Vai jums ir apnikuši neapmierinoši risinājumi saziņai ar klientiem? LiveAgent pieteikumu apstrādes programmatūra ir klāt, lai visu atrisinātu. Sāciet darbu ar mūsu daudzkanālu pieteikumu apstrādi un kārtojiet saziņu no jebkura kanāla vienuviet. Reģistrējieties mūsu bezmaksas izmēģinājumam jau šodien un baudiet ieguvumus!
00:00/03:20
LiveAgent mūsdienīgā pieteikumu apstrādes sistēma pārvērš visu saziņu no visiem kanāliem pieteikumos, kurus ir viegli sakārtot un risināt savā vienotajā iesūtnē. To atbalsta arī dažādas produktivitātes funkcijas un integrācijas, kas ievērojami atvieglo jūsu darbplūsmu.
00:00/02:24
Mūsu pieteikumu apstrādes sistēma var integrēt un apvienot visu jūsu saziņu no e-pasta, tiešsaistes čata, zvanu centra, sociālajiem medijiem, ziņapmaiņas lietotnēm un zināšanu bāzes vienuviet. Varat arī izvēlēties kādu no vairāk nekā 200 programmatūras integrācijām, lai palielinātu efektivitāti un pavadītu mazāk laika, pārslēdzoties starp lietotnēm.
Vienota saziņa, izmantojot LiveAgent pieteikumu apstrādi ir risinājums neefektīvas saziņas novēršanai. Izmēģiniet mūsu saskarni un uzziniet, kā tā var palīdzēt jūsu uzņēmumam sniegt vislabāko klientu apkalpošanu.
Lūk, ko iegūst jūsu atbalsta komanda:
Jūsu klienti ir pelnījuši labu klientu apkalpošanu katrā sava ceļa posmā. Apskatiet, kā viņi var būt ieguvēji no jūsu uzlabotās saziņas, pateicoties LiveAgent pieteikumu apstrādei, un saņemt lielisku atbalstu ikreiz, kad tas ir nepieciešams.
Uzskaitīsim tikai dažas lietas no tām, ko iegūst jūsu klienti:
Tas ir visaptverošs un plašs risinājums jebkura veida biznesa saziņai. Pateicoties mūsu neticamajam funkciju komplektam, mūsu funkcijas ļauj kārtīgi sakārtot jebkuru informāciju un saziņu. Apskatiet dažas no mūsu galvenajām funkcijām un uzziniet, kā tās var jums palīdzēt.
Universāls risinājums
Hibrīdā pieteikumu apstrāde
Vai jums ir grūti sekot visiem saziņas kanāliem, lai turpinātu sarunu ar vienu un to pašu klientu? Hibrīda pieteikumu straume var kļūt par vienu no labākajiem jūsu rīcībā esošajiem rīkiem. Tā var apvienot saziņu no viena un tā paša klienta neatkarīgi no tā, kuru kanālu viņš nolemj izmantot.
Komandas saziņa
Efektīva darbplūsma
Vai vēlaties ietaupīt laiku, atbildot uz biežāk uzdotajiem jautājumiem? Iepriekšsagatavotas ziņas ir īstā funkcija šim darbam. Sagatavojiet atbildes jau iepriekš un vienkārši nosūtiet tās, izmantojot pāris klikšķus pieteikumā. Ietaupiet laiku un koncentrējieties uz aktuālākām problēmām.
Zināšanu pārvaldība
Samaziniet savu pieteikumu slodzi, izmantojot visaptverošu un plašu zināšanu bāzi, kas ir būtiska jūsu klientu atbalsta sastāvdaļa. Rakstiet informatīvus rakstus, pamācības, ceļvežus un apmācības tieši no LiveAgent informācijas paneļa. Varat to izmantot arī, lai forumos sazinātos ar klientiem vai apkopotu atsauksmes.
Plašāka informācija par zināšanu bāzi pieteikumu apstrādes programmatūrā
Saziņas vienkāršība ir tikai aisberga redzamā daļa, jo ar palīdzības dienesta pieteikumu apstrādi ir saistītas vēl daudzas priekšrocības.
Apmieriniet klientus
Klientu apmierinātība ir tik laba, kā jūsu palīdzības dienesta atbilžu ātrums un kvalitāte. Noteikti samaziniet klientu neapmierinātību, lietojot efektīvu saziņu, izmantojot LiveAgent pieteikumu apstrādes sistēmu.
80 %
patērētāju sagaida ātrumu un ērtības
Lielākā daļa klientu uzskata, ka ātrums, zinoša palīdzība, ērtības un draudzīgums ir svarīgi klientu apkalpošanas elementi.
Palieliniet IA
Labāks atbalsts nozīmē lielākus ienākumus. Klienti daudz ticamāk atgriezīsies, ja viņi saņem lielisku klientu atbalstu no sava iecienītā uzņēmuma. Pieteikumu apstrāde var palīdzēt atrisināt vairāk problēmu un ātrāk nekā jebkad iepriekš.
86 %
ir gatavi maksāt par labu pakalpojumu
Samaziniet izmaksas, vienlaikus nopelnot vairāk. Klienti vienmēr ir gatavi maksāt vairāk par lielisku klientu apkalpošanas pieredzi.
Audzējiet lojalitāti
Pateicīgi klienti vienmēr novērtē labu apkalpošanu un zinošu palīdzību no klientu atbalsta aģentiem. Uzlabojiet savu klientu apkalpošanu liela pieteikumu apjoma laikā un veidojiet spēcīgu klientu lojalitāti ar lielisku mijiedarbību.
Pieteikumu apstrāde var palīdzēt jūsu zīmolam un uzņēmumam iegūt klientu lojalitāti. Pateicīgi un jūs novērtējoši klienti, visticamāk, atgriezīsies, it īpaši, ja varat apstrādāt lielāku pieprasījumu apjomu daudz ātrāk.
73%
Lielāks apmierinātības līmenis
Veidojiet personalizētas sarunas un ieprieciniet savus klientus. Mūsu ar plašām funkcijām apgādātā tiešsaistes čata programmatūra var palīdzēt jums nodrošināt klientu apmierinātību un lielisku aģenta pieredzi.
Lai sniegtu vislabāko klientu apkalpošanu, jums nav jābankrotē. Apskatiet, cik daudz jūs varat ietaupīt, izmantojot LiveAgent pieteikumu apstrādes sistēmu.
Atsauksmes
“Pieejiet katram klientam ar domu palīdzēt viņam atrisināt problēmu vai sasniegt mērķi, nevis pārdot produktu vai pakalpojumu.” – Braiens Treisijs (Brian Tracy)
Andrejs Saksons (Andrej Saxon)
Pārdošanas menedžeris
Izmēģiniet visu, ko mēs piedāvājam, izmantojot bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team