Vai esiet noguris no apnicīgas pieteikumu apstrādes programmatūras? Mēs arī. Izmantojot LiveAgent, jūsu e-pasti, čati, zvani, sociālo mediju pieminējumi un citi kanāli nonāks vienā vienotajā iesūtnē un ar papildu automatizācijas nosacījumu un integrāciju palīdzību jūsu klientu apkalpošanas murgs beigsies ar vienkāršu pogas “Pierakstīties” klikšķi.
Pieteikumu apstrādes programmatūras demonstrācija
00:00/03:20
Pieteikumu apstrādes sistēma pārvērš klientu pieprasījumus par pieteikumiem, kurus var viegli sadalīt klientu atbalsta komandai. Tas var ievērojami uzlabot pieteikumu pārvaldību, jo palīdzības dienesta darbinieki var piekļūt klientu vaicājumiem un tos efektīvi atrisināt vienuviet.
LiveAgent Produkta Apskate
00:00/02:24
Liveagent pieteikumu apstrādes programmatūra automātiski seko visām jūsu klientu problēmām un pārveido tās par pieteikumiem. Ikviena ienākošā saziņas forma tiek pārveidota par pieteikumiem ērtākam darbam un labākai uzdevumu pārvaldībai. Lietotāja saskarne ir pielāgojama un intuitīva.
Uzlabojiet savu mājaslapu un sāciet sarunas ar apmeklētājiem, izmantojot modernu ziņapmaiņas programmatūru. Izmantojot jaudīgu rīku, palieliniet klientu lojalitāti, ātri atbildot uz čata pieprasījumiem. Aplūkojiet, ko klienti un klientu apkalpošanas komandas iegūst ar LiveAgent.
Uzlabojiet klientu pieredzi ar:
Padariet savus klientus laimīgākus un sniedziet viņiem vairāk saziņas iespēju, vairāk komforta un vairāk ērtības visos aspektos. Apskatiet, kādu labumu jūsu klienti gūst, izvēloties LiveAgent biļešu programmatūru.
Tikai daži no tā, ko saņem jūsu klienti:
Liveagent ir IT pieteikumu apstrādes programmatūra, kas kombinē vairākus kanālus, piemēram, e-pastu, čatus, zvanus un sociālos medijus, lai klientiem nodrošinātu visaptverošu klientu apkalpošanu. Bet tā ar to neapstājas. Liveagent piedāvā klientu portālu ar daudzpusīgu zināšanu bāzes atbalstu, forumiem, kā arī klientu atsauksmēm un ieteikumiem. Uzziniet, ko jūsu organizācijai piedāvā vismodernākā palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēma.
Universāls risinājums
Hibrīda pieteikumu apstrāde
Ienākošais pieteikums var nākt no jebkura kanāla ikreiz, kad klients sazinās ar atbalstu. Liveagent organizē visu komunikāciju, tāpēc nav jāveic gari meklējumi. Turiet klientu pieprasījumus vienā palīdzības dienesta pieteikumu pavedienā neatkarīgi no tā, vai tas nāk no e-pasta, tiešsaistes čata vai sociālajiem medijiem.
Komandas saziņa
Efektīva darbplūsma
Izmantojiet Iepriekšsagatavotas atbildes, lai atbildētu uz biežāk uzdotajiem jautājumiem klientu pieteikumos, un saīsiniet aģentu atbilžu laiku. Palīdzības dienesta komanda var daudz ātrāk atrisināt biežāk sastopamās problēmas un pievērsties sarežģītākiem klientu pieprasījumiem. Koncentrējieties uz to, kas prasa jūsu uzmanību.
Zināšanu pārvaldība
Izpētiet, kā pieteikumi var palīdzēt apstrādāt klientu pieprasījumus, palielināt klientu noturēšanu vai uzlabot klientu apmierinātību
Apmierināt klientus
Apmieriniet klientus ar pieteikumu apstrādes sistēmu, kas var palīdzēt jums sniegt ātrākas un zinošākas atbildes. Piedāvājiet klientiem ērtības un atbildiet vairākos kanālos, vienlaikus visu uzturot kārtībā.
80 %
no klientiem sagaida ātrumu un ērtumu
Vairums klientu uzskata ātrumu, zinošu palīdzību, ērtības un draudzīgumu kā svarīgus klientu apkalpošanas elementus.
Palieliniet ieguldījumu atdevi
Klienti novērtē labu klientu apkalpošanu jebkurā biznesā. Palieliniet savus ieņēmumus ar ātrāku un uzticamu atbalstu, vienlaikus samazinot klientu apkalpošanas nodaļas izmaksas, izmantojot vienu īpašu palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēmu.
86 %
ir gatavi maksāt par labu apkalpošanu
Apcērpiet savus izdevumus, vienlaikus nopelnot vairāk. Klienti vienmēr ir gatavi maksāt vairāk par lielisku klientu apkalpošanas pieredzi.
Iegūstiet lojalitāti
Pateicīgi klienti vienmēr novērtē labu servisu un zinošu palīdzību no klientu atbalsta aģentiem. Uzlabojiet savu klientu apkalpošanu lielu pieteikumu apjomu laikā un ar lielisku mijiedarbību veidojiet spēcīgu klientu lojalitāti.
73%
Augstāki apmierinātības rādītāji
Nodrošiniet personalizētas sarunas un dariet savus klientus apmierinātus. Mūsu pilnfunkcionālā tiešsaistes čata programmatūra var jums palīdzēt palielināt klientu apmierinātību un lieliskāku aģenta pieredzi.
Uzlabojiet savu klientu apkalpošanas pārvaldību par pieņemamu cenu. Iegūstiet pareizās funkcijas klientu mijiedarbībai un ietaupiet naudu par biļešu pārdošanas risinājumu.
