Katrs uzņēmums cenšas uzlabot savu reklāmguvumu līmeni, atrodot jaunus veidus, kā piesaistīt datplūsmu savai vietnei. Tomēr, runājot par potenciālo klientu pārveidošanu par esošajiem klientiem, šai metodei ir zems panākumu līmenis.
Labākais veids, kā uzlabot reklāmguvumu līmeni, ir koncentrēties uz klientu atbalsta stratēģijas uzlabošanu. Lielisks piemērs tam ir tiešsaistes tērzēšanas ieviešana un pircēju atbalsta sniegšana reāllaikā.
Šādi nelieli pielāgojumi var pilnībā pārveidot jūsu reklāmguvumu centienus. Faktiski uzņēmumi, kuri apgalvoja, ka koncentrējas uz klientu apkalpošanas uzlabošanu, ziņoja par 11 % augstāks reklāmguvumu līmenis nekā uzņēmumiem, kuriem tas nav.
Jūsu reklāmguvumu līmenis ir to apmeklētāju procentuālā daļa jūsu vietnē, kuri sasniedz vēlamo mērķi (reģistrējas izmēģinājumam, reģistrējas abonementam, iegādājas produktu) no kopējā apmeklētāju skaita.
Augsts reklāmguvumu līmenis norāda, ka jūsu mārketinga stratēģijas ir veiksmīgas un ka jūsu produkts ir viegli sasniedzams jūsu vietnē.
Reklāmguvumu līmenis atšķiras atkarībā no nozares un uzņēmējdarbības modeļa, tāpēc jums, iespējams, būs jāveic daži pētījumi, lai noskaidrotu, kur atrodaties. Lielisks resurss tam ir Google Adwords Industry Benchmarks rīks. Tomēr parasti labs reklāmguvumu līmenis ir no 2% līdz 5%.
Reklāmguvumu līmeņa paaugstināšana nozīmē, ka lielākā daļa jūsu vietnes datplūsmas tiek pārveidota par nozīmīgām darbībām, kas veicina jūsu uzņēmējdarbību, neatkarīgi no tā, vai tas nozīmē aizpildīt veidlapu, lai kļūtu par potenciālo pirkumu, vai veikt pirkumu.
Zems reklāmguvumu līmenis var norādīt uz kādu no šīm problēmām:
Nevilinošs piedāvājums stiprs>
Neefektīvs vietnes dizains
Mēs piedāvājam konsjerža migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populāro Helpdesk risinājumiem.
Labākais veids, kā uzlabot reklāmguvumu līmeni, ir pārdomāt piedāvājumu. Ja jūsu klienti nepērk to, ko jūs piedāvājat, tas var nozīmēt, ka piedāvājums ir pārāk dārgs vai nesniedz pietiekami lielu vērtību jūsu auditorijai.
Otrais solis ir vietnes optimizēšana reklāmguvumiem.
– Zemāka cena
– Uzlabojiet funkcionalitāti
– Izveidojiet papildu stimulus, piemēram, bezmaksas piegādi
– Izveidojiet vienkārši neatvairāmu piedāvājumu, no kura jūsu klienti nevar atteikties
– A/B pārbauda dažādus elementus
– Izmantojiet spēcīgus CTA
– Pārskatiet galvenes kopiju un pogu/veidlapu izvietojumu
– Pārliecinieties, vai jūsu saturs tiek pareizi parādīts mobilajās ierīcēs
Papildus ātru atbilžu sniegšanai klientiem ir ārkārtīgi svarīgi novērtēt klienta laiku. Ja vēlaties piesaistīt klientus, pārliecinieties, ka esat informēts par viņu iepriekšējiem pirkumiem un visu iepriekšējo mijiedarbību ar jūsu uzņēmumu neatkarīgi no izmantotā kanāla.
Esot sagatavotam un zinošam, jūs varēsiet pārsteigt savus klientus, kad viņi sazinās ar jums, lai saņemtu atbalstu.
