Izcila klientu atbalsta sniegšana palīdz zīmolam izcelties starp konkurentiem un nodrošina klientu lojalitāti.
Ja vadiet biznesu caur WordPress mājaslapu, ar LiveAgent WordPress palīdzības dienesta un tiešsaistes čata spraudni Jūs varēsiet daudz vieglāk sniegt ātru un efektīvu WordPress palīdzību. Proaktīvi iesaistieties saziņā ar saviem klientiem un perspektīvajiem klientiem, piedāvājiet tūlītēju atbalstu, uzlabojiet klientu apmierinātību un gūstiet reklāmguvumus.
Izvēlēties pareizo palīdzības dienesta WordPress spraudni nav pārmērīgi grūts uzdevums. Ar LiveAgent spraudni Jūs viegli varēsiet pievienot tiešsaistes čata logrīku Jūsu WordPress mājaslapai vai emuāram. Ar plašu kopējo un unikālo tiešsaistes čata funkciju klāstu, Jūs varat iegūt:
Kopš mūsdienu klientiem ir augstākas gaidas attiecībā uz klientu atbalsta ātrumu, esam izveidojuši ātrāko tiešsaistes čata logrīku tirgū, kas parādās tikai 2,5 sekundēs. Tas ir arī pilnībā un vienkārši pielāgojams – tātad Jūs varat pielāgot tā izskatu un sajūtas savai mājaslapai.
Uzlabojiet savu perspektīvo un esošo klientu iesaisti ar proaktīviem uzaicinājumiem saziņai ar Jūsu aģentiem Jūsu mājaslapas apmeklējuma laikā. Iestatiet čata uzaicinājumus noteiktai lapai – piemēram, Jūsu cenu vai pasūtījuma veikšanas lapai – un uzlabojiet reklāmguvumus kā vēl nekad iepriekš. LiveAgent nodrošina arī proaktīvo uzaicinājumu rādīšanu tikai tad, kad Jums tiešsaistē ir pietiekami daudz aģentu.
LiveAgent pārvirza ienākošos čatus pie atbilstošajiem komandas locekļiem un dinamiski pielāgo čata pieejamību, kad Jūsu aģenti piesakās un izrakstās savas maiņas laikā. Turklāt, uzlabotā čata pārvirzīšana nodrošina, lai čati tiktu piešķirti aģentiem, kam jau bijusi iepriekšējā saskarsme ar attiecīgo klientu precīzākai un atbilstošākai saziņai.
Sekojiet tam, kas apmeklē Jūsu mājaslapu, kā viņi pārvietojas pa to un cik ilgi uzturas. Apgādāti ar pareizajiem datiem – tādiem kā apmeklētāja aktuālā atrašanās vieta mājaslapā, nokļūšanas avots, un laiks – Jūs varat proaktīvi nosūtīt viņiem čata uzaicinājumu, kad nolemjat, ka ir īstais brīdis, un Jūsu čata uzaicinājums būs saistošs.
Pārsteidziet klientus ar vēl ātrāku atbilžu sniegšanu, izmantojot nelielu “reāllaika teksta ievades skata” maģiju. Redziet reāllaikā, ko klients šobrīd raksta čatā pirms viņš nospiež sūtīšanas pogu, un uzreiz domājiet atbildi. Sagatavojiet atbildi jau pirms jautājuma uzdošanas, lai pārsteigtu savus klientus ar ātru apkalpošanu.
Jums nav atbildes vai neziniet risinājumu klienta problēmai? Tiklīdz ir nepieciešama palīdzība no saviem komandas biedriem, nekavējoties sazinieties ar viņiem caur iekšējo čatu. Jūs varat arī uzaicināt kolēģus pievienoties čatā ar klientu, rakstīt viņiem vēstules vai piezīmes, kas būs redzamas tikai Jums un citiem aģentiem.
Tiešsaistes čats turpina pieaugt kā saziņas kanāls. Paredzams, ka globālais tiešsaistes čatu programmatūras tirgus līdz 2023. gadam sasniegs $997 miljonu vērtību.
Tiešsaistes čatam ir augstākais apmierinātības līmenis starp klientu servisa kanāliem – 73%, salīdzinot ar e-pastu – 61% un tālruņa atbalstu – 44%.
79% uzņēmumu saka, ka tiešsaistes čata atbalsta piedāvāšana saviem klientiem radīja pozitīvu efektu uz pārdošanas rezultātiem, ieņēmumiem un klientu lojalitāti.
Bez WordPress tiešsaistes čata spraudņa, LiveAgent piedāvā vēl universālu daudzkanālu palīdzības dienesta risinājumu, kas iekļauj sevī vairāk nekā 180 funkcijas, 40+ integrācijas, un kaudzēm pieejamu pielāgošanas iespēju.
Stabilā pieteikumu pārvaldības sistēma ar automatizāciju, virtuālais ienākošo un izejošo zvanu centrs iebūvēts tieši Jūsu palīdzības dienesta sistēmā, iebūvēts tiešsaistes čats, sociālo tīklu savienojumi un stabilas pašapkalpošanas iespējas klientu portālā, vairākās zināšanu bāzēs un klientu forumos – mums ir “viss vienā” rīks ar vienotu iesūtni.
Vēl jo vairāk, LiveAgent palīdzības dienesta un tiešsaistes čata programmatūra ir absolūti mākonī balstīta. Kopš WordPress palīdzības dienests ir viena no smagākajām klientu apkalpošanas programmatūrām šajā jomā, mākoņdatu risinājums ir labākais risinājums vairāku iemeslu dēļ.
Tas neprasa lejupielādi, tas darbojas un glabā datus attālinātos serveros un neaizpilda Jūsu datu bāzi, tādēļ to varat izmantot pat tad, ja Jūsu mājaslapa nedarbojas.
Vai zinājāt, ka LiveAgent tika novērtēts kā vislabākā palīdzības dienesta programmatūra MVU uzņēmumiem 2019. un 2020. gadā.
Sāciet savu pilnībā funkcionālu, 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu un izpētiet tuvāk, kā tas viss darbojas un kā tas var palīdzēt Jūsu klientu atbalstam pāriet nākamajā līmeni. Nav nepieciešama kredītkarte.
Palīdzības dienesta programmatūra
Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent palīdzības dienesta programmatūru. Piedāvājam vienkāršu pieteikumu pārvaldību, plašas funkcijas un lielisku daudzkanālu atbalstu. Sāciet 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu bez kredītkartes, lai nodrošinātu efektīvu un ātru klientu apkalpošanu.
Blogger Palīdzības Dienesta Kontakti
Apmeklējiet Blogger Palīdzības Dienesta Kontaktu lapu, lai atrastu tiešo kontaktinformāciju Blogger klientu atbalstam. Sazinieties ar viņiem, izmantojot sociālos medijus, zināšanu bāzi vai izmēģiniet pašapkalpošanās iespējas. Uzziniet vairāk par Blogger un tā piedāvātajiem rīkiem, lai atrisinātu jūsu jautājumus efektīvi un ātri.
Discover LiveAgent's help desk templates designed to enhance customer support efficiency and satisfaction. Use pre-made responses, macros, and surveys to streamline communication, save time, and maintain brand consistency. Explore our expertly crafted templates for various scenarios and improve your customer service today!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team