Atsauksmes
Nekādu līgumu, nekādu slēptu maksājumu – tikai ikmēneša maksājums. Pilnībā caurskatāmas cenas, un norēķins tikai par reālu izmantošanu katru mēnesi. Izvēlieties atbilstošo paketi un sāciet nodrošināt labāko klientu atbalstu.
Populārākais
Nodrošiniet labāko klientu aprūpi un kārtojiet pieprasījumus, izmantojot pieteikumus
Pieteikumu apstrādes palīdzības dienesta programmatūras cenas var svārstīties no bezmaksas līdz ļoti dārgām. Tas ir atkarīgs no daudziem faktoriem. Pirms izlemjat izvēlēties sistēmu, jums vienmēr ir jāapsver dažas lietas. Izmaksas var atšķirties atkarībā no funkcijām un to kvalitātes, pielāgojamo integrāciju skaita, izvēlētā zīmola popularitātes, pielietojamības dažādos gadījumos, mērogojamības un daudziem citiem faktoriem. Ir vairāki cenu veidošanas modeļi, kas jāapsver, lai pārliecinātos, ka palīdzības dienesta sistēma ir tā vērta un atbilst jūsu uzņēmējdarbības modelim.
Cenu modelī “par pieteikumu” jūs maksājiet par to, kas jums nepieciešams. Šis cenu modelis ir ideāli piemērots palīdzības dienestiem ar mazu klientu pieteikumu skaitu. Lielākais mīnuss varētu būt aģentu motivācijas trūkums sniegt atbalstu, jo katrs apstrādātais pieteikums nozīmē lielāku summu, kas jāsamaksā pakalpojuma sniedzējam.
Cenu modelī “par licenci” var būt iekļautas licences vienam vai vairākiem lietotājiem. Ikviens, kam tā ir, var izmantot programmatūru bezgalīgi, kamēr cena ir samaksāta. Licences cena var būt vienreizēja vai tā var būt kā abonēšanas maksa.
Līdzīgi licences cenu modelim varat maksāt vienreizēju maksājumu vai abonēšanas maksu, kas ļauj izmantot pieteikumu apstrādes programmatūru vairākās ierīcēs. Kopējā summa veidojas sasummējot visas palīdzības dienestā izmantotās ierīces.
Uz aģentu skaitu balstīts modelis ir visizplatītākais un vispiemērotākais, jo tas nodrošina godīgus nosacījumus. Jūsu cena ir atkarīga no programmatūras lietotāju skaita. Viņi var izmantot programmatūrā visas maksas funkcijas bez pieteikumu apstrādes vai izpildes laika ierobežojumiem.
Iepazīstieties ar pieteikuma apstrādes risinājumiem un uzziniet par vienošanās nosacījumiem. Tie ietver bāzes cenas, programmatūras vai aparatūras prasības, iebūvētās funkcijas, integrācijas, atbalstītos klientu saziņas kanālus un pat klientu atbalstu palīdzības dienesta lietotājiem. Tiklīdz esat ieguvis visu svarīgo informāciju, varat pieņemt pārdomātu lēmumu par to, kura programmatūra ir vispiemērotākā jūsu situācijai.
Visbiežāk sastopamās problēmas saistībā ar labākās pieteikumu apstrādes programmatūras izvēli jūsu uzņēmumam ir cenu atšķirības. Pieteikumu apstrādes programmatūras cenas ir atkarīgas no vairākiem faktoriem, piemēram, pamata funkcijām, integrācijām, uzticamības un citiem. Noteikti apsveriet visas šīs iespējas un salīdziniet cenu līmeņus, lai nodrošinātu, ka iegūsit nepieciešamo programmatūru, turklāt nepārmaksājot.
Jebkurai palīdzības dienesta programmatūrai būtu jānodrošina lietotājiem izcils atbalsts. Tādēļ ir nepieciešamas lietotājam draudzīgas pašapkalpošanās iespējas un tiešās saziņas iespējas. LiveAgent klienti jebkurā laikā var sazināties ar mūsu 24/7 atbalsta līniju, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čatu vai tālruni. Varat arī apskatīt mūsu ārējo zināšanu klientu bāzi, lai iepazītu pašapkalpošanās iespējas.
Piedāvājiet izcilu klientu apkalpošanu, izmantojot rīku kopumu, kas palīdz sasniegt ikvienu svarīgu klientu kanālu. Piemēram, piedāvājiet klientiem iespējas sazināties ar jums, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čatu, zvanus vai pat sociālos medijus. Papildienot tos ar klientu portālu un ārējo zināšanu bāzi, varat būt pārliecināti, ka jūsu klienti atradīs sev vēlamo iespēju.
Vai jūtaties pārslogots ar ienākošajiem pieprasījumiem? Jebkura laba pieteikumu apstrādes programmatūra var palīdzēt jums palielināt apjomu, kad nepieciešams, un palīdzēt izveidot vietu vairāk klientu atbalsta aģentiem. Tas darbojas arī otrādi. Ja jums šķiet, ka pārmaksājat par neizmantotajām funkcijām, varat sašaurināt versiju.
Jūsu klientu atbalsta komandai ir jābūt visam nepieciešamajam atbalsta sniegšanai. Programmatūras ierobežojumiem nav obligāti jābūt sliktai lietai, īpaši palīdzības dienestiem, kuriem nav nepieciešami visi rīki un līdzekļi, ko piedāvā programmatūra. Apsveriet visu nepieciešamo un izvēlieties labākās iespējas par godīgu cenu
Klientu apkalpošanas pārstāvjiem jādarbojas kā vienotai komandai. Izmantojiet palīdzības dienesta sadarbības rīkus, dalieties ar klientu profiliem un viegli sadarbojieties klientu problēmu risināšanā. Ikviens var pielikt plecu. LiveAgent var jums palīdzēt ar piezīmēm, birkām, kontaktinformāciju un klientu pieteikumu sadalīšanu, kad tas nepieciešams.