Vai jūs joprojām cīnāties ar zemu reklāmguvumu līmeni, augstu atlēcienu līmeni vai augstiem iepirkumu groza atmešanas rādītājiem? Ja atbildējāt “jā”, jūsu potenciālajiem klientiem, iespējams, rodas kāda no šīm problēmām:
nav atbalsta uz vietas
Sarežģīts izrakstīšanās process
neizlēmība
Jūsu klienti ir tikai viena Google meklēšanas attālumā, lai atrastu alternatīvas jūsu produktam. Nedodiet viņiem iemeslu klīst.
Nepadara izrakstīšanās procesu sarežģītu. Neizveidojiet pārāk daudz soļu, neuzdodiet nevajadzīgus jautājumus un nepieprasiet reģistrāciju pirms izrakstīšanās.
Dodiet saviem klientiem vairākus veidus, kā ar jums sazināties, un nekavējoties sniedziet atbalstu visos kanālos. Izmantojiet zināšanu bāzes, klientu portālus un bieži uzdotos jautājumus pašapkalpošanās iespējām.
Palīdziet saviem klientiem reāllaikā. Atbildiet uz visiem jautājumiem, kas viņiem varētu rasties saistībā ar jūsu produktiem, piegādi vai piegādi, lai pārietu caur reklāmguvumu piltuvi.
Pētījumi rāda, ka tiešās tērzēšanas logrīka pievienošana vietnei var palielināt jūsu reklāmguvumu līmeni par 27%. Atkarībā no jūsu nozares šis skaitlis var būt daudz lielāks. Ar tiešraides tērzēšanas robežizmaksām tas ir vienkārši.
Tātad, kā tiešraides tērzēšana var tik viegli palielināt reklāmguvumu līmeni? Iepērkoties tiešsaistē, pircējiem parasti ir daudz jautājumu. Tomēr ir tikai ierobežots laika posms, kurā uz tiem var atbildēt. Ja viņi nesaņem tūlītēju atbalstu, viņi, visticamāk, meklēs alternatīvas un iegādāsies no konkurentiem.
Jūsu klientiem var rasties jautājumi, uz kuriem var atbildēt, veicot vienkāršu meklēšanu jūsu vietnē. Tomēr, ja viņi nevarēs atrast nepieciešamo informāciju, viņi būs neapmierināti un vīlušies.
Nodrošiniet viņiem noteiktu vietu, piemēram, klientu portālu, kur viņi var skatīt atbildes uz bieži uzdotajiem jautājumiem (FAQ) par piegādi, izmēru noteikšanu un daudz ko citu. Šāda veida atbalsts ir ļoti vērtīgs, jo tas neprasa aģentu pūles, un tas ir pieejams visu diennakti.
Ja redzat potenciālos pircējus savā vietnē ilgāk par dažām minūtēm, viņi nepārprotami kaut ko meklē vai ir pretrunā par pirkumu no jums. Atvieglojiet klienta raizes, proaktīvi uzaicinot viņu tērzēt ar jums.
Jūs varat atbildēt uz visiem jautājumiem, kas viņiem var rasties par jūsu produktiem, vai norādīt tos pareizajā virzienā.
LiveAgent apvieno lielisku tiešraides tērzēšanu, biļešu iegādi un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt izcilu atbalstu mūsu klientiem.
Peter Komornik, CEO
Ar lielisku produktu vienkārši nepietiek. Bieži vien klienti atsakās no zīmoliem, jo saņemto pakalpojumu līmenis vienkārši nav pietiekami labs. Pircēji vēlas justies novērtēti par darījumiem ar jūsu uzņēmumu. Tāpēc, lai izvairītos no kļūmēm un palielinātu reklāmguvumu skaitu, ir svarīgi savā uzņēmumā izveidot uz klientu orientētu kultūru.
86% klienti ir gatavi maksāt vairāk par labāku pakalpojumu sniegšanu.
Jo vairāk klienti būs apmierināti ar jūsu pakalpojumu, jo vairāk viņi iegādāsies.
