Klientu apmierinātība ir cieši saistīta ar noturēšanu, lojalitāti un pārdošanu. Ja vēlaties palielināt pārdošanas apjomu, labākais, ko varat darīt, ir izveidot uz klientu orientētu kultūru savā biznesā.
Jo vairāk jūs cenšaties apmierināt savus klientus, jo labāk jūsu uzņēmums gūs ieņēmumus. . Kā? Lasiet tālāk, lai uzzinātu!
Pārdošanas pieaugums ir koncentrēšanās uz klientiem. Pārliecinieties, vai jūsu uzņēmums ir:
a> Vērtības nodrošināšana klientiem
Samazināt klientu centienus
Nodrošina ātru, personalizēts pakalpojums
Izmantojot Helpdesk programmatūru, piemēram, LiveAgent, uzlabosiet klientu apkalpošanu, noturēšanu, lojalitāti un pārdošanu. Kāpēc?
LiveAgent piedāvā vairāk nekā 180 uzlabotas palīdzības dienesta funkcijas un vairāk nekā 100 integrācijas, kas palīdzēs nodrošināt vislabāko iespējamo servisu.
Klienti gaida nevainojamu servisu. Ja uzņēmumi to nenodrošina, klienti no tiem atsakās. Patiesībā ASV uzņēmumi zaudē vairāk nekā 62 miljardus ASV dolāru katru gadu sliktas klientu apkalpošanas dēļ.
Amerikāņi vidēji 15 cilvēkiem stāsta par sliktu apkalpošanas pieredzi, salīdzinot ar 11 cilvēkiem, kurus viņi pastāstīs par labu pieredzi.
74% cilvēku, iespējams, mainīs zīmolus, ja iegādes process viņiem šķiet pārāk grūts.
Tas ir no no 5 līdz 25 reizēm dārgāks līdz iegūt jaunu klientu, nekā tas ir, lai saglabātu esošo.
Mēs piedāvājam konsjerža migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populāro Helpdesk risinājumu.
Izmantojot LiveAgent, jūsu e -pasta ziņojumi, tērzēšana, zvani, sociālo mediju pieminēšana un tiketi no citiem kanāliem nonāks vienā universālā iesūtnē.
Tiešsaistes tērzēšanas atbalsts ir galvenā pārdošanas apjoma palielināšanas sastāvdaļa, jo tas palīdz uzņēmumiem pārvērst vietnes apmeklētājus par maksājošiem klientiem.
Izveidojiet virtuālu zvanu centru kā daļu no daudzkanālu palīdzības dienesta risinājuma. LiveAgent centralizē tālruņa zvanus no jūsu vietnes vai fiksētā tālruņa vienā vietā.
Integrējiet savus sociālo mediju profilus LiveAgent un atbildiet uz komentāriem, privātiem ziņojumiem vai tvītiem tieši no sava konta.
Izmantojiet automatizācijas noteikumus un gatavās atbildes, lai paātrinātu ikdienišķus uzdevumus. Ietaupiet līdz pat 15 stundām nedēļā, izmantojot LiveAgent automatizācijas funkcijas.
Izveidojiet vairākas iekšējās un ārējās zināšanu bāzes kā daļu no sava pašapkalpošanās risinājuma. Izveidojiet bieži uzdotos jautājumus, forumus, atsauksmju un ieteikumu lodziņus un citus.
Skatiet, kas mijiedarbojas ar jūsu uzņēmumu, un uzraugiet, kādu pakalpojumu viņi saņem. Skatiet lietojumu, statistiku, novērtējiet veiktspējas pārskatus un mācieties no klientu apmierinātības vērtējumiem.
LiveAgent ir visvairāk pārskatītā un visaugstāk novērtētā Helpdesk programmatūra mazajiem uzņēmumiem 2020. gadā.
Vairāk nekā 21 000 uzņēmumu dažādās nozarēs klientu atbalsta vajadzībām ir izvēlējušies LiveAgent.
Izmantojot vairāk nekā 180 funkcijas , Vairāk nekā 100 integrāciju un bezgalīgas pielāgošanas rīks viegli pielāgojas jūsu biznesa prasībām.
Pilnībā uz mākoņbāzēta, droša, viegli iestatāma un lietojama. Sāciet darbu ar LiveAgent dažu minūšu laikā.
Iegūstiet mūsu profesionālo Helpdesk risinājumu par fiksētu ikmēneša cenu bez slēptām maksām vai ilgtermiņa saistībām. Reģistrējieties 14 dienu bezmaksas izmēģinājumam, lai pilnībā piekļūtu visām pieejamajām funkcijām.
Ko jūs gaidāt? Palieliniet pārdošanas apjomu, sākot no šodienas!
Populārākais
Landing PPC Archive - LiveAgent
Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent – daudzkanālu platformu ar čatu, zvanu centru un integrācijām. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.