Tiešsaistes čats palīdz nekustamā īpašuma nozarei uzlabot klientu apkalpošanu, piesaistīt jaunus klientus un paaugstināt reklāmguvumu, piedāvājot gandrīz tūlītējas atbildes. Tas ir efektīvāks par tālruni un e-pastu, īpaši dzīvojamā fonda, komerciālu un industriālu objektu pārdošanā.
Cilvēkiem ir raksturīga vēlme iegādāties mājokli vai cita veida nekustamo īpašumu. Lielākā daļa iedzīvotāju ir iegādājušies vai iegādāsies savu jauno īpašumu no sertificētas nekustamā īpašuma aģentūras vai aģenta.
Tas nozīmē milzīgu skaitu vērtīgu potenciālo klientu. Taču tie laiki, kad pietika ar pievilcīgu īpašumu sludinājumu izvietojumu Jūsu aģentūras skatlogā, šķiet, jau sen ir pagājuši. Protams, arī tas joprojām ir nepieciešams, taču ievērojama daļa pircēju tagad koncentrējas uz internetā esošo piedāvājumu.
Produktu iegāde tiešsaistē var būt sarežģīta. Galvenais iemesls ir tas, ka pirms lēmuma pieņemšanas nav iespējams apskatīt produktus klātienē.
Vēl lielāks uztraukumu rodas, ja šādā veidā tiek iegādāts īpašums. Pircēji vēlas, lai viņiem būtu iespēja sazināties ar nekustamā īpašuma aģentu, apskatīt katru istabu, izlasīt līgumu un nekavējoties no nekustamā īpašuma aģenta saņemt atbildes uz visiem jautājumiem un bažām.
Tālrunis ir labs veids, kā to izdarīt, taču tiešsaistes čats ir ērtāka un produktīvāka tiešsaistes saziņas iespēja.
Vai esat gatavi ielikt pirmo veiksmīgas klientu apkalpošanas stūrakmeni?
Ķersimies pie darba!
Sāciet tiešsaistes atbalstu ar pareizo pieeju un piedāvājiet pozitīvu pieredzi klientiem, kuri meklē savu jauno mājokli tiešsaistē.
Tā sauktā skatlogu iepirkšanās sniedza iespēju potenciālajam pircējam apskatīt īpašumus nekustamā īpašuma aģentūras skatlogā.
Iespēja piesaistīt potenciālā klienta uzmanību ir pielāgota arī tiešsaistē. Ir konstatēts, ka, lai piesaistītu potenciālā klienta uzmanību, jūsu rīcībā ir 5-10 minūtes.
Īstajā brīdī un stratēģiski novietoti proaktīvi čata uzaicinājumi lapās, kas parasti rada lielu datplūsmu, piemēram, cenu vai produkta lapā.
Lai gan tiešsaistes čats galvenokārt ir aktīvs rīks čatošanai reāllaikā, tas piedāvā funkciju saziņai arī ārpus darba laika, un tā ir – kontaktforma. Tāpat kā citas funkcijas, kontaktforma ir pilnībā pielāgojama.
Dažādu iemeslu dēļ dažkārt nav iespējams ieplānot īpašuma apskati. Taču, izmantojot pievienoto videočata funkciju, jūsu nekustamā īpašuma aģenti var nodrošināt virtuālas ekskursijas saviem potenciālajiem pircējiem. LiveAgent videočats ir balstīts uz pārlūkprogrammu, un, tā kā tas ir daļa no jūsu paketes, jums nav nepieciešama papildu trešo pušu lietotne, lai to darbinātu. Izveidojiet vai izvēlieties videočata pogu no mūsu galerijas un ievietojiet to mājaslapā, un varēsiet baudīt sarunu aci pret aci reāllaikā.
Tiešsaistes čats var pelnīt nekustamā īpašuma aģenta peļņas daļu, jo ir viegli pārraudzīt tā reklāmguvumu līmeni un tādējādi precīzi aprēķināt aģentu komisijas naudu.
