Pieteikumu apstrādes programmatūra

Apvienojiet savu saziņu un atrisiniet pieprasījumus kas ienāk no visiem kanāliem, izmantojot efektīvu pieteikumu apstrādi.

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana visu diennakti    
  • ✓ Kredītkarte nav nepieciešama    
  • ✓ Iespēja atcelt jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
LiveAgent omnichannel ticketing

Palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes programmatūra no LiveAgent

Vai jums ir apnikuši neapmierinoši risinājumi saziņai ar klientiem? LiveAgent pieteikumu apstrādes programmatūra ir klāt, lai visu atrisinātu. Sāciet darbu ar mūsu daudzkanālu pieteikumu apstrādi un kārtojiet saziņu no jebkura kanāla vienuviet. Reģistrējieties mūsu bezmaksas izmēģinājumam jau šodien un baudiet ieguvumus!

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Pieteikumu apstrādes programmatūras demonstrācija

00:00/03:20

LiveAgent Ticketing Software Demo | Live AgentP0Y0M0DT0H0M201SYoutube video: LiveAgent Ticketing Software Demo
Live Agent

Kāpēc izvēlēties LiveAgent pieteikumu apstrādi?

LiveAgent mūsdienīgā pieteikumu apstrādes sistēma pārvērš visu saziņu no visiem kanāliem pieteikumos, kurus ir viegli sakārtot un risināt savā vienotajā iesūtnē. To atbalsta arī dažādas produktivitātes funkcijas un integrācijas, kas ievērojami atvieglo jūsu darbplūsmu.

 

LiveAgent produkta apskats

00:00/02:24

LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145SYoutube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Intuitīva pieteikumu apstrāde jebkuram pielietošanas gadījumam

Mūsu pieteikumu apstrādes sistēma var integrēt un apvienot visu jūsu saziņu no e-pasta, tiešsaistes čata, zvanu centra, sociālajiem medijiem, ziņapmaiņas lietotnēm un zināšanu bāzes vienuviet. Varat arī izvēlēties kādu no vairāk nekā 200 programmatūras integrācijām, lai palielinātu efektivitāti un pavadītu mazāk laika, pārslēdzoties starp lietotnēm.

Uzlabojiet savu klientu apkalpošanu, izmantojot LiveAgent

Vienota saziņa, izmantojot LiveAgent pieteikumu apstrādi ir risinājums neefektīvas saziņas novēršanai. Izmēģiniet mūsu saskarni un uzziniet, kā tā var palīdzēt jūsu uzņēmumam sniegt vislabāko klientu apkalpošanu.

Lūk, ko iegūst jūsu atbalsta komanda:

  • Daudzkanālu pieteikumu apstrāde un vienotā iesūtne
  • Efektīva hibrīdā komunikācija
  • Plašs produktivitātes funkciju klāsts
  • Vairāk nekā 200 integrāciju ar citu programmatūru
  • 24/7 klientu atbalsts jūsu ērtībai
LiveAgent real time typing preview

LiveAgent ir daudz vairāk nekā tikai pieteikumu apstrādes sistēma

Tas ir visaptverošs un plašs risinājums jebkura veida biznesa saziņai. Pateicoties mūsu neticamajam funkciju komplektam, mūsu funkcijas ļauj kārtīgi sakārtot jebkuru informāciju un saziņu. Apskatiet dažas no mūsu galvenajām funkcijām un uzziniet, kā tās var jums palīdzēt.

Universāls risinājums

Vienota iesūtne

  • Vai esat noguris no pārslēgšanās starp saziņas risinājumiem, lai turētu roku uz pulsa? Mūsu vienotā iesūtne var palīdzēt jums turēt līdzi un ietaupīt laiku. Integrējiet visus nepieciešamos saziņas kanālus un sekojiet līdzi ikviena klienta sarunām hibrīdajā pieteikumu straumē. Atbildiet ātrāk un vienkāršāk, pateicoties citām mūsu uzlabotajām funkcijām. 
  • Hibrīda saziņa vienā vienotajā iesūtnē
  • Plašs produktivitātes pieteikumu apstrādes funkciju klāsts
LiveAgent help desk ticketing
LiveAgent's omnichannel ticketing

Hibrīdā pieteikumu apstrāde

Hibrīdā palīdzības pieteikumu plūsma

Vai jums ir grūti sekot visiem saziņas kanāliem, lai turpinātu sarunu ar vienu un to pašu klientu? Hibrīda pieteikumu straume var kļūt par vienu no labākajiem jūsu rīcībā esošajiem rīkiem. Tā var apvienot saziņu no viena un tā paša klienta neatkarīgi no tā, kuru kanālu viņš nolemj izmantot. 

