas novērtējumus. Iespēja uzlabot klientu pieredzi sākas šeit!

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x