Jūsu klienti ir pakļauti izvēlei. Katru dienu viņi izlemj, kur nopirkt kafiju, pusdienas vai pārtikas preces. Runājot par iepirkšanos tiešsaistē, tas neatšķiras. Ir tūkstošiem veikalu, kas piedāvā identiskus vai līdzīgus produktus par dažādām cenām. Tātad, kā patērētāji izlemj, no kā pirkt? Kas atšķir veiksmīgus uzņēmumus?
Papildus produkta cenai un kvalitātei klienti pievērš uzmanību uzņēmumu sniegtajai klientu pieredzei. Vai tas bija saistošs un personalizēts? Vai tas viņiem rada pozitīvas sajūtas?
Klienti vēlas iesaistīties un pat ir gatavi maksāt vairāk par labāku iepirkšanās pieredzi. Tātad, kā jūs varat palielināt klientu iesaisti ? Kādas stratēģijas dos jums konkurences priekšrocības? Lasiet tālāk, lai uzzinātu.
Klientu piesaiste ir saistīta ar jūsu zīmola un klientu mijiedarbību. Būtībā klientu piesaiste ir tas, ko jūsu zīmols dara, lai jūsu klienti atgrieztos.
Iesaistīšanās aprēķināšanai ir vairāki dažādi veidi. Vissvarīgākā mērāmā metrika ir viesu izrakstīšanās likmes, pirkumu biežums, vidējā pasūtījuma vērtība un atkārtotā pirkuma līmenis:
Viesu izrakstīšanās līmenis ir to klientu skaits, kuri veic pirkumu, neveidojot kontu. Viesu izrakstīšanās cenas ir svarīgas, jo klientiem, kuri izveido kontu, ir lielāka iespēja veikt atkārtotus pirkumus.
Šis rādītājs ir svarīgs, jo, zinot, cik ilgs laiks nepieciešams vidējam klientam, lai veiktu citu pirkumu, jūs labāk sapratīsit, cik ieinteresēti viņi ir.
Aprēķins : pasūtījumu skaits pēdējo 365 dienu laikā/unikālo klientu skaits pēdējo 365 dienu laikā.
Šis skaitlis jums pateiks, cik vidējais klients tērē par pirkumu, iepērkoties kopā ar jums. Parasti atkārtotie klienti tērē aptuveni 7 reizes vairāk nekā viņu vienreizējie pirkumi, tāpēc tas ir svarīgs rādītājs, kas ir jāsaprot.
Atkārtoto pirkumu līmenis sniedz skaidrāku momentuzņēmumu par visas saglabāšanas stratēģijas efektivitāti, jo tas parāda, cik klientu ir pietiekami iesaistīti, lai veikalu veiktu vairāk nekā vienu pirkumu.
42% patērētāju teica, ka par draudzīgu, viesmīlīgu pieredzi maksās vairāk, bet 52% – par ātru un efektīvu klientu pieredzi.
80% patērētāju , visticamāk, iegādāsies zīmolu, kas nodrošina personalizētu pieredzi.
48% viedtālruņu lietotāji, visticamāk, iepirksies no uzņēmumiem, kuru vietnes mobilajām ierīcēm nodrošina mācību video saturu.
Mēs piedāvājam konsjerža migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populāro Helpdesk risinājumu.
Piedāvājiet daudzkanālu atbalstu, izmantojot LiveAgent. Racionalizējiet visus klientu jautājumus vienā informācijas panelī un viegli atbildiet uz tiem.
Ietaupiet laiku, izmantojot automatizāciju, un koncentrējieties uz svarīgo – personalizējiet savu klientu kopējo pieredzi.
Izveidojiet ārējas zināšanu bāzes, lai lietotājiem sniegtu atbalstu visu diennakti. Aizpildiet tos ar bieži uzdotajiem jautājumiem, videoklipiem, pamācību rakstiem un daudz ko citu.
Vai jāpalielina klientu piesaiste? Esiet pieejami visur, kur atrodas jūsu klienti. Piedāvājiet atbalstu visās platformās, ko viņi izmanto. Kāpēc viņiem vajadzētu pārslēgties starp lietotnēm, lai tikai sazinātos ar jums?
Lieciet klientiem justies īpašiem. Sauciet viņus vārdā. Atcerieties viņu iepriekšējos jautājumus. Nosūtiet viņiem personalizētus piedāvājumus. Izmantojot LiveAgent, tas ir vienkārši.
Mūsu iebūvētais CRM ļauj ērti apskatīt visu svarīgo informāciju par jūsu klientiem, tērzējot vai zvanot ar viņiem reāllaikā. Skatiet iepriekšējos pirkumus, biļetes, kontaktinformāciju un pielāgotu informāciju, piemēram, apavu izmēru vai ģeogrāfisko atrašanās vietu, lai sniegtu pēc iespējas personalizētākus pakalpojumus.
LiveAgent apvieno lielisku tiešraides tērzēšanu, biļešu iegādi un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt izcilu atbalstu mūsu klientiem.
Peter Komornik, CEO
Jūsu klienti ir tehnoloģiski gudri, vietējie iedzīvotāji. Ja sniedzat viņiem nepieciešamo informāciju savā vietnē, viņi paši varēs atbildēt uz jautājumiem par jūsu produktiem vai pakalpojumiem.
Piedāvājot šo informāciju, jūs varat sniegt tūlītēju atbalstu visu diennakti. Jūsu klientiem nevajadzēs doties uz Google un atklāt konkurenta vietni. Ko tu gaidi? Izveidojiet savu zināšanu bāzi un uzlabojieties, izmantojot viedo klientu piesaistes programmatūru jau šodien !
Saņemiet atsauksmes un ieteikumus no saviem klientiem, izmantojot savu klientu portālu. Uzziniet, kas viņiem patīk, kas nepatīk un ko viņi gaida nākotnē. Šāda veida dabiskie pētījumi ir nenovērtējami un palīdzēs jums izveidot praktiskus ieskatus, kas palielinās jūsu klientu piesaisti.
LiveAgent ir visvairāk pārskatītā un visaugstāk novērtētā Helpdesk programmatūra mazajiem uzņēmumiem 2020. gadā.
LiveAgent ir visvairāk pārskatītā un visaugstāk novērtētā palīdzības dienesta programmatūra mazajiem uzņēmumiem 2020. gadā.
Ņemot vērā LiveAgent piedāvāto plašo funkcionalitāti, mūsu piedāvājums ir zagšana. Izmēģiniet LiveAgent jau šodien, izmantojot 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu. Nav nepieciešama kredītkarte!
Populārākais
Klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanas kontrolsaraksts
Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar mūsu kvalitātes nodrošināšanas kontrolsarakstu! Uzziniet, kā izstrādāt efektīvas procedūras, optimizēt veiktspēju un sasniegt ilgtermiņa panākumus. Ideāls rīks, lai saglabātu augstāko pakalpojumu kvalitāti un nodrošinātu klientu apmierinātību. Apmeklējiet mūs un sāciet ceļu uz izcilību!
Klientu apkalpošanas novērtēšanas kontrolsaraksts
Apmeklējiet mūsu Klientu Apkalpošanas Novērtēšanas Kontrolsarakstu, lai uzlabotu klientu apkalpošanas sniegumu, identificējot vājās vietas un sekmējot komandas attīstību. Iegūstiet vērtīgus padomus, kā efektīvi izmantot LiveAgent, analizēt klientu atsauksmes un veikt veiktspējas novērtējumus. Iespēja uzlabot klientu pieredzi sākas šeit!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team