  • Saziņa no jebkura kanāla vienā pieteikumā
  • Labāka kārtošana un vienkāršāka darbplūsma

Komandas saziņa

Iekšējās pieteikumu piezīmes

  • Ērti sazinieties ar savām komandām, neatstājot informācijas paneli. LiveAgent funkciju komplektā ir iekļauti iekšējie pieteikumi, kas ir redzami tikai aģentiem, kā arī piezīmes, kurās varat dalīties ar svarīgu informāciju ar citām nodaļām izmantojot lietotni. Izmantojiet visu, ko varam piedāvāt, lai uzlabotu komunikāciju uzņēmumā.
  • Iekšējie pieteikumi ir redzami tikai jums un jūsu komandām
  • Piezīmes klientu pieteikumos, lai ērti dalītos ar zināšanām
LiveAgent internal tickets and notes
LiveAgent canned messages

Efektīva darbplūsma

Iepriekšsagatavotas ziņas

Vai vēlaties ietaupīt laiku, atbildot uz biežāk uzdotajiem jautājumiem? Iepriekšsagatavotas ziņas ir īstā funkcija šim darbam. Sagatavojiet atbildes jau iepriekš un vienkārši nosūtiet tās, izmantojot pāris klikšķus pieteikumā. Ietaupiet laiku un koncentrējieties uz aktuālākām problēmām. 

  • Sagatavojiet atbildes uz pieteikumiem dažādiem scenārijiem
  • Efektīvas atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem

Zināšanu pārvaldība

Zināšanu bāze

Samaziniet savu pieteikumu slodzi, izmantojot visaptverošu un plašu zināšanu bāzi, kas ir būtiska jūsu klientu atbalsta sastāvdaļa. Rakstiet informatīvus rakstus, pamācības, ceļvežus un apmācības tieši no LiveAgent informācijas paneļa. Varat to izmantot arī, lai forumos sazinātos ar klientiem vai apkopotu atsauksmes.

  • Nodrošiniet efektīvu atbalstu, izmantojot zināšanu bāzi
  • Pilnībā aprīkots klientu portāla risinājums

Plašāka informācija par zināšanu bāzi pieteikumu apstrādes programmatūrā

LiveAgent - knowledge base software

Uzziniet, kā būt ieguvējam no LiveAgent pieteikumu apstrādes

Saziņas vienkāršība ir tikai aisberga redzamā daļa, jo ar palīdzības dienesta pieteikumu apstrādi ir saistītas vēl daudzas priekšrocības.

Apmieriniet klientus

Klientu apmierinātība ir tik laba, kā jūsu palīdzības dienesta atbilžu ātrums un kvalitāte. Noteikti samaziniet klientu neapmierinātību, lietojot efektīvu saziņu, izmantojot LiveAgent pieteikumu apstrādes sistēmu.

  • Uzlabojiet klientu apmierinātību, izmantojot efektīvu pieteikumu apstrādi
  • Palieliniet klientu piesaisti un uzlabojiet atbildes laiku
  • Daudzkanālu atbalsts bez liekām pūlēm
Chart

80 %

patērētāju sagaida ātrumu un ērtības

Lielākā daļa klientu uzskata, ka ātrums, zinoša palīdzība, ērtības un draudzīgums ir svarīgi klientu apkalpošanas elementi.

Palieliniet IA

Labāks atbalsts nozīmē lielākus ienākumus. Klienti daudz ticamāk atgriezīsies, ja viņi saņem lielisku klientu atbalstu no sava iecienītā uzņēmuma. Pieteikumu apstrāde var palīdzēt atrisināt vairāk problēmu un ātrāk nekā jebkad iepriekš.

  • Vienota un lētāka saziņa ar klientiem
  • Palieliniet ieņēmumus, izmantojot uzticamu klientu atbalstu
Chart

86 %

ir gatavi maksāt par labu pakalpojumu

Samaziniet izmaksas, vienlaikus nopelnot vairāk. Klienti vienmēr ir gatavi maksāt vairāk par lielisku klientu apkalpošanas pieredzi.

Audzējiet lojalitāti

Pateicīgi klienti vienmēr novērtē labu apkalpošanu un zinošu palīdzību no klientu atbalsta aģentiem. Uzlabojiet savu klientu apkalpošanu liela pieteikumu apjoma laikā un veidojiet spēcīgu klientu lojalitāti ar lielisku mijiedarbību.