Klienti, kuriem ir slikta pakalpojumu pieredze, ir Par 50% lielāka iespēja to kopīgot tiešsaistē ar citiem.
Izmantojot LiveAgent, jūsu e -pasta ziņojumi, tērzēšana, zvani, sociālo mediju pieminēšana un ziņojumi no citiem kanāliem nonāks vienā universālā iesūtnē.
LiveAgent ļauj izveidot vairākas iekšējās un ārējās zināšanu bāzes, kas papildināta ar bieži uzdotajiem jautājumiem, forumiem, rakstiem un & amp; ieteikumus.
Izveidojiet virtuālu zvanu centru kā daļu no daudzkanālu palīdzības dienesta risinājuma. LiveAgent centralizē tālruņa zvanus no jūsu vietnes vai fiksētā tālruņa vienā vietā.
Integrējiet savus iecienītos sociālo mediju profilus LiveAgent un atbildiet uz publiskiem komentāriem par savām ziņām, privātajām ziņām vai tvītiem tieši no sava konta. Izslēdziet nepieciešamību sekot un rūpēties par vairākiem kontiem vairākos portālos un integrēt tos LiveAgent. Ir iekļauti Facebook, Twitter, Instagram un Viber , lai klientu apkalpošana būtu pēc iespējas vienmērīgāka, ātrāka un efektīvāka.
Iegūstiet pārskatu par savu klientu atbalsta nodaļu, jūsu sniegtajiem pakalpojumiem un klientu apmierinātību. Skatiet, kas mijiedarbojas ar jūsu uzņēmumu, un uzraugiet viņu saņemto laimi. Koncentrējieties uz datiem, uzziniet, kur uzlabot, un balstieties uz savām spējām. Sagādājiet savam uzņēmumam mazliet jautrības, iespējojot spēļu funkcijas .
Izveidojiet klientu portālus, lai jūsu klientiem būtu centralizēta zona, kur rediģēt savu kontaktinformāciju, izveidot maksājumus un iesniegt biļetes. Izveidojot visaptverošu klientu portālu, var samazināt biļešu slodzi, kā arī palīdzēt jums nodrošināt klientu apkalpošanu 24 stundas diennaktī, pat ja jūsu aģenti ir bezsaistē. Sāciet ar zināšanu bāzes izveidi, iekļaujiet bieži uzdotos jautājumus, forumus un pievienojiet atsauksmes. ieteikumu logrīks beigās. Viss ir pilnībā pielāgojams , lai tas atbilstu jūsu zīmola vadlīnijām.
LiveAgent ir visvairāk pārskatītā un #1 novērtētā Helpdesk programmatūra mazajiem uzņēmumiem 2020.
Izmantojot vairāk nekā 180 funkcijas , vairāk nekā 40 integrācijas un bezgalīgas pielāgošanas, rīks viegli pielāgojas jūsu biznesa prasībām.
LiveAgent ir uzlabota palīdzības dienesta sistēma, kas var palīdzēt vienlaikus uzlabot klientu apkalpošanu un reklāmguvumu līmeni. Mūsu programmatūra ir par konkurētspējīgām cenām un nozagta, ņemot vērā tās piedāvāto lielo funkcionalitāti. Izmēģiniet LiveAgent jau šodien.
Populārākais
Kas ir Neapmierinātības Līmenis? Kā to Samazināt?
Klientu neapmierinātība, kas tiek saukta arī par klientu atbirumu, ir to klientu procentuālā daļa, kurus uzņēmums ir zaudējis noteiktā laika periodā.
Laipni lūdzam mūsu partneru programmā!
LiveAgent partneru programma piedāvā reāllaika atskaites par Jūsu pārdošanu, apmeklētāju plūsmu, konta atlikumu un kopējo efektivitāti. Pievienojieties mūsu partneru programmai jau šodien.
Reklāmguvumu līmeņa optimizācija
Uzziniet vairāk par reklāmguvumu līmeņa optimizāciju. Izprotiet detalizētus profesionāļu skaidrojumus.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team