Tā ir rentablāka tiešsaistes palīdzības sniegšanas metode potenciālajiem mājokļu īpašniekiem, potenciālajiem klientiem un pastāvīgajiem klientiem nekā atbalsts pa tālruni vai e-pastu. Būtiskā atšķirība ir tāda, ka tiešsaistes čatu pārvaldība nav nepieciešams veikt lielā skaitā.
Viens aģents vienlaikus var apstrādāt vairākus čatus. Ātras un aktuālas atbildes ietaupa laiku. Būtisku dokumentu pievienošana sniedz klientiem priekšstatu par to, kādas ir juridiskās un finansiālās prasības, lai iegādātos īpašumu.
Veiksmīga tiešsaistes čata mijiedarbība nespētu pastāvēt bez kvalificēta un zinoša personāla. Tā ir būtiska pozitīvas klientu pieredzes un arī reklāmguvumu sastāvdaļa.
Tiešsaistes komunikācija atšķiras no ierastās mijiedarbības aci pret aci, pie kuras nekustamā īpašuma aģenti bija pieraduši agrāk. Ja vēlaties nodrošināt ļoti personalizētu un cilvēcīgu čata pakalpojumu, Jūsu nekustamā īpašuma aģentiem būtu jāievēro īpašas vadlīnijas.
Nekustamā īpašuma aģenti darbojas kā konsultanti, kas virza investorus īpašuma meklēšanas ceļā, tāpēc viņiem praktiska apmācība un etiķete ir ļoti svarīgas.
Līdz ar to jūs varēsit pieņemt lēmumu par to, kuram no jūsu aģentiem būtu jāpārvalda jūsu čata pakalpojums. Lieta ir tāda, ka ne visi ir gatavi tam, un daži varētu pieļaut vairāk kļūdas nekā citi.
Always keep in mind the old retail adage: Customers remember the service a lot longer than they remember the price.
Lauren Freedman – Real estate agent
Tiešraides čats un tā funkcijas ir daļa no mūsu daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūras.
Vietējā integrācija veikta pareizi. Vienkārši nokopējiet un ielīmējiet īsu HTML kodu savā LiveAgent kontā, un jūsu vai jūsu klienta mājaslapas ekrānā parādīsies čata poga, kas ir gatava jebkuram ienākošajam čata pieprasījumam. Papildu priekšrocība ir integrācija ar trešās puses programmatūru vai lietotni.
Datu aizsardzība, konta drošība un privātuma jautājumi ir būtiskas tēmas ikvienam, kas vada un veic savu uzņēmējdarbību tiešsaistē. LiveAgent nav atšķirīgs. Šeit ir daži no populārākajām drošības funkcijām.
Ja vēlaties uzzināt vairāk, lasiet LiveAgent Drošības Privātuma Noteikumus.
Ja vēlaties uzzināt vairāk, lūdzu, apmeklējiet mūsu zināšanu bāzi, lai iegūtu papildu informāciju.
Still not sure if the live chat is the right tool for you?
Start a free-30 day trial, no credit card required.
Tiešsaistes čats jaunuzņēmumiem un mazajiem uzņēmumiem
Uzziniet, kā tiešsaistes čats var uzlabot jūsu jaunuzņēmuma vai mazā uzņēmuma klientu apkalpošanu, samazinot piesaistes izdevumus un palielinot klientu apmierinātību. Atklājiet, kā integrēt šo efektīvo saziņas rīku savā mājaslapā un kādas priekšrocības tas sniedz salīdzinājumā ar tālruni vai e-pastu. Apmeklējiet mūsu lapu, lai uzzinātu vairāk!
Funkcijām bagāts, zibenīgi ātrs tiešsaistes čats priekš WordPress
Sniedziet tūlītēju atbalstu ar ātrāko tiešsaistes čatu WordPress vietnēm, uzlabojiet klientu iesaisti un apmierinātību ar LiveAgent.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team