2006. gadā LiveAgent tika izveidots, jo dibinātāji nevarēja atrast lielisku klientu atbalsta rīku, kas ļautu veikt tiešsaistes čatu, tāpēc viņi paši tādu izveidoja. 2011. gadā viņi paplašināja programmatūras funkcijas, iekļaujot palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēmu. Tagad LiveAgent ir vairāk nekā 45 pieteikumu apstrādes funkciju un vairāk nekā 200 integrāciju, kā arī trešo pušu integrāciju atbalsts, un to ir viegli lietot un iestatīt. Tā palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes funkcijas uzlabo produktivitāti, vienlaikus palielinot klientu noturēšanu un reklāmguvumus. Kā papildus iespēja mobilā lietotne ir iekļauta visās paketēsā. Varat arī sazināties, lai izveidotu pielāgotas integrācijas.
LiveAgent ir ļoti mērogojama iespēja ar jaudīgu pielāgošanas līmeni un integrācijas iespējām vienā platformā. Pateicoties plašajam funkciju klāstam un ciešajai integrācijai, to var pielāgot gan mazu, gan lielu uzņēmumu vajadzībām, kas aptver dažādas nozares.
LiveAgent ir lieliska izvēle ierobežota budžeta gadījumā, jo tas ir pieejams par saprātīgu cenu pat visaugstākajos līmeņos. Tomēr tas neatbalsta SAML vienreizējo pierakstīšanos uzņēmumos ar simtiem darbinieku.
2016.gadā viņi ieviesa palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēmu, kas ir integrēta ar daudzām Zoho izstrādātajām lietotnēm. Kopumā starp daudzajām lietotnēm katram uzņēmējdarbības līmenim, tās ir sasniegušas vairāk nekā 60 miljonus lietotāju. Turklāt viņiem ir visaptveroša un par saprātīgu cenu mākonī balstīta programmatūra.
Zoho Desk ir mērogojama sistēma sākot no viena darbinieka līdz simtiem. Zoho lietotājiem ir pieejama arī Zoho produktu bibliotēka, kas integrējas ar Zoho Desk.
Lai gan par saprātīgu cenu, iespēja pievienot “vieglo” aģentu ir papildu $6 mēnesī (un 50 bezmaksas “vieglie” aģenti augstākajā līmenī). “Vieglajiem” aģentiem ir ierobežotas palīdzības dienesta privilēģijas, jo viņi nav daļa no klientu atbalsta komandas, taču var atbalstīt klientu apkalpošanas mijiedarbību. Tam trūkst arī SAML vienreizējās pierakstīšanās, un tā klientu attiecību pārvaldības (CRM) integrācija ir realizēta ar citu produktu no Zoho. Viena no galvenajām iezīmēm, kas to atšķir, ir MI Zia, kas ir spēcīgs palīgs atbalsta personālam, taču ir pieejams tikai augstākajā līmenā. Turklāt, ja norēķins tiek veikts reizi gadā, ir vēl papildu priekšrocība – samazināta cena
Apskatiet Zoho Desk alternatīvas.
Ātri uzstādāms, tīmekļa palīdzības dienests HappyFox piedāvā plašas pielāgošanas iespējas, administrēšanas pārvaldību un drošības funkcijas, kas noderēs lielajam uzņēmumam. Turklāt tas ir ērti lietojams un piedāvā daudzas funkcijas, kas ļauj klientiem pašapkalpojoties atvieglot jūsu aģentu darba slodzi.
Tā kā nav bezmaksas iespējas un to cenas sākas ar $29/aģentam/mēnesī, to nav viegli pārdot tiem, kam ir ierobežots budžets. Pluss ir tas, ka viņi piedāvā neierobežotu aģentu apkalpošanu, bet ierobežo pieteikumu skaitu gadā plašākām darbībām. Uzņēmums piedāvā vienotu pieteikšanos un rīkus, lai uzturētu pārvaldību un drošību lielajiem uzņēmumiem.
Visām paketēm ir prasība pēc 5 aģentiem, taču ir grūti pateikt, vai tas ir labi vai slikti, nezinot cenu struktūru.
Cenas nav viegli pieejamas, taču viņi piedāvā četrus, uz aģentu skaitu balstītus cenu līmeņus, sākot no $29/aģentam/mēnesī. Ir arī četri neierobežotu aģentu līmeņi ar pieteikumu un pielāgoto lauku ierobežojumiem. Ierobežojumi sākas no 10’000 pieteikumiem gadā un desmit pielāgotajiem laukiem, un augstākajā līmenī tie ir 250’000 pieteikumi gadā un 200 pielāgoti lauki.
Izvērtējiet HappyFox alternatīvas.
Help Scout ir klientu atbalsta platforma, kurai uzticas vairāk nekā 12’000 uzņēmumu 140 valstīs, un tā ir izveidota, domājot par augošiem uzņēmumiem. Tā kā Help Scout koncentrējas uz klientiem, tas atvieglo arī sadarbību komandas locekļu starpā, kas ir veidojusies desmit gadu pieredzes laikā.
Help Scout ir izstrādāts, lai attīstītos kopā ar jūsu uzņēmumu, un tas atbalsta visa lieluma uzņēmumus. Zemākie līmeņi sākas ar plašu funkciju klāstu. Pakalpojumā ir iekļauta uzlabota drošība, piemēram, ar HIPAA saderīgas funkcijas un vienas reizes pieteikšanās iespēja vidējajā un augstākajā paketēs.
Viņi piedāvā 15 dienu izmēģinājumu saviem diviem zemākajiem līmeņiem, taču augstākajam līmenim, lai gan tam izskatās stabilas funkcijas, kuras varētu meklēt jebkurš uzņēmums, nav norādīta cena. Help Scout ir iespēja, kas ļauj uzņēmumiem uzlabot savu paketi, ņemot vērā uzņēmuma pieaugumu. Tas nepiedāvā bezmaksas versiju.
