Vērtība jebkurā nozarē

Atklājiet, kā LiveAgent uzlabo jūsu grāmatvedības un Juridiskās palīdzības biznesu.

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana visu diennakti    
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

4 un reizes;

Uzsveriet attiecības

Izveidojiet pozitīvu tēlu, kas liks klientiem runāt.

24%

Saīsiniet atbildes laiku

Uzlabojiet pirmo atbilžu reakcijas laiku ar automātisko pieteikumu pārvirzīšanu.

37%

Samaziniet pieteikumu apjomu

Samaziniet atbalsta pieteikumu plūsmu izmantojot zināšanu bāzi.

Industry background

Palīdzības dienesta programmatūra Grāmatvedības un Juridiskās palīdzības nozarei

Paļaujaties uz LiveAgent un vairojiet savus līdzekļus. Liveagent ir vispārskatītākā un augstāk novērtētā palīdzības dienesta programmatūra MVU 2019. gadā. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk strādāt ar LiveAgent.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Samaziniet izmaksas

Ietaupiet laiku un naudu, samazinot to rīku skaitu, kurus izmantojat, lai nodrošinātu izcilu klientu apkalpošanu.

Sasniedziet augstu atdevi

Pārvērtiet potenciālos klientus par klientiem, kas maksā, un radiet vairāk nekā pieckārtīgu atdevi no ieguldītajiem ieņēmumiem.

Sargājiet svarīgos datus

Aizsargājiet klienta datus, izmantojot mūsdienīgus drošības pasākumus, tostarp HTTPS šifrēšanu, DDoS aizsardzību un citus.

Paātriniet klientu pieprasījumu risināšanu

Klienti vēlas nekavējoties piekļūt informācijai un pēc iespējas ātrāk saņemt atbildes uz jautājumiem. Ieviešot reāllaika tiešsaistes čatu savā tīmekļa vietnē, jūs varat sniegt viņiem zibensātras atbildes, tā uzlabojot viņu lojalitāti jūsu uzņēmumam un palielinot klientu apmierinātību. Tā kā laiks ir nauda un galu galā viss slēpjas naudā, ko jūs vēl gaidāt?

LiveAgent answering ticket-gif
Pieteikumu apstrādes sistēmas saskarne
LiveAgent answering ticket-gif
Neierobežota pieteikumu vēsture

Noslēdziet vairāk darījumus reālajā laikā

Vienkāršojot saziņu vienā vietā, ir ļoti viegli pārbaudīt iepriekšējo sarunu vēsturi. Neatceraties, kāda bija adrese vai iepriekš saskaņotie nosacījumi? Nav svarīgi! Izmantojot LiveAgent, var skaidri redzēt visu vēsturisko informāciju.

Organizējiet projektus

Nekad vairs nerakņājieties pa veciem e-pastiem. Jūs varat izmantot LiveAgent informācijas paneļu komplicētību atsevišķiem projektiem/klientiem, klientu portālu, lai iegūtu informāciju par to pakalpojumiem, un tiešsaistes čata programmatūru tiešām uzziņām. Jūs nav jāpavada neskaitāmas stundas saziņā, jums laiks jātērē rēķinus izrakstot.

LiveAgent answer to ticket-gif
Reāllaika rakstīšanas skata līdzeklis
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Samaziniet izmaksas

Būsim godīgi. Ikviens uzņēmums vēlas, lai izdevumi būtu pēc iespējas zemāki un tam būtu visaugstākie ieņēmumi bilancē. Izmantojot reāllaika čatu, jūsu klientu atbalsta pārstāvji var strādāt ar 3 čatiem vienlaikus, kas, protams, ir rentablāk. Grāmatvedības nozares LiveAgent palīdz optimizēt izdevumus.

Calculating illustration
reports-illustration

Izvēlieties augstāko ieguldījumu atdevi

Naudas ieguldīšana jaunā lietā dažiem uzņēmumiem var būt biedējoša. Eiro/dolāru summas rēķināšana un izlemšana, kur tos ieguldīt, ir reāla cīņa. LiveAgent ar savu “Viss iekļauts” paketi ir viens no jūsu drošākajiem ieguldījumiem. Tas ne tikai padarīs jūsu klientus laimīgus, bet arī palielinās jūsu ieņēmumus, naudas plūsmu un tirgus daļu. Skaitiet kopā ar LiveAgent.

