Neskaitāmi veidi, kā uzlabot, izmantojot
vienu rīku

Palieliniet iesaistīšanos, izmantojot LiveAgent.

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7 & nbsp; & nbsp; & nbsp;
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Palieliniet iesaistīšanos, izmantojot LiveAgent

Jūsu klienti ir pakļauti izvēlei. Katru dienu viņi izlemj, kur nopirkt kafiju, pusdienas vai pārtikas preces. Runājot par iepirkšanos tiešsaistē, tas neatšķiras. Ir tūkstošiem veikalu, kas piedāvā identiskus vai līdzīgus produktus par dažādām cenām. Tātad, kā patērētāji izlemj, no kā pirkt? Kas atšķir veiksmīgus uzņēmumus?

Papildus produkta cenai un kvalitātei klienti pievērš uzmanību uzņēmumu sniegtajai klientu pieredzei. Vai tas bija saistošs un personalizēts? Vai tas viņiem rada pozitīvas sajūtas?

Klienti vēlas iesaistīties un pat ir gatavi maksāt vairāk par labāku iepirkšanās pieredzi. Tātad, kā jūs varat palielināt klientu iesaisti ? Kādas stratēģijas dos jums konkurences priekšrocības? Lasiet tālāk, lai uzzinātu.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Definition of customer engagement

Kas ir klientu piesaiste?

Klientu piesaiste ir saistīta ar jūsu zīmola un klientu mijiedarbību. Būtībā klientu piesaiste ir tas, ko jūsu zīmols dara, lai jūsu klienti atgrieztos.

Kā aprēķināt iesaistīšanos

Iesaistīšanās aprēķināšanai ir vairāki dažādi veidi. Vissvarīgākā mērāmā metrika ir viesu izrakstīšanās likmes, pirkumu biežums, vidējā pasūtījuma vērtība un atkārtotā pirkuma līmenis:

How to calculate customer engagement

Klientu piesaistes rādītāja aprēķināšana

Viesu izrakstīšanās līmenis ir to klientu skaits, kuri veic pirkumu, neveidojot kontu. Viesu izrakstīšanās cenas ir svarīgas, jo klientiem, kuri izveido kontu, ir lielāka iespēja veikt atkārtotus pirkumus.

Šis rādītājs ir svarīgs, jo, zinot, cik ilgs laiks nepieciešams vidējam klientam, lai veiktu citu pirkumu, jūs labāk sapratīsit, cik ieinteresēti viņi ir.

Aprēķins : pasūtījumu skaits pēdējo 365 dienu laikā/unikālo klientu skaits pēdējo 365 dienu laikā.

Šis skaitlis jums pateiks, cik vidējais klients tērē par pirkumu, iepērkoties kopā ar jums. Parasti atkārtotie klienti tērē aptuveni 7 reizes vairāk nekā viņu vienreizējie pirkumi, tāpēc tas ir svarīgs rādītājs, kas ir jāsaprot.

Atkārtoto pirkumu līmenis sniedz skaidrāku momentuzņēmumu par visas saglabāšanas stratēģijas efektivitāti, jo tas parāda, cik klientu ir pietiekami iesaistīti, lai veikalu veiktu vairāk nekā vienu pirkumu.

Koncentrējieties uz klientu pieredzi

42% patērētāju teica, ka par draudzīgu, viesmīlīgu pieredzi maksās vairāk, bet 52% – par ātru un efektīvu klientu pieredzi.

Focus on customer experience
Personalize content to specific customers

Personalizējiet saturu & amp; ziņapmaiņa

80% patērētāju , visticamāk, iegādāsies zīmolu, kas nodrošina personalizētu pieredzi.

Izveidojiet noderīgu & amp; vērtīgs saturs

48% viedtālruņu lietotāji, visticamāk, iepirksies no uzņēmumiem, kuru vietnes mobilajām ierīcēm nodrošina mācību video saturu.