Apskatiet Help Scout alternatīvas.
Lai gan tas nav tik izplatīts kā citas palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēmas šajā sarakstā, KB Support koncentrējas uz to, lai tas būtu labākais atbalsta rīka spraudnis WordPress un e-komercijas mājaslapām.
Šis produkts ir paredzēts uzņēmējdarbības sākšanai tīmeklī, izmantojot spraudņus, kas īpaši paredzēti WordPress un e-komercijas integrācijai.
Lai gan KB Support ir zema ikgadējā maksa, tas tomēr prasa saistības gada garumā. Viņiem ir iespēja iegādāties īpašus spraudņus, kas iekļauti katrā paketes līmenī, lai jūs varētu izlemt, kas jums vajadzīgs un kas nē, lai gan komplektiem tiek piedāvāta ievērojama atlaide. Neskaitot izmaksas, mīnuss ir tāds, ka nav viedās piešķiršanas tehnoloģijas – tas tikai piešķir nejauši vai pamatojoties uz aktīvo pieteikumu skaitu vienam lietotājam.
Par vienu vietni, par kuru tiek iekasēts rēķins reizi gadā (cena par vietni palielinās līdz neierobežotajai paketei):
Būdama viena no pazīstamākajām palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēmām, Zendesk piedāvā daudzas iespējas, sākot no €19/aģentam/mēnesī ar pamatfunkcijām, un uzņēmumam sagatavotā pakete sākas no €99/aģentam/mēnesī. Šim augstākās klases pakalpojumam uzticas tādi uzņēmumi kā Uber un Netflix, kā arī vairāk nekā 160’000 starptautisku uzņēmumu.
Zendesk piedāvā plānus jebkuram uzņēmuma lielumam un bezmaksas izmēģinājumu ikvienam līmenim.
Zendesk funkcijas ir plašas, ar paketēm, kas paredzētas, sākot no maziem uzņēmumiem līdz korporāciju līmenim. Norēķini notiek reizi gadā vai katru mēnesi, un jums nav saistību ārpus šiem noteikumiem (par atcelšanu vai līmeņa pazemināšanu nauda netiek atmaksāta).
Apskatiet Zendesk alternatīvas.
Lai gan Vision Helpdesk piedāvā daudzas palīdzības dienesta iespējas, sākot no klientu apkalpošanas līdz IT atbalstam, tas ir un paliek palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēma, kas koncentrējas uz jūsu darbiniekiem, izmantojot sadarbības un gamifikācijas funkcijas, kas veicina pozitīvu darba vidi. Tomēr tas nenozīmē, ka viņi drīkst aizmirst par klientu, tāpēc klientiem tiek saziņai ar atbalstu piedāvāta daudzkanālu pieeja.
Šī sistēma jūsu uzņēmumam izveidos centralizētu palīdzības dienestu ar pielāgojamām darbplūsmām. Lai gan tas ir par saprātīgu cenu, tam nav plašā funkciju klāsta, kas nepieciešams dažiem lielākiem uzņēmumiem.
Kaut arī Vision Helpdesk ir pieejams gan kā SaaS mākonis, gan kā lejupielādējama licence, SaaS mākoņa licence ir pieejama tikai ASV, Apvienotajā Karalistē, ES un Indijā. Turklāt viņiem ir 30 dienu programmatūras bezmaksas izmēģinājuma versija bez saistībām.
Šī sistēma ir vairāk pielāgota klientu apkalpošanai apmaksājot apkalpošanas stundas, nevis vispārējai klientu apkalpošanai, un tiešsaistes čata funkcija ir atsevišķs pirkums.
Izpētiet Vision Helpdesk alternatīvas.
Tāpat kā citi šajā sarakstā, HubSpot Service Hub ir veidots, lai augtu kopā ar jums, un tas ir atpazīstams nosaukums, jo piedāvā arī daudzus citus produktus. Varat sākt ar bezmaksas paketi no interneta vidē uzticama zīmola, un varat izmantot elastīgu atbalstu un vienkāršu darba uzsākšanu, lai labāk izprastu savus klientus.
Sistēma HubSpot Service Hub ir iespēja, kas augs līdzi jūsu uzņēmumam, izmantojot gan bezmaksas, gan maksas versijas atkarībā no jūsu uzņēmuma vajadzībām. Augstākajos līmeņos tiek piedāvātas būtiskas funkcijas lielam uzņēmumam, tam augot.
Tas piedāvā bezmaksas versiju ar daudzām būtiskām funkcijām, kas nepieciešamas, lai uzsāktu darbu. Tomēr pieteikumu automatizācija sākas tikai paketē par $50 mēnesī, kas ietver divus aģentus un iespēju pievienot papildu lietotājus par $25 katru sākuma līmenī. Augstākajā līmenī tās ir gada garuma saistības.
Izvērtējiet Hubspot alternatīvas.
Front tiek pozicionēts kā palīdzības dienesta risinājums, kas klientiem rada personalizētāku pieredzi. Front tādēļ nerāda pieteikumu numurus, lai sniegtu klientam personisku atbildi. Tas ir vienkārši un intuitīvi, un automatizācija kontrolē pieprasījumu piešķiršanu pareizajam atbalsta komandas dalībniekam.
Front ir ļoti mērogojama sistēma ar līdz pat desmit komandas biedriem zemākajā līmenī, 50 otrajā līmenī un neierobežotu skaitu augstākajā.
Nav pieteikumu apstrādes sistēmas, taču tā darbojas, organizējot atbalstu, izmantojot koplietotas iesūtnes, un piešķirot tās, izmantojot automātisko slodzes līdzsvarošanu. Lai gan pieteikumu apstrādes sistēma neautomatizē piešķiršanu, varat izveidot nosacījumus, kas to darīs (pielāgotie nosacījumi ir pieejami tikai $49 līmenī).
Ir arī gadu ilgas saistības.
