Izveidojiet pozitīvu tēlu, kas liks klientiem runāt.
Uzlabojiet pirmo atbilžu reakcijas laiku ar automātisko pieteikumu pārvirzīšanu.
Samaziniet atbalsta pieteikumu plūsmu izmantojot zināšanu bāzi.
Paļaujaties uz LiveAgent un vairojiet savus līdzekļus. Liveagent ir vispārskatītākā un augstāk novērtētā palīdzības dienesta programmatūra MVU 2019. gadā. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk strādāt ar LiveAgent.
Ietaupiet laiku un naudu, samazinot to rīku skaitu, kurus izmantojat, lai nodrošinātu izcilu klientu apkalpošanu.
Pārvērtiet potenciālos klientus par klientiem, kas maksā, un radiet vairāk nekā pieckārtīgu atdevi no ieguldītajiem ieņēmumiem.
Aizsargājiet klienta datus, izmantojot mūsdienīgus drošības pasākumus, tostarp HTTPS šifrēšanu, DDoS aizsardzību un citus.
Klienti vēlas nekavējoties piekļūt informācijai un pēc iespējas ātrāk saņemt atbildes uz jautājumiem. Ieviešot reāllaika tiešsaistes čatu savā tīmekļa vietnē, jūs varat sniegt viņiem zibensātras atbildes, tā uzlabojot viņu lojalitāti jūsu uzņēmumam un palielinot klientu apmierinātību. Tā kā laiks ir nauda un galu galā viss slēpjas naudā, ko jūs vēl gaidāt?
Vienkāršojot saziņu vienā vietā, ir ļoti viegli pārbaudīt iepriekšējo sarunu vēsturi. Neatceraties, kāda bija adrese vai iepriekš saskaņotie nosacījumi? Nav svarīgi! Izmantojot LiveAgent, var skaidri redzēt visu vēsturisko informāciju.
Nekad vairs nerakņājieties pa veciem e-pastiem. Jūs varat izmantot LiveAgent informācijas paneļu komplicētību atsevišķiem projektiem/klientiem, klientu portālu, lai iegūtu informāciju par to pakalpojumiem, un tiešsaistes čata programmatūru tiešām uzziņām. Jūs nav jāpavada neskaitāmas stundas saziņā, jums laiks jātērē rēķinus izrakstot.
Būsim godīgi. Ikviens uzņēmums vēlas, lai izdevumi būtu pēc iespējas zemāki un tam būtu visaugstākie ieņēmumi bilancē. Izmantojot reāllaika čatu, jūsu klientu atbalsta pārstāvji var strādāt ar 3 čatiem vienlaikus, kas, protams, ir rentablāk. Grāmatvedības nozares LiveAgent palīdz optimizēt izdevumus.
Naudas ieguldīšana jaunā lietā dažiem uzņēmumiem var būt biedējoša. Eiro/dolāru summas rēķināšana un izlemšana, kur tos ieguldīt, ir reāla cīņa. LiveAgent ar savu “Viss iekļauts” paketi ir viens no jūsu drošākajiem ieguldījumiem. Tas ne tikai padarīs jūsu klientus laimīgus, bet arī palielinās jūsu ieņēmumus, naudas plūsmu un tirgus daļu. Skaitiet kopā ar LiveAgent.
Klientu priekam un apmierinātībai vajadzētu būt uzņēmējdarbības pamatā. Apmierinātie klienti izplata ziņas gan digitālajā pasaulē, gan fiziskajā – saviem kolēģiem un draugiem. Viens no rīkiem, kā to panākt, ir nodrošināt visaugstākā līmeņa klientu atbalstu. LiveAgent, tā galvenā rūpe ir klienti. Apvienojiet šos divus, un jūs redzēsiet pozitīvu ietekmi uz jūsu biznesu.
Apkatiet mūsu veiksmes stāstus un atsauksmes un atklājiet palīdzības dienestu programmatūras ieviešanas pozitīvo ietekmi uz grāmatvedības un juridisko nozari
Tiklīdz klientu un atbalsta e-pastu skaits pieauga, mēs pārslēdzāmies no Gmail uz Zendesk Support. Taču drīz vien mēs sapratām, ka viņiem vajadzīgs sasodīti daudz laika, lai atrisinātu kādu problēmu, un ik pa laikam mēs nonācām pie nākošā līmeņa vadītājiem. Pat pēc krietna laika, naudas un pūliņu ieguldīšanas, ja rīki jums nav īpaši noderīgi, ir labāk pāriet uz ko citu, un to mēs izdarījām. Mums patīk izcenojumi un atbalsts, ko sniedz LiveAgent.
Sumīts Mahendra, RTIwala Services
Analizējiet un salīdziniet LiveAgent ar dažādiem klientu atbalsta risinājumiem un izvēlieties ar jūsu nozarei visatbilstošākajām funkcijām un vislabāko cenu.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent – daudzkanālu platformu ar čatu, zvanu centru un integrācijām. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.