Atbalstiet savus klientus, izmantojot vienu risinājumu, kas paredzēts, lai palīdzētu Jums izveidot veiksmīgu palīdzības dienestu. Saglabājiet saikni ar klientiem, izmantojot daudzkanālu palīdzības dienestu, kas atbalsta e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, zvanu centru, klientu portālu un sociālos medijus.
LiveAgent ir specializēts un viegli lietojams risinājums, kas ir gatavs palīdzēt Jums apstrādāt visus ienākošos klientu palīdzības pieteikumus. Turpiniet lasīt, lai uzzinātu vairāk par LiveAgent rīkiem, funkcijām un priekšrocībām, vai arī sāciet bezmaksas 30 dienu izmēģinājuma versiju jau šodien.
Funkcija | LiveAgent | OneDesk |
---|---|---|
Pieteikumu apstrāde | ✅Jā | ✅Jā |
Tiešsaistes čats | ✅Jā | ✅Jā |
✅Jā | ❌Nē | |
Pašapkalpošanās | ✅Jā | ✅Jā |
✅Jā | ❌Nē | |
✅Jā | ❌ Nē | |
✅Jā | ❌Nē | Viber | ✅Jā | ❌Nē |
✅Jā | ✅Jā | |
Zināšanu bāze | ✅Jā | ✅Jā |
Klientu forums | ✅Jā | ✅Jā |
Automatizācija un nosacījumi | ✅Jā | ✅Jā |
API | ✅Jā | ✅Jā |
Interaktīvā balss atbilde (IVR) | ✅Jā | ❌Nē |
Videozvani | ✅Jā | ❌Nē |
Neierobežota vēsture | ✅Jā | ✅Jā |
Neierobežots mājaslapu skaits | ✅Jā | ❌Nē |
Neierobežotas čata pogas | ✅Jā | ❌Nē |
Neierobežoti pieteikumi/e-pasti | ✅Jā | ✅Jā |
Neierobežots zvanu ieraksts | ✅Jā | ❌Nē |
Neierobežots 24/7 atbalsts | ✅Jā | ❌Nē |
Tiešsaistes čats ir lielisks rīks klientu atbalsta sniegšanai. Palieliniet klientu iesaisti, izmantojot mūsu tiešsaistes čata proaktīvos čata uzaicinājumus, pielāgojiet čata pogas vai sagatavojiet atbildes, pirms klienti nospiež pogu “nosūtīt”.
Atbildiet ātrāk un efektīvi risiniet problēmas, izmantojot LiveAgent tiešsaistes čatu. To papildina dažādas funkcijas, un tas ir zibenīgs, jo čats uzrāda ātrumu pat 2,5 sekundes.
Nodrošināt atbalstu vairākos kanālos ir viegli, ja Jums ir atbalsta rīks. LiveAgent ir aprīkots ar palīdzības pieteikumu sistēmu, kas apkopo visu saziņu vienuviet. Pēc tam tā tiek filtrēta, sakārtota un izsniegta klientu atbalsta aģentiem atkarībā no prioritātes un pieejamības.
Organizējiet savus e-pasta palīdzības pieteikumus, čatu, zvanus, zināšanu bāzes rakstus un sociālos plašsaziņas līdzekļus – Viber, WhatsApp, Facebook, Twitter un Instagram – vienuviet un apstrādājiet visu kā profesionāļi.Facebook, Twitter, Instagram var izmantot daudz labāk nekā tikai kopīgojot kaķu bildes un smieklīgas memes. Sociālie mediji ir kļuvuši par pilnvērtīgu biznesa kanālu, mārketinga rīku un, jā, Jūs uzminējāt – par efektīvu klientu atbalsta kanālu.
Palīdziet saviem klientiem sociālajos medijos un sniedziet tiem atbalstu, izmantojot mūsu vienoto daudzkanālu risinājumu. Sekojiet līdzi saviem sociālo mediju kanāliem. Varat pievienot arī Viber kā vēl vienu veidu, kā klienti var ar Jums sazināties.
Jūs varat sazināties ar mums 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čatu, tālruni vai apskatot rakstus mūsu klientu portālā, kad vien Jums nepieciešama informācija. LiveAgent Akadēmija ir bez maksas un tajā ir daudz noderīga, lai uzzinātu par klientu atbalsta un palīdzības dienesta programmatūru.
Pievienojieties mūsu apmierinātajiem klientiem un uzziniet, kāpēc viņi izlēma sākt izmantot LiveAgent kā savu vienīgo palīdzības dienesta risinājumu.
LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes čatu, palīdzības pieteikumu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu mūsu klientiem.
Peter Komornik, CEO
Noskatieties apskata video, lai redzētu, ko vēl piedāvā LiveAgent. Varat arī pārlūkot mūsu pieejamās cenu paketes, lai noskaidrotu, kura no tām ir piemērota Jūsu uzņēmumam.
Sāciet bezmaksas 30 dienu izmēģinājuma versiju jau šodien un sniedziet klientu atbalstu ar LiveAgent. Nav nepieciešama kredītkartes informācija un nav nekādu zemūdens akmeņu.Zendesk ir populārs klientu atbalsta risinājums. Ar savu plašo funkciju…
Pilnīgs ceļvedis par labākajām HubSpot alternatīvām HubSpot Service Hub ir…
Pilnīgs ceļvedis par labākajām Intercom alternatīvām Intercom ir populāra klientu…
Pilnīgs ceļvedis par labākajām Outlook alternatīvām Programma Microsoft Outlook jau…
Meklējat alternatīvu ZenDesk Talk?
Atrast ZenDesk Talk alternatīvu? Izvēlieties LiveAgent kā savu zvanu centra risinājumu un uzlabojiet klientu apmierinātību! Piedāvājot vairāk nekā 175 funkcijas, LiveAgent nodrošina atbalstu caur e-pastu, tērzēšanu, sociālajiem medijiem un zvanu centru par izdevīgu cenu. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu jau šodien bez kredītkartes!
Vai meklējat LiveChat alternatīvu?
LiveAgent piedāvā vairāk nekā 175 funkcijas un ātrāko tērzēšanas logrīku, nodrošinot vienkāršu migrāciju no LiveChat bez maksas.
Meklējat labāku Help Desk programmatūru?
Uzziniet, kāpēc LiveAgent ir labākā alternatīva Desk.com. Uzziniet priekšrocības un reģistrējieties bezmaksas 14 dienu izmēģinājumam bez jebkādiem nosacījumiem.
Meklējat labāku risinājumu LivePerson vietā?
Uzlabojiet savu klientu atbalstu ar LiveAgent – vairāk nekā čats! Izmēģiniet bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu un redziet atšķirību.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team