Palieliniet peļņu

Klientu priekam un apmierinātībai vajadzētu būt uzņēmējdarbības pamatā. Apmierinātie klienti izplata ziņas gan digitālajā pasaulē, gan fiziskajā – saviem kolēģiem un draugiem. Viens no rīkiem, kā to panākt, ir nodrošināt visaugstākā līmeņa klientu atbalstu. LiveAgent, tā galvenā rūpe ir klienti. Apvienojiet šos divus, un jūs redzēsiet pozitīvu ietekmi uz jūsu biznesu.

customer touchpoints report-illustration

Vairāk nekā 21 000 uzņēmumu nevar būt kļūdījušies

Apkatiet mūsu veiksmes stāstus un atsauksmes un atklājiet palīdzības dienestu programmatūras ieviešanas pozitīvo ietekmi uz grāmatvedības un juridisko nozari

Mums patīk cenu līmenis un atbalsts, ko sniedz LiveAgent.

Tiklīdz klientu un atbalsta e-pastu skaits pieauga, mēs pārslēdzāmies no Gmail uz Zendesk Support. Taču drīz vien mēs sapratām, ka viņiem vajadzīgs sasodīti daudz laika, lai atrisinātu kādu problēmu, un ik pa laikam mēs nonācām pie nākošā līmeņa vadītājiem. Pat pēc krietna laika, naudas un pūliņu ieguldīšanas, ja rīki jums nav īpaši noderīgi, ir labāk pāriet uz ko citu, un to mēs izdarījām. Mums patīk izcenojumi un atbalsts, ko sniedz LiveAgent.

RTIwala services logo

Sumīts Mahendra, RTIwala Services

Ietaupiet ar LiveAgent

Analizējiet un salīdziniet LiveAgent ar dažādiem klientu atbalsta risinājumiem un izvēlieties ar jūsu nozarei visatbilstošākajām funkcijām un vislabāko cenu.

Saistītie Raksti arGrāmatvedība un Juridiskā palīdzība
Ja kādreiz saņemat vairākus palīdzības pieteikumus par vieniem un tiem pašiem jautājumiem, apvienojiet palīdzības pieteikumus vienā un ietaupiet sev laiku.

Palīdzības pieteikumu apvienošana

Ja kādreiz saņemat vairākus palīdzības pieteikumus par vieniem un tiem pašiem jautājumiem, apvienojiet palīdzības pieteikumus vienā un ietaupiet sev laiku.

Uzņēmumi izmanto palīdzības dienestu, lai saviem klientiem sniegtu atbalstu, izmantojot dažādus kanālus, piemēram, zvanu centrus, tīmekļa vietnes, tiešsaistes čatu, sociālos medijus vai e-pastu.

Palīdzības dienests

Palīdzības dienests ir neatņemama uzņēmuma daļa, kas nodrošina klientu apkalpošanu un atbalstu, uzlabojot apmierinātību un samazinot izmaksas. Uzziniet, kā efektīvi izmantot palīdzības dienestu, lai palielinātu produktivitāti un uzlabotu klientu attiecības. Izmēģiniet LiveAgent bezmaksas!

Kā sazināties ar ZOLA klientu apkalpošanas dienestu, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čatu, tālruni, sociālo mediju starpniecību un pašapkalpošanās atbalstu.

ZOLA palīdzības dienesta kontaktinformācija

Apmeklējiet LiveAgent, lai iegūtu informāciju par ZOLA palīdzības dienesta kontaktiem. Izbaudiet 24/7 klientu atbalstu caur e-pastu, tērzēšanu un tālruni, kā arī uzziniet par ZOLA platformas funkcijām un risinājumiem bieži sastopamām problēmām. Sazinieties ar ZOLA pārstāvjiem un atklājiet, kā viņi var atvieglot jūsu projektu vadību un komandas sadarbību!

Kontekstuālā palīdzība ir zināšanu bāze par biežāk uzdotajiem jautājumiem. Izmantojot šo "vārdnīcu", dažos gadījumos nav pat nepieciešams sazināties ar atbalsta dienestu.

Kontekstuālā palīdzība

Kontekstuālā palīdzība ir zināšanu bāze par biežāk uzdotajiem jautājumiem. Izmantojot šo "vārdnīcu", dažos gadījumos nav pat nepieciešams sazināties ar atbalsta dienestu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x