Apskatiet Front alternatīvas.
Šī sistēma ir pieejama iespēja mazajiem un vidējiem uzņēmumiem, kas cenšas vienkāršot palīdzības dienesta sistēmas lietošanas pieredzi. Tā piedāvā pielāgošanas iespējas un trešo pušu lietotņu integrāciju.
Lai gan Azuredesk maksa ir augsta, fakts, ka viņiem ir tikai viena pakete, kurai trūkst liela uzņēmuma līmeņa funkciju, ļauj to lietot vien mazajiem un vidējiem uzņēmumiem
Ir pieejams 14 dienu bezmaksas izmēģinājums; tomēr ir pieejama tikai viens paketes variants. Paketē ir daudz funkciju, taču mērogojamības apjoms ir ierobežots. Lielajiem uzņēmumiem nav paredzētas nekādas papildu funkcijas, piemēram, drošība vai pārvaldība.
SupportBee ir palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēma, kuras mērķis ir izveidot sadarbības darba vidi, lai klientu atbalsta komandas locekļi varētu palīdzēt viens otram atrisināt klientu problēmas. Izmantojot koplietojamo iesūtni, kas ir viegli iestatāma un optimizēta mobilajām ierīcēm, SupportBee ir elastīga, uz komandu balstīta sistēma.
Šī sistēma piedāvā visus pamatus, kas nepieciešami klientu apkalpošanas komandas izveidei. Tomēr tā nesniedz tādu atbalstu, kāds varētu būt nepieciešams lielākiem uzņēmumiem.
Lai gan SupportBee funkcijas un funkcionalitāte ir ļoti pieņemama, tie nav tik plaši vai visaptveroši kā tie, ko piedāvā citi uzņēmumi par tādu pašu cenu. Arī klientu portāla programmatūra ir pieejama tikai augstākajā līmenī. Taču kopumā tā ir vienkāršota pieteikumu apstrādes sistēma, kas labi darbosies mazākiem uzņēmumiem.
Apskatiet SupportBee alternatīvas.
Freshdesk ir visaptveroša klientu apkalpošanas platforma, kurai uzticas vairāk nekā 40’000 uzņēmumu, tostarp HP, Pearson un American Express. Izmantojot Freshdesk mērogojamo platformu, iebūvēto daudzkanālu atbalstu un sadarbības funkcijas, jūsu uzņēmums var optimizēt darbu un pārsniegt klientu cerības.
Šī sistēma ir veidota mērogojama, nodrošinot pieejamas iespējas dažādos uzņēmējdarbības apstākļos.
Ir bezmaksas versija ar pamatfunkcionalitāti, kas uzņēmumam ir nepieciešama, lai sāktu darbu. Pēc tam katrs līmenis virzās uz priekšu, iekļaujot funkcijas, kas jums būs nepieciešamas, augot. Tomēr uz prasmēm balstīta pārvirzīšana sākas tikai augstākajā līmenī.
Ieskatieties Freshdesk alternatīvās.
Kā WordPress atbalsta spraudnis, Awesome Support ir vienkāršs, viegli iestatāms, un katrā komplekta līmenī ir iekļauti daudzi papildinājumi. Tie piedāvā “vislieliskāko” palīdzības dienestu un atbalsta spraudni WordPress ar vairāk nekā 10’000 aktīvām instalācijām.
Lai gan ir arī lielas vietnes, kuras balstās uz WordPress, piemēram, Microsoft News un BBC America, tas vislabāk ir piemērots mazākiem uzņēmumiem, jo tajā būtu jāiekļauj vairāk drošības un pārvaldības funkciju, lai tas būtu noderīgāks augstākajā līmenī. Tomēr, ja tādas lielākam uzņēmumam nav nepieciešamas, neierobežots aģentu skaits ir milzīgs pārdošanas arguments.
Lai gan viņi piedāvā neierobežotu aģentu un neierobežotu pieteikumu skaitu, jums būs produkts jālieto gadu. Pluss ir tas, ka katrs līmenis ir ļoti pieejams jebkuram uzņēmējdarbības līmenim, taču tam nav tādu iespēju, kas būtu nepieciešamas lielam uzņēmumam.
Tam uzticas Fujifilm, Comcast un NBA. TeamSupport ir tīmeklī balstīta B2B klientu atbalsta sistēma. Tam ir daudzkanālu atbalsts, kas atvieglo sadarbību un optimizē klientu atbalsta pieteikumus, integrējot ar to programmatūru, kas jau ir jūsu rīku komplektā.
Šīs sistēmas atbalsta pakalpojums var sniegt daudz, taču sākuma izmaksas vienam aģentam mēnesī ir augstas, kas nozīmē, ka dažiem mazākajiem uzņēmumiem tas var būt nepieejams.
Daudzas funkcijas ir vērstas uz B2B klientu apkalpošanu un IT atbalstu. Negatīvā puse ir tāda, ka zemākā līmeņa izmaksas vienam aģentam mēnesī ir $49, kas ir salīdzinoši dārgi salīdzinājumā ar dažām citām palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēmām ar līdzīgām funkcijām un zemāku cenu.
Izvērtējiet TeamSupport alternatīvas.
Freshservice ir mākonī balstīts IT pakalpojumu pārvaldības risinājums. Līdzīgi citiem palīdzības dienesta līdziniekiem, tā ir viegli lietojama, visaptveroša sistēma ar nopietnu funkciju klāstu.
Šīs platformas mērogojamība sniedz tai iespēju strādāt jebkura lieluma uzņēmuma labā, arī tiem augot.
Tas piedāvā 21 dienas bezmaksas izmēģinājuma periodu, kurā ir aktivizētas visas funkcijas. Tas ar savām funkcijām veicina sadarbību. Tas piedāvā drošības līdzekļus, kas aizsargā datus mākonī, izmantojot piekļuves pārvaldību un pārsūtāmo datu šifrēšanu. Diemžēl nav bezmaksas versijas.