Create useful content

Laimīgi klienti ir vislabākie klienti

Mēs piedāvājam konsjerža migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populāro Helpdesk risinājumu.

Kā LiveAgent var uzlabot klientu iesaisti?

Nodrošiniet daudzkanālu atbalstu

Piedāvājiet daudzkanālu atbalstu, izmantojot LiveAgent. Racionalizējiet visus klientu jautājumus vienā informācijas panelī un viegli atbildiet uz tiem.

Personalizēts pakalpojums reāllaikā

Ietaupiet laiku, izmantojot automatizāciju, un koncentrējieties uz svarīgo – personalizējiet savu klientu kopējo pieredzi.

Piedāvājiet vairākas pašapkalpošanās iespējas

Izveidojiet ārējas zināšanu bāzes, lai lietotājiem sniegtu atbalstu visu diennakti. Aizpildiet tos ar bieži uzdotajiem jautājumiem, videoklipiem, pamācību rakstiem un daudz ko citu.

Call center that is part of help desk software by LiveAgent

Personalizācija un ātrums visos atbalsta kanālos

Vai jāpalielina klientu piesaiste? Esiet pieejami visur, kur atrodas jūsu klienti. Piedāvājiet atbalstu visās platformās, ko viņi izmanto. Kāpēc viņiem vajadzētu pārslēgties starp lietotnēm, lai tikai sazinātos ar jums?

Palieliniet klientu piesaisti, rūpējoties

Lieciet klientiem justies īpašiem. Sauciet viņus vārdā. Atcerieties viņu iepriekšējos jautājumus. Nosūtiet viņiem personalizētus piedāvājumus. Izmantojot LiveAgent, tas ir vienkārši.

Mūsu iebūvētais CRM ļauj ērti apskatīt visu svarīgo informāciju par jūsu klientiem, tērzējot vai zvanot ar viņiem reāllaikā. Skatiet iepriekšējos pirkumus, biļetes, kontaktinformāciju un pielāgotu informāciju, piemēram, apavu izmēru vai ģeogrāfisko atrašanās vietu, lai sniegtu pēc iespējas personalizētākus pakalpojumus.

Increase customer engagement
Peter Komornik

LiveAgent apvieno lielisku tiešraides tērzēšanu, biļešu iegādi un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

black Slido logo
Empower customers with self-service

Iespējojiet klientus ar pašapkalpošanos

Jūsu klienti ir tehnoloģiski gudri, vietējie iedzīvotāji. Ja sniedzat viņiem nepieciešamo informāciju savā vietnē, viņi paši varēs atbildēt uz jautājumiem par jūsu produktiem vai pakalpojumiem.

Piedāvājot šo informāciju, jūs varat sniegt tūlītēju atbalstu visu diennakti. Jūsu klientiem nevajadzēs doties uz Google un atklāt konkurenta vietni. Ko tu gaidi? Izveidojiet savu zināšanu bāzi un uzlabojieties, izmantojot viedo klientu piesaistes programmatūru jau šodien !

Uzziniet vairāk

Lūdziet atsauksmes, palieliniet iesaistīšanos

Saņemiet atsauksmes un ieteikumus no saviem klientiem, izmantojot savu klientu portālu. Uzziniet, kas viņiem patīk, kas nepatīk un ko viņi gaida nākotnē. Šāda veida dabiskie pētījumi ir nenovērtējami un palīdzēs jums izveidot praktiskus ieskatus, kas palielinās jūsu klientu piesaisti.

Ask your customers for feedback

Iemesli, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

Kas padara mūsu Helpdesk programmatūru par pareizo izvēli?

Visvairāk skatītākā un augstāk novērtētākā

LiveAgent ir visvairāk pārskatītā un visaugstāk novērtētā Helpdesk programmatūra mazajiem uzņēmumiem 2020. gadā.

