Video of request for proposal in LiveAgent

Kas ir LiveAgent?

LiveAgent ir godalgota daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūra. Klienti uzticamās atsauksmju vietnēs to uzskata par vienu no līderiem.

This picture depicts LiveAgent pricing.

Elastīgas cenas

LiveAgent pielāgojas jūsu uzņēmuma lielumam, tāpēc jums nav jāuztraucas par savu budžetu.

This picture depicts a woman and signs of LigeAgent features.

Vairāk nekā 139 funkcijas

Piekļūstiet patiesi plašam produktivitātes funkciju kopumam lielam skaitam pielietošanas veidu.

This picture depicts LiveAgent integrations.

Vairāk nekā 190 integrācijas

Uzlabojiet savu darbplūsmu, izmantojot daudzas iekšējās un ārējās programmatūras integrācijas.

This picture depicts a customer support team of LiveAgent.

Klientu atbalsts 24/7

Mēs esam šeit, kad vien jums nepieciešamas atbildes vai palīdzība. Sazinieties ar mums 24/7!

This picture depicts a man with logos behind him.

Izmanto labākie no labākajiem

Mūsu klienti ir daži no pazīstamākajiem un veiksmīgākajiem uzņēmumiem visā pasaulē.

Request for proposal awards

Godalgots uzņēmums

LiveAgent palīdzības dienesta programmatūra gadu no gada ir balvu ieguvēja vairākās kategorijās.

Saistītie Raksti arPiedāvājuma pieprasījums
Uzziniet, kā izveidot palīdzības dienesta pieprasījuma formu sagataves, kuras klienti var izmantot, lai iesniegtu problēmas, kļūdas un sekotu pakalpojumu pieprasījumiem.

Palīdzības dienesta pieprasījumu formu sagataves

Izmēģiniet LiveAgent palīdzības dienesta pieprasījumu formu sagataves, lai uzlabotu klientu pieredzi un aģentu produktivitāti. Daudzkanālu atbalsts ne tikai palielina klientu apmierinātību, bet arī palīdz ietaupīt izmaksas. Pievienojieties daudziem uzņēmumiem, kas jau izmanto LiveAgent, un paceliet klientu apkalpošanu jaunā līmenī!

Komunikācija ar klientiem var veicināt uzņēmuma izaugsmi vai iznīcināt to. Uzziniet, kā pareizi atbildēt uz klientu pieprasījumiem.

Kā atbildēt uz klienta pieprasījumu

Uzziniet, kā efektīvi atbildēt uz klientu pieprasījumiem ar 7 būtiskiem padomiem, kas uzlabos jūsu komunikāciju un uzņēmuma reputāciju. Izmantojiet vienkāršu valodu, uzdodiet laipnus jautājumus un formatējiet svarīgo informāciju. Palieliniet klientu apmierinātību un uzņēmuma izaugsmi, izmēģinot arī bezmaksas klientu atbalsta sistēmas versiju.

Izmantojiet mūsu iepriekš izveidotās atbilžu sagataves sociālo mediju jautājumiem par produktu/pakalpojumu cenām. Tās ir profesionālas un pilnībā pielāgojamas!

Jautājumi par produktu/pakalpojumu cenām

Izmantojiet mūsu iepriekš izveidotās atbilžu sagataves sociālo mediju jautājumiem par produktu/pakalpojumu cenām. Tās ir profesionālas un pilnībā pielāgojamas!

Pieprasiet gadījuma izpētes apstiprinājumu un uzdodiet īstos jautājumus, lai izveidotu gadījuma izpēti, kas jūsu vietnes apmeklētājus pārvērtīs par apmierinātiem klientiem.

Gadījuma izpētes pieprasījuma e-pasta sagataves

Pieprasiet gadījuma izpētes apstiprinājumu un uzdodiet īstos jautājumus, lai izveidotu gadījuma izpēti, kas jūsu vietnes apmeklētājus pārvērtīs par apmierinātiem klientiem.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x