Vairāk nekā 100’000 uzņēmumu, piemēram, Disney un Honda, uzticas ManageEngine, lai tas pārvaldītu viņu IT. Service desk Plus sistēma ir mākonī balstīts IT risinājums, kas vairāk nekā desmit gadus ir iepriecinājis gan IT profesionāļus, gan klientus.
Lai gan ManageEngine Service Desk Plus ir plašs funkciju klāsts, nezinot detalizētu informāciju par izmaksām, ir grūti to ieteikt noteikta lieluma uzņēmumiem. Šķiet, ka cenu paketes ir piemērotas dažādiem uzņēmējdarbības līmeņiem. Viņi arī sadarbojas ar Zoho, izmantotu Zia MI palīgu kā savu potenciālo pirmo kontaktpunktu klientiem.
Nav bezmaksas versijas. Visām apkalpošanas dienesta versijām ir pieejams 30 dienu izmēģinājuma periods, kā arī ir pieejama demonstrācija.
Šis ir visaptverošs IT pakalpojumse ar jaudīgām funkcijām, lai uzlabotu jūsu uzņēmuma pakalpojumus, tostarp aktīvu un problēmu pārvaldību.
Vairāk nekā 131’000 aģentu sniedz atbalstu, izmantojot Kayako, sākot no Sega līdz MTV un beidzot ar Acer. Sistēma ir veidota tā, lai tā būtu personiska un vienkārša. Tas ir ātri ieviešams, viegli lietojams, un tajā ir unikālas funkcijas, piemēram, SingleView, kas ieviesta, lai personalizētu attiecīgā klienta ceļu.
Šo sistēmu var izmantot visos uzņēmējdarbības līmeņos, jo tās funkcijas ļauj labāk izprast savu klientu bāzi, kas ir unikāli tikai Kayako. Tas ir arī ļoti pieejams jebkura līmeņa uzņēmumam, sākot no $12,50/aģentam/mēnesī.
Sistēma SingleView, kas seko klienta ceļam jūsu vietnē, ļauj aģentam nodrošināt klienta apkalpošanu jūsu klienta pieredzes kontekstā. Daudzkanālu iesūtne un SingleView ir pieejami jau zemākajā cenu paketes līmenī.
Bezmaksas versijas nav, taču ir 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma versija un demonstrācija. Diemžēl pietrūkst vienas reizes pieteikšanās funkcijas.
Apskatiet Kayako alternatīvas.
SolarWinds ir mūsdienīgs IT pakalpojumu pārvaldības (ITSM) risinājums, kas ietver visas palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes pakalpojuma funkcijas, kas ir unikālas šai sistēmai.
Šai sistēmai ir cenu struktūra katram uzņēmējdarbības līmenim, un to ir viegli mērogot, uzņēmumam augot.
30 dienu bezmaksas izmēģinājums. Demonstrācijas pēc pieprasījuma. Saprātīgas cenas. Šai sistēmai ir automatizācijas rīki, kas palīdz nodot atbilstošo pieteikumu atbilstošā komandas locekļa rokās. Tomēr nav bezmaksas versijas.
Apskatiet SolarWinds alternatīvas.
Adobe un Microsoft izmantotā programmatūra JitBit palīdzības dienests ir SaaS mākoņpakalpojums ar vienas reizes pieteikšanos un GDPR un HIPAA atbilstību. Izmantojot automatizācijas nosacījumus, JitBit palīdz kārtot jūsu pieteikumus un taupīt jūsu komandas laiku.
Izmantojot šīs sistēmas mērogojamību un drošību, uzņēmumam augot, varat paplašināties un iegūt sev nepieciešamos pakalpojumus.
21 dienas bezmaksas izmēģinājuma periodu var pagarināt, ja nepieciešams. Lai izveidotu vietni, ar kuru strādāt un notestēt, ir nepieciešamas vien dažas sekundes. Tam ir nemainīga mēneša cena, taču tas ierobežo aģentu skaitu katrā līmenī, izņemot augstāko līmeni.
Uzraksts “Darbojas ar Jitbit” netiek paslēpts līdz augstākajam līmenim. Nav bezmaksas versijas.
Tāpat kā Zoho, arī Jira ir daļa no lietotņu tīkla, kas nozīmē, ka to var integrēt ar visām šīs platformas lietotnēm. Jira produkts šajā nozarē ir veidots ātrumam – lai palīdzētu jums ātrāk atbildēt uz jautājumiem un tā palielināt klientu apmierinātību. Viņu pakalpojumu izmanto Domino, Square un Twitter, un vēl daudzi citi.
Šī sistēma labi iederas visos uzņēmējdarbības līmeņos, piedāvājot bezmaksas iespēju un pieejamus līmeņus, kas var tikt paplašināti līdzpat lielajiem uzņēmumiem. Visi līmeņi nodrošina šifrēšanu galapunktos un sūtīšanas laikā.
Ir bezmaksas versija ar daudzām funkcijām, un ieinteresētie uzņēmumi var rezervēt tiešsaistes demonstrāciju.
Tomēr uzņēmuma cenas ir paslēptas aiz saziņas formas.
Izvērtējiet Jira alternatīvas.
Izmēģinājuma versija vienmēr ir noderīga, izvēloties palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēmu. Pirms izlemjat izmantot pakalpojumu, jums vajadzētu izmēģināt, kāds tas būs ikdienas lietošanā. Pakalpojumam var būt visas meklētās funkcijas, un tas joprojām var nebūt jums piemērots. Dažreiz sistēmas sajūta nav īstā, un jums tas ir jāizmēģina, lai to uzzinātu. Tas ir gluži kā džinsa bikses, kas var izskatīties labi uz manekena, bet nebūt piemērotas jums.