Mums priekšroku dod vairāk nekā 21 tūkstoši uzņēmumu

LiveAgent ir visvairāk pārskatītā un visaugstāk novērtētā palīdzības dienesta programmatūra mazajiem uzņēmumiem 2020. gadā.

Apveltīta ar vairāk nekā 180 funkcijām

Ar vairāk nekā 180 funkcijām, vairāk nekā 40 integrācijām un nebeidzamiem pielāgojumiem rīks viegli pielāgojas jūsu biznesa prasībām.

Mākoņbāzēta un droša

Pilnībā uz mākoņiem balstīta, droša, viegli iestatāma un lietojama. Sāciet darbu ar LiveAgent dažu minūšu laikā.

Cenas un vērtības attiecība? Otrais līdz nevienam

Ņemot vērā LiveAgent piedāvāto plašo funkcionalitāti, mūsu piedāvājums ir zagšana. Izmēģiniet LiveAgent jau šodien, izmantojot 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu. Nav nepieciešama kredītkarte!

$15 mēnesis

Small uzņēmums

  • Neierobežota pieteikumu vēsture
  • 3 e-pasta adreses
  • 3 kontaktformas
  • 1 API atslēga
$29 mēnesis

Medium uzņēmums

  • Viss, kas iekļauts paketē Small
  • 10 e-pasta adreses
  • 3 tiešsaistes čata pogas
  • Nodaļu pārvaldība
0$ mēnesis

Bezmaksas

  • 7 dienu pieteikumu vēsture
  • 1 e-pasta adrese
  • 1 čata poga
  • 1 kontaktforma
Saistītie Raksti arPalieliniet iesaisti
Identificējiet negatīvas tendences klientu atbalsta jomā un attiecīgi rīkojieties ar LiveAgent funkciju - aģenta reitingu. Ļaujiet klientiem novērtēt jūsu aģentus.

Aģenta reitings

Uzlabojiet savu klientu apkalpošanu ar LiveAgent aģentu reitingu funkciju! Ļaujiet klientiem novērtēt atbalsta aģentu atsaucību un saņemiet vērtīgus komentārus, lai uzlabotu klientu apmierinātību. Izmēģiniet 30 dienas bez maksas un paceliet savu klientu atbalstu jaunā līmenī!

Vai vēlaties saglabāt klientu apkalpošanas kvalitāti visaugstākajā līmenī? Mūsu klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanas kontrolsaraksts var jums tajā palīdzēt!

Klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanas kontrolsaraksts

Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar mūsu kvalitātes nodrošināšanas kontrolsarakstu! Uzziniet, kā izstrādāt efektīvas procedūras, optimizēt veiktspēju un sasniegt ilgtermiņa panākumus. Ideāls rīks, lai saglabātu augstāko pakalpojumu kvalitāti un nodrošinātu klientu apmierinātību. Apmeklējiet mūs un sāciet ceļu uz izcilību!

Klientu apkalpošanas novērtēšanas kontrolsaraksts ir iespēja uzzināt jomas uzlabojumiem. Pievērsiet uzmanību klientu ieteikumiem.

Klientu apkalpošanas novērtēšanas kontrolsaraksts

Apmeklējiet mūsu Klientu Apkalpošanas Novērtēšanas Kontrolsarakstu, lai uzlabotu klientu apkalpošanas sniegumu, identificējot vājās vietas un sekmējot komandas attīstību. Iegūstiet vērtīgus padomus, kā efektīvi izmantot LiveAgent, analizēt klientu atsauksmes un veikt veiktspējas novērtējumus. Iespēja uzlabot klientu pieredzi sākas šeit!

Skatiet, kā Jūsu klientu atbalsta nodaļa darbojas un kā Jūsu klienti atbild uz kontaktu ar viņiem. Uzziniet šobrīdējos trendus.

Aģentu reitinga pārskats

Skatiet, kā Jūsu klientu atbalsta nodaļa darbojas un kā Jūsu klienti atbild uz kontaktu ar viņiem. Uzziniet šobrīdējos trendus.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x