Pieteikumu apstrāde var palīdzēt jūsu zīmolam un uzņēmumam iegūt klientu lojalitāti. Pateicīgi un jūs novērtējoši klienti, visticamāk, atgriezīsies, it īpaši, ja varat apstrādāt lielāku pieprasījumu apjomu daudz ātrāk.

  • Veidojiet klientu lojalitāti jebkurā vēlamajā kanālā
  • Iegūstiet lojālus klientus, kuri atgriezīsies, lai iegādātos atkārtoti
Chart

73%

Lielāks apmierinātības līmenis

Veidojiet personalizētas sarunas un ieprieciniet savus klientus. Mūsu ar plašām funkcijām apgādātā tiešsaistes čata programmatūra var palīdzēt jums nodrošināt klientu apmierinātību un lielisku aģenta pieredzi.

Ietaupiet vairāk izmantojot LiveAgent

Lai sniegtu vislabāko klientu apkalpošanu, jums nav jābankrotē. Apskatiet, cik daudz jūs varat ietaupīt, izmantojot LiveAgent pieteikumu apstrādes sistēmu.

 

Atsauksmes

Iegūstiet LiveAgent
pieteikumu apstrādes programmatūru un pievienojieties 7000 laimīgu klientu

  • Romans Bošs [Roman Bosch]
    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.
    Romans Bošs [Roman Bosch] Partly
  • Kristīna Preuslere [Christine Preusler]
    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.
    Kristīna Preuslere [Christine Preusler] HostingAdvice
  • Karls Dīterihs
    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.
    Karls Dīterihs Covomo
  • Hendriks Henze
    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.
    Hendriks Henze HEWO interneta mārketings
  • Razvans Sava
    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.
    Razvans Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Mets Džanavejs
    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.
    Mets Džanavejs The Workplace Depot
  • Viviāna Kārtere
    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.
    Viviāna Kārtere CSI Products
  • Kristians Lange
    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.
    Kristians Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmkvists
    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.
    Jens Malmkvists Projure
  • Katana Aleksandrū
    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.
    Katana Aleksandrū Websignal
  • Jans Vienks
    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.
    Jans Vienks All British Casino
  • Alens Bjerkans
    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!
    Alens Bjerkans Norske Automaten
  • Sisija Bočere
    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.
    Sisija Bočere Study Portals
  • Pīters Konings
    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.
    Pīters Konings TypoAssassin
  • Aranzuzu F.
    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.
    Aranzuzu F. Factorchic
  • Riks Nuske
    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.
    Riks Nuske MyFutureBusiness
  • Voiteks Kelešnijs
    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.
    Voiteks Kelešnijs 123-Nakup
  • Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]
    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.
    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan] Betconstruct
  • Martins Drugajs
    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.
    Martins Drugajs Atomer
  • Ivans Golubovičs
    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.
    Ivans Golubovičs AVMarket
  • Rustems Gimajevs
    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.
    Rustems Gimajevs Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timotijs G. Keidžs
    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.
    Timotijs G. Keidžs korporācija Marietta
  • Mihaēla Teodoresku
    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.
    Mihaēla Teodoresku eFortuna
  • Hilda Andrejkovičova
    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.
    Hilda Andrejkovičova TrustPay
  • Aleksandra Danišova
    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.
    Aleksandra Danišova Nay
  • Samuels Smaels
    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.
    Samuels Smaels m:zone
  • Deivids Čandlers
    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.
    Deivids Čandlers Volterman

Pierakstīties uz demonstrāciju

requestDemo
Ko jūs uzzināsit demonstrācijas laikā
  • Kā sasniegt savus biznesa mērķus, izmantojot LiveAgent — vai lai tie būtu klientu apmierinātības uzlabošana vai pārdošanas apjoma palielināšana.
  • Kā darbojas LiveAgent. Mēs piedāvāsim jums produkta apskatu, lai jūs varētu gūt priekšstatu par to, kā tas ir – darboties ar mūsu programmatūru.
  • Atbildes uz visiem jūsu jautājumiem par cenām, apkalpošanu, integrācijām un funkcijām.

“Pieejiet katram klientam ar domu palīdzēt viņam atrisināt problēmu vai sasniegt mērķi, nevis pārdot produktu vai pakalpojumu.” – Braiens Treisijs (Brian Tracy)

Andrejs Saksons (Andrej Saxon)
Pārdošanas menedžeris

Medal

Sāciet lietot LiveAgent jau tagad!

Izmēģiniet visu, ko mēs piedāvājam, izmantojot bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana visu diennakti    
  • ✓ Kredītkarte nav nepieciešama    
  • ✓ Iespēja atcelt jebkurā laikā

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x