Tas pats attiecas uz jebkuru jūsu klientu. Viņi izvēlējās jūsu zīmolu, jo tas viņiem ir piemērots. Tāpēc pirms iegādes vajadzētu izmēģināt.
Šobrīd LiveAgent ir pieejams 14 dienu izmēģinājums visaptverošajai paketei, turklāt netiek prasīta kredītkarte. Lai reģistrētos un sāktu testēšanu, būs nepieciešama mazāk nekā minūte.
Ja vien nevēlaties koncentrēties tikai uz iepriekšsagatavotām ziņām, jūsu darbiniekiem ir jābūt apmācītiem gan pieteikumu apstrādes, gan klientu atbalsta pamatinformācijā un papildjautājumos. Tāpēc pieteikumu apstrādes programmatūrai ir jābūt viegli apgūstamai ikvienam – pat sarežģītu notikumu scenāriju gadījumiem, un tai jāpalīdz jūsu aģentiem iemācīties izmantot pilnībā aprīkotu palīdzības dienesta programmatūru. LiveAgent sistēma piedāvā ērtu darba uzsākšanas ceļvedi, kas ikvienam iemācīs, kā visu iestatīt un uzsākt. Akadēmija ir pilna ar rakstiem, kas aptver visu palīdzības dienesta sistēmu spektru, piemēram, pieteikumu apstrādi, tiešsaistes čatu, zvanu centru un daudz ko citu. Turklāt tā var palīdzēt jūsu aģentiem uzzināt, kā kļūt par pilntiesīgiem palīdzības dienesta ekspertiem un uzticamiem klientu apkalpošanas aģentiem.
Klientu mijiedarbībai ne vienmēr ir nepieciešami visi jūsu rīcībā esošie rīki, pakalpojumu kanāli vai uzlabotās funkcijas. Dažādiem uzņēmumiem ir nepieciešami dažādi risinājumi saistībā ar pieteikumu apstrādes problēmām. Pārmaksājot par funkcijām, kuras nekad neizmantosiet, var pasliktināties aģenta darbs un rasties sarežģījumi ar klientu apkalpošanas platformu. Noteikti izmantojiet visas bezmaksas izmēģinājuma priekšrocības, lai uzzinātu, kas jums ir piemērots un kas nē.
Izmēģinājumi ir svarīgi, jo tie ļauj mums izmēģināt sistēmu un tās saskarni un funkcijas. Nelaidiet garām bezmaksas izmēģinājumu vietnē lasāmo brīnišķīgo aprakstu dēļ. Bezmaksas izmēģinājumi ļauj izmēģināt pamatfunkcijas un parādīt, kā risināt sarežģītus notikumus un situācijas klientu atbalsta jomas ikdienā.
Var pietikt ar palīdzības dienesta saskarni ar funkcijām, par kurām pašlaik maksājat, taču vai esat apsvēris, kas notiks, kad veiksiet jaunināšanu? Lielākā daļa pamatīgo pieteikumu apstrādes sistēmu piedāvā dažādas maksas paketes, kas ietver vai neietver atsevišķas funkcijas. Noteikti izvēlieties risinājumu, kas ļaus jums veikt jaunināšanu un vajadzības gadījumā apmierināt jūsu vajadzības.
Ir dažas svarīgas lietas, ko simtiem uzņēmumu jautā demonstrācijas zvanu laikā. Pirmkārt, jums ir jānoskaidro, par ko jūs gatavojaties maksāt. Jautājiet par atbalstītās klientu saziņas centrmezgla vai kanālu iespējām, paketēs iekļautajām funkcijām un atbalstītajām trešo pušu integrācijām ar citu programmatūru. Pēc tam noskaidrojiet cenu variantus. Kopējās izmaksas ir viena no galvenajām prioritātēm.
Pieteikumu apstrādes programmatūras ieviešana parasti ir vienkāršs process, kas dažos aspektos gan var atšķirties. Galvenā atšķirība ir starp tīmekļa un lietotnes programmatūru. Parasti tīmekļa risinājuma gadījumā jūs izlaižat instalēšanas procesu un nekavējoties sākat to lietot. Viss, kas jums nepieciešams, ir norādīt savu e-pasta adresi un reģistrēties bezmaksas izmēģinājumam. Tiklīdz esat apstiprinājis savu e-pastu, varat pieteikties un iepazīties ar palīdzības dienesta platformu. Piemēram, LiveAgent piedāvā ērtu darba uzsākšanas ceļvedi jau pašā sākumā. Tas palīdz ikvienam jaunajam lietotājam veikt dažas vienkāršas darbības, kas palīdz iestatīt jauno risinājumu.
Labākā palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēma ir tāda, kas padara jūsu darbību efektīvāku un sniedz klientiem pašapkalpošanās iespējas, lai samazinātu jūsu darbinieku darba slodzi. Tādiem risinājumiem kā LiveAgent ir jaudīgas pielāgošanas iespējas, lai izveidotu darbplūsmas, kas ir raksturīgas jūsu uzņēmumam. Vislabākā sistēma ir tā, kas ir vispiemērotākā jūsu unikālajām prasībām.
Ja esat mazs uzņēmums, jūsu izvēlētajam mērķim būtu jābūt ieguldījumu atdevei, vērtībai un mērogojamībai. Tāpēc ideālais scenārijs ir atrast sistēmu, kas atbilst jūsu vajadzībām par pieņemamu cenu.
Vienkāršu pieteikumu apstrādes sistēmu pakalpojuma sniedzēji piedāvā savas programmatūras bezmaksas versiju ar ierobežotām iespējām. LiveAgent piedāvā bezmaksas paketi, kas ietver pamatfunkcionalitāti visam, kas būs nepieciešams, lai sāktu darbu, piemēram, čata poga, vienkāršākās atskaites un klientu portāls. Vēl viena iespēja par saprātīgu cenu ir Zoho Desk, kas piedāvā arī bezmaksas versiju. Pēc tam varat izvēlēties pāriet uz maksas paketi.
Tā kā jūsu bizness turpina attīstīties, jums paveras vairāk iespēju vidējā līmeņa palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēmu tirgū, jo vairāk naudas nozīmē vairāk funkciju. Šobrīd jums, iespējams, ir augoša palīdzības dienesta aģentu komanda. Jums vajadzētu koncentrēties uz to apvienošanu ar sistēmām, kas veicina sadarbību un var integrēties ar dažādām lietotnēm, kas jums jau ir, un tām, kuras plānojat attīstīt. Tomēr joprojām ir jākoncentrējas uz vērtību, jo jūs, iespējams, nevēlaties sagraut savu budžetu izvēloties pārāk daudzas funkcijas.
LiveAgent šajā līmenī var integrēt vairāk nekā 190 programmas, tostarp sociālos medijus. Sociālie mediji ir vērtīgi jūsu mārketinga kampaņām, it īpaši, ja esat zīmols, kura popularitāte vēl tikai pieņemas spēkā. Atbildēšana uz interesentu jautājumiem un bažām sociālajos medijos palīdzēs paplašināt jūsu zīmola atpazīstamību un radīt neaizmirstamu mijiedarbību ar klientiem. Tāpat kā citas palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēmas, arī šī integrējas ar Slack, lai palīdzētu uzturēt nvainojamu saziņu starp komandas locekļiem. Vēl viena lieliska iespēja ir Jira Service Desk, jo arī tam ir plašs integrēšanas iespēju klāsts.
Lielie uzņēmumi var iegūt visu iespējamo. Tagad, kad varat atļauties visus tingeltangeļus, ir pienācis laiks apskatīt visas vēlamās un nepieciešamās funkcijas. Tomēr vērtības meklēšana vienmēr ir vislabākā stratēģija neatkarīgi no tā, ar cik daudz naudas jūs rīkojaties.
Jaudīgie spēlētāji LiveAgent, Zendesk un Jira Service Desk piedāvā dažas lietas, kas nav citiem, piemēram, sadarbības funkcijas, automatizācijas un vienas reizes pieteikšanos. Vienas reizes pieteikšanās ļauj lietotājiem piekļūt programmatūrai, izmantojot esošos pieteikšanās datus, piemēram, piesakoties, izmantojot Google kontu.
Tas nenozīmē, ka tās ir vienīgās iespējas. Atkarībā no tā, kas jūsu lielajam uzņēmumam ir nepieciešams klientu atbalsta jomā, iespējams, labāk izvēlēties rentablāku iespēju, kurā ir viss nepieciešamais. Piemēram, LiveAgent ir daudz funkciju, tai pat laikā tā augstais apkalpošanas līmenis ir par saprātīgu cenu, piedāvājot līdzīgu vērtību kā dažām citām palīdzības dienesta sistēmām, kas maksā daudz vairāk.
Mēs esam apsprieduši daudzas palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēmas priekšrocības un to, kā tās izmantojamas jūsu uzņēmumā. Pieteikumu apstrādes programmatūra ir kļuvusi par vienu no svarīgākajiem rīkiem klientu atbalsta sniegšanai. Pieaugot tiešsaistes lietotāju skaitam, viņi visi sagaida augstas kvalitātes klientu apkalpošanu un atbalstu. Šis aspekts nosaka smalko robežu starp klienta noturēšanu un zaudēšanu. Palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēma palīdz jums un jūsu uzņēmumam izveidot vislabāko klientu apkalpošanas pieredzi, uzlabojot jūsu darbplūsmas ar automatizāciju. Tā arī apkopo izmantojamus datus no katra reģistrētā darījuma ar klientu un samazina jūsu, uz katru pieteikumu patērēto laiku, nododot to atbilstošajam uzdevumam vispiemērotākajās rokās.
Paļaujoties uz atbilstošajiem saziņas kanāliem un labi apmācītiem klientu atbalsta aģentiem, palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēma var būt vērtīgs papildinājums jūsu klientu apkalpošanas stratēģijai. Iegūstiet savam palīdzības dienestam atbilstošo pieteiukumu apstrādes programmatūru un viegli atbildiet uz apkalpošanas pieprasījumiem.
Izmēģiniet visu, ko piedāvājam, izmantojot 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu
Palīdzības dienesta programmatūra
Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent palīdzības dienesta programmatūru. Piedāvājam vienkāršu pieteikumu pārvaldību, plašas funkcijas un lielisku daudzkanālu atbalstu. Sāciet 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu bez kredītkartes, lai nodrošinātu efektīvu un ātru klientu apkalpošanu.
Stāvvietā? Palieliniet pārdošanas apjomu, izmantojot LiveAgent!
Palieliniet pārdošanas apjomu un uzlabojiet klientu apmierinātību ar LiveAgent! Izmantojiet vairāk nekā 180 funkcijas un 100 integrācijas, lai nodrošinātu ātru un efektīvu klientu apkalpošanu. Sāciet bezmaksas 14 vai 30 dienu izmēģinājumu un atklājiet, kā uz klientu orientēta kultūra var veicināt jūsu uzņēmuma izaugsmi. Nav nepieciešama kredītkarte!
Palīdzības dienesta programmatūra aģentūrām
Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent – visaugstāk novērtēto programmatūru aģentūrām, kas samazina operatīvos uzdevumus!
īpašs centrs klientu portāla programmatūrai
Atklājiet labāko klientu portāla programmatūru 2024. gadā ar LiveAgent! Nodrošiniet klientiem 24/7 piekļuvi resursiem un pieteikumu uzraudzībai bez iestatīšanas maksas. Izmēģiniet mūsu risinājumu bez maksas un palieliniet klientu apmierinātību, izmantojot zināšanu bāzi, forumus un pašapkalpošanās atbalstu. Sāciet 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu, lai uzlabotu klientu lojalitāti un pārdošanu!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team